Van 't zelfde!quote:
Te ver is Gorinchem-Katwijk. 1 uur en 10 min.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ver is te ver weg?
Toen mijn vriend en ik net bij elkaar kwamen had hij net gesolliciteerd in Heerlen (!!) en ik ben zo blij dat hij uiteindelijk toch hier een leuke baan kon krijgen, want Groningen-Heerlen, da's echt ver
ach, man! Uppsala-Bremen, dat is pas ver! Maar goed, tot donderdag zijn we nog saampjes!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Syrena het volgende:
Groningen-Heerlen!Dat is idd VER.
Mootje, mijn paps is vandaag ook jarig. En ik ga ook niet naar 'm toemaar ik heb 'm wel gisteren nog gezien.
Jij ook!quote:
Wow Groningen-Heerlen dat zou inderdaad wel erg ver zijn....quote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe ver is te ver weg?
Toen mijn vriend en ik net bij elkaar kwamen had hij net gesolliciteerd in Heerlen (!!) en ik ben zo blij dat hij uiteindelijk toch hier een leuke baan kon krijgen, want Groningen-Heerlen, da's echt ver
Hoe ver?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef betty_sue het volgende:
Maar om als nieuwkomer in te breken in de McMenerendiewelofniettekrijgenzijn...Ik wacht op een smsje van McIkvindjeleukmaarjewoontteverweg...Grr. Als je iemand leuk vindt moet je ervoor gaan is mijn mening.
* betty_sue probeert hem maar uit dr hoofd te zetten...
Ga jij nou maar eens precies benoemen wat er allemaal 'op en aan' die spaghetti zit, smokkelaarster!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik er dan voorVik
ook even een lijstje inpleuren?
![]()
D: spaghetti met alles er op en er aan![]()
Volkoren spaghetti, een sausje van bertolli, wokgroenten, rundergehakt en parmezaanse kaas. Zoquote:Op zondag 3 januari 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens precies benoemen wat er allemaal 'op en aan' die spaghetti zit, smokkelaarster!.
She's back!! The bitch is back!!!quote:
wij zitten al 2 uur lang tegen over elkaar te werken, en elkaar op te hitsen. Tis zometeen tijd voor een pauze, denk ik!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Lange afstandsrelaties kunnen héél goed gaan.. Vooral tegen de tijd dat je samen gaat wonen en je vriendje op een heel luie zondag brood staat te roosteren en eitjes staat te bakken om samen in bed op te eten als je op de laptop naar een filmpje kijkt.
.
Heerlijk dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |