Ik ga slapen.quote:
Niet lullig bedoelt, maar ben jij toevallig 14?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dan staat je naam 301 posts lang in beeld
Nee, jij?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ben jij toevallig 14?
daar hebben er meer last van hierquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ben jij toevallig 14?
2 keer de helftquote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nee![]()
Hoe oud wel als ik vragen mag?
heb je niet toevallig een Xbox of een Ps3? daar kun je ook heel mooi mee streamen namelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Redster1984 het volgende:
Op t vorige deel had ik al gevraagd of iemand met een dergelijke HDMI media speler ervaring had.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
Kwam iemand met het briljante idee om deze voor dat geld in NL te kopen, alleen zal dat niet gaan lukken. Omgerekend ¤ 85,00 met LAN vind je niet in NL. Of er moet iemand iets weten
Nee, hier draait de WII overuren......quote:Op donderdag 31 december 2009 01:19 schreef mug89 het volgende:
[..]
heb je niet toevallig een Xbox of een Ps3? daar kun je ook heel mooi mee streamen namelijk
freecom mediaplayer II Drive-in-kit (bij freecom zelf op de site ¤99 dus goedkoper te vinden! )quote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Redster1984 het volgende:
Op t vorige deel had ik al gevraagd of iemand met een dergelijke HDMI media speler ervaring had.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
Kwam iemand met het briljante idee om deze voor dat geld in NL te kopen, alleen zal dat niet gaan lukken. Omgerekend ¤ 85,00 met LAN vind je niet in NL. Of er moet iemand iets weten
ik zou wel iets knaps kopen denk ik..quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nee, hier draait de WII overuren......
En het gaat me ook niet direct om het streamen.... Maar meer dat ik bestanden vanaf de Laptop zo via het netwerk kan opvragen. Daarnaast is het belangrijkste eigenlijk dat m`n externe schijf er op kan en dat het HDMI is. Die zijn er al vanaf ¤ 50 euro te krijgen. Maar dan heb je weer geen LAN..... WD TV Live is wel mooi, maar ¤ 125,00 . Dus als het via China onder de 100 euro kan![]()
![]()
![]()
Ik was het persoon dat zei dat je het beter in Nederland kan halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:20 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nee, hier draait de WII overuren......
En het gaat me ook niet direct om het streamen.... Maar meer dat ik bestanden vanaf de Laptop zo via het netwerk kan opvragen. Daarnaast is het belangrijkste eigenlijk dat m`n externe schijf er op kan en dat het HDMI is. Die zijn er al vanaf ¤ 50 euro te krijgen. Maar dan heb je weer geen LAN..... WD TV Live is wel mooi, maar ¤ 125,00 . Dus als het via China onder de 100 euro kan![]()
![]()
![]()
Naughty naughty, you make 5% profitquote:Op donderdag 31 december 2009 06:05 schreef jack-peng het volgende:
I mean anything from popbuying,when off 10%,some price will be cheaper than Dealextreme and focalprice.
We do not want to make profit for these 3 days,just satisfy our customer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |