quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Argo het volgende:Lol een hoop hyves sneuvelen. Hoe lang houden jullie het vol. Mijne is na 2 dagen weg gepest >.<. Maar ik kom weer terug met iets nieuws.
Je moet een geloofwaardige doch debiele naam hebben, en meerdere foto's van dezelfde (lelijke/rare) persoon. Dat maakt het een stuk geloofwaardiger.
Mijn 1e account leefde een paar maanden, werd daarna niet-OK verklaard en vervolgens verwijderd, omdat ze een tekenfilmfiguur was (Penelope Pussycat)

Mijn 2e account leefde een paar dagen, werd daarna niet-OK verklaard en vervolgens verwijderd, omdat ze een beroemde taal-nazi was die nóóit hyves kon hebben (Paulien Cornelisse

)
Mijn 3e en huidige account leeft nogsteeds, Famke Paalhaar, 8 foto's van één en dezelfde persoon (verder nog wat soeps

) en normale krabbels voor een newbie van "Hee, wat leuk je te zien hier op hyves! Ik ben nu nieuw hier dus ik probeer het allemaal nog een beetje uit te vogelen..".
Famke heeft ook een tijdje op niet OK gestaan, maar door bovenstaande factoren is ze uiteindelijk wel OK verklaard door de hyves HQ
Adolf Hitlar was dus wel érg obvious niet-OK, en mensen met maar één plaatje (gelijk als profielplaatje) dat volkomen raar, debiel, lelijk en walgelijk tegelijk is worden ook vaak zonder pardon verwijderd...
Je moet 't dus een beetje geloofwaardig over laten komen

Ik vind het daarom ook zo apart dat Barry nog leeft

Maar.. Hoe oud ben jij eigenlijk, Argo?

Suusje-V = 17
KeizerKuzco = 17
9611Niels = 16
Kakpizza = 14
Het zijn dus blijkbaar wel de 'jonkies' van FOK! die dit soort dingen ontzettend leuk vinden om te doen

En die meisjes van 13/14 maar denken dat Vivian aanpapt met een vieze oude pedo