Voor de meeting dacht ik dat Tink een 'moeke' was. Na de meeting echt niet meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Laureline het volgende:
O en Tink, ik ben nu echt zo benieuwd naar jouw uiterlijk! Valt dat nog op één of andere manier te eeeuh...bevredigen?
Tink is zéker geen moeke!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de meeting dacht ik dat Tink een 'moeke' was. Na de meeting echt niet meer.
Ja, hoeveel ouder is jouw vriend dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Goeiemorgen..
Ik heb een McOld
De ijsbaan is over 2 uur open
15 jaar..quote:Op zondag 3 januari 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoeveel ouder is jouw vriend dan?
Ik herinner me nog dat ik met Tink had afgesproken op de meet en dat er toen een druk sms'ende om zich heen kijkende moeke binnen kwam in het café en ik dacht dat dat Tink wasquote:Op zondag 3 januari 2010 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tink is zéker geen moeke!![]()
En jullie allemaal met jullie Mc´s.. misschien gaat het allemaal beter als ze geen McBijnaam krijgen?Laat jullie er in ieder geval alsjeblieft niet gek door maken Merel en Kwak!!
Dat maakt hem ergens in de veertig en jou ergens in de dertig toch? Naja, lijkt mij geen probleem, behalve dat hij vijftien jaar meer aan problemen meezeultquote:
Ik post nog geen lijstje omdat ik het toch nog niet weet. En jij ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
En goedemorgen.
Zal ik maar de eerste zijn die een lijstje post?
O: yoghurt met frambozen en bramen natürlich, warme choc
T: weet nog niet, niks denk ik, ivm laat ontbijt
L: twee boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: appeltje
D: boerenkool
T: rosébiertje ofzo?
Ik weet het heul welquote:Op zondag 3 januari 2010 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post nog geen lijstje omdat ik het toch nog niet weet. En jij ook niet
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
En goedemorgen.
Zal ik maar de eerste zijn die een lijstje post?
O: yoghurt met frambozen en bramen natürlich, warme choc
T: weet nog niet, niks denk ik, ivm laat ontbijt
L: twee boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: appeltje
D: boerenkool
T: rosébiertje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend fijn!!
Wat minder fijn is: de auto verliest koelvloeistof, 'ergens' waardoor we niet naar de verjaardag van m'n pa kunnen met de auto. Trein is 6 uur en ik moet ook nog studeren...zo maar eens afbellen
![]()
Deze week maar eens bedenken wat het probleem dan kan zijn en actie ondernemen..Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |