Ik ook niet. Ik weiger het ook in het openbaar, tenzij ik niet opval (want in een cafe waar de rest ook meebrult).quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zuurkool gehad. M'n ouders bleven niet eten, maar namen wel de helft van hun eten voor ons mee.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan ook niet zingen.Lijkt me zo fijn als je dat kunt, dan schik je ook niet meer zo van je stem als je meezingt en net iets te hoog gaat
![]()
Je sportte.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, dat was even confrontrend. Dat kleine beetje eten is al 1700 kcal. Geen wonder dat ik aangekomen ben(oke, ik weet dat een muffin, camenbert en ijs niet in een gezond voedingspatroon thuishoren,maar toch)
Hoe deed ik dat toch vorig jaar? In mijn herinnering deed ik niets anders dan eten en viel toch af.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weiger het ook in het openbaar, tenzij ik niet opval (want in een cafe waar de rest ook meebrult).
Hoe was de botervis in de salade bereid?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, dat was even confrontrend. Dat kleine beetje eten is al 1700 kcal. Geen wonder dat ik aangekomen ben(oke, ik weet dat een muffin, camenbert en ijs niet in een gezond voedingspatroon thuishoren,maar toch)
Hoe deed ik dat toch vorig jaar? In mijn herinnering deed ik niets anders dan eten en viel toch af.
Gerookt.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe was de botervis in de salade bereid?
Gewoon nieuwsgierigheid, geen verband met je gewicht ofzo.
quote:
Aha. Dat had ik laatst ook, gerookte botervis. Vond het niet geweldig, terwijl ik goed gebakken botervis wel buitengewoon lekker vind.quote:
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan ook niet zingen, maar toch willen mensen me vaak overhalen om het toch te proberen "want iedereen kan zingen". Lijkt mij stiekem ook wel fijn om het wél te kunnen. Of iets anders muzikaals te kunnen. Of uberhaupt iets creatiefs/cultureels/kunstzinnigs
.
Misschien is het ene roken het andere niet. Eigenlijk vind ik alle gerookte vis van mijn visboer een overkoepelend niet bijster smakelijk bijsmaakje hebben. Maar (voorlopig) heb ik geen visboerkeuzequote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het juist erg lekker. Lekkerder dan gebakken botervis eigenlijk.
Hmmm.....jawel, maar kerst kwam tussendoor en zit nu weer op bijna 60 kilo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ohja!
Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Was het lowcarben succesvol?
Ik vind zingen leuk en ik doe het dan ook graag en veel. Maar ik kan het niet. Vind ik bijzonder jammer. En mijn buren ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...
maar als je t niet LEUK vind moet je vooral niet gaan zingen
Goed verwoordquote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...
maar als je t niet LEUK vind moet je vooral niet gaan zingen
Oh, dat sws. Ik kan geen grijze lucht meer zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij zijn jullie allebei zomermensenIk wel in ieder geval..
Nou, dan zit je wel goed de komende tijd denk ik. Moet je alleen die temperaturen onder nul even wegdenkenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat sws. Ik kan geen grijze lucht meer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |