niet zoveel toch geloof ik?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen cupcakes en muffins?. Want met chocolade zou ik het waarschijnlijk cupcakes noemen.
het is soms wat raar hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand hier met honger naar bed gaat omdat ze niet meer wil eten.
Yup! En ik ga er ook wel wat mee doenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Had je mn eerdere post gelezen, Mootje?![]()
*voegt cup-a-soup toe aan lijstje* Oh en S: 30 minuten naar de stad lopen
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja sportik heb vanmiddag eens de site van fitforfree bekeken, die zit hier redelijk dichtbij. Daar kun je echt best wel goedkoop sporten!!
Nou nog 'even' een sportmaatje zoeken (lief wil niet...), dat werkte tot een jaar geleden erg goed
Ik gok op een fluthanddoekje en een sporttas, misschien nog een bidon ofzo.... ik hoef het niet in elk geval, doe mij dat gratis inschrijven maarquote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen.. Maar het is echt heel dichtbij voor mij.
Edit: Ik zie dat je nu geen inschrijfgeld hoeft te betalen als je voor 20 januari inschrijft. Of je krijgt een sportpakker t.w.v. 49,95 maar ik kan nergens vinden wat dat inhoudt..
Ik heb het al gevonden, zoiets inderdaad. En een stappenteller en een vetmeter.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gok op een fluthanddoekje en een sporttas, misschien nog een bidon ofzo.... ik hoef het niet in elk geval, doe mij dat gratis inschrijven maar
Yayquote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, zoiets inderdaad. En een stappenteller en een vetmeter.
Ik vind de naam van die sportschool altijd zo... misleidend...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen.. Maar het is echt heel dichtbij voor mij.
Edit: Ik zie dat je nu geen inschrijfgeld hoeft te betalen als je voor 20 januari inschrijft. Of je krijgt een sportpakker t.w.v. 49,95 maar ik kan nergens vinden wat dat inhoudt..
Oh, het Free is free als in de Free Record Shop?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de Fit for Free! Tenminste, zodra ik genoeg geld heb om het lidmaatschap een half jaar vooruit te betalen..
In je winkelkarretjequote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
Ik zit ook bij Fit for Free. Kom er nooit. Maar die ¤ 20 per maand die van m'n rekening geschreven wordt doet nog niet genoeg pijn om de moeite te gaan doen om echt het abonnement stop te zetten
Weet iemand waar mijn normaal-eten-knop zit?
Ja. Die zit onder de M. van maandag. Morgen bij het wakker worden ligt hij op je nachtkastje.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Merel het volgende:
Weet iemand waar mijn normaal-eten-knop zit?
*aai*quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Die zit onder de M. van maandag. Morgen bij het wakker worden ligt hij op je nachtkastje.
Ik ben sjacho. Zit diep begraven in de administratie.
Oh thuis eet ik ook netjes hoor! Maar als ik bij vrienden ben en iemand biedt me iets lekkers aan, komt het simpelweg niet eens in me op om het af te slaan. Dan eet ik opeens een halve zak chips en dan denk ik achteraf alleen maar "oeps"... Het zit gewoon niet in m'n systeem.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In je winkelkarretjegewoon alleen maar normaal eten inslaan
en dan de helft van de tijd lekkerbekkend hier over muffins lezen
Als het je troost: ik begrijp er ook geen bal van.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand (kwak of Vik of zo) mij eens een pm doen met wat tips over hoe en waar je films en series moet nedaolnwod?. Ik snap daar nooit wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |