Omdat?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je met 30 nog maagd bent wordt het toch eens tijd om iets te gaan versnellen.
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien moet je eens een andere tactiek proberen TS.
Afgewezen
kassameisje snapt hint niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Maarquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
ik ben zelf 30 jaar en ook maagd, en vertelde hem dat hij zich pas druk hoeft te maken over dat soort dingen als hij zo oud als mij is.
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
eens met Marijkequote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat kan mij dat nou boeien, ik hoef daar imho niets van te vinden hoor
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maaktquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef 54cm het volgende:
[..]
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef nachtdier3 het volgende:
Ben nu 29 en vrees dat ik ook als maagd zal sterven. Tja, daar doe je weinig aan als je op een koude winternacht in elkaar bent geknutseld en ergens halverwege september geboren wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, alleen boeit het me geen hol.
Meisjes die enige sociale relevantie hebben zullen het ook op zijn minst 'opmerkelijk' vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Desunoto het volgende:
De algemene opvatting hier is grofweg verdeeld in tweeën:
Meisjes: maakt niet uit/is best lief/bijzonder, etc
Jongens: whehehe kneus/nerd/kansloos, etc
Uitzonderingen daargelaten.![]()
Maar het boeit toch eigenlijk geen flikker wat anderen denken dat je op je *leeftijdhier*ste nog maagd bent of niet. Gewoon lekker laten denken.
Dat kan ik wel begrijpen inderdaad. Maar er stonden ook een hoop positieve reacties in he? En nog reacties van twee verschillende dertigers die zich als maagd meldden. De conclusie die ik daar uit trok was toch dat het niet doorsnee is maar toch ook niet ongewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |