Het is nog niet eens 1 uur in 2010, en nu al een nominatie voor de domste reply van het jaar...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Je dronk toch koffie? Hoe kan je dan ladderzat over straat baggeren?
Je zou nu toch onderhand beter moeten wetenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 1 uur in 2010, en nu al een nominatie voor de domste reply van het jaar...
Oja vertel dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 1 uur in 2010, en nu al een nominatie voor de domste reply van het jaar...
Of die gast is tenminste wel zat....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je moet het woord zou gebruiken ipv zal.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:03 schreef Twizu het volgende:
Ik begin te twijfelen aan mijn OP. Één moment.
Volgens mij heb je gelijk. Komt vast door de caffeine.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je moet het woord zou gebruiken ipv zal.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:02 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Of die gast is tenminste wel zat....
Ik trek mijn reply terug het is gewoon een taalnazi zonder leven!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je moet het woord zou gebruiken ipv zal.
Koffiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk. Komt vast door de caffeine.
Juist is juist ! Niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:04 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
[..]
Ik trek mijn reply terug het is gewoon een taalnazi zonder leven!
quote:
Heh.quote:
Volgens mij wel...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oja vertel dan?
Volgens mij kan jij niet lezen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:52 schreef Twizu het volgende:
Klacht: Ik ben vergeten een kaartje voor de kroeg te kopen. ( Kaartjes voor de Kroeg )
Klacht 2: Ik mag geen alcohol drinken van de doc.
Daarom zit ik hier nu met koffie & een appel, gezellig in de woonkamer bij mijn ouders, terwijl ik nu ladderzat over straat zou moeten baggeren met m'n vrienden.
Desalniettemin, gelukkig nieuwjaar Fok!kers!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Je dronk toch koffie? Hoe kan je dan ladderzat over straat baggeren?
Aandoenlijk hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:16 schreef gebrokenglas het volgende:
TS viert oud en nieuw met papa en mama.
Ik vind het leuk. Deed ik vroeger ook. Later is het leuk om al zuipend met je vrienden 't nieuwe jaar in te gaan, en _nog_ later, als je 20+ bent zeg maar, boeit het je allemaal eigenlijk niet meer. En zit je op FOK! de hele avond.quote:
Wat ben jij dom zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |