Ohja?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, Barry en Famke hebben nog steeds wat.
Hij heeft niet meer zo gelachen sinds de tsunami in Aziëquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is die Karel toch een matennaaier.
Superquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Suusje-V het volgende:
@ Karel's Oud&Nieuw-feest!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Suusje-V het volgende:
@ Karel's Oud&Nieuw-feest!
[ afbeelding ]
quote:--------------------------------------
Van: Marcel
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 21:57:32
---------------------------------------
RE:
40
Van: Famke
Datum: 2010-01-01 21:56:33
RE:
Haha nee, geen idee
Vertel eens!
Van: Marcel
Marcel
Marcel (100)
Datum: 2010-01-01 21:39:50
en al een gok gedaan haha
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Suusje-V het volgende:
Kan iemand die Marcel een berichtje sturen dat hij me met rust moet laten omdat ik al een druk-bezette vrouw ben?
[..]
Jij was toch heulegaar niet bij Karel?quote:
quote:Famke, ik vertel het je nog een keer. Op dit moment gaat mijn liefde uit naar Laura. Ik vind je erg aantrekkelijk, dat moet je weten. Er zijn genoeg vissen in de zee (om in zeemanstermen te blijven praten). Ik zie je meer als een zus. Oké tot dinsdag wanneer we naakt naast elkaar in een bed gaan liggen!:-)
groetjes Karel
Ik zie geen reden, volgens mij is dat waar Famke al heel lang op wachtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Famke krijgt tegenstrijdige gevoelens door Karels laatste zinnetje
Op het moment niet, maar zodra hij weer online is krijg ik vast weer een vadsige flirt-krabbelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zie geen reden, volgens mij is dat waar Famke al heel lang op wacht
Is Marcel er nog?
Johan is dood, overleden door een hartaanval.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jij was toch heulegaar niet bij Karel?
Want jij bent zijn vader, Johan, waar hij een schijthekel aan heeft
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:
Wat voelt het toch goed om weer 'single' te zijn en wanhopig te doen naar andere mannen
Ik zit inmiddels al 14 maanden aan mijn hete lieve vriend vast, dus ik wist niet eens meer hoe het ging![]()
Famke, ik hou van je![]()
http://aapnootmiesjohan.hyves.nl/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Johan is dood, overleden door een hartaanval.
Hij stootte zijn hoofd tegen het keukenkastje. Tragisch.
Nu ben ik kapitein kees kuthaar![]()
http://www.hyves.nl/help/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Kakpizza het volgende:
ik heb er eigenlijk 3 xD
hoe kan je ze verwijderen?
Wanhopig is ze zeker, stoken in minstens 3 relaties deze dagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Suusje-V het volgende:
Wat voelt het toch goed om weer 'single' te zijn en wanhopig te doen naar andere mannen
Ik zit inmiddels al 14 maanden aan mijn hete lieve vriend vast, dus ik wist niet eens meer hoe het ging![]()
Famke, ik hou van je![]()
Je maakt Famke boos, Karel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wanhopig is ze zeker, stoken in minstens 3 relaties deze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |