Koningsplein, Amstelstation, Museumplein, Weesperplein, genoeg Albert Heynen die open zijn!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
She's back!! The bitch is back!!!![]()
Oké. Ik moet toch wat minder verstrooid worden, ik stond net al buiten mijn voordeur om naar de Albert Heijn te gaan, toen de rare stilte mij zei dat het zondag was en geen maandag.![]()
Ja weet ik wel, maar ik kan best nog zonder boodschappen, gaat erom dat ik wat beter moet nadenken soms!!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Koningsplein, Amstelstation, Museumplein, Weesperplein, genoeg Albert Heynen die open zijn!
Wat zing je?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
vanavond om acht uur weer repeteren (morgen zingen op nieuwjaarsconcert van de gemeente leiden)
Kitsch, maar wel coolquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef P.F het volgende:
Zo iets, maar dan mooi!
[ afbeelding ]
Ik ga even kijken op de Gamma & Praxis site!
Waar is de chips en taart van gister?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Vivi! Gelukkig nieuw jaar!
Lijstje gisteren:
O/L: 3 broodjes + gekookt eitje
T: kwark
S: hardlopen
D: 3 kipfajita's
T: 9 borrelnootjes (!), 1 kroepoekchipje, 4 mini-frituurhapjes
Vandaag:
O/L: 3 broodjes ozzewoz
T: kwark
D: géén idee. We hebben niets in huis, omdat we naar mn pa zouden gaan.. maar nu we niet kunnen moeten we nog wat bedenken...
Datte!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is de chips en taart van gister?En geen tussendoortjes meer? Eet eens wat meer!
Geldt ook voor jou trouwens!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemiddag!![]()
Ik heb het qua eten vrij netjes gehouden op de verjaardag gisteren. Ze hadden allemaal roomsoesjes, mini-tompoucen, véél chips en apfelstrudel. Ik heb een klein stukje apfelstrudel genomen en daar heb ik het bij gelaten.
Lijstje van vandaag:
L: Appel met magere yoghurt
D: Iets met spinazie
T's: Bakje yoghurt, grapefruit, komkommer, augurken
3 wraps! da's veul!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar is de chips en taart van gister?En geen tussendoortjes meer? Eet eens wat meer!
ik zing in een aantal koren. dit is met het studentenkoor en orkest. ik heb wel solo zangles en zing wel eens een sololijntje in ons kamerkoor of grootkoor als dat zo uitkomt, maar niks groots ofzo...quote:
Dat is wel een grote maaltijd ja, maar de rest is vrij karig! Zat er ook nog beleg op die drie broodjes, of alleen een eitje?quote:
True, maar dat geeft misschien wel een iets beter beeldquote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja, gewoon hagelslag/kaas (volvet) enzomaar om dát nu allemaal op te schrijven
3 broodjes gaan doormidden en op elke helft gaat wat beleg
Studentenkoor CM? Ik zong in het studentenkoor van Groningen en zing nu in een soort uitvloeisel daarvan, een vocaal ensemblequote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zing in een aantal koren. dit is met het studentenkoor en orkest. ik heb wel solo zangles en zing wel eens een sololijntje in ons kamerkoor of grootkoor als dat zo uitkomt, maar niks groots ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |