abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76365527
Ik viel net bijna van mijn stoel toen ik zag hoeveel geld ik terugkrijg op mijn aangifte inkomstenbelasting van 2009 Vijf keer zoveel als vorig jaar! Whieeeeeeeee
[/offtopic]
pi_76365903
Veel te karig lijstje vandaag...

O/L: Goedemorgen Light met framboos (ca 350kcals)
S: anderhalf uur sporten
T: twee rode wijntjes
D: witlof met aerpels en kaassaus uit de oven
Vanavond gooi ik er nog wat nootjes in denk ik.

Voelde me wel fit bij het sporten vandaag, vast door het vele eten van de afgelopen dagen.
Dus...
Vanaf morgen gooi ik meer in mijn lijstjes.
Er gaan iig extra wortelen en mandarijntjes mee naar het werk.

Welkom terug en een heel gelukkig 2010 aan de recidivisten.
pi_76366767
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je troost: ik begrijp er ook geen bal van.
Ik heb voor zulke zaken mijn liefste. Die moppert dan wat, over dat ik zoiets toch echt zelf zou moeten kunnen, en voert het dan zuchtend uit en daarna prijs ik 'm de hemel in.
Ik denk dat Do2 er nog veel minder van snapt dan ik. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76366905
Pfffft, de belastingaangifte hier is nooit aanleiding tot enige vreugde, ik moet altijd alleen maar betalen Daarbij wordt er hard gewerkt om de aangifte voor ondernemers ieder jaar nog onbegrijpelijker te maken. Administratie doen vind ik dan wel weer leuk, vooral facturen sturen! Dan word ik altijd vrolijk van het optellen van alle bedragen die ik binnen ga krijgen

Voor mij begint het gezond doen vandaag: ik ben niet meer vooruit te branden na al die eet- en drinkfestijnen de afgelopen tijd. Het houdt zichzelf ook in stand, want na een doodnormale dag ben ik nu zó moe 's avonds, dat ik denk: nou, nu ben ik zo zielig, ik heb wel een wijntje/zak chips/reep verdiend Of alledrie En dan ben je de volgende dag weer een stuk vermoeider, etc...
  zondag 3 januari 2010 @ 18:26:18 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76366981
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Studentenkoor CM? Ik zong in het studentenkoor van Groningen en zing nu in een soort uitvloeisel daarvan, een vocaal ensemble Leuk om hier op fok iemand tegen te komen die ook zingt
Ja, daar zing ik! Wat leuk, zat je bij Bragi? Ik ken(de) best wat mensen daar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zingen is

Mo kan ook heel mooi zingen! alleen die zingt niet in een koor. en Mini kan ook mooi zingen en die zit bij t USKO (of zat??)

ik zing bij CM en verder ben ik een echte projectslet... ik heb meegedaan o.a. met Nederlands Studenten Kamerkoor (2007 + reprise projecten), Couleur Vocale, Leids Projectkoor, Leids Cantateconsort, I Romantici en nog meer
Kwak
  zondag 3 januari 2010 @ 18:26:47 #206
331 Merel
Be here now.
pi_76367004
Mag ik even trots melden dat McSex en ik heel verstandig bij elkaar uit de buurt zijn gebleven en dat ik dinsdag een date heb met McNaamloos? En dat is hartstikke ontopic want we gaan uit eten.

En Laureline, wat je zegt over moe en suf zijn door slecht eten, dat is inderdaad waar! Sowieso voel je je lekkerder als je weet dat je goed bezig bent.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 3 januari 2010 @ 18:27:18 #207
331 Merel
Be here now.
pi_76367030
Ik kan ook mooi zingen maar ik doe het nooit meer
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 3 januari 2010 @ 18:28:42 #208
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76367086
ohja, ik was je vergeten merel...
Kwak
  zondag 3 januari 2010 @ 18:31:19 #209
331 Merel
Be here now.
pi_76367198
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik was je vergeten merel...
Ha gek, dat maakt toch niet uit
pi_76367265
Lijstje van vandaag:

O/L: 2 boterhammen pindakaas (ik stond schandalig laat op )
T: 2 plakjes kaas
D: broccoli/ui met rijst en dumplings
T: 2 chocolate/oatmeal cookies

en over zingen, ik kan niet zingen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76367266
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Merel het volgende:
Mag ik even trots melden dat McSex en ik heel verstandig bij elkaar uit de buurt zijn gebleven en dat ik dinsdag een date heb met McNaamloos? En dat is hartstikke ontopic want we gaan uit eten.

.
McResto??? Waar gaan julie uiteten? McJap? McMex, McThai, McMac?
  zondag 3 januari 2010 @ 18:34:44 #212
331 Merel
Be here now.
pi_76367331
We gaan ergens heel typisch eten dus als ik dat zeg is het meteen te herkenbaar. En wie weet is het niks joh, maar een avondje met iemand eten kan in ieder geval geen kwaad
  zondag 3 januari 2010 @ 18:35:13 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76367354
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja, daar zing ik! Wat leuk, zat je bij Bragi? Ik ken(de) best wat mensen daar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zingen is

Mo kan ook heel mooi zingen! alleen die zingt niet in een koor. en Mini kan ook mooi zingen en die zit bij t USKO (of zat??)

ik zing bij CM en verder ben ik een echte projectslet... ik heb meegedaan o.a. met Nederlands Studenten Kamerkoor (2007 + reprise projecten), Couleur Vocale, Leids Projectkoor, Leids Cantateconsort, I Romantici en nog meer
!

Nee ik zong bij Gica, maar we kennen alsnog best veel dezelfde mensen en ik was inderdaad bij het Bragifestival in 2007 Mijn vriend heeft toen Bragi nog versterkt met Die Förderverein, echt, wát een maf stuk
SPOILER
Projectsletten hou ik ook wel van maar heb er niet altijd de tijd voor (over). Vorig jaar wel mn huidige dirigent helpen afstuderen met een supergoed projectkoor, dat was zo gaaf En ik hou altijd de projecten van koren hier in de omgeving in de gaten, als er ooit eentje weer het Requiem van Brahms uitvoert ben ik er als de kippen bij!

[/muzieknerd]
  zondag 3 januari 2010 @ 18:36:56 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76367426
Ohja, oppassen gaat niet door misschien dat ik er zo alsnog even heenfiets en een gezellig avondje theeleuten met de moeder doe, is tenslotte ook gezellig ik moet er alleen wel voor door de ijzige kou en een berg sneeuw
  zondag 3 januari 2010 @ 18:44:04 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76367741
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

!

Nee ik zong bij Gica, maar we kennen alsnog best veel dezelfde mensen en ik was inderdaad bij het Bragifestival in 2007 Mijn vriend heeft toen Bragi nog versterkt met Die Förderverein, echt, wát een maf stuk
SPOILER
Projectsletten hou ik ook wel van maar heb er niet altijd de tijd voor (over). Vorig jaar wel mn huidige dirigent helpen afstuderen met een supergoed projectkoor, dat was zo gaaf En ik hou altijd de projecten van koren hier in de omgeving in de gaten, als er ooit eentje weer het Requiem van Brahms uitvoert ben ik er als de kippen bij!

[/muzieknerd]
nee, die ken ik allebei niet...ohja en gicanen ken ik idd. ook wel een paar... dat overlapt wel redelijk he? krashna delft en CM leiden overlapt ook hier en daar weleens...

dat festival was wel heel leuk! wij hadden geregld dat onze bus om 2 uur pas terugging, dus we hebben nog even heel hard staan feesten en zuipen en daarna lallend de bus in. kwart over vier waren we weer thuis, en was t ijskoud en regende het en warne we net allemaal weer nuchter aan t worden. heeeeel oncomfortabel!
Kwak
  zondag 3 januari 2010 @ 18:50:03 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76368018
Een van de tenoren van Krashna zat vroeger op hetzelfde kinder/jeugdkoor als ik in Enschede Had m nog bijna gestrikt voor Brahms omdat zij dat toen ook aan het zingen waren, maarja, beetje ver weg enzo...

Morgen hebben we eindelijk weer repetitie, daar kan ik altijd zo'n zin in hebben na vakantie zeker omdat we ons kerstconcert vanwege de sneeuw hebben moeten aflasten
pi_76368028
Het eten was zo lekker dat ik geheel tegen alle gewoonten in een tweede bord heb gegeten.
Aardappelpuree (met een restje smeerkaas, roomboter, slagroom), Russiches Kraut, lamsworstjes.

De rest van de dag bestond uit: Havermout, broodmaaltijd en een kopje pompoensoep. Oh, en een fles nepchampagne: Alamos extra brut.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 3 januari 2010 @ 18:50:29 #218
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_76368042
O: 3 mini-broodjes filet americain
L: 1 mini-broodje filet americain, bakje cruesli
T: zakje M&Ms
D: boerenkool
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76368081

Ik heb net spaghetti op
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76368227
Ik krijg zo broccolisoep
pi_76368228
Mr. Mo bakt nu pannenkoeken
Ja doei.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:58:00 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76368448
Mmmmm pannenkoeken, lekker!! mn vriendje krijgt ze nu ook bij zn ouders..... maar ik mocht niet mee

Er is een geheime familiebijeenkomst waar ik niet bij mocht zijn, waarschijnlijk iets voor mn afstuderen
  zondag 3 januari 2010 @ 18:58:41 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76368485
Ik heb zuurkool gehad. M'n ouders bleven niet eten, maar namen wel de helft van hun eten voor ons mee .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 januari 2010 @ 19:00:22 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76368548
Mijn daglijstje
o. 2 weetabix met melk
t. muffin
l. salade van sla, botervis, olijven, dressing, tomaten met een broodje en boter
t. -
d. 2 opschepels spruitjes + gegrilde camenbert + opscheplepel wortels + 2 theelepels cranberryjam + klein bolletje ijs

En nu maar even in de kcalteller gooien om te kijken wat de schade is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_76368613
Ik kan niet zingen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')