Toch niet weggepest door Karel?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Lol een hoop hyves sneuvelen. Hoe lang houden jullie het vol. Mijne is na 2 dagen weg gepest >.<. Maar ik kom weer terug met iets nieuws.
Yep, ik hoef nog maar 4 mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Karel houd niet zo van die luide muziek. Maar ik neem aan dat je al iemand gevonden hebt
Wie was je?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
Lol een hoop hyves sneuvelen. Hoe lang houden jullie het vol. Mijne is na 2 dagen weg gepest >.<. Maar ik kom weer terug met iets nieuws.
Waarom kom ik nooit op groepsfoto's?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
Opnieuw een bruiloftsfoto?Die Vivian heeft het getroffen
3 maanden + een niet-ok-banquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom kom ik nooit op groepsfoto's?![]()
[..]
3 maanden + een niet-ok-ban![]()
ps. Deze emoticon:ter nagedachtenis van Mr.Cooper hij heeft een maandban ofzo
Nee ik niet, ik juichte (joog?) omdat Barry zijn foto klaar heeftquote:
Oke hahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik juichte (joog?) omdat Barry zijn foto klaar heeft
Achmed maar ik kreeg dreig berichten van wat hyvers. Die zeide dat ik een racist was. Dus moet nu een nieuw iets bedenken maar heb geen ideetjes meer >.< Normaal laat ik me niet weg pesten. Maar had geen zin in dat gezeik. Stel eentje kan je IP tracken >.< Je weet maar nooit met die gasten.quote:
Je laat je toch niet wegpesten door die hangjugend!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Achmed maar ik kreeg dreig berichten van wat hyvers. Die zeide dat ik een racist was. Dus moet nu een nieuw iets bedenken maar heb geen ideetjes meer >.< Normaal laat ik me niet weg pesten. Maar had geen zin in dat gezeik. Stel eentje kan je IP tracken >.< Je weet maar nooit met die gasten.
Achja ,,, Life goes on.
Zou best kunnen kan me die namen niet meer herinneren. Maarja nu moet ik iets nieuws verzinnen weet jij nog iets ? Ik zelf ben aant denken aan of andere belachelijke body builder die aan steroide zit. xDquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ze zeiden ook dat ze Pake konden tracken, maar ik geloofde ze niet en ik lachte ze uit.
De dag erna was hij verwijderd![]()
Een verband?
Monnik?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
Jij kiest niet je personage, maar je personage kiest jou!
Ga eens rustig mediteren, wellicht wat wierook. Ineens schiet het je te binnen!
Nee, die is sneu, ik ken die gast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
Maakt deze eens kans ? http://images.encyclopedi(...)/6/6f/Scarychris.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |