14.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Suusje-V het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Ik ben zelf 17
Volgens mij heeft ze alleen de mond veranderdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als je die laatste foto van een afstandje bekijkt is Famke niet eens zo lelijk
Die heb ik al een tijdje niet meer gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
www.hans-hans-hans-hans.hyves.nl
quote:ik zie trouwens dat je en nieuwe cd uitbrengt? het nichtje van karel is binnekort jarig en ik wil dat kutkind eens flink voor de kop hengsten met een stuk plastic afval.
dus als je opschiet koop ik er wel 1:-d
Aha en welke bent u?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gezien
Ow die ging wel een beetje te verquote:
mijn zoon!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
www.hans-hans-hans-hans.hyves.nl
Pakequote:
Helaas niet meer! Net toen we van plan waren Lijst Visscher over te nemenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Helaas niet meer! Net toen we van plan waren Lijst Visscher over te nemen
Ik heb Pake heel vaak weer geprobeerd maar die is telkens verwijderd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wanneer komt u weer terug?
Gelukkig heb ik altijd mijn moeder Fatima nog.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb Pake heel vaak weer geprobeerd maar die is telkens verwijderd.
Tegenwoordig is er Karel, de onverschrokken zeeman
Eerst Friedrich, nu Barryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Aha en welke bent u?
Barryquote:
Bwhehe en mr Visser is nu doodquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Barry![]()
Weet je nog, die coup die we pleegden?
Karel houd niet zo van die luide muziek. Maar ik neem aan dat je al iemand gevonden hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zoek nog iemand die een AC/DC shirt aankrijgt. Wie is daar geschikt voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |