Oh shiiiiiiiii..quote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef PedroN het volgende:
Ik geloof dat ik voor deze serie geen TVP hoef te plaatsen, die laat ik wel aan mij voorbij gaan
Niet echt, als ik de gehele website moet afschuimen om iets te vinden... dan word ik gemanipuleerd om iets te kopenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:16 schreef Skiet het volgende:
Goedemorgen! Uitgeslapen als nooit tevoren hier. Net al even wat Made in China de lucht in geschoten![]()
Ik zie dat er weer 10% korting bij Jack is. Dat is mooi meegenomen!
AHHH viespeukquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh shiiiiiiiii..
Toch vandaag bij jack maar eens zo'n MD80 cam kopen.. En kijken wat ik nog meer nodig heb.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet echt, als ik de gehele website moet afschuimen om iets te vinden... dan word ik gemanipuleerd om iets te kopen
1 voor Skiet en 3 om vrouwen mee te lokkenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ga sowieso even 4 led brillen-zonnebrillen kopen voor de wintersport
Ja. Dus ga maar alvast klaar staan met je romeinse kaarsen.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werken de Postbodes vandaag ook??
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef korting het volgende:
[..]
Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet
Ben je weer een beetje nuchter?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef jopiede het volgende:
Net eff met rachel gepraat over de top 10 valentine cadeautjes haha. En toen moest ze weg naar de warehouse, dus ik ging vragen of ze fotos wilde maken. Omdat de fok! mensen dat wel leuk zouden vinden als nieuw jaars cadeautje. Toen deed ze alleen:
Ojah,
grapje, dx doet het wel
Ja heb al 1 wijk gedaan net. Zaten DX envelopppen tussenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net weer 12 solar flowers binnen gekregen. Krengen vliegen de deur uit met verjaardagen haha.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Saboteer ze!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja heb al 1 wijk gedaan net. Zaten DX envelopppen tussen
Zijn de eerste die ik zag in mijn wijk.
quote:
Ik weet het, ben zelf ook postbode geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Bol.com pakjes![]()
Zo irritant.
Zelf bestel ik ze ook.
Doe open danquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Twizu het volgende:
De postbode hier! Spannend.
Ik durf niet, ze staat er nog steeds.quote:
heb jij een ze?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik durf niet, ze staat er nog steeds.
Een vrouw doet de post (brievenbus) en een gast doet de pakketjes.quote:
Bol.com zuigt ook gewoon. Gisteren is pas mijn drama bestelling van begin november volledig opgelost.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kut Bol.com pakjes![]()
Zo irritant.
Zelf bestel ik ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |