Op popbuyingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef jens007 het volgende:
Worden er ook van die Thaise geluksballonen verkocht? Kan me herinneren dat ik ze in een voorgaand topic een keer ben tegengekomen.
Ga de deur eens uit, je zult ze bij vele winkels vinden voor 1 euro p.s.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Op popbuying
http://popbuying.com/detail.pb/sku.21568
Dat zeg je toch niet in het Chinese Webshops topic #55quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:14 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ga de deur eens uit, je zult ze bij vele winkels vinden voor 1 euro p.s.
Hier in Enschede tenminste.
Dat is ook pas sindskort. Nu de vliegende lantarens lekker populair zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:14 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ga de deur eens uit, je zult ze bij vele winkels vinden voor 1 euro p.s.
Hier in Enschede tenminste.
Muisje ligt bij de action ook ; nog geen 2 euro ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weer wat besteld bij DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.htmlquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
FOK!ers ik wil een LED strip in mijn koplamp verwerken zowel links als rechts. Verplicht wit. Andere kleuren mogen niet.
http://www.immers.info/We(...)verlichting-Wit.html
Is er zoiets te koop bij Jack/DX/Taobao?
Geen RGB!
Bij die webshop kan je ook nog kiezen voor klevende strippen, daar nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.html
Die verkoper koopt ze gewoon in bij Suntekstore![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Bij die webshop kan je ook nog kiezen voor klevende strippen, daar niet![]()
Da's wel jammer maar die gast maakt veel profit
Die muizen zijn echt baas. Wij hebben der ook zo eentje liggen en hij is nog steeds niet kapot!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weer wat besteld bij DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.632quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Dionysiou het volgende:
Het moet wel langer dan 1 week blijven zitten he
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef davo1979 het volgende:
Iemand nog meer een survey van ebay gehad over die chinese neppe ypod verkoper?
Nee had geen van 2en gedaan. Zal het bericht effe kopieen. Stond ook in mijn ebay dus het was wel van ebay afkomstig. Ja het ging over superdealdaily2046quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:05 schreef PedroN het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ging het over superdealdaily2046?
Had jij feedback achtergelaten of contact opgenomen met Ebay?
Dat is gewoon een mailtje die ze sturen naar kopers om ebay te verbeteren, niet omdat het om neppe ipods gaat...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee had geen van 2en gedaan. Zal het bericht effe kopieen. Stond ook in mijn ebay dus het was wel van ebay afkomstig. Ja het ging over superdealdaily2046
Beste xxxxx,
We're always trying to improve the eBay experience, and there's no better group of advisors than you: our customers.
You purchased "16GB Slim 1.8" MP3 MP4 Radio FM Player Gift Free Ship" from superdealdaily2046 on 11/30/2009. We'd love to get your insight about that experience, and invite you to take a 3 question survey to express your opinions. Your input will help us make eBay easier and more enjoyable to use.
To take the survey, please click the link below or copy and paste the link into your browser.
Link
Please note: this survey invitation has been sent to your My Messages account and personal email address for your convenience and to ensure you of the validity of the survey.
Thanks for being a part of the eBay community, and we hope to see you on eBay again soon.
Kind regards,
Jeff Resnick, Customer Insights
Weet ik veel, heb de drie vragen wel beantwoord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mailtje die ze sturen naar kopers om ebay te verbeteren, niet omdat het om neppe ipods gaat...
Had net zo goed over een fietspomp kunnen gaan![]()
Hoezo, die gare brommer van jou start niet eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Dionysiou het volgende:
Het moet wel langer dan 1 week blijven zitten he
Ondersteboven poepen=moeilijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo, die gare brommer van jou start niet eens
Oh, dat is fijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:45 schreef Semmm het volgende:
PayPal![]()
![]()
Beste xxxxxxxxxx,
Zoals u weet, onderzoeken we momenteel een probleem dat u heeft met een
recente transactie.
Het duurt wat langer dan we hadden verwacht om tot een besluit te komen. We
werken actief aan uw kwestie en zullen u zo snel mogelijk op de hoogte
stellen van de volgende stappen.
Log voor de meest recente informatie over uw kwestie in en ga naar het
Klachtencentrum.
Gewoon een paypal geschil openen en zeggen dat hij precies één dag heeft om te refunden, zoniet dat je dan het geschil escaleert en je alle e-mailconversaties en zijn adres Xu Gang, G/F Block 26, 428 Yuen, Kong Tsuen, Yuen Long, Hong Kong aan de Hong Kong police doorgeeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:44 schreef Twizu het volgende:
Ik heb nog steeds m'n geld niet terug van mijn vriend. Ga het nu maar via PayPal doen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |