Ik denk dat Do2 er nog veel minder van snapt dan ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik begrijp er ook geen bal van.
Ik heb voor zulke zaken mijn liefste. Die moppert dan wat, over dat ik zoiets toch echt zelf zou moeten kunnen, en voert het dan zuchtend uit en daarna prijs ik 'm de hemel in.![]()
Ja, daar zing ik! Wat leuk, zat je bij Bragi? Ik ken(de) best wat mensen daar!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Studentenkoor CM? Ik zong in het studentenkoor van Groningen en zing nu in een soort uitvloeisel daarvan, een vocaal ensembleLeuk om hier op fok iemand tegen te komen die ook zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zingen is
Mo kan ook heel mooi zingen! alleen die zingt niet in een koor. en Mini kan ook mooi zingen en die zit bij t USKO (of zat??)
ik zing bij CM en verder ben ik een echte projectslet... ik heb meegedaan o.a. met Nederlands Studenten Kamerkoor (2007 + reprise projecten), Couleur Vocale, Leids Projectkoor, Leids Cantateconsort, I Romantici en nog meer
Kwak
Ha gek, dat maakt toch niet uitquote:
McResto??? Waar gaan julie uiteten? McJap? McMex, McThai, McMac?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef Merel het volgende:
Mag ik even trots melden dat McSex en ik heel verstandig bij elkaar uit de buurt zijn gebleven en dat ik dinsdag een date heb met McNaamloos?En dat is hartstikke ontopic want we gaan uit eten.
.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, daar zing ik! Wat leuk, zat je bij Bragi? Ik ken(de) best wat mensen daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zingen is
Mo kan ook heel mooi zingen! alleen die zingt niet in een koor. en Mini kan ook mooi zingen en die zit bij t USKO (of zat??)
ik zing bij CM en verder ben ik een echte projectslet... ik heb meegedaan o.a. met Nederlands Studenten Kamerkoor (2007 + reprise projecten), Couleur Vocale, Leids Projectkoor, Leids Cantateconsort, I Romantici en nog meer!
Nee ik zong bij Gica, maar we kennen alsnog best veel dezelfde mensenen ik was inderdaad bij het Bragifestival in 2007
Mijn vriend heeft toen Bragi nog versterkt met Die Förderverein, echt, wát een maf stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projectsletten hou ik ook wel vanmaar heb er niet altijd de tijd voor (over). Vorig jaar wel mn huidige dirigent helpen afstuderen met een supergoed projectkoor, dat was zo gaaf
![]()
En ik hou altijd de projecten van koren hier in de omgeving in de gaten, als er ooit eentje weer het Requiem van Brahms uitvoert ben ik er als de kippen bij!
[/muzieknerd]![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Nee ik zong bij Gica, maar we kennen alsnog best veel dezelfde mensenen ik was inderdaad bij het Bragifestival in 2007
Mijn vriend heeft toen Bragi nog versterkt met Die Förderverein, echt, wát een maf stuk
nee, die ken ik allebei niet...ohja en gicanen ken ik idd. ook wel een paar... dat overlapt wel redelijk he? krashna delft en CM leiden overlapt ook hier en daar weleens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projectsletten hou ik ook wel vanmaar heb er niet altijd de tijd voor (over). Vorig jaar wel mn huidige dirigent helpen afstuderen met een supergoed projectkoor, dat was zo gaaf
![]()
En ik hou altijd de projecten van koren hier in de omgeving in de gaten, als er ooit eentje weer het Requiem van Brahms uitvoert ben ik er als de kippen bij!
[/muzieknerd]
dat festival was wel heel leuk! wij hadden geregld dat onze bus om 2 uur pas terugging, dus we hebben nog even heel hard staan feesten en zuipen en daarna lallend de bus in. kwart over vier waren we weer thuis, en was t ijskoud en regende het en warne we net allemaal weer nuchter aan t worden. heeeeel oncomfortabel!Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |