abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76368621
Ik moet nog wat bedenken qua eten. Pannenkoeken klinkt wel lekker
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76368651
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Ik kan niet zingen !
Ik ook niet. Ik weiger het ook in het openbaar, tenzij ik niet opval (want in een cafe waar de rest ook meebrult).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76368652
Ik kan ook niet zingen. Lijkt me zo fijn als je dat kunt, dan schik je ook niet meer zo van je stem als je meezingt en net iets te hoog gaat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:03:21 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76368665
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zuurkool gehad. M'n ouders bleven niet eten, maar namen wel de helft van hun eten voor ons mee .
hebben wij ook gehad
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 januari 2010 @ 19:05:59 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76368778
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan ook niet zingen. Lijkt me zo fijn als je dat kunt, dan schik je ook niet meer zo van je stem als je meezingt en net iets te hoog gaat
gewoon veel doen dan maar! Zingen is heerlijk*

* in een koor, that is in mn eentje zul je mij niet snel horen zingen, dan hou ik me meteen stil
  zondag 3 januari 2010 @ 19:09:14 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76368922
Zo, dat was even confrontrend. Dat kleine beetje eten is al 1700 kcal. Geen wonder dat ik aangekomen ben (oke, ik weet dat een muffin, camenbert en ijs niet in een gezond voedingspatroon thuishoren,maar toch)
Hoe deed ik dat toch vorig jaar? In mijn herinnering deed ik niets anders dan eten en viel toch af.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_76368942
Voor de avatarsoapvolgens: de achterwerkkopieerder heeft niet gereageerd op PM, maarrrrrrr wel de avatar gewijzigd. Eind goed al goed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76368993
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, dat was even confrontrend. Dat kleine beetje eten is al 1700 kcal. Geen wonder dat ik aangekomen ben (oke, ik weet dat een muffin, camenbert en ijs niet in een gezond voedingspatroon thuishoren,maar toch)
Hoe deed ik dat toch vorig jaar? In mijn herinnering deed ik niets anders dan eten en viel toch af.
Je sportte.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:10:40 #234
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_76369005
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik weiger het ook in het openbaar, tenzij ik niet opval (want in een cafe waar de rest ook meebrult).
Ik ook niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76369035
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe was de botervis in de salade bereid?
Gewoon nieuwsgierigheid, geen verband met je gewicht ofzo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 3 januari 2010 @ 19:14:33 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76369189
1700 kcal? Dat is toch niet zoveel??
Ik vind het een mooi lijstje, kan je vanavond nog wat fruit nemen ofzo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 januari 2010 @ 19:18:37 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76369368
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe was de botervis in de salade bereid?
Gewoon nieuwsgierigheid, geen verband met je gewicht ofzo.
Gerookt.
pi_76369396
Ik kan ook niet zingen, maar toch willen mensen me vaak overhalen om het toch te proberen "want iedereen kan zingen" . Lijkt mij stiekem ook wel fijn om het wél te kunnen. Of iets anders muzikaals te kunnen. Of uberhaupt iets creatiefs/cultureels/kunstzinnigs .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 3 januari 2010 @ 19:19:55 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76369430
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Je sportte.
Ohja!
Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Was het lowcarben succesvol?
pi_76369497
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gerookt.
Aha. Dat had ik laatst ook, gerookte botervis. Vond het niet geweldig, terwijl ik goed gebakken botervis wel buitengewoon lekker vind.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:22:15 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76369537
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan ook niet zingen, maar toch willen mensen me vaak overhalen om het toch te proberen "want iedereen kan zingen" . Lijkt mij stiekem ook wel fijn om het wél te kunnen. Of iets anders muzikaals te kunnen. Of uberhaupt iets creatiefs/cultureels/kunstzinnigs .
bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...

maar als je t niet LEUK vind moet je vooral niet gaan zingen
Kwak
  zondag 3 januari 2010 @ 19:22:33 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76369548
Ik vond het juist erg lekker. Lekkerder dan gebakken botervis eigenlijk.
pi_76369607
Toen mijn zusje haar stageklas aanbod te stoppen met zingen stemde de klas luidkeels in. En zij zingt beter dan ik .
pi_76369687
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het juist erg lekker. Lekkerder dan gebakken botervis eigenlijk.
Misschien is het ene roken het andere niet. Eigenlijk vind ik alle gerookte vis van mijn visboer een overkoepelend niet bijster smakelijk bijsmaakje hebben. Maar (voorlopig) heb ik geen visboerkeuze .
pi_76369690
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ohja!
Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Was het lowcarben succesvol?
Hmmm.....jawel, maar kerst kwam tussendoor en zit nu weer op bijna 60 kilo. Ik wil terug naar 57/58. Vooral in kleding vind ik dat mooier. Ik sport ook veel minder dan voorheen. Van 3/4 x hardlopen en 3x sportschool, ben ik gegaan naar 2x naar de sportschool en eens in de 2 weken (of zo) een rondje rennen. Niet goed. Nog niet dramatisch hoor, maar moet me nu wel herpakken.

Ik ben ook futlozer erdoor en zelfs minder in m'n hum. Maar komt goed...........valt me op dat we een beetje gelijk opgaan qua gewicht!
pi_76369746
Volgensmij zijn jullie allebei zomermensen Ik wel in ieder geval..
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76369758
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

bijna iedereen kan het ook... er zijn maar heel weinig mensen echt toondoof... maar je moet over een bepaalde gene heenstappen, en niet bang zijn voor hoe je stem klinkt... niet alle stemmen klinken even mooi, en bijna iedereen vindt zn eigen stem gek, maar zangtechniek kan iedereen aanleren, en ook zonder techniek kan dus (bijna) iedereen wel een beetje zingen...

Ik vind zingen leuk en ik doe het dan ook graag en veel. Maar ik kan het niet. Vind ik bijzonder jammer. En mijn buren ook.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:27:36 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76369776
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Goed verwoord
En ik heb een vriendin die dus wel echt toondoof is, da's echt maf Ik kan me daar niks bij voorstellen, zing al in koren sinds ik 8 jaar was.

Maargoed, ik ben dan weer een sportkneus en daar is zij heel goed in
pi_76369818
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij zijn jullie allebei zomermensen Ik wel in ieder geval..
Oh, dat sws. Ik kan geen grijze lucht meer zien.
pi_76369869
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, dat sws. Ik kan geen grijze lucht meer zien.
Nou, dan zit je wel goed de komende tijd denk ik. Moet je alleen die temperaturen onder nul even wegdenken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')