Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het nietquote:
God, is het weer zo ver? Eerst McArmy die ik echt, echt, echt bewegend moet zien en nu weer deze dude....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het niet
McArmy is anders, die is gewoon niet sexyquote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef conleche het volgende:
[..]
God, is het weer zo ver? Eerst McArmy die ik echt, echt, echt bewegend moet zien en nu weer deze dude....
Dat doet me denken: ik moet seizoen 5 nog aanschaffen.....weer niet gehad met kerst
Ja, wil ik ook! Ik heb die hele McArmy dus nog nooit gezien!! Welk seizoen zijn ze nu bezig eigenlijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McArmy is anders, die is gewoon niet sexy(sorry Greys!!!
)
Seizoen vijf wel gaan kijken hoor!
Zesde, maar die heeft een stopquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook! Ik heb die hele McArmy dus nog nooit gezien!! Welk seizoen zijn ze nu bezig eigenlijk?
Broccoli is goed voor u!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet m'n afvalknop weer vinden wat ik eet zonder na te denken een zak chips leeg en denk dan "oh, ja, oeps, ik ging gezond doen...""I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
KUTT! GG en 90210 gemist.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, je moet hem ook al bewegend en sprekend zien in Gossip Girl, anders begrijp je het niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:23 schreef Merel het volgende:
Wat gaan jullie snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet m'n afvalknop weer vinden wat ik eet zonder na te denken een zak chips leeg en denk dan "oh, ja, oeps, ik ging gezond doen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O die wil ik ook wel!! Maar dan noem ik hem wel anders......dat wordt dan mijn McAllessie!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Merel het volgende:
Al die nieuwkomers in het topic hebben geen flauw idee waarover dit gaat
Ik wil gewoon een McRight
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef kwakz0r het volgende:
zal ik dan zo voor t slapengaan bekennen dat ik nog steeds McDaarwasjedriejaargeledenalverliefdopenhetwordtnooitwat wil?
trusten!
nope, McEx hoefikniemeer. Sterker nog, ik denk dat als McLangeomschrijving langs was gekomen terwijl ik nog met McEx was, ik die misshcien wel heel hard aan de kant had geschoven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door kwakz0r op 03-01-2010 01:14:59 ]Kwak
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef Merel het volgende:
Ooooh Kwak! Laten we een clubje beginnen
En nu ga ik een kaasuienstokbrood in de oven gooien want het nieuwe jaar begint maandag pas, toch?
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, McEx hoefikniemeer. Sterker nog, ik denk dat als McLangeomschrijving langs was gekomen terwijl ik nog met McEx was, ik die misshcien wel heel hard aan de kant had geschoven...Zo'n gevoel dat lijkt over te gaan, maar telkens weer de kop op duikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./zeikverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]als ik me beter voelde over mn lichaam en mezelf zou ik het misshcien wel zover kunnen schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, daar wordt vanaf februari aan gewerkt
edit: toch n beetje persoonlijk
[ Bericht 37% gewijzigd door kwakz0r op 03-01-2010 01:14:07 ]Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |