Zeker klein pakketjequote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef Zapper het volgende:
FP verzond de 23e een bestelling, vandaag binnen. Da's wel erg snel, helemaal in deze periode
Ben er een x aantal topics ook al eens mee bezig geweest en heb uiteindelijk toch voor iets betrouwbaars gekozen:quote:Op donderdag 31 december 2009 01:16 schreef Redster1984 het volgende:
Op t vorige deel had ik al gevraagd of iemand met een dergelijke HDMI media speler ervaring had.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
Kwam iemand met het briljante idee om deze voor dat geld in NL te kopen, alleen zal dat niet gaan lukken. Omgerekend ¤ 85,00 met LAN vind je niet in NL. Of er moet iemand iets weten
Ze zijn nog hartstikke duur ook. Overigens kwam ik laatst een product tegen wat voor "90% new" isquote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef neo2000 het volgende:
Iemand overigens ervaring met het kopen van refubished ds lites van danwel DX als popbuying?
Ben benieuwd wat je moet doen als zo'n ding uiteindelijk alsnog kapot gaat/blijkt te zijn..
Such a sad Story.quote:
Bij Jack 75 euro zonder de 10% discount.. Vind ik dus best meevallen. Goedkoopste webwinkel is 120/130 euro..quote:Op donderdag 31 december 2009 17:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze zijn nog hartstikke duur ook. Overigens kwam ik laatst een product tegen wat voor "90% new" is
Kenngis?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag bij kennis afgeleverd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Werkt helemaal toppie
Hij helemaal tevreden totdat hij er achter kwam dat ook zijn gsm het niet meer doet![]()
![]()
Toen moest hij gelijk weer uit![]()
Zijn die dingen niet illegaal in Nederland??quote:Op donderdag 31 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag bij kennis afgeleverd
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Werkt helemaal toppie
Hij helemaal tevreden totdat hij er achter kwam dat ook zijn gsm het niet meer doet![]()
![]()
Toen moest hij gelijk weer uit![]()
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet illegaal in Nederland??
Geen idee, gebruik hem ook niet zelfquote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet illegaal in Nederland??
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:54 schreef stievun1234 het volgende:
Mijn laser-vlam gas aanstekers doen t ineens niet meer na al dat vuurwerk? weet een van jullie misschien hoe dit komt/hoe ik dit kan oplossen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:53 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon een oplossing en dan is dat grappig ofzo?
Hé ik ben een Bij!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Een kansloos bericht van mij!
Ik heb nog nooit zo'n saaie jaarwisseling gehad. Ik mag niet drinken van de doc. En nuchter de kroeg induiken (in Brabant) wil ik zelfs Monkeybrain niet aan doen! Ik zit hier met een appel & koffie. >>
Maar desalniettemin. Gelukkig nieuwjaar allemaal!
[ afbeelding ]
Eens met de klacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:44 schreef jopiede het volgende:
al die mensen die om 1 uur al achter de fok zitten: Ik heb daar maar 1 emoticon voor:
Haha, Ninja edit!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:44 schreef jopiede het volgende:
ik vond het gezelligvorig jaar, hopeleijk dit jaar ook![]()
Gelukkig Nieuwjaar, thecuriousone!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:06 schreef thecuriousone het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Damn Jack met zijn coupons... heb weer een hoop zooi besteld die ik eigenlijk niet nodig heb.
En heb ondertussen ook al 3 bestellingen lopen bij artscow.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaar, thecuriousone!
Nacht doorhalen, had ik niet moeten doen.![]()
Nog redelijk groot, paste niet door de brievenbusquote:
En?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nog redelijk groot, paste niet door de brievenbus
Zo'n sterrenlamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2296quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:18 schreef EddyAlbena het volgende:
Is deze stekker converter ook geschikt voor Chinese stopcontacten? Vind een hoop van die converters, maar die lijken allemaal van China > 'ander land' te zijn.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:11 schreef Dionysiou het volgende:
En?Doet het erg leuk onder de kerstboom, brengt een leuk sfeertje. Voor dat geld een koopje. Had de eerste opgeblazen door 'm aan netvoeding te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Kon je geen mooiere Chinese meisjes uitkiezenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Een kansloos bericht van mij!
Ik heb nog nooit zo'n saaie jaarwisseling gehad. Ik mag niet drinken van de doc. En nuchter de kroeg induiken (in Brabant) wil ik zelfs Monkeybrain niet aan doen! Ik zit hier met een appel & koffie. >>
Maar desalniettemin. Gelukkig nieuwjaar allemaal!
[ afbeelding ]
Had gekund, maar het moest wel geloofwaardig blijven dat dat de vriendin van Monkeybrain is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kon je geen mooiere Chinese meisjes uitkiezen
Je moet ons eerst gelukkig nieuwjaar wensen, daarna helpen we je verder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef mtchel112 het volgende:
weet iemand nog n goede kanen ipv die md52? wel in-ear
oke, maar dat wil ik ook doen zonder dat jullie het zeggen, maar nu je het toch aanbiedtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je moet ons eerst gelukkig nieuwjaar wensen, daarna helpen we je verder.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef mtchel112 het volgende:
weet iemand nog n goede kanen ipv die md52? wel in-ear
oke bedankt maar k vind zo nogal lelijk:p k hou t nog wel bij mn sennheiser, super ding! zijn die kanen echt zo goede kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23977
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25633
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |