quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Love you hoor!! Jij bent ook heul niet fatso stiekum.
En Pinq...tja
ze is iig al een tijdje geleden bevallenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Troel? Kan die dienstmededeling er al uit?.
Dat deed ik on purpose natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Ewelina het volgende:
Wat een lelijke foto van Brad in de OP![]()
Ik vond die Achilles foto hilarischquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ieuw nee, niet die Achilles
Dat guitige koppie van daarboven daarentegen.....
Ja, die ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef Ewelina het volgende:
Wat een lelijke foto van Brad in de OPDeze is beter:
[ afbeelding ]
Oh ja gelukkig nieuwjaar enzo allemaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heee Chico!Happy new year!
.
Hoe was je vakantie? Geen botbreuken?.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja gelukkig nieuwjaar enzo allemaal.
Nee ik besta nog uit 1 stuk. Maar wie weet kom ik er net als vorig jaar 2 maanden later pas achter dat ik stuk ben
. Ik ben wel afgevallen vermoed ik, mn eetlust was weg en ik stond wel de hele dag op de piste. En mijn kerstdiner was een wit bolletje met kaas
.
Jij hebt een kamer ergens zo te zien? Of nog in Groningen? Pfff nou moet ik echt gaan bijlezen.
Ik vond Orlando Bloom nog erger in die film... Mooie man hoor, maar ik kreeg bij die film het idee van een papjochiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Hij was dan ook totaal niet sexy in die film![]()
Ja, nu nog zelf zo leren föhnen. Dat kappersbezoekje was wel de reden om een föhn te kopen (die ik natuurlijk nooit gebruikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, die ja!![]()
En ik realiseer me net dat mijn opmerking over jouw haar in het vorige topic verkeerd uitgelegd kan wordenIk vind zowel lang als kort leuk bij jou,maar net van de kapper zit het dus echt fantastisch.
Brad in Snatchquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook Brad met snorretje uit IG kunnen posten, dus niet zeuren.
Ik bedoelde eigenlijk Burn after Readingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond Orlando Bloom nog erger in die film... Mooie man hoor, maar ik kreeg bij die film het idee van een papjochie
[ afbeelding ]
Stiekem val ik wel een beetje op mannen die eruitzien als jochies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:55 schreef Viking84 het volgende:
Orlando Bloom vind ik er altijd uitzien als een jochie, net als Leo DiCaprio.
Mijn vriend ziet er ook jonger uit dan 'ie is, maar dan nog lijkt 'ie ouder dan ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stiekem val ik wel een beetje op mannen die eruitzien als jochies.Mijn vriend ziet er ook veel jonger uit dan hij is.
Ik weet eigenlijk niet eens of mijn vriend ouder oogt dan ik... denk het eigenlijk niet! Sowieso heb ik het idee dat je met een bril ouder geschat wordt...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn vriend ziet er ook jonger uit dan 'ie is, maar dan nog lijkt 'ie ouder dan ik..
Ik mot echt geen jochies..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik woon nog steeds in Groningen hoor!
Maar je hebt het leuk gehad dus?
Johnnyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Orlando Bloom doet me helemaal niks
Johnny Depp als Jack Sparrow welof eigenlijk gewoon Johnny Depp
![]()
In mijn vorige huis hing een poster van hem op de wc, daar zat ik altijd best prima
Nog meer noordelingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Utrecht
Waar woont iedereen dan? Ik zit in Groningendus per definitie ver weg
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
JohnnyDat vind ik écht een hele mooie man. Ik heb na een half uur de film What's eating Gilbert Grape maar uitgezet omdat ik echt teveel aan het (kw/g)(ij/ei)len was
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog meer noordelingen
Leek hierzo
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het nietquote:
God, is het weer zo ver? Eerst McArmy die ik echt, echt, echt bewegend moet zien en nu weer deze dude....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het niet
McArmy is anders, die is gewoon niet sexyquote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef conleche het volgende:
[..]
God, is het weer zo ver? Eerst McArmy die ik echt, echt, echt bewegend moet zien en nu weer deze dude....
Dat doet me denken: ik moet seizoen 5 nog aanschaffen.....weer niet gehad met kerst
Ja, wil ik ook! Ik heb die hele McArmy dus nog nooit gezien!! Welk seizoen zijn ze nu bezig eigenlijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McArmy is anders, die is gewoon niet sexy(sorry Greys!!!
)
Seizoen vijf wel gaan kijken hoor!
Zesde, maar die heeft een stopquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook! Ik heb die hele McArmy dus nog nooit gezien!! Welk seizoen zijn ze nu bezig eigenlijk?
Broccoli is goed voor u!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet m'n afvalknop weer vinden wat ik eet zonder na te denken een zak chips leeg en denk dan "oh, ja, oeps, ik ging gezond doen...""I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
KUTT! GG en 90210 gemist.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef Merel het volgende:
Wat gaan jullie snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet m'n afvalknop weer vinden wat ik eet zonder na te denken een zak chips leeg en denk dan "oh, ja, oeps, ik ging gezond doen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O die wil ik ook wel!! Maar dan noem ik hem wel anders......dat wordt dan mijn McAllessie!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Merel het volgende:
Al die nieuwkomers in het topic hebben geen flauw idee waarover dit gaat
Ik wil gewoon een McRight
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef kwakz0r het volgende:
zal ik dan zo voor t slapengaan bekennen dat ik nog steeds McDaarwasjedriejaargeledenalverliefdopenhetwordtnooitwat wil?
trusten!
nope, McEx hoefikniemeer. Sterker nog, ik denk dat als McLangeomschrijving langs was gekomen terwijl ik nog met McEx was, ik die misshcien wel heel hard aan de kant had geschoven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door kwakz0r op 03-01-2010 01:14:59 ]Kwak
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef Merel het volgende:
Ooooh Kwak! Laten we een clubje beginnen
En nu ga ik een kaasuienstokbrood in de oven gooien want het nieuwe jaar begint maandag pas, toch?
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, McEx hoefikniemeer. Sterker nog, ik denk dat als McLangeomschrijving langs was gekomen terwijl ik nog met McEx was, ik die misshcien wel heel hard aan de kant had geschoven...Zo'n gevoel dat lijkt over te gaan, maar telkens weer de kop op duikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./zeikverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]als ik me beter voelde over mn lichaam en mezelf zou ik het misshcien wel zover kunnen schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, daar wordt vanaf februari aan gewerkt
edit: toch n beetje persoonlijk
[ Bericht 37% gewijzigd door kwakz0r op 03-01-2010 01:14:07 ]Kwak
Voor de meeting dacht ik dat Tink een 'moeke' was. Na de meeting echt niet meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef Laureline het volgende:
O en Tink, ik ben nu echt zo benieuwd naar jouw uiterlijk! Valt dat nog op één of andere manier te eeeuh...bevredigen?
Tink is zéker geen moeke!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de meeting dacht ik dat Tink een 'moeke' was. Na de meeting echt niet meer.
Ja, hoeveel ouder is jouw vriend dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Goeiemorgen..
Ik heb een McOld
De ijsbaan is over 2 uur open
15 jaar..quote:Op zondag 3 januari 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoeveel ouder is jouw vriend dan?
Ik herinner me nog dat ik met Tink had afgesproken op de meet en dat er toen een druk sms'ende om zich heen kijkende moeke binnen kwam in het café en ik dacht dat dat Tink wasquote:Op zondag 3 januari 2010 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tink is zéker geen moeke!![]()
En jullie allemaal met jullie Mc´s.. misschien gaat het allemaal beter als ze geen McBijnaam krijgen?Laat jullie er in ieder geval alsjeblieft niet gek door maken Merel en Kwak!!
Dat maakt hem ergens in de veertig en jou ergens in de dertig toch? Naja, lijkt mij geen probleem, behalve dat hij vijftien jaar meer aan problemen meezeultquote:
Ik post nog geen lijstje omdat ik het toch nog niet weet. En jij ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
En goedemorgen.
Zal ik maar de eerste zijn die een lijstje post?
O: yoghurt met frambozen en bramen natürlich, warme choc
T: weet nog niet, niks denk ik, ivm laat ontbijt
L: twee boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: appeltje
D: boerenkool
T: rosébiertje ofzo?
Ik weet het heul welquote:Op zondag 3 januari 2010 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post nog geen lijstje omdat ik het toch nog niet weet. En jij ook niet
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
En goedemorgen.
Zal ik maar de eerste zijn die een lijstje post?
O: yoghurt met frambozen en bramen natürlich, warme choc
T: weet nog niet, niks denk ik, ivm laat ontbijt
L: twee boterhammen met weet-ik-nog-niet
T: appeltje
D: boerenkool
T: rosébiertje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend fijn!!
Wat minder fijn is: de auto verliest koelvloeistof, 'ergens' waardoor we niet naar de verjaardag van m'n pa kunnen met de auto. Trein is 6 uur en ik moet ook nog studeren...zo maar eens afbellen
![]()
Deze week maar eens bedenken wat het probleem dan kan zijn en actie ondernemen..Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |