quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef KeizerKuzco het volgende:
Pardon, was even een blog van Vivian aan het invullen
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En jij stookt niet tussen Barry en Vivian?![]()
Nee, ik doelde op het flirten met Vivianquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!
Dan zou Barry's hart brekenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!
Mijn Heinrich Luitpold Himmler is ook zonder opgaaf verwijderd, bah.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bhehe geweldig toch![]()
Met Pake zat ik altijd juist mensen lastig te vallen, maar dit is veel leuker!
Tja en wat Laura betreft, ze is nogal snel jaloers
Maak een nieuwe!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Mijn Heinrich Luitpold Himmler is ook zonder opgaaf verwijderd, bah.
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan zou Barry's hart brekenen dat van Famke misschien ook wel
Vivian gaat mee op reis. Is dat niet veel te gevaarlijk, zo'n meisje alleen op een schip?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.
Ze word omringt met mannen, dus hoe gevaarlijk kan dat nou zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vivian gaat mee op reis. Is dat niet veel te gevaarlijk, zo'n meisje alleen op een schip?
Gelukkig, Barry heeft vannacht al een visioen gehad van Vivian die verkracht werd in de kombuis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.
Dankuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef fredhaak het volgende:
Famke is trouwens een briljante soeper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef fredhaak het volgende:
Soep er meteen nog een paar van Barry en Famke toen ze stiekem uitgingen
Friedrich-Werner en Brentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |