quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA FF serieus die meisje in die rolstoel daar heb ik mee op school gezeten hahahaha
waar the fuck haal je die foto vandaan!
Waarom verkleint Hyves die foto nouquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Baas
Ik zet 'm op Famke's hyve, en dan ff iedereen spotten
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom verkleint Hyves die foto nouNu kun je niet goed spotten en je kunt niet zien dat Pake achter het raam zit
![]()
[..]
Waarom verkleint Hyves die foto nouNu kun je niet goed spotten en je kunt niet zien dat Pake achter het raam zit
![]()
[..]
![]()
Dus toch!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Whehe, die shop van Bennie!
edit: die dus:[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef CantFazeMe het volgende:!
Wat doen jullie dan? Iemands anders Hyve pesten?
Geen idee, maar het is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Whehe, die shop van Bennie!
edit: die dus:[ afbeelding ]
Ik zit meer op Famke's hyve dan op m'n eigen. M'n eigen hyve is geen zak te doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel leuk
Wel dusquote:
Volgens mij is ze pissig op je, Barryquote:GODJEZUS EN ALLE SCHAPEN NOG AAN TOE.
IK MAAK HET UIT BARRY
DAT VREEMDGAAN-GEDOE BEVALT ME HELEMAAL NIET.
ZAK IN DE HEL KLOOTZAK.
Inderdaad. Ik had meer krabbels gekregen met Pake na anderhalve maand dan 2 jaar op mijn eigen hyvequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik zit meer op Famke's hyve dan op m'n eigen. M'n eigen hyve is geen zak te doen![]()
Ik ben aan het soepenquote:
Die heeft die kutbennie gemaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ben aan het soepen
Even gauw op hyves checken
Waar dook die fotosoep op van barry en famke fietsend dan?
Ohja?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, Barry en Famke hebben nog steeds wat.
Hij heeft niet meer zo gelachen sinds de tsunami in Aziëquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is die Karel toch een matennaaier.
Superquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Suusje-V het volgende:
@ Karel's Oud&Nieuw-feest!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Suusje-V het volgende:
@ Karel's Oud&Nieuw-feest!
[ afbeelding ]
quote:--------------------------------------
Van: Marcel
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 21:57:32
---------------------------------------
RE:
40
Van: Famke
Datum: 2010-01-01 21:56:33
RE:
Haha nee, geen idee
Vertel eens!
Van: Marcel
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 21:39:50
en al een gok gedaan haha
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Suusje-V het volgende:
Kan iemand die Marcel een berichtje sturen dat hij me met rust moet laten omdat ik al een druk-bezette vrouw ben?
[..]
Jij was toch heulegaar niet bij Karel?quote:
quote:Famke, ik vertel het je nog een keer. Op dit moment gaat mijn liefde uit naar Laura. Ik vind je erg aantrekkelijk, dat moet je weten. Er zijn genoeg vissen in de zee (om in zeemanstermen te blijven praten). Ik zie je meer als een zus. Oké tot dinsdag wanneer we naakt naast elkaar in een bed gaan liggen!:-)
groetjes Karel
Ik zie geen reden, volgens mij is dat waar Famke al heel lang op wachtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Famke krijgt tegenstrijdige gevoelens door Karels laatste zinnetje
Op het moment niet, maar zodra hij weer online is krijg ik vast weer een vadsige flirt-krabbelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zie geen reden, volgens mij is dat waar Famke al heel lang op wacht
Is Marcel er nog?
Johan is dood, overleden door een hartaanval.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jij was toch heulegaar niet bij Karel?
Want jij bent zijn vader, Johan, waar hij een schijthekel aan heeft
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:
Wat voelt het toch goed om weer 'single' te zijn en wanhopig te doen naar andere mannen
Ik zit inmiddels al 14 maanden aan mijn hete lieve vriend vast, dus ik wist niet eens meer hoe het ging![]()
Famke, ik hou van je![]()
http://aapnootmiesjohan.hyves.nl/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Johan is dood, overleden door een hartaanval.
Hij stootte zijn hoofd tegen het keukenkastje. Tragisch.
Nu ben ik kapitein kees kuthaar![]()
http://www.hyves.nl/help/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Kakpizza het volgende:
ik heb er eigenlijk 3 xD
hoe kan je ze verwijderen?
Wanhopig is ze zeker, stoken in minstens 3 relaties deze dagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:
Wat voelt het toch goed om weer 'single' te zijn en wanhopig te doen naar andere mannen
Ik zit inmiddels al 14 maanden aan mijn hete lieve vriend vast, dus ik wist niet eens meer hoe het ging![]()
Famke, ik hou van je![]()
Je maakt Famke boos, Karel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wanhopig is ze zeker, stoken in minstens 3 relaties deze dag
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef KeizerKuzco het volgende:
Pardon, was even een blog van Vivian aan het invullen
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En jij stookt niet tussen Barry en Vivian?![]()
Nee, ik doelde op het flirten met Vivianquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!
Dan zou Barry's hart brekenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Je doelt op die slechte paint die ik van Barry en Josje heb gemaakt? Karel doet het allemaal uit haar eigen bestwil. Wie weet wat er allemaal gebeurd als Vivian alleen in het kraaiennest zit en Karel bij haar komt, misschien bloeit er wat, en Barry is niet eens in de buurt!!
Mijn Heinrich Luitpold Himmler is ook zonder opgaaf verwijderd, bah.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Bhehe geweldig toch![]()
Met Pake zat ik altijd juist mensen lastig te vallen, maar dit is veel leuker!
Tja en wat Laura betreft, ze is nogal snel jaloers
Maak een nieuwe!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Mijn Heinrich Luitpold Himmler is ook zonder opgaaf verwijderd, bah.
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan zou Barry's hart brekenen dat van Famke misschien ook wel
Vivian gaat mee op reis. Is dat niet veel te gevaarlijk, zo'n meisje alleen op een schip?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.
Ze word omringt met mannen, dus hoe gevaarlijk kan dat nou zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vivian gaat mee op reis. Is dat niet veel te gevaarlijk, zo'n meisje alleen op een schip?
Gelukkig, Barry heeft vannacht al een visioen gehad van Vivian die verkracht werd in de kombuis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Karel het niet! Hij is de enige piraat die je kan vertrouwen, hij zal Vivian behandelen met alle respect.
Dankuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef fredhaak het volgende:
Famke is trouwens een briljante soeper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef fredhaak het volgende:
Soep er meteen nog een paar van Barry en Famke toen ze stiekem uitgingen
Friedrich-Werner en Brentquote:
Berrie spiritueel reiki vuilnismanquote:
Idd, jammer dat Penelope/Paulien/Famke Hyves toen nog niet had ontdektquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
Toen had ik zelf nog niet eens een trolhyveDat moeten mooie tijden geweest zijn
Lol! Op vivians hyvequote:dounia.- (485)
vandaag, 16:28
gahahaha ik snap jou echt neit met al die oude mannen
WTFquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Kakpizza het volgende:
He hallo nerds
Ik kwam net allemaal nephyves tegen van Fokkers
http://aapnootmiesjohan.hyves.nl/ <-- ikke XD
http://snorhare.hyves.nl/
http://ronregen.hyves.nl/
http://barrybekkenbodem.hyves.nl/
http://jenz-janssen.hyves.nl/
http://zure-bolhoeddrager.hyves.nl/
http://jantinaorkol.hyves.nl/
Spaar ze allemaal en post ze hier!!
WAS JIJ QUISHENDRIKSONquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:25 schreef KeizerKuzco het volgende:
Volgens mij had ik toen mijn nephyve Quishendrikson al wel, maar daar ben ik helaas het wachtwoord van kwijt
quote:
quote:Sommer
Sommer (252)
2 dec, 19:22
oké,
maar wat doen die mensen dan?
En waarom krabbel je naar hun?
het kan echt gevaarlijk zijn!
Je weet niet eens wie ze écht zijn!
het is niet echt verstandig :-$
maar ik wil me er ook niet mee bemoeien....
xx
Wat lief, ze maken zich zorgen om Vivianquote:Iris Leyser
Iris (348)
2 dec, 19:11
We vinden het niet erg hoor !:-p
Je moet zelf weten wat je doet enzo..
maar als je weet dat het mensen zijn die
zich anders voorstellen dan dat ze zijn
dan weet je niet wie dat zijn enzo
en dus daarom is het een beetje raar
vinden wij..
Maar jaa,, als je daar blij van word dan
zou ik gewoon met ze blijven praten hoor (l) (l)
xxxxxx
houden van jou (k)
Achmed Meld zich!quote:
Dat was ik ook jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
WAS JIJ QUISHENDRIKSON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb met jou gestreden om Vivian
Bwhehe ik vond quishendrikson zo'n baasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat was ik ook jaKan alleen niet meer inloggen!
![]()
Rick is terug
quote:
Ze maken Vivian gek met hun rare krabbelsquote:Iris (348)
vandaag, 17:25
Heb je met Amanda ??
En wat ga je dinsdag doen met karel ofzo..??
Sorry maar wat doe je allemaal met die rare mensen,
je moet er eigenlijk mee ophouden,
want straks laat je je overhalen ofzo om hun te zien,,
jij bent een beetje raar bezig
ookal zijn ze aardig, en zeggen ze leuke dingen,
niet intrappen,
zelfs dounia zeg het op hyves !!
nou ja tot maandag,
xx
sommer en iris
Forum Opties | |
---|---|