quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Grrrr...quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Schaam je!quote:
Dude, dat is zakelijk niet consumenten.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Fastmatti het volgende:
Vullen jullie dan ook altijd CN22 in?
Dat is een gevoel, dat kun je niet uitleggen..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wat is er zo leuk aan topic starter te zijn?
Dan staat je naam 301 posts lang in beeldquote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wat is er zo leuk aan topic starter te zijn?
W l je een t etsenbo d ko pn?quote:
Het is bedtijd voor jou!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:55 schreef Dionysiou het volgende:
Waarom geen 2010 TT U(RUEJFI*FGi8retj48tuj8trerettreretrtetre
Kan nog, latenwe deze maar even snel vol baggerenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:55 schreef Dionysiou het volgende:
Waarom geen 2010 TT U(RUEJFI*FGi8retj48tuj8trerettreretrtetre
Wat heb jij gedronken? Ik ruik het hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef jopiede het volgende:
[..]
Sorry papaa, ik liet me eff gaan
Maar maar, Jij bent dus de kleinzoon van monkeybrain?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef jopiede het volgende:
[..]
Sorry papaa, ik liet me eff gaan
Appelsapquote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken? Ik ruik het hier.
Ik stem voor!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Kan nog, latenwe deze maar even snel vol baggeren
Ik ga slapen.quote:
Niet lullig bedoelt, maar ben jij toevallig 14?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dan staat je naam 301 posts lang in beeld
Nee, jij?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ben jij toevallig 14?
daar hebben er meer last van hierquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ben jij toevallig 14?
2 keer de helftquote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nee![]()
Hoe oud wel als ik vragen mag?
heb je niet toevallig een Xbox of een Ps3? daar kun je ook heel mooi mee streamen namelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Redster1984 het volgende:
Op t vorige deel had ik al gevraagd of iemand met een dergelijke HDMI media speler ervaring had.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
Kwam iemand met het briljante idee om deze voor dat geld in NL te kopen, alleen zal dat niet gaan lukken. Omgerekend ¤ 85,00 met LAN vind je niet in NL. Of er moet iemand iets weten
Nee, hier draait de WII overuren......quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef mug89 het volgende:
[..]
heb je niet toevallig een Xbox of een Ps3? daar kun je ook heel mooi mee streamen namelijk
freecom mediaplayer II Drive-in-kit (bij freecom zelf op de site ¤99 dus goedkoper te vinden! )quote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Redster1984 het volgende:
Op t vorige deel had ik al gevraagd of iemand met een dergelijke HDMI media speler ervaring had.
Kwam iemand met het briljante idee om deze voor dat geld in NL te kopen, alleen zal dat niet gaan lukken. Omgerekend ¤ 85,00 met LAN vind je niet in NL. Of er moet iemand iets weten
ik zou wel iets knaps kopen denk ik..quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nee, hier draait de WII overuren......
En het gaat me ook niet direct om het streamen.... Maar meer dat ik bestanden vanaf de Laptop zo via het netwerk kan opvragen. Daarnaast is het belangrijkste eigenlijk dat m`n externe schijf er op kan en dat het HDMI is. Die zijn er al vanaf ¤ 50 euro te krijgen. Maar dan heb je weer geen LAN..... WD TV Live is wel mooi, maar ¤ 125,00 . Dus als het via China onder de 100 euro kan![]()
![]()
![]()
Ik was het persoon dat zei dat je het beter in Nederland kan halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nee, hier draait de WII overuren......
En het gaat me ook niet direct om het streamen.... Maar meer dat ik bestanden vanaf de Laptop zo via het netwerk kan opvragen. Daarnaast is het belangrijkste eigenlijk dat m`n externe schijf er op kan en dat het HDMI is. Die zijn er al vanaf ¤ 50 euro te krijgen. Maar dan heb je weer geen LAN..... WD TV Live is wel mooi, maar ¤ 125,00 . Dus als het via China onder de 100 euro kan![]()
![]()
![]()
Naughty naughty, you make 5% profitquote:Op donderdag 31 december 2009 06:05 schreef jack-peng het volgende:
I mean anything from popbuying,when off 10%,some price will be cheaper than Dealextreme and focalprice.
We do not want to make profit for these 3 days,just satisfy our customer.
Oh shiiiiiiiii..quote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef PedroN het volgende:
Ik geloof dat ik voor deze serie geen TVP hoef te plaatsen, die laat ik wel aan mij voorbij gaan
Niet echt, als ik de gehele website moet afschuimen om iets te vinden... dan word ik gemanipuleerd om iets te kopenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:16 schreef Skiet het volgende:
Goedemorgen! Uitgeslapen als nooit tevoren hier. Net al even wat Made in China de lucht in geschoten![]()
Ik zie dat er weer 10% korting bij Jack is. Dat is mooi meegenomen!
AHHH viespeukquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh shiiiiiiiii..
Toch vandaag bij jack maar eens zo'n MD80 cam kopen.. En kijken wat ik nog meer nodig heb.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet echt, als ik de gehele website moet afschuimen om iets te vinden... dan word ik gemanipuleerd om iets te kopen
1 voor Skiet en 3 om vrouwen mee te lokkenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ga sowieso even 4 led brillen-zonnebrillen kopen voor de wintersport
Ja. Dus ga maar alvast klaar staan met je romeinse kaarsen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werken de Postbodes vandaag ook??
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef korting het volgende:
[..]
Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet
Ben je weer een beetje nuchter?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef jopiede het volgende:
Net eff met rachel gepraat over de top 10 valentine cadeautjes haha. En toen moest ze weg naar de warehouse, dus ik ging vragen of ze fotos wilde maken. Omdat de fok! mensen dat wel leuk zouden vinden als nieuw jaars cadeautje. Toen deed ze alleen:
Ojah,
grapje, dx doet het wel
Ja heb al 1 wijk gedaan net. Zaten DX envelopppen tussenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net weer 12 solar flowers binnen gekregen. Krengen vliegen de deur uit met verjaardagen haha.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Saboteer ze!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja heb al 1 wijk gedaan net. Zaten DX envelopppen tussen
Zijn de eerste die ik zag in mijn wijk.
quote:
Ik weet het, ben zelf ook postbode geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Bol.com pakjes![]()
Zo irritant.
Zelf bestel ik ze ook.
Doe open danquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Twizu het volgende:
De postbode hier! Spannend.
Ik durf niet, ze staat er nog steeds.quote:
heb jij een ze?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik durf niet, ze staat er nog steeds.
Een vrouw doet de post (brievenbus) en een gast doet de pakketjes.quote:
Bol.com zuigt ook gewoon. Gisteren is pas mijn drama bestelling van begin november volledig opgelost.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Bol.com pakjes![]()
Zo irritant.
Zelf bestel ik ze ook.
Goed, zoon!quote:
Tjah, je begint met 1 biertje en eindigt met wat meerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed, zoon!
Had je je verkeken op de datum? Het is vandaag pas oudjaar.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef jopiede het volgende:
[..]
Tjah, je begint met 1 biertje en eindigt met wat meer
Zit een draaidopje op voor dat effect, kun je eraf draaien en dan heb je een normale straal.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Skiet het volgende:
En we hebben post van TNT. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Gaat om de UJJS. Iemand nog tips in PM hoe af te handelen?
http://www.focalprice.com/detail_LP010B.html
At night with the green laser pen, you can see a bright and green light keeping going in the night sky.
Iemand enig idee of deze ook gewoon 1 straal kan produceren?
Ik welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef mickeyD het volgende:
vorig jaar tussen kerst en oud en nieuw mn philips LCD tv er besteld omdat ze minstens ¤50 goedkoper waren dan overal, en die was er gewoon na 2 dagen.. dus ik klaag niet over BOL.com
Prijs, geheugen & grootte van het scherm?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef korting het volgende:
Wat is het verschil tussen deze en deze aaipod?
Ik geef de tip en vervolgens krijg jij ze als eerstequote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef PedroN het volgende:
Zojuist de lampies (3 stuks) van Suntekstore binnen gekregen, was wel een rip uit mijn lijf, 91 eurocent per stuk of $ 1,31, maar dan heb je ook wel wat, inclusief 16340 batterij.
Lichtopbrengst valt heel niet tegen zeker niet gezien de prijs. Ik denk dat ik er nog wat bestel voor de weggeef en eventueel nog voor wat reserve onderdelen zoals de clicky switch en gewoon voor de batterijen.
Vraag mij alleen af op het een oplaadbare is. Zal hem eerdaags eens in de lader zetten kijken wat er gebeurt. Zet hem wel dan even buiten voor de zekerheid want als Lithium een keer brand dan gaat het ook lekker.
Super snelle verzending trouwens, 25e besteld, 26e verstuurd en nu al in huis
[ afbeelding ]
Lawinepijl maakt meer indruk.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ja. Dus ga maar alvast klaar staan met je romeinse kaarsen.
Een postbode die zich meer bezighoudt met ho's als met pakketjes!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:44 schreef dennis00 het volgende:
De mijne zegt Ho! net als Chinezen.
[ afbeelding ]
quote:Package weight is 350g, equal to 0.35kg, the postage is $8, here is payment request link:
quote:weight is 200g, equal to 0.2KG, postage is 6.9$ with tracking number
Wat een verschil in verzendkostenquote:the weight is 0.35 KG, equal to 350g, the shipping fee is 9.1$.
Ook net ontvangenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef PedroN het volgende:
Ja, ik heb het even gecheckt en het is DEZE batterij, heeft hetzelfde bestelnummer 10005550
Dus al met al een goeie aanbieding (waarschijnlijk gewoon een vette fout)
Lamp normaal $ 6,52
batterij normaal $ 3,06
samen $ 9,58 -> $ 1,31 Tjingggg
Niemand?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef neo2000 het volgende:
Iemand overigens ervaring met het kopen van refubished ds lites van danwel DX als popbuying?
Ben benieuwd wat je moet doen als zo'n ding uiteindelijk alsnog kapot gaat/blijkt te zijn..
Wat had je besteld dan? Wel sneu voor je dochterquote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef rac het volgende:
Vandaag pakketje ebay binnen (honkong post) alles kapot ben benieuwd hoe zich dat gaat oplossen![]()
Reactie Dochterdaarna na het openmaken dus
en toen
O waren dat doosjes, daar was niet veel van over nee, viel mij ook op dat ze zo klein zijn maar dat hadden we kunnen weten, de maten kloppen exact met de beschrijving.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook net ontvangen![]()
Ze zijn een stuk kleiner dan verwachtDe doosjes ziet er totaal verrot uit, alsof het via Bagdad, een rondje in Kabul naar Nederland is gekomen
![]()
Geven goed licht![]()
Zeker klein pakketjequote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef Zapper het volgende:
FP verzond de 23e een bestelling, vandaag binnen. Da's wel erg snel, helemaal in deze periode
Ben er een x aantal topics ook al eens mee bezig geweest en heb uiteindelijk toch voor iets betrouwbaars gekozen:quote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Redster1984 het volgende:
Ze zijn nog hartstikke duur ook. Overigens kwam ik laatst een product tegen wat voor "90% new" isquote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef neo2000 het volgende:
Iemand overigens ervaring met het kopen van refubished ds lites van danwel DX als popbuying?
Ben benieuwd wat je moet doen als zo'n ding uiteindelijk alsnog kapot gaat/blijkt te zijn..
Such a sad Story.quote:
Bij Jack 75 euro zonder de 10% discount.. Vind ik dus best meevallen. Goedkoopste webwinkel is 120/130 euro..quote:Op donderdag 31 december 2009 17:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze zijn nog hartstikke duur ook. Overigens kwam ik laatst een product tegen wat voor "90% new" is
Kenngis?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag bij kennis afgeleverd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Werkt helemaal toppie
Hij helemaal tevreden totdat hij er achter kwam dat ook zijn gsm het niet meer doet![]()
![]()
Toen moest hij gelijk weer uit![]()
Zijn die dingen niet illegaal in Nederland??quote:Op donderdag 31 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag bij kennis afgeleverd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Werkt helemaal toppie
Hij helemaal tevreden totdat hij er achter kwam dat ook zijn gsm het niet meer doet![]()
![]()
Toen moest hij gelijk weer uit![]()
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet illegaal in Nederland??
Geen idee, gebruik hem ook niet zelfquote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet illegaal in Nederland??
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:54 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn laser-vlam gas aanstekers doen t ineens niet meer na al dat vuurwerk? weet een van jullie misschien hoe dit komt/hoe ik dit kan oplossen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:53 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon een oplossing en dan is dat grappig ofzo?
Hé ik ben een Bij!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Een kansloos bericht van mij!
Ik heb nog nooit zo'n saaie jaarwisseling gehad. Ik mag niet drinken van de doc. En nuchter de kroeg induiken (in Brabant) wil ik zelfs Monkeybrain niet aan doen! Ik zit hier met een appel & koffie. >>
Maar desalniettemin. Gelukkig nieuwjaar allemaal!
[ afbeelding ]
Eens met de klacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:44 schreef jopiede het volgende:
al die mensen die om 1 uur al achter de fok zitten: Ik heb daar maar 1 emoticon voor:
Haha, Ninja edit!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:44 schreef jopiede het volgende:
ik vond het gezelligvorig jaar, hopeleijk dit jaar ook![]()
Gelukkig Nieuwjaar, thecuriousone!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:06 schreef thecuriousone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Damn Jack met zijn coupons... heb weer een hoop zooi besteld die ik eigenlijk niet nodig heb.
En heb ondertussen ook al 3 bestellingen lopen bij artscow.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar, thecuriousone!
Nacht doorhalen, had ik niet moeten doen.![]()
Nog redelijk groot, paste niet door de brievenbusquote:
En?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nog redelijk groot, paste niet door de brievenbus
Zo'n sterrenlamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2296quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:18 schreef EddyAlbena het volgende:
Is deze stekker converter ook geschikt voor Chinese stopcontacten? Vind een hoop van die converters, maar die lijken allemaal van China > 'ander land' te zijn.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:11 schreef Dionysiou het volgende:
En?Doet het erg leuk onder de kerstboom, brengt een leuk sfeertje. Voor dat geld een koopje. Had de eerste opgeblazen door 'm aan netvoeding te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Kon je geen mooiere Chinese meisjes uitkiezenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Een kansloos bericht van mij!
Ik heb nog nooit zo'n saaie jaarwisseling gehad. Ik mag niet drinken van de doc. En nuchter de kroeg induiken (in Brabant) wil ik zelfs Monkeybrain niet aan doen! Ik zit hier met een appel & koffie. >>
Maar desalniettemin. Gelukkig nieuwjaar allemaal!
[ afbeelding ]
Had gekund, maar het moest wel geloofwaardig blijven dat dat de vriendin van Monkeybrain is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kon je geen mooiere Chinese meisjes uitkiezen
Je moet ons eerst gelukkig nieuwjaar wensen, daarna helpen we je verder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef mtchel112 het volgende:
weet iemand nog n goede kanen ipv die md52? wel in-ear
oke, maar dat wil ik ook doen zonder dat jullie het zeggen, maar nu je het toch aanbiedtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je moet ons eerst gelukkig nieuwjaar wensen, daarna helpen we je verder.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef mtchel112 het volgende:
weet iemand nog n goede kanen ipv die md52? wel in-ear
oke bedankt maar k vind zo nogal lelijk:p k hou t nog wel bij mn sennheiser, super ding! zijn die kanen echt zo goede kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23977
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633
Dank! Ziet er ook een stuk degelijker uitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2296![]()
Deze heb ik en kan van vrijwel alles naar alles. Echter weet ik niet wat voor plug China heeft.
edit:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat het gewoon past. Die twee pinnen kun je namelijk een stukje draaien. Misschien dat zelfs je normale stekker past in de bovenste.
Missen is een groot woord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Potver wat gaat die topic snel, 1 dagje niet en ik mis al een half topic![]()
Zoek eens op RGB, dan vind je het wel!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
FOK!ers ik wil een LED strip in mijn koplamp verwerken zowel links als rechts. Verplicht wit. Andere kleuren mogen niet.
http://www.immers.info/We(...)verlichting-Wit.html
Is er zoiets te koop bij Jack/DX/Taobao?
Geen RGB!
Bedoel je ZOIETS?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
FOK!ers ik wil een LED strip in mijn koplamp verwerken zowel links als rechts. Verplicht wit. Andere kleuren mogen niet.
Geen RGB!
zijn die dingen een beetje relaxed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef mtchel112 het volgende:
k heb een ipoot gekocht bij jack, 8gb zilver met camera kostte me uiteindelijk 28 euro met die 10 procent korting en had nog n refund tegoed van DX, + n cadeautje van jack bij orders over 30$
Bouwkwaliteit is prima, aluminium. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb m net binnen. Ding geeft wel een sloot licht en is mooi compact. Zelfs met batterij (oplaadbaar?)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef mtchel112 het volgende:
hoe zijn btw die zaklampen van suntekstore voor 1,37? beetje kwaliteit altijd handig voor in de auto
Ik heb 2 van volgende led-spots onderweg (gekocht net voor Jack de 10% coupon heeft aangekondigdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:57 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
[..]hebben jullie al van die "gewone" led-lampen besteld voor thuisgebruik? er schijnt nogal veel kwaliteitsverschil te zijn,vandaar dat ik het vraag. geen zin in dat super bleke licht...
[..]
Ik heb er ook een paar onderweg, ben benieuwd. Heb ondertussen deze lader besteld bij PB.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Bouwkwaliteit is prima, aluminium. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb m net binnen. Ding geeft wel een sloot licht en is mooi compact. Zelfs met batterij (oplaadbaar?)
Maar zoiezo voor die 90 cent totaal niets om over te klagen. De lader is duurder dan 5 van die lampjes. Imho gewoon niet over nadenken en gewoon bestellen.
heb je een foto waarin ik een beetje de grootte kan zien?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Bouwkwaliteit is prima, aluminium. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb m net binnen. Ding geeft wel een sloot licht en is mooi compact. Zelfs met batterij (oplaadbaar?)
Maar zoiezo voor die 90 cent totaal niets om over te klagen. De lader is duurder dan 5 van die lampjes. Imho gewoon niet over nadenken en gewoon bestellen.
Koop dan zo'n 12V naar usb adapterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:21 schreef Marco001 het volgende:
weet iemand misschien een site waar ik goedkoop aan een stroomkabel kan komen?
Dit moet zijn om een navigatie(Mio) aan te kunnen sluiten, dus van een sigaretten aansteker naar mini-usb.
Hoe langer hoe beter eigenlijk, want op mijn werk zijn er een paar auto's die alleen bij de achterbank in het midden een aansteker hebben zitten...
Op Dealextreme kan ik zo niets vinden.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26331quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Koop dan zo'n 12V naar usb adapter
en een lange usb kabel?
De zaklampjes zijn gewoon klein: 96mm (L) x 38mm (Dia.) voorkant x 24mm (Dia.) achterkant.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heb je een foto waarin ik een beetje de grootte kan zien?
want heb deze week zaklampjes binnengekregen die 9-led dingen en die vond ik wat te klein
Is DIT iets? Ik neem aan dat je de USB kabel zelf wel hebt en anders heeft DX die ook wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:21 schreef Marco001 het volgende:
weet iemand misschien een site waar ik goedkoop aan een stroomkabel kan komen?
Dit moet zijn om een navigatie(Mio) aan te kunnen sluiten, dus van een sigaretten aansteker naar mini-usb.
Hoe langer hoe beter eigenlijk, want op mijn werk zijn er een paar auto's die alleen bij de achterbank in het midden een aansteker hebben zitten...
Op Dealextreme kan ik zo niets vinden.
Op popbuyingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef jens007 het volgende:
Worden er ook van die Thaise geluksballonen verkocht? Kan me herinneren dat ik ze in een voorgaand topic een keer ben tegengekomen.
Ga de deur eens uit, je zult ze bij vele winkels vinden voor 1 euro p.s.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Op popbuying
http://popbuying.com/detail.pb/sku.21568
Dat zeg je toch niet in het Chinese Webshops topic #55quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:14 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ga de deur eens uit, je zult ze bij vele winkels vinden voor 1 euro p.s.
Hier in Enschede tenminste.
Dat is ook pas sindskort. Nu de vliegende lantarens lekker populair zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:14 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ga de deur eens uit, je zult ze bij vele winkels vinden voor 1 euro p.s.
Hier in Enschede tenminste.
Muisje ligt bij de action ook ; nog geen 2 euro ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weer wat besteld bij DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.htmlquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
Geen RGB!
Bij die webshop kan je ook nog kiezen voor klevende strippen, daar nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.html
Die verkoper koopt ze gewoon in bij Suntekstore![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Bij die webshop kan je ook nog kiezen voor klevende strippen, daar niet![]()
Da's wel jammer maar die gast maakt veel profit
Die muizen zijn echt baas. Wij hebben der ook zo eentje liggen en hij is nog steeds niet kapot!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weer wat besteld bij DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.632quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Dionysiou het volgende:
Het moet wel langer dan 1 week blijven zitten he
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef davo1979 het volgende:
Iemand nog meer een survey van ebay gehad over die chinese neppe ypod verkoper?
Nee had geen van 2en gedaan. Zal het bericht effe kopieen. Stond ook in mijn ebay dus het was wel van ebay afkomstig. Ja het ging over superdealdaily2046quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:05 schreef PedroN het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ging het over superdealdaily2046?
Had jij feedback achtergelaten of contact opgenomen met Ebay?
Dat is gewoon een mailtje die ze sturen naar kopers om ebay te verbeteren, niet omdat het om neppe ipods gaat...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee had geen van 2en gedaan. Zal het bericht effe kopieen. Stond ook in mijn ebay dus het was wel van ebay afkomstig. Ja het ging over superdealdaily2046
Beste xxxxx,
We're always trying to improve the eBay experience, and there's no better group of advisors than you: our customers.
You purchased "16GB Slim 1.8" MP3 MP4 Radio FM Player Gift Free Ship" from superdealdaily2046 on 11/30/2009. We'd love to get your insight about that experience, and invite you to take a 3 question survey to express your opinions. Your input will help us make eBay easier and more enjoyable to use.
To take the survey, please click the link below or copy and paste the link into your browser.
Link
Please note: this survey invitation has been sent to your My Messages account and personal email address for your convenience and to ensure you of the validity of the survey.
Thanks for being a part of the eBay community, and we hope to see you on eBay again soon.
Kind regards,
Jeff Resnick, Customer Insights
Weet ik veel, heb de drie vragen wel beantwoord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mailtje die ze sturen naar kopers om ebay te verbeteren, niet omdat het om neppe ipods gaat...
Had net zo goed over een fietspomp kunnen gaan![]()
Hoezo, die gare brommer van jou start niet eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Dionysiou het volgende:
Het moet wel langer dan 1 week blijven zitten he
Ondersteboven poepen=moeilijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo, die gare brommer van jou start niet eens
Oh, dat is fijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:45 schreef Semmm het volgende:
PayPal![]()
![]()
Beste xxxxxxxxxx,
Zoals u weet, onderzoeken we momenteel een probleem dat u heeft met een
recente transactie.
Het duurt wat langer dan we hadden verwacht om tot een besluit te komen. We
werken actief aan uw kwestie en zullen u zo snel mogelijk op de hoogte
stellen van de volgende stappen.
Log voor de meest recente informatie over uw kwestie in en ga naar het
Klachtencentrum.
Gewoon een paypal geschil openen en zeggen dat hij precies één dag heeft om te refunden, zoniet dat je dan het geschil escaleert en je alle e-mailconversaties en zijn adres Xu Gang, G/F Block 26, 428 Yuen, Kong Tsuen, Yuen Long, Hong Kong aan de Hong Kong police doorgeeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:44 schreef Twizu het volgende:
Ik heb nog steeds m'n geld niet terug van mijn vriend. Ga het nu maar via PayPal doen, denk ik.
HA! Jij bent minderjarig dus mag nog geen gebruik maken van PayPal, ik ga je aangevuhh!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:45 schreef Semmm het volgende:
PayPal![]()
![]()
Beste xxxxxxxxxx,
Zoals u weet, onderzoeken we momenteel een probleem dat u heeft met een
recente transactie.
Het duurt wat langer dan we hadden verwacht om tot een besluit te komen. We
werken actief aan uw kwestie en zullen u zo snel mogelijk op de hoogte
stellen van de volgende stappen.
Log voor de meest recente informatie over uw kwestie in en ga naar het
Klachtencentrum.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ondersteboven poepen=moeilijk
Dat is fout!
moeilijk is namelijk niet Ondersteboven poepen
Poepen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar heb je het overHoe zit jij dan op de plee, schijt jij tegen het plafond?
Geef je jezelf dan ook gelijk even aan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
HA! Jij bent minderjarig dus mag nog geen gebruik maken van PayPal, ik ga je aangevuhh!
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar heb je het overHoe zit jij dan op de plee, schijt jij tegen het plafond?
Nee, want mijn papa betaald alles voor mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Geef je jezelf dan ook gelijk even aan?![]()
[..]
Ja
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nee, want mijn papa betaald alles voor mij
Alleen pubers zijn zo stom om zo'n cheape zooi te kopenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Twizu het volgende:
Volgens mij kun je de mensen die wel 18 zijn in dit topic op één hand tellen.
Ik heb er 2 handen voor nodig, ben namelijk gisteren een paar vingers kwijt geraaktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Twizu het volgende:
Echt, sad story.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb er 2 handen voor nodig, ben namelijk gisteren een paar vingers kwijt geraakt
GRAPJE!!!11!!!1!!!1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Echt, sad story.
Maar er zijn vast wel vingers te vinden op Taobao!
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb je als baby in mijn paint neergezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima toch, beter dan een vliegende teletubbie![]()
ksssssssssssssstquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
Prima toch, beter dan een vliegende teletubbie
Ik ben Bond, James Bondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
ksssssssssssssst
I
K
B
E
N
E
E
N
B
IJ
B
E
G
R
E
P
E
N
?
Haha waarop baseer je dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maar ook niet veel daarboven gok ik
Je fotoboek.quote:
Jij bent goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, ik kan zelfs als fietsen zonder zijwieltjes!
Hater!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef mickeyD het volgende:
2 pagina's vol shit
maar wel ouwehoeren op anderen![]()
Ik ben ook 18+quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Twizu het volgende:
Maar wie gaat zijn toetsenbord nu ondersteboven uit staan kloppenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:01 schreef korting het volgende:
Kewl, zouden ze zown toetsenbord hebben bij dx/fp/dp/pb?
inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:01 schreef Dionysiou het volgende:
We kunnen met zn alle misschien iets meer on-topic posten. Ik had er ook een hand van vroeger, maar het kan er wél leuker op worden.
Was gewoon een plastic piemel die je moeder heeft besteld bij Jackquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Twizu het volgende:
Ik zag, toen ik uit bed kwam, een pakketje liggen op de deurmat en nu is ie gewoon nergens meer te bekennen!
Jij bestelt met 2 paypal accounts?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:48 schreef mtchel112 het volgende:
wat ik nog binnenkrijg:
ipoot
5x oortjes van appelll
1x usb oplader
1 ipod docking station
1 3,5mm> rca
2 aarskrabbers van 1 cent
1 led lamp
1 5w zaklamp suntekstore
1x doosje van 6 ipod sokken
1 micro sd kaart lezer
en dat was het volgens mij:P
nee k snap t ookt niet, kon blijkbaar 2 aarskrabbers bestellen (wel losse orders) en de 1 bestelt nadat de andere was verzondenquote:
Ik kijk nooit DVD's via een cdtje, doe ik dan wel via usbquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
En als je dvd speler kapot gaat dan het gehele blok terug naar de fabrikant voor reparatie
Één spelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:41 schreef Twizu het volgende:
Iemand nog dingen die je echt moet hebben voor de Wii?
www.popbuying.com , klik op de mp3/mp4 link bovenaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:59 schreef colorito86 het volgende:
Waar hebben jullie die Ipoot besteld? Klinkt wel interessant. Zijn ze van redelijke kwaliteit of dat ze na een paar keer mp3'tjes te hebben gespeeld al weer kapot zijn.
Neem de 5w, die voldoet goed. De 3w is volgens mij veel te zwak.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:33 schreef groggy het volgende:
wat is het werkelijke verschil tussen onderstaande color led lampen? maw wat is de handigste keuze?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.25291
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.25290
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.26964
Ik dacht dat je een geintje maakte, wat een gedrocht manquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik kijk nooit DVD's via een cdtje, doe ik dan wel via usb
thanks. Ik wacht de reviews nog wel even af. Heb net een nieuwe sony walkman gekocht. Alleen die speelt niet zo goed filmpjes af, dus dacht mss is zo'n ipoot wel wat. Ik kijk het nog even aan. Vooral ook omdat de ipoot alleen AMV afspeelt. Maar bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef mickeyD het volgende:
[..]
www.popbuying.com , klik op de mp3/mp4 link bovenaan.
geheugen klopt met wat er staat geadverteerd, schijnen de beste fake's te zijn die je kunt krijgen.
Ikea heeft alleen maar kut tafelsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Neem de 5w, die voldoet goed. De 3w is volgens mij veel te zwak.
Het verschil is een peertje (rond licht) en de andere zijn spotjes (straal licht)
Moet je even bekijken wat je precies wilt doen met de lamp. Een spotje is cool om tegen de muur op te schijnen, een peertje is meer voor een normale lamp.
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte, wat een gedrocht man![]()
Voor dat geld kun je veel beter apparatuur halen, doodzonde. 40w + 2 x 20w![]()
Is niet eens surround, wat een bagger voor 340 euro![]()
Koop dan een Logitech z5500 270 euro + een merk dvd/mp4 speler van 50 euro + een tafel van de Ikea.
Ojaa, helemaal vergeten!quote:
Oh, jij denkt dat dit een mooie kwaliteit tafel is?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ikea heeft alleen maar kut tafelsen voor alleen een mooi meubel be je al gauw 150-200 euro kwijt, dan vind ik die 100-150 euro extra wel prima voor een paar ingebouwde speakers
Luister naar papa.Hij is een oud & wijs man met veel levenservaring die je wilt behoeden voor een grote fout!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat dit een mooie kwaliteit tafel is?
Ik verzeker je dat het een Leenbakker type tafel is. Wat je nu precies mooi vindt aan die gare metallic speakers erin is me ook een vraag. Ik heb dit soort rotzooi vaak genoeg gezien, ingebouwde zooi.
Semmm, doe het niet
Bel naar de douane?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil deze telefoon kopen bij JaQ
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Maar ontvang ik die ook, dus geen problemen met de douane ofzo??
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Geen kloon?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zo te zien geen kloon dus gewoon als ze hem pakken 19% btw en 12,50 TNT kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Component kabelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:41 schreef Twizu het volgende:
Iemand nog dingen die je echt moet hebben voor de Wii?
een scart kabel onmisbaar voor de wii, als ik mn ipood binnen heb schrijf ik wel n reviewtje, met wat foto'squote:
dankje, ik zal de 5w versie kopen, het is voor in een spotjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
Neem de 5w, die voldoet goed. De 3w is volgens mij veel te zwak.
Het verschil is een peertje (rond licht) en de andere zijn spotjes (straal licht)
Moet je even bekijken wat je precies wilt doen met de lamp. Een spotje is cool om tegen de muur op te schijnen, een peertje is meer voor een normale lamp.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:01 schreef korting het volgende:
Kewl, zouden ze zown toetsenbord hebben bij dx/fp/dp/pb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9493quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef Chuphinh het volgende:
Lees wel slechte reviews over de goedkope component kabel
ben benieuwd of het werkt, ivm ampere outage.. zo'n usab ding heeft een olutage van 500ma, terwijl die die ik nu gebruik, 2v 5a heeft..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Koop dan zo'n 12V naar usb adapter
en een lange usb kabel?
Weet je of die een beetje kwalitatief zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef tokko1 het volgende:
Bb kan je kopen at www.taobao.com in combinatie met dealperfect01@gmail.com
Al verschillende telefoons zonder problemen binnen gekregen zonder dat de douane er naar om heeft gekeken, dus niet te druk over maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Viespeukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net een Md80 cam gewonnen voor 13$![]()
Nette prijs!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Jeffrey_San het volgende:
Welke verkoper?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik had er een paar van dealperfect besteld maar die passen normale Nederlanders niet. Veel te klein.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet je of die een beetje kwalitatief zijn?
Ja, die one-size-fits-all troep is niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:05 schreef veda het volgende:
[..]
Ik had er een paar van dealperfect besteld maar die passen normale Nederlanders niet. Veel te klein.
heb je een link?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, die one-size-fits-all troep is niks.
Op taobao staan er nu ook gewoon met meerdere maten, heb er eentje besteld op proef dus hoop dat het wat is.
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
http://store.taobao.com/s(...)38e7b63e1f8be594.htmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:28 schreef montier het volgende:
[..]
heb je een link?
ik kan niks vinden, wel bb spul maar geen boxers :S
Ook niet-namaak te koop, niet te herkennen verder. Ja, aan de prijs misschien. Maar dat is allemaal zo ingewikkeld te vinden dus ga er maar vanuit dat je die niet zult vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:35 schreef knuppelhout het volgende:
is er op taobao ook niet-namaak te koop? oftewel: hoe herken je die?
Heb ik ook, heb je een tijdje rood gestaan op PP?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:32 schreef 988012 het volgende:
Met Paypal betalen bij DealExtreme geeft:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |