Dat!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Brad Pitt eigenlijk ook niet zo knap..
George Clooney daarentegen..
Heb je dan gewoon geen trek in meer, of komt dat voort uit afvaloverwegingen?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet te snel te weinig!
waar ik vroeger in m'n eentje een knorr pak burrito's op kon eten als avondeten alleen almoet ik nu m'n best doen om boven de 1200 uit te komen als ik bezig ben met afvallen
Spinning is erg intensief toch?? Misschien kun je dan vantevoren beter iets meer eten, een banaan erbij ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spinning. Maar dan de variant van Les Mills.
Ik hoop dat niemand hier met honger naar bed gaat omdat ze niet meer wil etenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:03 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Heb je dan gewoon geen trek in meer, of komt dat voort uit afvaloverwegingen?
quote:
Hoop ik ook niet, vandaar mijn vraag..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand hier met honger naar bed gaat omdat ze niet meer wil eten.
Wat nou "quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ouders komen straks met een pan eten, dus dat wordt geen boerenkool maar ws spaghetti 'met alles erop en eraan' ()
Lekker!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Het is inderdaad chocolade gewordenHoop dat ze wat minder droog zijn dan de vorige keer. Nog 8 minuten en dan mogen ze de oven uit
Het huis ruikt naar chocoladequote:
Ik dacht zelf dat het te maken had met hoe 'hoog' ze werden oids? Als in, cupcakes bleven laag, en op muffins krijg je als het goed is zo'n bolle toeter? (For lack of a better term). Maar waar ik dat dan vandaan hebquote:A muffin is a type of bread that is baked in small portions. Many forms are somewhat like small cakes or cupcakes in shape, although they usually are not as sweet as cupcakes and generally lack frosting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |