quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:27 schreef Brainfish het volgende:
Zijn al die Duitse generaals ook gebanned?
Jij had toch de banhammer gekregenquote:
Ik ben unbanned.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jij had toch de banhammer gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Zeg hem eens, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
Die van mij vinden jullie lekker tog nooit!
Zeg hem eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
Die van mij vinden jullie lekker tog nooit!
Adolf is er nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Doler12 het volgende:
Waar zijn al die Obersturmbannführer accounts gebleven?
von Stauffenberg is er ook nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om Obersturmbannführer Höss tot leven te roepen
Ik wil nou nogsteeds weten hoe het tussen ons zit Karel!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:25 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
ARRRRRR Kapitein Karel at your service
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Laura niet helemaal eerlijk was toen ze de aanzoek deed, ook al was het heel romantisch gedaan![]()
Hij is net zo verward als jij bent, maar misschien mag je bij hem in de hut liggen
quote:laura (1127)
gisteren, 22:50
je wil wel met me trouwen he :3
Erg romantisch aanzoek jaquote:laura (1127)
vandaag, 15:58
mag ik misschien je msn![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 30 december 2009 21:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
We waren net verloofd en ze wilde meteen mijn msn, dat gaat wel heeeeeel snel hoor![]()
Dat was een beetje een afknapper, ik wil het rustig opbouwen.
Wie is eigenlijk die Jantina en haar zoon Bennie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |