Omdat?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je met 30 nog maagd bent wordt het toch eens tijd om iets te gaan versnellen.
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien moet je eens een andere tactiek proberen TS.
Afgewezen
kassameisje snapt hint niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Maarquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
ik ben zelf 30 jaar en ook maagd, en vertelde hem dat hij zich pas druk hoeft te maken over dat soort dingen als hij zo oud als mij is.
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
eens met Marijkequote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat kan mij dat nou boeien, ik hoef daar imho niets van te vinden hoor
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maaktquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef 54cm het volgende:
[..]
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef nachtdier3 het volgende:
Ben nu 29 en vrees dat ik ook als maagd zal sterven. Tja, daar doe je weinig aan als je op een koude winternacht in elkaar bent geknutseld en ergens halverwege september geboren wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, alleen boeit het me geen hol.
Meisjes die enige sociale relevantie hebben zullen het ook op zijn minst 'opmerkelijk' vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Desunoto het volgende:
De algemene opvatting hier is grofweg verdeeld in tweeën:
Meisjes: maakt niet uit/is best lief/bijzonder, etc
Jongens: whehehe kneus/nerd/kansloos, etc
Uitzonderingen daargelaten.![]()
Maar het boeit toch eigenlijk geen flikker wat anderen denken dat je op je *leeftijdhier*ste nog maagd bent of niet. Gewoon lekker laten denken.
Dat kan ik wel begrijpen inderdaad. Maar er stonden ook een hoop positieve reacties in he? En nog reacties van twee verschillende dertigers die zich als maagd meldden. De conclusie die ik daar uit trok was toch dat het niet doorsnee is maar toch ook niet ongewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maakt
Het is maar seks hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, ik vind iemand van 22 die geen maagd meer is omdat hij zijn drietrapsraket in een willekeurige diepzeetrog heeft gestoken een kneus. Iemand van 22 die gewoon maagd is omdat hij wat meer eisen stelt daarentegen weer niet.
Ja, tuurlijk wel. Maar om nou op 'de ware' te gaan wachten terwijl je ook een willekeurig lekker wijf kan neuken is ook weer iets. Dat zal hij wel merken als het eenmaal achter de rug is.quote:
quote:De ontknaapservice is opgericht voor mannen die nog geen of weinig seksuele ervaring hebben en hier graag verandering in willen brengen. Een eerste spannende seksuele ervaring zal altijd in het geheugen blijven. Society Service zorgt er voor dat jouw ontknaping onvergetelijk wordt.
http://www.ontknaapservice.com/
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Fuzzysham het volgende:
Is niet triest als je bewust maagd wilt blijven.
Wil je dat niet, dan doe je iets goed fout ja.
TS is dus een vrouw!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.
Zelf zou ik me door zoiets toch niet uit het veld laten slaan.
Maar als het zo'n jongen is die scherpe knieen bij een model al vindt om te kotsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, ik vind iemand van 22 die geen maagd meer is omdat hij zijn drietrapsraket in een willekeurige diepzeetrog heeft gestoken een kneus. Iemand van 22 die gewoon maagd is omdat hij wat meer eisen stelt daarentegen weer niet.
Weet niet hoe het bij hem zit maar bij de meisjes waar ik interesse in had was het nooit wederzijdsquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
Zijn jij en je broertje erg verlegen of zo?
De TS van dit topic is volgens zijn profiel een man.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef 54cm het volgende:
[..]
TS is dus een vrouw!Nou ja, da's opgelost he -- kan ze met haar broertje naar bed!
Als je zegt dat je het bent krijg je natuurlijk veel gezeur en grapjes van anderen te horen, dus dan is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat je het met een slet op vakantie hebt gedaan en er verder niet over te pratenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het eerder opmerkelijk dat ik al die gevallen op Fok! zie staanHet zal misschien makkelijker zijn om er hier (anoniem) over te praten, maar van al mijn vrienden kan ik toch echt helemaal niemand opnoemen waarvan ik nog het idee heb dat hij maagd is na zijn 22e. Maarja, je weet het nooit zeker natuurlijk.
Mwah, als iemand over zijn vakantieslet praat krijgt hij nog veeel meer vragen natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als je zegt dat je het bent krijg je natuurlijk veel gezeur en grapjes van anderen te horen, dus dan is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat je het met een slet op vakantie hebt gedaan en er verder niet over te praten
Geloof het of niet, maar ik ken dus twee collega's die na hun 40ste nog maagd zijn. Verder hele normale mannen waarvan je het echt niet zou zeggen/denken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Brickboy het volgende:
Op je 30e nog maagd zijn. Nee, serieus
. Het is dan wel te hopen dat je juist geprobeerd hebt om maagd te blijven. Anders is het gewoon in en in diep triest.
Maar toch klopt er dan iets niet. Misschien zijn ze normaal in de dagelijkse omgang maar total retards met vrouwen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Matel het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik ken dus twee collega's die na hun 40ste nog maagd zijn. Verder hele normale mannen waarvan je het echt niet zou zeggen/denken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meisjes die enige sociale relevantie hebben
Gewoon heel hard om bier en tieten roepen en niemand zal iets vermoeden.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk, zo wil ik echt niet eindigen! ik ben nu sinds een maand 17, en mijn goede voornemen voor het jaar is om die maagdelijkheid kwijt te raken. ik ben toch echt al aan de late kant, maar bij mij heeft het allemaal met m'n eigen twijfels over seksualiteit te maken etc. maar ik heb besloten dat ik dat altijd nog later kan uitvissen. ik wil geen maagd van 22 worden, en zeker niet eentje van 30!
ps: no offence
haha, mensen moeten maar denken wat ze willen, dat boeit mij niet. het gaat erom dat ik uiteindelijk lekker in m'n vel zit, en schijt aan wat anderen daar van vinden. ik heb besloten dat ik gewoon maar eens iets uitprobeer met een man en als het niet bevalt dan weet ik hoe laat het isquote:Op donderdag 24 december 2009 02:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Gewoon heel hard om bier en tieten roepen en niemand zal iets vermoeden.
Oeh, 3 jaartjesquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef 54cm het volgende:
[..]
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!
Dit is wel het beste inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:20 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
haha, mensen moeten maar denken wat ze willen, dat boeit mij niet. het gaat erom dat ik uiteindelijk lekker in m'n vel zit, en schijt aan wat anderen daar van vinden. ik heb besloten dat ik gewoon maar eens iets uitprobeer met een man en als het niet bevalt dan weet ik hoe laat het is
ik vind dat er voor verkrachting nooit een excuus is. zelfs al zou er niemand op de hele wereld met je naar bed willen bewijzen van spreken, vind ik niet dta je het recht hebt om andermans lichaam te gebruiken tegen diens wil in.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel het beste inderdaad.
Bij de een is het geloof, bij de ander kan er sprake zijn van andere projecties en weer een ander heeft te vaak blauwtjes gelopen.
Wat ik wel erg vind is dat iemand zichzelf opgedrongen in de weg staat en wat zorgt voor opkropping die zich bijv. uit in verkrachtingen of erger.
Jij bent fucking 17. Je bent aan het ontdekken en dus ook je eigen lichaam. Dat is volkomen normaal.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind dat er voor verkrachting nooit een excuus is. zelfs al zou er niemand op de hele wereld met je naar bed willen bewijzen van spreken, vind ik niet dta je het recht hebt om andermans lichaam te gebruiken tegen diens wil in.
bij mij is het gewoon zo dat ik er in het begin heel ongelukkig over was dat ik waarschijnlijk homo ben, omdat ik vrouwen eigenlijk leuker vind dan mannen. ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen, en heb dat wel met meisjes gehad.
maar om wat voor reden dan ook krijg ik een erectie van m'n eigen geslacht en niet van de andere seksen. waar het vandaan komt weet ik ook niet. maar ik heb het geaccepteerd en misschien ontdek ik ooit ook wel liefdes gevoelens voor een man bij mezelf. en tot die tijd houden we het dan maar op de seks. het is zo als het is
maar daarom duurt het bij mij dus allemaal iets langer nu
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Fuzzysham het volgende:
Is niet triest als je bewust maagd wilt blijven.
Wil je dat niet, dan doe je iets goed fout ja.
de meerderheid van mijn leeftijd in mijn omgeving is geen maagd meer, en als ik al die verhalen hier op FOK lees van al die mensen die met 30 nog maagd zijn ben ik toch wel bang ook zo te eindigen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent fucking 17. Je bent aan het ontdekken en dus ook je eigen lichaam. Dat is volkomen normaal.
Die meerderheid in jouw omgeving is wrs. een klomp onzin. Ik werd bijv. ontmaagd door een maagd maar omdat ik toen dacht veel te laat te zijn deed ik net alsof ik ervaren was omdat ik toevallig her en der weleens wat opgepikt had. Ik wist het van hem en het was best geinig alleen hing ik de zgn. ervaren trut uit die geen kleur wilde bekennen. Enfin, die eerste ervaring zou mooier zijn geweest wanneer ik ook gewoon eerlijk zou zijn geweest. Seks an sich stelt gewoon geen fuck voor. Het gevoel voor die andere persoon wel maar daar kwam ik pas veel later achter.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:55 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
de meerderheid van mijn leeftijd in mijn omgeving is geen maagd meer, en als ik al die verhalen hier op FOK lees van al die mensen die met 30 nog maagd zijn ben ik toch wel bang ook zo te eindigen eerlijk gezegd![]()
dus ik denk dat ik er maar op een manier achter kom of dit werkelijk is wat ik wil: door het uit te proberen. en dan maar hopen dat ik er geen spijt van krijg
oke, wel een lollig verhaalquote:Op donderdag 24 december 2009 03:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Die meerderheid in jouw omgeving is wrs. een klomp onzin. Ik werd bijv. ontmaagd door een maagd maar omdat ik toen dacht veel te laat te zijn deed ik net alsof ik ervaren was omdat ik toevallig her en der weleens wat opgepikt had. Ik wist het van hem en het was best geinig alleen hing ik de zgn. ervaren trut uit die geen kleur wilde bekennen. Enfin, die eerste ervaring zou mooier zijn geweest wanneer ik ook gewoon eerlijk zou zijn geweest. Seks an sich stelt gewoon geen fuck voor. Het gevoel voor die andere persoon wel maar daar kwam ik pas veel later achter.
En schaam je verder niet, je bent 17 en in de eerst plaats bezig je eigen lichaam te ontdekken. Dat is normaal. En experimenteer om te onderzoeken wat je wilt maar dat heeft geen haast he.
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:04 schreef tmffirework het volgende:
Hier heb ik 2 woorden voor: Sociaal Gestoord!
Dit is Fok!, ik geloof dat er maar weinig mensen zijn zoals jij en ik die het allemaal niet zo zwart wit zienquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Zo opvallend dat veel mensen meteen weer met hun oordeel vooraan staan (ook in dit topic) dat er wel iets mis met iemand moet zijn. De een is gewoon wat beter in sociale omgang dan de ander. Daar hoef je iemand toch niet meteen voor naar beneden te halen?
In het topic van 33-jaar hebben een aantal mensen gereageerd. Waarom vraag je het hun niet als je het wil weten?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij iemand van 22 zou ik het niet vreemd vinden.
Maar met 30 jaar vraag ik me toch af waarom die persoon dan nog nooit sex heeft gehad.
Ik geloof ook best dat het een oorzaak heeft, maar ik zou het zelf heel erg vinden als ik op die leeftijd nog maagd was. Naja, die mogelijkheid bestaat zelfs nog, want ik ben nog maagd, maar ik verwacht toch echt niet dat het nog zo lang gaat duren.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
In het topic van 33-jaar hebben een aantal mensen gereageerd. Waarom vraag je het hun niet als je het wil weten?
Punt is dat er wel heel graag met die twee woorden, of afgeleiden daarvan als autist/emo/nerd etc etc, gestrooid wordt. Tegenwoordig moet je al het spiegelbeeld van de BMW5-rijdert van de plaatselijke FC om zgn "sociaal capabel" te zijn. Maar slap ouwehoeren over de 5 popiejopie-salonfähige gemeenplaatsen voetbal/bier/wijven/auto's/gadgets mag dan leuk op zn tijd zijn, voor de noemer "sociaal capabel" verwacht ik ook de nodige menselijkheid, inhoud, diepgang en logica. En daar wil het bij de popiejopies nog wel eens aan schorten.quote:Op donderdag 24 december 2009 06:59 schreef Brickboy het volgende:
sociaal gestoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk voor stuk domme kortzichtige bekrompen chicks toch in dat topic die er een probleem van maken?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maakt
Maar meestal zegt het ook wat over de persoon zelf. En zijn de meest 'populaire' (gewilde) (?)mensen dat niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk wel liev als een jongen nog maagd is. Heb ik op dit moment liever dan iemand met veel ervaring.
Punt is wel dat die dames bang zijn dat zo'n jongen geen sociale ontwikkeling heeft doorgemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Stuk voor stuk domme kortzichtige bekrompen chicks toch in dat topic die er een probleem van maken?Nou dan...![]()
Waar maak je je druk om joh? Relax...(en je bent zo maagd af)
Maar het is wel vaak het geval. Want laten we eerlijk zijn, hoe vaak kom je een maagd tussen de 30 en 40 jaar tegen die verder normaal is? Ze sporen bijna altijd niet helemaal. Vaak in sociale zin, en soms zijn ze gewoon lelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Punt is wel dat die dames bang zijn dat zo'n jongen geen sociale ontwikkeling heeft doorgemaakt.
Geen onterechte angst denk ik toch.
Hier in de straat woont bijvoorbeeld een jongen van in de veertig nog altijd bij zijn moeder.
Ze hebben een handgeschilderd bordje met hun voornamen op de deur. Wanneer je er langs loopt denk je dat er een jong stel woont.
En dit beeld hebben sommige mensen bij een maagd van in de dertig, denk ik.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk.
Ach, ik val toch niet op de typisch populaire jongens. Misschien juist omdat ze zo gewild zijn, dat weet ik niet zeker. Hou niet zo van die concurrentie, en ik denk dat zo iemand niet bij mij past. Ik weet het allemaal niet precies.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef synnath het volgende:
[..]
Maar meestal zegt het ook wat over de persoon zelf. En zijn de meest 'populaire' (gewilde) (?)mensen dat niet.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk wel liev als een jongen nog maagd is. Heb ik op dit moment liever dan iemand met veel ervaring.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik val toch niet op de typisch populaire jongens. Misschien juist omdat ze zo gewild zijn, dat weet ik niet zeker. Hou niet zo van die concurrentie, en ik denk dat zo iemand niet bij mij past. Ik weet het allemaal niet precies.Maar wat stillere jongens vind ik veel interessanter, het is ook wat meer een uitdaging misschien.
Ja, wat?quote:
1992quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, wat?Er zijn genoeg meiden van mijn leeftijd die liever een jongen met ervaring willen hoor, daar heb ik het er wel eens met ze over gehad.
Wat een nare toon sla je aan zeg....quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.
En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk, zo wil ik echt niet eindigen! ik ben nu sinds een maand 17, en mijn goede voornemen voor het jaar is om die maagdelijkheid kwijt te raken. ik ben toch echt al aan de late kant, maar bij mij heeft het allemaal met m'n eigen twijfels over seksualiteit te maken etc. maar ik heb besloten dat ik dat altijd nog later kan uitvissen. ik wil geen maagd van 22 worden, en zeker niet eentje van 30!
ps: no offence
Zeg dat dan maar tegen hen.quote:
Misschien de mensen uit jouw omgeving...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dat dan maar tegen hen.18 jaar oehh, dan kun je dat soort uitspraken niet doen natuurlijk!
Want uiteraard, welke 18 jarige heeft er nou al veel ervaring met sex!
Tegenwoordig hebben meiden toch al sex op hun 13e.
Mensenkennis heet dat. Mijn vriendinnen zijn niet zo, maar ik zie er genoeg die wél zo zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef synnath het volgende:
[..]
Misschien de mensen uit jouw omgeving...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt, maar als (in de meeste gevallen) tiener jongens de kans krijgen, zullen ze dat toch wel doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik vind het eerder een pré als een jongen niet met zomaar iedereen het bed in duikt!
De gevolgen van "het is maar seks"... Met een beetje pech loopt het uit op maar een kind krijgen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensenkennis heet dat. Mijn vriendinnen zijn niet zo, maar ik zie er genoeg die wél zo zijn.Neem nou het vriendinnetje van m'n broertje, en haar vriendinnetjes uit het rookhok.
Kun je wel dom vinden, maar de leeftijd ligt steeds lager. Maar ga vooral door met lekker snel oordelen.
1992quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
............... Mijn vriendinnen zijn niet zo.............
Dat is ook mijn idee, al weet ik dat toen ik 15/16 was ik vriendinnen had die precies hetzelfde waren. Veel te vroeg erbij en weinig veeleisend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
De gevolgen van "het is maar seks"... Met een beetje pech loopt het uit op maar een kind krijgen...
Schrikbarend eigenlijk hoe snel die kids al willen neuken tegenwoordig. En veel eisen lijken ze wederzijds niet te hebben... :S
We kennen allemaal wel een vaag niet sporend figuur waarvan je wel een idee hebt maar dat wil niet zeggen dat elke oudere maagd in dit beeld past. Ik ken IRL geen mensen die bij een bak koffie even uit de doeken doen dat ze maagd zijn. Ik kan er dus niet over oordelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Maar het is wel vaak het geval. Want laten we eerlijk zijn, hoe vaak kom je een maagd tussen de 30 en 40 jaar tegen die verder normaal is? Ze sporen bijna altijd niet helemaal. Vaak in sociale zin, en soms zijn ze gewoon lelijk.
Ja, en daarom vind ik het stoerder als een jongen daar als tiener gewoon ook 'nee' tegen weet te zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als (in de meeste gevallen) tiener jongens de kans krijgen, zullen ze dat toch wel doen.
Hormonen, funny thing..
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:52 schreef Stali het volgende:
[..]
We kennen allemaal wel een vaag niet sporend figuur waarvan je wel een idee hebt maar dat wil niet zeggen dat elke oudere maagd in dit beeld past. Ik ken IRL geen mensen die bij een bak koffie even uit de doeken doen dat ze maagd zijn. Ik kan er dus niet over oordelen.
Moeilijk hè, iets zeggen dat daadwerkelijk inhoud heeft?quote:
Dit vind ik zo'n suffe reactie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.
En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
Leuk dat zij elkaar gevonden hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Allebei zeer groot voorstander van 'seks is geweldig, maar binnen het huwelijk'
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
Hoe kan je dat nou weten als je nog maagd bentquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45.
Sure...quote:Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Wanneer zijn ze getrouwd dan, op welke leeftijd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
Raar verzoek.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef Brickboy het volgende:
[..]
[..]
Sure...
Post eens een foto van je zwager en je zuster.
Het is makkelijk om te leven naar dingen die je sowieso niet kunt bereiken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Raar verzoek.
Waarom zou je er aan twijfelen? Omdat het niet binnen de kaders van jouw denken valt?
Geen seks voor het huwelijk is ook geen onderdeel van mijn overtuiging maar je zal ze de kost moeten geven die hiernaar leven.
Nee, ik benieuwd ben wat jij onder "goed uitziend" verstaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Raar verzoek.
Waarom zou je er aan twijfelen? Omdat het niet binnen de kaders van jouw denken valt?
Geen seks voor het huwelijk is ook geen onderdeel van mijn overtuiging maar je zal ze de kost moeten geven die hiernaar leven.
Post je foto maar dan beoordeel ik wel of je er goed uitziet of niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Nee, ik benieuwd ben wat jij onder "goed uitziend" verstaat.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te leven naar dingen die je sowieso niet kunt bereiken.
Ik vroeg het eerst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Post je foto maar dan beoordeel ik wel of je er goed uitziet of niet.
Maar mijn verzoek staat eerder in dit topic. Dus zolang daar niet aan voldaan is, leg ik jou verzoek naast mij neer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik vraag het nu eerst aan jou.
Wel blijven opletten wie wat post he?.
Held.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Maar mijn verzoek staat eerder in dit topic. Dus zolang daar niet aan voldaan is, leg ik jou verzoek naast mij neer.
Maar ze zijn het vaak wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Held..
No worries, ik ben helemaal niet in jouw foto geïnteresseerd want stel jij zou je foto hier plaatsen, dan zie ik wrs. zo'n gozertje die absoluut niet aantrekkelijk voor mij is maar voor een ander juist weer wel.
Het ging er om dat niet alle maagden contactgestoorde halve garen hoeven te zijn.
Dat weet ik niet en dat weet jij ook niet. Je denkt het en daarom wil je dat graag wel zo bevestigd blijven zien.quote:
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd. Jij weet ook niet wat de winnende reeks getallen van de Oudejaarstrekking zal zijn, maar je weet wel dat de kans groot is dat je het niet wint. Dat is ook zo met mannen van 30 a 40 jaar die nog maagd zijn. Die sporen vaak niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat weet jij ook niet. Je denkt het en daarom wil je dat graag wel zo bevestigd blijven zien.
Maar er is geen enkele reden om mensen uit ongeloof om foto's te gaan vragen omdat jij er met je petje niet bij kunt.
Tot zover.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd.
En met aannames kan je ook lelijk de boot ingaan; het engelse spreekwoord "assumption is the mother of all fuck-ups" komt niet zomaar uit de lucht vallen. Om even twee tegenvoorbeelden te geven; dat jij je lul in een breezahdoos hebt gehangen maakt jou niet per definitie normaal, en de gabberts van midden 90 zou ik toch niet fysiek aantrekkelijke en intellectueel/sociaal vaardige wonderkinderen (huge euphemism) willen noemen, ondanks dat ze dankzij de hausse van die scene toen waarschijnlijk voor het overgrote gedeelte wel nookie gehad hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef Brickboy het volgende:
Aannames zijn altijd op een kern van waarheid gebaseerd. Jij weet ook niet wat de winnende reeks getallen van de Oudejaarstrekking zal zijn, maar je weet wel dat de kans groot is dat je het niet wint. Dat is ook zo met mannen van 30 a 40 jaar die nog maagd zijn. Die sporen vaak niet helemaal.
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:57 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ach ja, sommige mensen willen graag baas boven baas zijn en zeggen dat iets zo is puur omdat zij dat vinden. Hun mening is een feit.
Iemand die zegt dat aannames altijd op een kern van waarheid gebaseerd zijn kan beter in BNW en TRU gaan leuten, denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:55 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En met aannames kan je ook lelijk de boot ingaan; het engelse spreekwoord "assumption is the mother of all fuck-ups" komt niet zomaar uit de lucht vallen. Om even twee tegenvoorbeelden te geven; dat jij je lul in een breezahdoos hebt gehangen maakt jou niet per definitie normaal, en de gabberts van midden 90 zou ik toch niet fysiek aantrekkelijke en intellectueel/sociaal vaardige wonderkinderen (huge euphemism) willen noemen, ondanks dat ze dankzij de hausse van die scene toen waarschijnlijk voor het overgrote gedeelte wel nookie gehad hebben.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.
Dat mag je vinden, maar het is geen feit dat het triest is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jazeker, als je alleen maar metkan reageren vind ik dat triest.
Dat zeg ik ook niet, dat maak jij ervan. En jij bepaalt dus blijkbaar voor een ander dat diegene iets fout doet. Nou, dat is fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat is geen feit.
Als het een probleem voor je is, allicht dan. Maar iets fout doen wil niet gelijk zeggen dat je automagisch fout (lees: niet normaal, als in, verknipt) bent.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op je 30e nog maagd ben doe je gewoon iets fout. Baas boven baas of niet.
Het is het wel stokpaardje dat door onze popiejopie friendszone-roeperds heel graag van stal wordt gehaald.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zeg ook niet dat het abnormaal of verknipt is. Hij doet gewoon iets fout, op elk potje past een deksel.
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en daarom vind ik het stoerder als een jongen daar als tiener gewoon ook 'nee' tegen weet te zeggen
1992quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.Maar als ze dat niet doen, moeten ze het ook helemaal zelf weten.
Die zijn zielig en worden nooit voor de volle honderd procent serieus genomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn?
Och, als we maar voldoende gaan uitvergroten kunnen we bij iedereen wel iets niet normaals vinden, maagd of nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:40 schreef L0t.. het volgende:
Een kerel van 22 die nog maagd is, tenzij bewust voor gekozen, daar zou ik wel raar van opkijken ja. Daar moet haast wel iets niet helemaal aan kloppen.
Ik vind het enigszins bijzonder, gezien de heersende cultuur van jongeren in mijn sociale omgeving. Daarbij is de term 'bijzonder' statistisch bedoeld, en dus neutraal qua waardeoordeel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn? Persoonlijk zou ik er geen probleem van maken..
Een reputatie opbouwen kost veel tijd en moeitequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk dat zij elkaar gevonden hebben.
Maar het is wrs. wel zo geweest dat ze dit niet aan iedereen vertelden? In de jaren dat ze elkaar nog niet kenden bedoel ik dan? Het lijkt me dat er best een taboe op ligt nl.
In mijn pubertijd had iedereen al dan niet zgn. alles al meegemaakt en ik niet. Heb me naderhand weleens afgevraagd hoeveel er nu waar was van de verhalen van vriendinnen uit die tijd.
Iets meer dan een jaartje later. 46 en 31 dus. En das alweer iets van 12 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze getrouwd dan, op welke leeftijd?
óf je hebt andere principes....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mama, ben jij het?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Een reputatie opbouwen kost veel tijd en moeite
Een reputatie verliezen, gebeurt in een flits
Dat mag je niet zeggen. Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die 22 jong vinden. Dan moet je toch inmiddels wel aardig geleefd hebben, met je middelbareschooltijd achter de rug en op het punt staan om binnen 1 a 2 jaar af te studeren. Als je dan nog moet beginnen met "experimenteren", echt
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Je hoeft niet zo minderwaardig te doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die 22 jong vinden. Dan moet je toch inmiddels wel aardig geleefd hebben, met je middelbareschooltijd achter de rug en op het punt staan om binnen 1 a 2 jaar af te studeren. Als je dan nog moet beginnen met "experimenteren", echt
Het zou me niks verbazen als jij nog maagd bent, anders reageer je niet zo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Ja echt, ik ben nog ongelofelijk maagdquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij nog maagd bent, anders reageer je niet zo.
(of je bent nogal simpel kan ook)
Dat is nou eenmaal voor iedereen anders. Zolang je de reden(en) niet weet, mag je ook niet oordelen. Iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Doe je het weer!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ja echt, ik ben nog ongelofelijk maagd_!
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Ik kende een gozer daarbij ging het echt niet gebeuren, hebben we met ze allen geld bijgelegd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef GimmeGore het volgende:
Liever een gozer van 26 die nog maagd is dan eentje van 22 die alles neukt waar een gat in zit.
22 en maagd zou triest zijn?
Ik ken een gozer die zich heeft laten ontmaagden door een hoer, zodat hij tenminste kon zeggen dattie geen maagd meer is.
Dát vind ik pas triest
kijk deze fokker dan hijs echt kk stoer jongen hij neukt alle smatjes zonder problemen, respect man voor jou skills jij weet waar het leven over gaat man. jij hebt echt dingen meegemaakt jongen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Maar je zou je ook stoppen met de relatie als de seks slecht is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef GoodGovernance het volgende:
Op mijn 17de en nu op mijn 20ste trek ik dezelfde conclusie: neuken is overrated.Ik kan niet voorstellen dat ik een (jonge)man zou afwijzen vanwege zijn non-existent seksleven.
Mmm dan hebben ze elkaar ontzettend snel na het begin van de relatie ten huwelijk gevraagd, dat zie je in 'normale' relaties waar je gewoon sex met elkaar hebt ongeacht de huwelijkse staat, niet zoveelquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje later. 46 en 31 dus. En das alweer iets van 12 jaar geleden
Gefeliciteerd, u heeft zojuist een groot cliché uit de kast getrokken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
op elk potje past een deksel.
ik had mijn vrienden de nek omgedraaid als ze mij richting de hoeren zouden willen sturen. Flikker op, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik kende een gozer daarbij ging het echt niet gebeuren, hebben we met ze allen geld bijgelegd.
Triest: beetje wel ja.
Nodig: absoluut hij werd een beetje frusti.
Nou, het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Gelúkt?
Het is geen doel wat je moet bereiken oid....
Inderdaad, het is uiteindelijk maar een gegeven. Net zoals het een gegeven is dat een mens slaapt en eet. De ophef die erover wordt gemaakt (typerend parodistisch voorbeeld is zo'n film als American Pie) kent geen rechtvaardiging. Ik wil de betekenis en rol ervan niet afvlakken, maar de poeha (quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef GoodGovernance het volgende:
Op mijn 17de en nu op mijn 20ste trek ik dezelfde conclusie: neuken is overrated.Ik kan niet voorstellen dat ik een (jonge)man zou afwijzen vanwege zijn non-existent seksleven.
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik had mijn vrienden de nek omgedraaid als ze mij richting de hoeren zouden willen sturen. Flikker op, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.
Genieten is een zonde en derhalve doet het afbreuk aan eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.
Naar de hoeren gaan is niet mijn definitie van genieten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.
Voor veel mensen wel natuurlijk. Wat dacht jij, dat die maagden denken 'Im a virgin and proud of it'? Die mensen zijn vaak wanhopig, en terecht. Iedereen wil seks, het is een behoefte. Ik heb nog nooit een twintigjarige maagd gekend die dat wel prima vond. En als ze dat roepen komt 't toch over als een verbloeming, omdat niemand met een gezond seksleven zich dat meer kan voorstellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Gelúkt?
Het is geen doel wat je moet bereiken oid....
QFTquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef GimmeGore het volgende:
Liever een gozer van 26 die nog maagd is dan eentje van 22 die alles neukt waar een gat in zit.
22 en maagd zou triest zijn?
Ik ken een gozer die zich heeft laten ontmaagden door een hoer, zodat hij tenminste kon zeggen dattie geen maagd meer is.
Dát vind ik pas triest
Dat het jouw ding niet is wil niet zeggen dat het minderwaardig is van zo'n dienst gebruik te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is niet mijn definitie van genieten.
Er zijn ook mensen die om wat voor reden dan ook geen behoefte hebben aan seks. Of wachten op de ware.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel natuurlijk. Wat dacht jij, dat die maagden denken 'Im a virgin and proud of it'? Die mensen zijn vaak wanhopig, en terecht. Iedereen wil seks, het is een behoefte. Ik heb nog nooit een twintigjarige maagd gekend die dat wel prima vond. En als ze dat roepen komt 't toch over als een verbloeming, omdat niemand met een gezond seksleven zich dat meer kan voorstellen.
Dus jij zou het wel goed vinden als je volgende vriend zich heeft laten ontmaagden door een hoer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat het jouw ding niet is wil niet zeggen dat het minderwaardig is van zo'n dienst gebruik te maken.
Wel als die gozer er mee zit en seks wil ervaren maar sociaal niet capabel is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
QFT![]()
Het maakt geen donder uit wanneer je ontmaagd. Lekker belangrijk.
Ik kan mij ook zoveel niet voorstellen, maar dat betekent niet dat mijn kijk op de zaak de norm is. Ook al zou ik dat nog zo graag willen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel natuurlijk. Wat dacht jij, dat die maagden denken 'Im a virgin and proud of it'? Die mensen zijn vaak wanhopig, en terecht. Iedereen wil seks, het is een behoefte. Ik heb nog nooit een twintigjarige maagd gekend die dat wel prima vond. En als ze dat roepen komt 't toch over als een verbloeming, omdat niemand met een gezond seksleven zich dat meer kan voorstellen.
Mijn mannen hebben dat niet nodig gehad. Maar ik zou het geen bezwaar vinden, nee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zou het wel goed vinden als je volgende vriend zich heeft laten ontmaagden door een hoer.
Toevallig ben ik sociaal niet echt capabel. En heb geen enkel moment de behoefte gehad om naar de hoeren te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wel als die gozer er mee zit en seks wil ervaren maar sociaal niet capabel is.
Dat is mooi. Menig vrouw zou een man daarom afwijzen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mijn mannen hebben dat niet nodig gehad. Maar ik zou het geen bezwaar vinden, nee.
Ik doe juist niet bijzonder. Ik probeer juist aan te geven dat het vrij normaal is om voor je 20e seks te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.
Nee, klopt. Dus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm dan hebben ze elkaar ontzettend snel na het begin van de relatie ten huwelijk gevraagd, dat zie je in 'normale' relaties waar je gewoon sex met elkaar hebt ongeacht de huwelijkse staat, niet zoveel.
Daar ken ik wel een stapeltje van inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het huwelijk is ook alleen maar een handtekeningquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Alleen ze wilden wegens de leeftijd snel aan kinderen beginnen en vinden (zoals wel velen met hun) dat kinderen het best binnen een huwelijk geboren kunnen worden.
Trouwen is ook: naam van je partner aan de kinderen geven, een belofte van jouw kant om bij haar te blijven, zorgen dat je kinderen bij je partner terechtkomen als er iets met jou gebeurt enz. Dus ook een sociaal vangnet voor je kinderen dus. Niet trouwen, wel kinderen en alles goed op papier hebben staan geeft een boel rompslomp...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Het huwelijk is ook alleen maar een handtekening. Of ben je ineens een ander mens als je trouwt
? Ik vind het maar een vreemde redenatie.
Goh, jou heb ik al een tijdje niet meer zien posten. Terug van weggeweest, of ben ik gek?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een stapeltje van inderdaad
En ik moet zeggen dat ik dat een gezondere houding vind dan alles neuken wat los en vast zit.
Ik vind het krom, aan de ene kant zeggen 'het is maar seks' en het dus 'gewoon' met allerlei mensen doen. En aan de andere kant het blijkbaar wel héél belangrijk vinden om ontmaagd te zijn. Het was toch 'maar seks'
Maar wordt het dan al niet snel betekenisloos, als je het met jan en alleman doet? Ik zou het jammer vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!11!11! Het is een zonde om te genieten?
Wie had het over zondequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
Het punt is dat het onzinnig is je uit principe te onthouden van seks, juist omdat het 'maar seks' is.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wordt het dan al niet snel betekenisloos als je het met jan en alleman doet? Ik zou dat jammer vinden.
Lust en liefde vallen prima te scheiden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie had het over zonde![]()
Ik denk gewoon niet dat mensen gelukkiger worden van alles wat los en vast zit neuken....
En daarbij vind ik seks wél iets bijzonders, het is iets heel intiems wat je met iemand deelt.
Lust en liefde samen is toch veel leuker lijkt mij? Waarom dan niet gewoon op zoek gaan naar een leuk meisje voor een relatie ipv een beetje rondneuken met meisjes die je niet goed kent?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Lust en liefde vallen prima te scheiden.
Door mannen vaak een stuk makkelijker dan vrouwen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Lust en liefde vallen prima te scheiden.
By the same token: Ik was ook niet ineens een ander mens na mn ontmaagding. Sterker nog; ik vond het allemaal wel vrij ontnuchterend, zo van "allemaal lief, leuk en lekker hoor schat, maarehh, als dit het allemaal dan is, waarom lopen we al dan allemaal zo'n heisa om die eerste keer te maken? Nergens voor nodig...". Waarom de popiejopies er dan weer zo'n groot verhaal van maken als het toch "alleen maar neuken" is, is mij dan weer een groot raadsel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Het huwelijk is ook alleen maar een handtekening. Of ben je ineens een ander mens als je trouwt
? Ik vind het maar een vreemde redenatie.
volgens mij ben je nu de verkeerde aan het quoten en replyen ;')quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
Het punt is dat het onzinnig is je uit principe te onthouden van seks, juist omdat het 'maar seks' is.
Hypothetisch: Nee, ik onderhoud een liefdesrelatie met een persoon vanwege zijn inhoud (dat bevredigt mij werkelijk).quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:06 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Maar je zou je ook stoppen met de relatie als de seks slecht is?
Ja, dat is leuker. Maar seks hebben met verschillende meisjes is ook leuk, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lust en liefde samen is toch veel leuker lijkt mij? Waarom dan niet gewoon op zoek gaan naar een leuk meisje voor een relatie ipv een beetje rondneuken met meisjes die je niet goed kent?
Werkelijk absurd om te lezen hoe druk mensen zich maken over anderen die nog niet geneukt hebben of minder geinteresseerd zijn in seks. Idd, het is slechts een gegeven, niet eens een basisbehoefte.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Inderdaad, het is uiteindelijk maar een gegeven. Net zoals het een gegeven is dat een mens slaapt en eet. De ophef die erover wordt gemaakt (typerend parodistisch voorbeeld is zo'n film als American Pie) kent geen rechtvaardiging. Ik wil de betekenis en rol ervan niet afvlakken, maar de poeha () erover. Dat is zo elementair.
Kijk, als je nu de stelling van Fermat weet op te lossen, dan wordt het al een ander verhaal.
Pas op voor het verzadigingsniveau.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is leuker. Maar seks hebben met verschillende meisjes is ook leuk, zo simpel is het.
Hoezo gelul? Dus je zegt dat deze jongen nooit seks zal krijgen zonder te betalen? Dus dat hij geen kans maakt op 1 van de vrouwen die op deze aarde lopen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u heeft zojuist een groot cliché uit de kast getrokken.
Het is wel gelul trouwens. En als het zo zou zijn moet je je dekseltje wel kunnen vinden.
Seks geen basisbehoefte vindenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Werkelijk absurd om te lezen hoe druk mensen zich maken over anderen die nog niet geneukt hebben of minder geinteresseerd zijn in seks. Idd, het is slechts een gegeven, niet eens een basisbehoefte.Ach, de mens.
Pun intended?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Pas op voor het verzadigingsniveau.
Mja, dat vind jij. Ik vind het daar nèt iets te bijzonder voor. En ben dus ook blij dat ik neit zomaar met 'de eerste de beste' de koffer ingedoken ben toen ik 16 was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is leuker. Maar seks hebben met verschillende meisjes is ook leuk, zo simpel is het.
Vrouwen doen dat ook minder snelquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
En ben dus ook blij dat ik neit zomaar met 'de eerste de beste' de koffer ingedoken ben toen ik 16 was.
Want....quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Seks geen basisbehoefte vinden![]()
. Ok, hou maar op. Hier valt niet tegen op te discussiëren
.
Zonder seks geen menselijk ras over 120 jaar ( ik neem het maar even ruim )quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Want....
zonder seks ga je dood? Heb je pijn? Heb je geen dak boven je hoofd?
Basisbehoeften zijn dingen als eten en zuurstof. Seks hoort daar niet echt bij imo.
Seks misschien niet maar aandacht en liefde wel. Zonder aandacht/liefde ga je dood namelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Want....
zonder seks ga je dood? Heb je pijn? Heb je geen dak boven je hoofd?
Basisbehoeften zijn dingen als eten en zuurstof. Seks hoort daar niet echt bij imo.
Daar heb je op zich gelijk inquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zonder seks geen menselijk ras over 120 jaar ( ik neem het maar even ruim )
Jeps.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks misschien niet maar aandacht en liefde wel. Zonder aandacht/liefde ga je dood namelijk.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb je op zich gelijk in
maaaar...
Ik denk niet dat brickboy seks een basisbehoefte vindt omdat hij nu graag nageslacht wil
In mijn leven niet. Ik heb wel mijn momenten dat ik wil neuken, maar het hoeft niet. Ik ga er niet dood aan. Seks vond ik voornamelijk spannend toen ik nog 17 was en nooit een lul had ervaren. En wellicht wordt seks weer erg spannend wanneer ik moet gaan jagen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Seks geen basisbehoefte vinden![]()
. Ok, hou maar op. Hier valt niet tegen op te discussiëren
.
Ja, maar jij bent een vrouuuwwwwwquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
In mijn leven niet. Ik heb wel mijn momenten dat ik wil neuken, maar het hoeft niet. Ik ga er niet dood aan. Seks vond ik voornamelijk spannend toen ik nog 17 was en nooit een lul had ervaren. En wellicht wordt seks weer erg spannend wanneer ik moet gaan jagen.
Helaas wordt seks steeds meer als een snack gezien. Een wip staat zo ongeveer gelijk aan een hamburger bij de McDonalds. Best lekker op zijn tijd. Maar seks zou een driegangendiner moeten zijn. Iets speciaals dat je niet zomaar met iedereen doet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Jeps.
En ik denk dat seks te vaak wordt gebruikt zónder die aandacht en liefde.
En de seks waarover ik hier lees (ontknapingsservices ed) hebben wel héél weinig met liefde en aandacht te maken...
Om maar even advocaat van de duivel te spelen: waarom moet dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wordt seks steeds meer als een snack gezien. Een wip staat zo ongeveer gelijk aan een hamburger bij de McDonalds. Best lekker op zijn tijd. Maar seks zou een driegangendiner moeten zijn. Iets speciaals dat je niet zomaar met iedereen doet.
Ik zie niet in waarom dat per se zo zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wordt seks steeds meer als een snack gezien. Een wip staat zo ongeveer gelijk aan een hamburger bij de McDonalds. Best lekker op zijn tijd. Maar seks zou een driegangendiner moeten zijn. Iets speciaals dat je niet zomaar met iedereen doet.
Anders verliest het zijn betekennis. Seks en liefde zijn voor mij iig onlosmakkelijk met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om maar even advocaat van de duivel te spelen: waarom moet dat?
Welkom op Fok!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef GoodGovernance het volgende:
Deze verneukte samenleving, waar de massa heerst (de paupers - onderontwikkelden) , is werkelijk oversekst. Waar ik ook kijk of loop zie ik seks, seks, seks... En zelfs op het internet word je gebashed als je nog niet met je lul in een kut geroerd hebt. Tering, stelletje apen.
Ik heb toch het idee dat liefdeloze seks de waarde op den duur uit liefdevolle seks haalt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat per se zo zou moeten zijn.
Natuurlijk, liefdevolle seks is een stuk waardevoller, maar dat betekent niet automatisch dat liefdeloze seks niet deugt.
Dat doet het ook niet. Alleen nu lijkt het soms wel dat seks net zo makkelijk is als het eten van een hamburger bij de McDonalds. En dat lijkt mij geen goeie ontwikkeling.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat per se zo zou moeten zijn.
Natuurlijk, liefdevolle seks is een stuk waardevoller, maar dat betekent niet automatisch dat liefdeloze seks niet deugt.
Je weet het juist extra te waarderen na een lange tijd zonder liefdevolle seks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat liefdeloze seks de waarde op den duur uit liefdevolle seks haalt.
Dat geldt denk ik niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je weet het juist extra te waarderen na een lange tijd zonder liefdevolle seks.
Ja, dat 'neuken voor een pakje sigaretten' en dergelijke uitwassen is natuurlijk een kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet. Alleen nu lijkt het soms wel dat seks net zo makkelijk is als het eten van een hamburger bij de McDonalds. En dat lijkt mij geen goeie ontwikkeling.
Ik denk inderdaad dat bovengenoemde meisjes daar een stuk meer moeite mee zullen hebben, maar dat is vooral omdat ze seks niet meer aan liefde kunnen koppelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik niet voor iedereen.
En ik snap het verschil dus niet zo goed tussen 'ik duik na de kroeg met een lekker ding de koffer in, want dat vind ik lekker' en 'ik duik voor een pak sigaretten met iemand de koffer in'quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat 'neuken voor een pakje sigaretten' en dergelijke uitwassen is natuurlijk een kwalijke zaak.
Of jongeren die toegeven aan druk en daardoor dingen doen die ze niet willen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat 'neuken voor een pakje sigaretten' en dergelijke uitwassen is natuurlijk een kwalijke zaak.
Het eerste is pure lust, het tweede draait noch om liefde, noch om lust. Seks als middel voor materieel gewin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik snap het verschil dus niet zo goed tussen 'ik duik na de kroeg met een lekker ding de koffer in, want dat vind ik lekker' en 'ik duik voor een pak sigaretten met iemand de koffer in'
Ik vind het beiden vrij waardeloos eigenlijk...
Dus een ONS(one night stand) of FB(fuckbuddy) is niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik snap het verschil dus niet zo goed tussen 'ik duik na de kroeg met een lekker ding de koffer in, want dat vind ik lekker' en 'ik duik voor een pak sigaretten met iemand de koffer in'
Ik vind het beiden vrij waardeloos eigenlijk...
Waaronder groepsdruk zoals deze. 'je bent een rare uitzondering als je nog nooit seks hebt gehad' wat ik hier nogal in dit topic zie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jongeren die toegeven aan druk en daardoor dingen doen die ze niet willen.
Ja? Als er niks mis is met 'zomaar seks' waarom zou je dan niet voor materieel gewin gaan? Je kan een hamburger eten uit pure lust (ik wil een lekkere hamburger) of voor financieel gewin (ik geef je 5,- als je deze hamburger nu opeet)quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het eerste is pure lust, het tweede draait noch om liefde, noch om lust. Seks als middel voor materieel gewin.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een ONS(one night stand) of FB(fuckbuddy) is niet aan jou besteed.
Gelukkig zijn er genoeg die zich daar niets van aantrekken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaronder groepsdruk zoals deze. 'je bent een rare uitzondering als je nog nooit seks hebt gehad' wat ik hier nogal in dit topic zie.
Okequote:[..]
Ja? Als er niks mis is met 'zomaar seks' waarom zou je dan niet voor materieel gewin gaan? Je kan een hamburger eten uit pure lust (ik wil een lekkere hamburger) of voor financieel gewin (ik geef je 5,- als je deze hamburger nu opeet)
Als je het ene geen punt vindt, snap ik niet waarom je het andere wél een punt vindt.
(en ik wil niet weten wat voor hamburger het is als iemand je geld geeft om hem te eten)
[..]
Zeker niet.
Ik heb geen seks met anderen dan mijn man.
Dat. De gedachte dat er voor jou een paar geweest zijn en na jou ook nog een paar komen. En vooral de gedachte dat ze doet alsof ze geil is, ze is het namelijk niet. Tenzij je met heel veel geld gaat wapperen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toevallig ben ik sociaal niet echt capabel. En heb geen enkel moment de behoefte gehad om naar de hoeren te gaan.
Ja, biologisch gezien moeten wij ons zoveel mogelijk voortplanten en dat oerinstinct zit er altijd nog in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
?
Verder heb ik ook nooit zo begrepen waarom het voor een man erg is om een maand droog te staan. Alsof dat extreem lang is ofzo.
Dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat. De gedachte dat er voor jou een paar geweest zijn en na jou ook nog een paar komen. En vooral de gedachte dat ze doet alsof ze geil is, ze is het namelijk niet. Tenzij je met heel veel geld gaat wapperen.
Dat weet ik niet maar de kans is aanwezig. Er zijn heel veel vrouwen op de aarde en als je niet de verkeerden tegen het lijf loopt...quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo gelul? Dus je zegt dat deze jongen nooit seks zal krijgen zonder te betalen? Dus dat hij geen kans maakt op 1 van de vrouwen die op deze aarde lopen?
Dat verbaast je? Een weekje terug was er een topic over een 33 jarige maagd. Er waren een paar vroluwen die het geen probleem zouden vinden maar het gros had zoiets vanquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef GoodGovernance het volgende:
. En zelfs op het internet word je gebashed als je nog niet met je lul in een kut geroerd hebt. Tering, stelletje apen.
Ik denk dat de meeste 33 jarige maagden toch wel iets mankeert, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verbaast je? Een weekje terug was er een topic over een 33 jarige maagd. Er waren een paar vroluwen die het geen probleem zouden vinden maar het gros had zoiets vanDaar is wat mis mee.
Het is pas 'zomaar seks' als het emotieloos is, en dat is het geval bij zulke kwesties. Als je seks emotieloos ondergaat wordt het moeilijk om het later te kunnen verbinden met liefde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
Ja? Als er niks mis is met 'zomaar seks' waarom zou je dan niet voor materieel gewin gaan? Je kan een hamburger eten uit pure lust (ik wil een lekkere hamburger) of voor financieel gewin (ik geef je 5,- als je deze hamburger nu opeet)
Als je het ene geen punt vindt, snap ik niet waarom je het andere wél een punt vindt.
Waar ligt de grens? Onder 25 is het normaal daarboven niet meer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste 33 jarige maagden toch wel iets mankeert, ja.Maar ik zou dat wel even afwachten.
Dat doen ze om je vast te laten wennen aan het echte leven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef RealZeus het volgende:
En vooral de gedachte dat ze doet alsof ze geil is, ze is het namelijk niet. Tenzij je met heel veel geld gaat wapperen.
En wat is de emotie dan bij een ONS?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is pas 'zomaar seks' als het emotieloos is, en dat is het geval bij zulke kwesties. Als je seks emotieloos ondergaat wordt het moeilijk om het later te kunnen verbinden met liefde.
Lust.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En wat is de emotie dan bij een ONS?
Nou, de grens ligt jonger dan 22 als je dit topic zo leestquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ligt de grens? Onder 25 is het normaal daarboven niet meer?
Dat is inderdaad lastig vast te stellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ligt de grens? Onder 25 is het normaal daarboven niet meer?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat doen ze om je vast te laten wennen aan het echte leven..
Ok, inkoppertjequote:
Maar er zit nogal een verschil tussen je schooltijd en je latere tijd. Als je een onzeker pubertje met pouistjes was, dan heb je dus wel een probleem. Want dan heb je daar later last van: je hebt niet geneukt dus je bent vreemd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op diegene afknappen. En dat is vast geen klein iets.
Doe je het wel eens met jezelf?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef freecell het volgende:
Ok, inkoppertje
Maar kan je seks dan ooit weer loskoppelen van pure lust?
Als ik seks heb is dat ook lust, en liefde en ook gezellig en geborgenheid en dergelijke.
Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ontrafelen.
Ik zou me bij een man die niet van me hield zo ontzettend kwetsbaar en naakt voelen....
Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.
En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...
Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet.Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
Ja, ach, dat is denk ik gewoon vrouwelijk. Die maken alles ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, inkoppertje
Maar kan je seks dan ooit weer loskoppelen van pure lust?
Als ik seks heb is dat ook lust, en liefde en ook gezellig en geborgenheid en dergelijke.
Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ontrafelen.
Ik zou me bij een man die niet van me hield zo ontzettend kwetsbaar en naakt voelen....
Ja...quote:
Dan zijn er veel Fokkers dus triestquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, de grens ligt jonger dan 22 als je dit topic zo leest
Er zijn talloze redenen waarom iemand geen relatie krijgt en nog maagd is na zijn schooltijd. Dus begin 20. Overigens is school lang niet de enige plaats waar je in contact komt met leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.
En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...
Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet.Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
Vermoedelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ach, dat is denk ik gewoon vrouwelijk. Die maken alles ingewikkeld.
Ik had 'm even ge-edit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar er zit nogal een verschil tussen je schooltijd en je latere tijd. Als je een onzeker pubertje met pouistjes was, dan heb je dus wel een probleem. Want dan heb je daar later last van: je hebt niet geneukt dus je bent vreemd.
En wat Tijnbrein zegt: waar ligt de grens en wie bepaalt die grens?
Echt altijd alleen aan hem? Nooit gewoon om het maar even plastisch uit te drukken een keiharde pik zonder gezicht erbij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
Ja...
En ik neem aan dat je volgende vraag is: 'is dat dan niet puur lust?'
Jawel, dat is het wel, maar dan zijn mijn gedachten ook zeker wel gekoppeld aan mijn man. En komt de rest van de gevoelens er dus ook weer bij kijken. Ook niks zo ijn als daarna lekker tegen hem aansnuggelen.
Zoals ik al zei: ik kan die gevoelens allemaal niet van elkaar loskoppelen
Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mij
Voor mijn huwelijk heb ik ook wel andere relaties gehad, maar geen seks.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mij
Voor mijn huwelijk heb ik ook wel andere relaties gehad, maar geen seks.
Tip: laat je niet leiden door die onzekerheid en zeker niet door wat anderen zeggen. Ik had het toen ik zo oud was als jij (sprak opa) ook graag anders gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had 'm even ge-edit.![]()
Maar er zijn inderdaad wel goede redenen te bedenken waarom iemand al die tijd niet echt in trek was bij meiden, en dat hoeft niet altijd iets blijvends te zijn. In zo'n geval zal het me ook niet zoveel uitmaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat acne je erg onzeker maakt, terwijl op latere leeftijd die acne door het volwassen worden of medicijnen wel weg zijn en dus niet meer in de weg staan.
Ik heb zelf ook wat ervaring met onzekerheden als deze, helaas. Het belemmert me ook wel.![]()
Nee, en da's nou net het probleem. Zo denken er heel veel.quote:Toch zou ik wel even schrikken van een dertiger die nog maagd is, het is nou eenmaal niet erg veel voorkomend. Als ik dan zelf al wel de nodige ervaring zou hebben, dan ben je misschien te verschillend van elkaar. Je moet wel een beetje op dezelfde hoogte zitten in een relatie, toch? Ik weet niet of ik daar dan aan zou beginnen, tenzij ik de persoon wel erg leuk vind....
Klopt, maar wel de meest voor de hand liggende plek. En op die leeftijd maak je ook vrienden die je weer in contact brengen met andere mensen, feestjes houden en misschien gaan stappen etc..quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn er veel Fokkers dus triest
[..]
Er zijn talloze redenen waarom iemand geen relatie krijgt en nog maagd is na zijn schooltijd. Dus begin 20. Overigens is school lang niet de enige plaats waar je in contact komt met leeftijdsgenoten.
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30. Maar wat is veel?quote:Andersom geldt hetzelfde. Iemand die al aardig wat bedpartners versleten heeft zou ik ook niet afwijzen om die reden.
Uhm, neequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt altijd alleen aan hem? Nooit gewoon om het maar even plastisch uit te drukken een keiharde pik zonder gezicht erbij?
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.
Wat valt iedereen daar toch over. Ik vind het wel wat hebben. Ik denk niet dat ik het zou volhouden en ik vind het knap als er mensen zijn die dat wel lukt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.
Ik ben er nooit om gepest of iets dergelijks. Het is puur en alleen mijn eigen onzekerheid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tip: laat je niet leiden door die onzekerheid en zeker niet door wat anderen zeggen. Ik had het toen ik zo oud was als jij (sprak opa) ook graag anders gedaan.
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?quote:Nee, en da's nou net het probleem. Zo denken er heel veel.
Idem!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30.
En ik nam het nog zo voor je opquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik nietIk zei dat ik voor mijn man geen seksuele relaties had gehad.
Als maagd het huwelijk ingaan was wel tof geweest trouwens, maar nee, ik was geen maagd meer.
Ja, ik snap het ook wel, maar daarom baal ik er nog wel van. Ik was namelijk wel het lulletje van de klas en dat is niet erg goed voor mezelf geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben er nooit om gepest of iets dergelijks. Het is puur en alleen mijn eigen onzekerheid.![]()
[..]
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?
Dat is waar. Als in je tienerjaren geen nieuwe vriendschappen aanmaakt wordt dat later erg lastig. Helaas weet ik dat uit ervaring.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar wel de meest voor de hand liggende plek. En op die leeftijd maak je ook vrienden die je weer in contact brengen met andere mensen, feestjes houden en misschien gaan stappen etc..
Dat wordt wat moeilijker als je eenmaal aan het werk bent elke dag en enkel wat omgaat met wat collegas.
Meer dan 25 bedpartners vind ik veel.quote:[..]
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30. Maar wat is veel?
Ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?
Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik nam het nog zo voor je op
Okequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, neeHaha. Wel aan situaties, maar niet bot aan blote mannen oid
[..]
Dat zei ik nietIk zei dat ik voor mijn man geen seksuele relaties had gehad.
Als maagd het huwelijk ingaan was wel tof geweest trouwens, maar nee, ik was geen maagd meer.
Mee eensquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat valt iedereen daar toch over. Ik vind het wel wat hebben. Ik denk niet dat ik het zou volhouden en ik vind het knap als er mensen zijn die dat wel lukt.
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
Het is toch veel toffer om elkaars eersten te zijn? Samen te ontdekken. En niet het idee hebben 'misschien deed zij het wel beter dan ik' of 'deze is veel leuker, maar mijn vorige was beter in bed' of 'ik wil niet weten waar deze handen gisteravond zaten'
Er zullen inderdaad mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?
22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?
Ehm maar dat is op jou dan toch ook niet van toepassing? Jij had ook al aan een ander gezeten en hij aan jou voor deze man. En verder, elkaar ontdekken is elke keer opnieuw weer leuk hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik niet
Het is toch veel toffer om elkaars eersten te zijn? Samen te ontdekken. En niet het idee hebben 'misschien deed zij het wel beter dan ik' of 'deze is veel leuker, maar mijn vorige was beter in bed' of 'ik wil niet weten waar deze handen gisteravond zaten'
De meerderheid, als ik zo de posts op dit forum bekijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad mensen zijn die dat doen.
The 33 year young virginquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.
Ow, dat topic, ja dat heb ik ook gelezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, 22 jaar niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.
Waaróm wil je eik die ene he-le spe-cia-le? Wil je er eerst mee trouwen ofzo? Wat zou er nou helemaal precies gebeuren als je het deed met iemand bij wie dat net iets minder is...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik snap het ook wel, maar daarom baal ik er nog wel van. Ik was namelijk wel het lulletje van de klas en dat is niet erg goed voor mezelf geweest.
Heel simpel, ik moet er gevoel bij hebben, ik kan niet zomaar een willekeurige vrouw bespringen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Waaróm wil je eik die ene he-le -spe-cia-le? Wil je er eerst mee trouwen ofzo? Wat zou er nou helemaal precies gebeuren als je het deed met iemand bij wie dat net iets minder is...
Ja dat is inderdaad vervelend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meerderheid, als ik zo de posts op dit forum bekijk.
Bij mij zal het wel van een aantal dingen afhangen. Ik heb overigens niet zoveel recht van spreken, heb zelf ook nog niet al te veel ervaring.Maar met 17 jaar maakt dat nog niet zoveel uit. Toch is het wel vervelend om te zien dat al je vriendinnen vriendjes krijgen en jijzelf nog niet.
Er kwam ook nog bij kijken dat hij nogal raar reageerde toen zij hem zoende. Als dat elke keer weer zo is, dan wordt het wel vervelend inderdaad. En ik kan me op zich ook wel voorstellen dat het de romantiek er een beetje uit haalt. Onbewust of bewust knap je dan op iemand af en dat valt niet meer te fixen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat topic, ja dat heb ik ook gelezen.
Dat was wel héél oppervlakkig zeg!
Eerst roepen dat hij helemaal geweldig is en dat je als een blok voor zijn karakter viel en vervolgens straal op hem afknappen omdat hij nog maagd is 'want dan zal er vast wel iets mis zijn!'
En zonder eerst met hem te praten er over of eerst seks gehád te hebben met hem(al ben ik meer voorstander van seks na een wat langere relatie, maar goed, das persoonlijk)
Ja, als we over dat niveau praten ben ik wel uitgeluld geloof ik....
Ik had nog nooit seks gehad voor deze manquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehm maar dat is op jou dan toch ook niet van toepassing? Jij had ook al aan een ander gezeten en hij aan jou voor deze man. En verder, elkaar ontdekken is elke keer opnieuw weer leuk hoor.
Nee, want dan wordt je weer een zielige nerd gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef waterkip het volgende:
ken natuurlijk ook goed dat neuken niet je ding is .
Scheelt in de regel ook een hoop gezeik
Nee dat snap ik, ik dacht ook al dat je dat ging zeggen. Maar er zit volgens mij nog een behoorlijk grijs gebied tussen dat en wat jij lijkt te zoeken. Althans, zo komt het over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
Heel simpel, ik moet er gevoel bij hebben, ik kan niet zomaar een willekeurige vrouw bespringen.
Het is wel zo dat ik steeds kieskeuriger word.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik dacht ook al dat je dat ging zeggen. Maar er zit volgens mij nog een behoorlijk grijs gebied tussen dat en wat jij lijkt te zoeken. Althans, zo komt het over.
Niet zo vreemd als je ondertitel control freak is .quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik steeds kieskeuriger word.Dat dan weer wel.
Leeftijd doet dat ook wel met jequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:59 schreef Modus het volgende:
Dat is volgens mij niet zo gek, alleen lijkt dat me eerder van toepassing op mensen die al wat relaties achter de rug hebben, op een gegeven moment weet je gewoon beter wat je wel en niet wilt.
En als je ouder wordt verander je ook, dus je smaak ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Leeftijd doet dat ook wel met jeJe leert wat je belangrijk vind in een partner en in een relatie.
Jepsquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als je ouder wordt verander je ook, dus je smaak ook.
Wat had dat voor verschil gemaakt dan denk je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
Leeftijd doet dat ook wel met jeJe leert wat je belangrijk vind in een partner en in een relatie.
Achteraf had ik ook liever wat langer (lees: tot huwelijk) gewacht met de seks.
Mensen die zich van dit soort onzin iets aantrekkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef 501105 het volgende:
Pfff ik weet wel dat ik als oudere maagd (20) nog deprier dan normaal wordt door het lezen van sommige reacties hier, het lijkt me nogal logisch dat het merendeel van de oudere maagden zich er triest om voelt aangezien je er tegenwoordig overal mee geconfronteerd wordt. Maar om dan gelijk de oudere maagden helemaal af te schrijven als weirdos
Oudere?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef 501105 het volgende:
Pfff ik weet wel dat ik als oudere maagd (20) nog deprier dan normaal wordt door het lezen van sommige reacties hier, het lijkt me nogal logisch dat het merendeel van de oudere maagden zich er triest om voelt aangezien je er tegenwoordig overal mee geconfronteerd wordt. Maar om dan gelijk de oudere maagden helemaal af te schrijven als weirdos
Dat een relatie wat rustiger opstart en je elkaar eerst écht goed leert kennen voor je seks met elkaar hebt lijkt me achteraf beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat had dat voor verschil gemaakt dan denk je?
Neequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:20 schreef Modus het volgende:
Moet je eerst getrouwd zijn om elkaar goed te kunnen leren kennen?
Dat is niet te hopen; voor mij werkt het toch echt andersom.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:20 schreef Modus het volgende:
Moet je eerst getrouwd zijn om elkaar goed te kunnen leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |