Oh shiiiiiiiii..quote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef PedroN het volgende:
Ik geloof dat ik voor deze serie geen TVP hoef te plaatsen, die laat ik wel aan mij voorbij gaan
Niet echt, als ik de gehele website moet afschuimen om iets te vinden... dan word ik gemanipuleerd om iets te kopenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:16 schreef Skiet het volgende:
Goedemorgen! Uitgeslapen als nooit tevoren hier. Net al even wat Made in China de lucht in geschoten![]()
Ik zie dat er weer 10% korting bij Jack is. Dat is mooi meegenomen!
AHHH viespeukquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh shiiiiiiiii..
Toch vandaag bij jack maar eens zo'n MD80 cam kopen.. En kijken wat ik nog meer nodig heb.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet echt, als ik de gehele website moet afschuimen om iets te vinden... dan word ik gemanipuleerd om iets te kopen
1 voor Skiet en 3 om vrouwen mee te lokkenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ga sowieso even 4 led brillen-zonnebrillen kopen voor de wintersport
Ja. Dus ga maar alvast klaar staan met je romeinse kaarsen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werken de Postbodes vandaag ook??
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef korting het volgende:
[..]
Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet
Ben je weer een beetje nuchter?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef jopiede het volgende:
Net eff met rachel gepraat over de top 10 valentine cadeautjes haha. En toen moest ze weg naar de warehouse, dus ik ging vragen of ze fotos wilde maken. Omdat de fok! mensen dat wel leuk zouden vinden als nieuw jaars cadeautje. Toen deed ze alleen:
Ojah,
grapje, dx doet het wel
Ja heb al 1 wijk gedaan net. Zaten DX envelopppen tussenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net weer 12 solar flowers binnen gekregen. Krengen vliegen de deur uit met verjaardagen haha.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Saboteer ze!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja heb al 1 wijk gedaan net. Zaten DX envelopppen tussen
Zijn de eerste die ik zag in mijn wijk.
quote:
Ik weet het, ben zelf ook postbode geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Bol.com pakjes![]()
Zo irritant.
Zelf bestel ik ze ook.
Doe open danquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Twizu het volgende:
De postbode hier! Spannend.
Ik durf niet, ze staat er nog steeds.quote:
heb jij een ze?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik durf niet, ze staat er nog steeds.
Een vrouw doet de post (brievenbus) en een gast doet de pakketjes.quote:
Bol.com zuigt ook gewoon. Gisteren is pas mijn drama bestelling van begin november volledig opgelost.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Bol.com pakjes![]()
Zo irritant.
Zelf bestel ik ze ook.
Goed, zoon!quote:
Tjah, je begint met 1 biertje en eindigt met wat meerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed, zoon!
Had je je verkeken op de datum? Het is vandaag pas oudjaar.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef jopiede het volgende:
[..]
Tjah, je begint met 1 biertje en eindigt met wat meer
Zit een draaidopje op voor dat effect, kun je eraf draaien en dan heb je een normale straal.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Skiet het volgende:
En we hebben post van TNT. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Gaat om de UJJS. Iemand nog tips in PM hoe af te handelen?
http://www.focalprice.com/detail_LP010B.html
At night with the green laser pen, you can see a bright and green light keeping going in the night sky.
Iemand enig idee of deze ook gewoon 1 straal kan produceren?
Ik welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef mickeyD het volgende:
vorig jaar tussen kerst en oud en nieuw mn philips LCD tv er besteld omdat ze minstens ¤50 goedkoper waren dan overal, en die was er gewoon na 2 dagen.. dus ik klaag niet over BOL.com
Prijs, geheugen & grootte van het scherm?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef korting het volgende:
Wat is het verschil tussen deze en deze aaipod?
Ik geef de tip en vervolgens krijg jij ze als eerstequote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef PedroN het volgende:
Zojuist de lampies (3 stuks) van Suntekstore binnen gekregen, was wel een rip uit mijn lijf, 91 eurocent per stuk of $ 1,31, maar dan heb je ook wel wat, inclusief 16340 batterij.
Lichtopbrengst valt heel niet tegen zeker niet gezien de prijs. Ik denk dat ik er nog wat bestel voor de weggeef en eventueel nog voor wat reserve onderdelen zoals de clicky switch en gewoon voor de batterijen.
Vraag mij alleen af op het een oplaadbare is. Zal hem eerdaags eens in de lader zetten kijken wat er gebeurt. Zet hem wel dan even buiten voor de zekerheid want als Lithium een keer brand dan gaat het ook lekker.
Super snelle verzending trouwens, 25e besteld, 26e verstuurd en nu al in huis
[ afbeelding ]
Lawinepijl maakt meer indruk.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ja. Dus ga maar alvast klaar staan met je romeinse kaarsen.
Een postbode die zich meer bezighoudt met ho's als met pakketjes!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:44 schreef dennis00 het volgende:
De mijne zegt Ho! net als Chinezen.
[ afbeelding ]
quote:Package weight is 350g, equal to 0.35kg, the postage is $8, here is payment request link:
quote:weight is 200g, equal to 0.2KG, postage is 6.9$ with tracking number
Wat een verschil in verzendkostenquote:the weight is 0.35 KG, equal to 350g, the shipping fee is 9.1$.
Ook net ontvangenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef PedroN het volgende:
Ja, ik heb het even gecheckt en het is DEZE batterij, heeft hetzelfde bestelnummer 10005550
Dus al met al een goeie aanbieding (waarschijnlijk gewoon een vette fout)
Lamp normaal $ 6,52
batterij normaal $ 3,06
samen $ 9,58 -> $ 1,31 Tjingggg
Niemand?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef neo2000 het volgende:
Iemand overigens ervaring met het kopen van refubished ds lites van danwel DX als popbuying?
Ben benieuwd wat je moet doen als zo'n ding uiteindelijk alsnog kapot gaat/blijkt te zijn..
Wat had je besteld dan? Wel sneu voor je dochterquote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef rac het volgende:
Vandaag pakketje ebay binnen (honkong post) alles kapot ben benieuwd hoe zich dat gaat oplossen![]()
Reactie Dochterdaarna na het openmaken dus
en toen
O waren dat doosjes, daar was niet veel van over nee, viel mij ook op dat ze zo klein zijn maar dat hadden we kunnen weten, de maten kloppen exact met de beschrijving.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook net ontvangen![]()
Ze zijn een stuk kleiner dan verwachtDe doosjes ziet er totaal verrot uit, alsof het via Bagdad, een rondje in Kabul naar Nederland is gekomen
![]()
Geven goed licht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |