quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Brainfish het volgende:
Zijn al die Duitse generaals ook gebanned?
Jij had toch de banhammer gekregenquote:
Ik ben unbanned.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jij had toch de banhammer gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Zeg hem eens, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
Die van mij vinden jullie lekker tog nooit!
Zeg hem eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
Die van mij vinden jullie lekker tog nooit!
Adolf is er nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Doler12 het volgende:
Waar zijn al die Obersturmbannführer accounts gebleven?
von Stauffenberg is er ook nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om Obersturmbannführer Höss tot leven te roepen
Ik wil nou nogsteeds weten hoe het tussen ons zit Karel!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
ARRRRRR Kapitein Karel at your service
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Laura niet helemaal eerlijk was toen ze de aanzoek deed, ook al was het heel romantisch gedaan![]()
Hij is net zo verward als jij bent, maar misschien mag je bij hem in de hut liggen
quote:laura (1127)
gisteren, 22:50
je wil wel met me trouwen he :3
Erg romantisch aanzoek jaquote:laura (1127)
vandaag, 15:58
mag ik misschien je msn![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
We waren net verloofd en ze wilde meteen mijn msn, dat gaat wel heeeeeel snel hoor![]()
Dat was een beetje een afknapper, ik wil het rustig opbouwen.
Wie is eigenlijk die Jantina en haar zoon Bennie?
Zie je profiel, hihi.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
http://leroyisbeest.hyves.nl/
maar is niet zo speciaaal hoor
jeweets peace
Ben jij leroy?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
http://leroyisbeest.hyves.nl/
maar is niet zo speciaaal hoor
jeweets peace
quote:Waarom is het altijd zo dat als ik een jongen zie zitten en hij mij, hij altijd naar een andere overstapt?
Barry en Karel gaan allebei trouwen
Ik dacht dat het wel goed zat tussen ons
Die foto's van Famke zijn trouwens geweldig, hoe kom je eraan?quote:
Ik zat te googlen op 'ugly women', en toen kwam ik op een of andere feministische facebook-groep terecht, van vrouwen die zichzelf mooi vinden ondanks dat de rest ze lelijk noemt..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die foto's van Famke zijn trouwens geweldig, hoe kom je eraan?![]()
jeweetzelluf tog!!quote:
Barry is eigenlijk een schijnheilige bastard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maar Barry heeft je mooi op je nummer gezet! Zijn liefde voor Vivian is niet te breken.
Helaas is Karel onzeker en verkeerd hij enorme twijfel. The Horror!
Wtf, volgens mij is dit een echte hyver..quote:Type: Privé berichten
2010-01-01 19:01:18
Marcel
Titel: (geen titel)
Aan: famke-pamke
wow mooie foto
Moet je op ondoorzichtig tekenen klikkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mijn paint doet raar. Telkens als ik hoofd uitsnij dan krijg ik er een witte vierkant omheen, zelfs wanneer ik die tweede optie gebruik, DAT HOORT GEWOON NIET TE GEBEUREN
Van hetzelfde niveau als Famke dan neem ik aan. Want hoe kan je ZOIETS nou mooi vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wtf, volgens mij is dit een echte hyver..
Allebei erbij gezet!quote:
ZALIGquote:
Die is echtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ZALIG![]()
Is dat meisje naast Barry (en dan bedoel ik niet Vivian) ook geshopt of is dat haar echte hoofd?
Hij flirt met Famke :$quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:25 schreef KeizerKuzco het volgende:
http://debeste23.hyves.nl/
Deze zoetwatermatroos denkt dat hij met Karel kan wedijveren, maar Karels bemanning is aan hem loyaal en hij heeft alle chickies onder Willems neus vandaan gehosseld. Wat een lachertje.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Van hetzelfde niveau als Famke dan neem ik aan. Want hoe kan je ZOIETS nou mooi vinden
Ik klikte op doorzichtig tekenen, maar het lukt niet.
Ook maar eens leren photoshoppen
OMG hij is volgens mij dus wel echtquote:Type: Privé berichten
2010-01-01 19:09:47
Marcel
Titel: RE:
Aan:famke-pamke
asje kan er ook niks anders van maken haha
niet blozen he'
---------------------------------------
Van: Famke
Famke
Famke Paalhaar (47) Leeftijd: 33
Datum: 2010-01-01 19:08:37
RE:
Dankje
Van: Marcel
Datum: 2010-01-01 19:01:18
wow mooie foto
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:40 schreef Suusje-V het volgende:
http://mvvarik1.hyves.nl/
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Type: Privé berichten
2010-01-01 19:47:08
Marcel
Titel: RE:
Aan:famke-pamke
o 23 zou ik ook zo geloven
Datum: 2010-01-01 19:44:50
RE:
hihi ja
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 19:43:43
RE:
ben je echt 33 dn ??
Ohja kut, Jenz vergetenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd voor Barry zijn huwelijksfeest?
Hihi, oke.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ohja kut, Jenz vergetenMaar ik ga er nog wel eentje maken, daar sta je wel op
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Wtf is dit voor een Hyves sekte?
Wat doen jullie allemaal?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Wtf is dit voor een Hyves sekte?
Wat doen jullie allemaal?
Geweldig, maar waarom krabbelt hij niet gewoon, des te leuker voor onsquote:
Zijn profiel staat op privéquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geweldig, maar waarom krabbelt hij niet gewoon, des te leuker voor ons
Ja..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:08 schreef 9611Niels het volgende:
AdvancedPower, heb je die foto van Jenz zonder haak nog?
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA FF serieus die meisje in die rolstoel daar heb ik mee op school gezeten hahahaha
waar the fuck haal je die foto vandaan!
Waarom verkleint Hyves die foto nouquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Baas
Ik zet 'm op Famke's hyve, en dan ff iedereen spotten
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom verkleint Hyves die foto nouNu kun je niet goed spotten en je kunt niet zien dat Pake achter het raam zit
![]()
[..]
Waarom verkleint Hyves die foto nouNu kun je niet goed spotten en je kunt niet zien dat Pake achter het raam zit
![]()
[..]
![]()
Dus toch!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Whehe, die shop van Bennie!
edit: die dus:[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef CantFazeMe het volgende:!
Wat doen jullie dan? Iemands anders Hyve pesten?
Geen idee, maar het is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Whehe, die shop van Bennie!
edit: die dus:[ afbeelding ]
Ik zit meer op Famke's hyve dan op m'n eigen. M'n eigen hyve is geen zak te doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel leuk
Wel dusquote:
Volgens mij is ze pissig op je, Barryquote:GODJEZUS EN ALLE SCHAPEN NOG AAN TOE.
IK MAAK HET UIT BARRY
DAT VREEMDGAAN-GEDOE BEVALT ME HELEMAAL NIET.
ZAK IN DE HEL KLOOTZAK.
Inderdaad. Ik had meer krabbels gekregen met Pake na anderhalve maand dan 2 jaar op mijn eigen hyvequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik zit meer op Famke's hyve dan op m'n eigen. M'n eigen hyve is geen zak te doen![]()
Ik ben aan het soepenquote:
Die heeft die kutbennie gemaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ben aan het soepen
Even gauw op hyves checken
Waar dook die fotosoep op van barry en famke fietsend dan?
Ohja?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, Barry en Famke hebben nog steeds wat.
Hij heeft niet meer zo gelachen sinds de tsunami in Aziëquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is die Karel toch een matennaaier.
Superquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Suusje-V het volgende:
@ Karel's Oud&Nieuw-feest!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Suusje-V het volgende:
@ Karel's Oud&Nieuw-feest!
[ afbeelding ]
quote:--------------------------------------
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 21:57:32
RE:
40
Datum: 2010-01-01 21:56:33
RE:
Haha nee, geen idee
Vertel eens!
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 21:39:50
en al een gok gedaan haha
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Suusje-V het volgende:
Kan iemand die Marcel een berichtje sturen dat hij me met rust moet laten omdat ik al een druk-bezette vrouw ben?
[..]
Jij was toch heulegaar niet bij Karel?quote:
quote:Famke, ik vertel het je nog een keer. Op dit moment gaat mijn liefde uit naar Laura. Ik vind je erg aantrekkelijk, dat moet je weten. Er zijn genoeg vissen in de zee (om in zeemanstermen te blijven praten). Ik zie je meer als een zus. Oké tot dinsdag wanneer we naakt naast elkaar in een bed gaan liggen!:-)
groetjes Karel
Ik zie geen reden, volgens mij is dat waar Famke al heel lang op wachtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Famke krijgt tegenstrijdige gevoelens door Karels laatste zinnetje
Op het moment niet, maar zodra hij weer online is krijg ik vast weer een vadsige flirt-krabbelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zie geen reden, volgens mij is dat waar Famke al heel lang op wacht
Is Marcel er nog?
Johan is dood, overleden door een hartaanval.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jij was toch heulegaar niet bij Karel?
Want jij bent zijn vader, Johan, waar hij een schijthekel aan heeft
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:
Wat voelt het toch goed om weer 'single' te zijn en wanhopig te doen naar andere mannen
Ik zit inmiddels al 14 maanden aan mijn hete lieve vriend vast, dus ik wist niet eens meer hoe het ging![]()
Famke, ik hou van je![]()
http://aapnootmiesjohan.hyves.nl/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Johan is dood, overleden door een hartaanval.
Hij stootte zijn hoofd tegen het keukenkastje. Tragisch.
Nu ben ik kapitein kees kuthaar![]()
http://www.hyves.nl/help/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Kakpizza het volgende:
ik heb er eigenlijk 3 xD
hoe kan je ze verwijderen?
Wanhopig is ze zeker, stoken in minstens 3 relaties deze dagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:
Wat voelt het toch goed om weer 'single' te zijn en wanhopig te doen naar andere mannen
Ik zit inmiddels al 14 maanden aan mijn hete lieve vriend vast, dus ik wist niet eens meer hoe het ging![]()
Famke, ik hou van je![]()
Je maakt Famke boos, Karel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wanhopig is ze zeker, stoken in minstens 3 relaties deze dag
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef KeizerKuzco het volgende:
Pardon, was even een blog van Vivian aan het invullen
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En jij stookt niet tussen Barry en Vivian?![]()
Nee, ik doelde op het flirten met Vivianquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!
Dan zou Barry's hart brekenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!
Mijn Heinrich Luitpold Himmler is ook zonder opgaaf verwijderd, bah.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bhehe geweldig toch![]()
Met Pake zat ik altijd juist mensen lastig te vallen, maar dit is veel leuker!
Tja en wat Laura betreft, ze is nogal snel jaloers
Maak een nieuwe!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Mijn Heinrich Luitpold Himmler is ook zonder opgaaf verwijderd, bah.
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan zou Barry's hart brekenen dat van Famke misschien ook wel
Vivian gaat mee op reis. Is dat niet veel te gevaarlijk, zo'n meisje alleen op een schip?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.
Ze word omringt met mannen, dus hoe gevaarlijk kan dat nou zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vivian gaat mee op reis. Is dat niet veel te gevaarlijk, zo'n meisje alleen op een schip?
Gelukkig, Barry heeft vannacht al een visioen gehad van Vivian die verkracht werd in de kombuis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.
Dankuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef fredhaak het volgende:
Famke is trouwens een briljante soeper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef fredhaak het volgende:
Soep er meteen nog een paar van Barry en Famke toen ze stiekem uitgingen
Friedrich-Werner en Brentquote:
Berrie spiritueel reiki vuilnismanquote:
Idd, jammer dat Penelope/Paulien/Famke Hyves toen nog niet had ontdektquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
Toen had ik zelf nog niet eens een trolhyveDat moeten mooie tijden geweest zijn
Lol! Op vivians hyvequote:dounia.- (485)
vandaag, 16:28
gahahaha ik snap jou echt neit met al die oude mannen
WTFquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Kakpizza het volgende:
He hallo nerds
Ik kwam net allemaal nephyves tegen van Fokkers
http://aapnootmiesjohan.hyves.nl/ <-- ikke XD
http://snorhare.hyves.nl/
http://ronregen.hyves.nl/
http://barrybekkenbodem.hyves.nl/
http://jenz-janssen.hyves.nl/
http://zure-bolhoeddrager.hyves.nl/
http://jantinaorkol.hyves.nl/
Spaar ze allemaal en post ze hier!!
WAS JIJ QUISHENDRIKSONquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:25 schreef KeizerKuzco het volgende:
Volgens mij had ik toen mijn nephyve Quishendrikson al wel, maar daar ben ik helaas het wachtwoord van kwijt
quote:
quote:Sommer
Sommer (252)
2 dec, 19:22
oké,
maar wat doen die mensen dan?
En waarom krabbel je naar hun?
het kan echt gevaarlijk zijn!
Je weet niet eens wie ze écht zijn!
het is niet echt verstandig :-$
maar ik wil me er ook niet mee bemoeien....
xx
Wat lief, ze maken zich zorgen om Vivianquote:Iris Leyser
Iris (348)
2 dec, 19:11
We vinden het niet erg hoor !:-p
Je moet zelf weten wat je doet enzo..
maar als je weet dat het mensen zijn die
zich anders voorstellen dan dat ze zijn
dan weet je niet wie dat zijn enzo
en dus daarom is het een beetje raar
vinden wij..
Maar jaa,, als je daar blij van word dan
zou ik gewoon met ze blijven praten hoor (l) (l)
xxxxxx
houden van jou (k)
Achmed Meld zich!quote:
Dat was ik ook jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
WAS JIJ QUISHENDRIKSON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb met jou gestreden om Vivian
Bwhehe ik vond quishendrikson zo'n baasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ik ook jaKan alleen niet meer inloggen!
![]()
Rick is terug
quote:
Ze maken Vivian gek met hun rare krabbelsquote:Iris (348)
vandaag, 17:25
Heb je met Amanda ??
En wat ga je dinsdag doen met karel ofzo..??
Sorry maar wat doe je allemaal met die rare mensen,
je moet er eigenlijk mee ophouden,
want straks laat je je overhalen ofzo om hun te zien,,
jij bent een beetje raar bezig
ookal zijn ze aardig, en zeggen ze leuke dingen,
niet intrappen,
zelfs dounia zeg het op hyves !!
nou ja tot maandag,
xx
sommer en iris
Ik heb er ook al 11mensen opstaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Volgens mij is er genoeg keus
Nog meer bruiloftsfoto's ?
Waarom word achmed verstotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Volgens mij is er genoeg keus
Nog meer bruiloftsfoto's ?
Ik sta er toch wel op he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb er ook al 11mensen opstaan
Weet jij nog wat? Liefst vrouwen.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Je hebt ze toch niet het topic gemailed ?
Voor de rest wel een goede oplossing denk ik, ze moeten Vivian niet onnodig bang maken
Ja ik had al wat berichtjes teruggekregen.. Inmiddels is het meer Suzanne/Dounia geworden ipv Famke/Douniaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
Eigenlijk zou dat veel uitmaken hoor
Hou ons op de hoogte als je een bericht terug krijgt
Bennie
quote:hahaha okee naja ik ken vivian neit ja ze zit bij mij op school maar ik dacht ik waarsachuw haar even haha
xx dounia
Zó obvious dat ze 13/14 isquote:hahha okee ik ben weer rustig haha nee hoor maar haha oke want op de foto ben je wel echt lelijk haha
xx
ghehe ja he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Vrolijke meid. Zo vaak 'hahha' in 1 zin.
Goed geregeld
Jij ook al?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik sta er toch wel op he?
Ik heb een berichtje gestuurd naar die vrienden van Vivian (iris, dounia en sommer ofzo) dat het allemaal een lolletje is van nep-hyves met FOK!kers. Voor ze zich zorgen gaan maken over Vivian, dat ze met oude pedo's af gaan sprekenEn voordat ze op niet-OK klikken!
haha okequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik heb er ook eentje naar Sommer of Iris gestuurd met ongeveer dezelfde boodschap
Whehequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:44 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
haha oke
Die Dounia heb ik nu op m'n eigen hyveze wou weten hoe ik er in het echt dan uit zag omdat die Famke zo lelijk is en ze vind me leuk
YAAAY!!
14-yr-old SEAL OF APPROVAL
ik wil ook verder met soepen, maar zit nu op de laptopquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ga nog even verder met soepen op m'n eigen pc, als hij niet meer vastloopt
Ik ken geloof ik alleen Famke, Connie, Inge als FOK!kers en dan nog Vivian en Lauraquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ik wil ook verder met soepen, maar zit nu op de laptopWeet jij trouwens nog wat vrouwen die ik erin kan shoppen? Famke heb ik uiteraard al
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:44 schreef Suusje-V het volgende:
Matig, maarja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:44 schreef Suusje-V het volgende:
Matig, maarja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Suusje-V het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Ik ben zelf 17
Volgens mij heeft ze alleen de mond veranderdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als je die laatste foto van een afstandje bekijkt is Famke niet eens zo lelijk
Die heb ik al een tijdje niet meer gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
www.hans-hans-hans-hans.hyves.nl
quote:ik zie trouwens dat je en nieuwe cd uitbrengt? het nichtje van karel is binnekort jarig en ik wil dat kutkind eens flink voor de kop hengsten met een stuk plastic afval.
dus als je opschiet koop ik er wel 1:-d
Aha en welke bent u?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien
Ow die ging wel een beetje te verquote:
mijn zoon!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
www.hans-hans-hans-hans.hyves.nl
Pakequote:
Helaas niet meer! Net toen we van plan waren Lijst Visscher over te nemenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Helaas niet meer! Net toen we van plan waren Lijst Visscher over te nemen
Ik heb Pake heel vaak weer geprobeerd maar die is telkens verwijderd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wanneer komt u weer terug?
Gelukkig heb ik altijd mijn moeder Fatima nog.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb Pake heel vaak weer geprobeerd maar die is telkens verwijderd.
Tegenwoordig is er Karel, de onverschrokken zeeman
Eerst Friedrich, nu Barryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Aha en welke bent u?
Barryquote:
Bwhehe en mr Visser is nu doodquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Barry![]()
Weet je nog, die coup die we pleegden?
Karel houd niet zo van die luide muziek. Maar ik neem aan dat je al iemand gevonden hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zoek nog iemand die een AC/DC shirt aankrijgt. Wie is daar geschikt voor?
Toch niet weggepest door Karel?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Lol een hoop hyves sneuvelen. Hoe lang houden jullie het vol. Mijne is na 2 dagen weg gepest >.<. Maar ik kom weer terug met iets nieuws.
Yep, ik hoef nog maar 4 mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Karel houd niet zo van die luide muziek. Maar ik neem aan dat je al iemand gevonden hebt
Wie was je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Lol een hoop hyves sneuvelen. Hoe lang houden jullie het vol. Mijne is na 2 dagen weg gepest >.<. Maar ik kom weer terug met iets nieuws.
Waarom kom ik nooit op groepsfoto's?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Opnieuw een bruiloftsfoto?Die Vivian heeft het getroffen
3 maanden + een niet-ok-banquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom kom ik nooit op groepsfoto's?![]()
[..]
3 maanden + een niet-ok-ban![]()
ps. Deze emoticon:ter nagedachtenis van Mr.Cooper hij heeft een maandban ofzo
Nee ik niet, ik juichte (joog?) omdat Barry zijn foto klaar heeftquote:
Oke hahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik juichte (joog?) omdat Barry zijn foto klaar heeft
Achmed maar ik kreeg dreig berichten van wat hyvers. Die zeide dat ik een racist was. Dus moet nu een nieuw iets bedenken maar heb geen ideetjes meer >.< Normaal laat ik me niet weg pesten. Maar had geen zin in dat gezeik. Stel eentje kan je IP tracken >.< Je weet maar nooit met die gasten.quote:
Je laat je toch niet wegpesten door die hangjugend!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Achmed maar ik kreeg dreig berichten van wat hyvers. Die zeide dat ik een racist was. Dus moet nu een nieuw iets bedenken maar heb geen ideetjes meer >.< Normaal laat ik me niet weg pesten. Maar had geen zin in dat gezeik. Stel eentje kan je IP tracken >.< Je weet maar nooit met die gasten.
Achja ,,, Life goes on.
Zou best kunnen kan me die namen niet meer herinneren. Maarja nu moet ik iets nieuws verzinnen weet jij nog iets ? Ik zelf ben aant denken aan of andere belachelijke body builder die aan steroide zit. xDquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ze zeiden ook dat ze Pake konden tracken, maar ik geloofde ze niet en ik lachte ze uit.
De dag erna was hij verwijderd![]()
Een verband?
Monnik?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
Jij kiest niet je personage, maar je personage kiest jou!
Ga eens rustig mediteren, wellicht wat wierook. Ineens schiet het je te binnen!
Nee, die is sneu, ik ken die gast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
Maakt deze eens kans ? http://images.encyclopedi(...)/6/6f/Scarychris.jpg
Serieus ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:54 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee, die is sneu, ik ken die gast.
Een man wou zm plegen voor een trein en die man wou hem stoppen, had die gast 'm in zn nek gestoken, voor 't leven verlamd.
Sirieus.
Sirieus ;squote:
Hij is goed geslaagd! Alleen er staat iemand op die er niet hoort!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:57 schreef Kakpizza het volgende:
Groepsfoto klaar, kijk op de crew's hyve :}
Ik voeg em toequote:Op zondag 3 januari 2010 00:04 schreef Argo het volgende:
Hij's af hij is er. Het beste waar ik op kon komen is ....
Viking Svart
http://viking77.hyves.nl/?fromEdit=1&pageid=2UI17BF036IO4KWS0
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
TECHNO VIKING! die wou ik eerst ook pakken maar toen dacht ik iedereen heeft hem al eens gezien >..< Zo had ook een nep hyver een JB pic die ik al 1000 keer had gezien. =p *kuch /b *kuch*
Op FOK!quote:
Tegenwoordig meer een symbool voor mijn stijlquote:
Je moet een geloofwaardige doch debiele naam hebben, en meerdere foto's van dezelfde (lelijke/rare) persoon. Dat maakt het een stuk geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Games: World of Warcraftquote:Op zondag 3 januari 2010 02:00 schreef Enchanter het volgende:
Wil er iemand vriendjes met mijn worden ?
Famke heeft ook meerdere foto's niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Meerdere foto's hebben van dezelfde persoon is inderdaad een groot voordeel, ik denk dat dat ook de enige reden was waarom Karel wel goedgekeurd was door de beheerders, aangezien hij ook een tijdje op niet Ok stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |