Naja, het is duidelijk dat TS en ik nogal van karakter/mening lijken te verschillen, maar dit vind ik (ondanks mijn cynische "laat hem maar met rust") dan wel weer goed van haar. Aan de andere kant, ik weet de motivatie niet en hoe de avond en het contact is verlopen. Hier zit wel een hele grote "maar" aan vast: nogal wat mensen kunnen er niet tegen om eerst gedumpt te worden. Als dat dan gebeurt dan bijten ze zich er opeens wel in vast, beschadigd ego verhaal en dat niet kunnen uitstaan want "ik was toch degene die er geen heil meer in zag". Dus als de motivatie goed is, en die vraag kan TS alleen zelf diep van binnen beantwoorden, dan een dikke vette pluim. Als de motivatie "fout" is, dan: dikke vette bak met teer en verenquote:p zaterdag 19 december 2009 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Hij is nou helemaal in de war.
Dat is hij niet gewend namelijk, dat iemand hem nog een keer achterna mailt.
Zeker niet als hij het gevoel heeft dat je hem al min of meer had afgeschreven.
Dat is wel de aller-lameste "pick-up" line die ik ooit gehoord heb. Je hebt goed gereageerd hoor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De zelfdestructie-methode.
Laat ik het maar dioen, dan heb ik er tenminste nog controle over en ben ik van die onzekerheid af. Dat idee.
Misschien zelfs onbewust, of in elk geval niet expres. Ooit stapte in de kroeg er een leuk meisje op me af, ze zei met een geile blik iets van "leuk overhemd heb je aan. Ik val wel op jongens in overhemden". Het enige wat ik kon uitstamelen was "euh, dank je, ehm, *rooie kop*, oef, ik, eh, moetweerterugnaarm'nvriendendoei". Niet dat ik niet met haar wou praten, maar ik vondt het op dat moment gewoon té eng. Zou me nu niet meer zo snel overkomen, maar als de date van TS net zo is als ik toen was, is het een verklaring.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
TVP!
terugvindpost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:52 schreef emiliana het volgende:
wat betekent TVP eigenlijk ?
en ben ik de enige die zoveel moeite heeft met de teksten van AK ? ze zijn zo verward en de zinsconstructies zijn zo raar. Ik begrijp soms niet wat hij wil zeggen. Zijn laatste post begrijp ik ook weer niet.
Het was inderdaad wat lame, maar als het me nu zou gebeuren zou ze toch echt direct met me mee naar huis zijn gegaan (tenzij haar huis dichterbij is)quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Dat is wel de aller-lameste "pick-up" line die ik ooit gehoord heb. Je hebt goed gereageerd hoor!
En dude, daarbij: herpes is veel besmettelijker als men denkt. Ook een condoom beschermt je lang niet altijd tegen iemand die op het randje van een uitbraak balanceert...
Daarom: geen ONSjes met onbekenden die aan je gaan hangen en je complimenteren "omdat je een overhemd aan hebt".
Enneh, ik zou ook geschrokken zijn, afhankelijk van de bui waar ik in ben. Als ik dolletjes in mn bolletje ben dan had ze een goede aan me gehad. Anders.... nah, had ik min of meer hetzelfde gereageerd denk ik.
quote:
Das niet erg hoor. Je bent toch een schatjequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:52 schreef emiliana het volgende:
wat betekent TVP eigenlijk ?
en ben ik de enige die zoveel moeite heeft met de teksten van AK ? ze zijn zo verward en de zinsconstructies zijn zo raar. Ik begrijp soms niet wat hij wil zeggen. Zijn laatste post begrijp ik ook weer niet.
.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"zouden wel eens ooit hel mischien toch wel..." tjongejonge. De loterij kán je ook winnen ja
Dat mensen je meer accepteren als je wereldvreemd bent en zegt wat anderen graag horen. wat een wereld
Jij kunt goed verwoorden wat ik dacht...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
De einge die wereldvreemd is ben jij.
Jezelf lelijk vinden, de vrouwen voor sletten uitmaken omdat ze sex hebben en dan nog hoogst verbaasd, wat zeg ik, verontwaardigd zijn dat je geen vrouw kunt vinden.
Jij moet in de spiegel kijken nadat je die kluisdeur eens voor je kop hebt weg gehaald. En vooral aan jezelf werken.
inderdaad, ik moet wel begrip opbrengen voor hem en zijn gevoelens, maar hij kan mij blijkbaar wel als een speelbal gebruiken (bewust of onbewust).quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef Moja het volgende:
Sorry hoor, maar wordt het groentje nou niet een beetje met zijden handschoentjes aangepakt? Hij "voelde" al dat TS zou afknappen, en nou neemt ie zichzelf in beschermingAls dat echt de reden zou zijn heb ik wel zoiets van kom op zeg, verman jezelf is. Waarom moet het allemaal van TS afhangen.
Of hij schijt 20.000 kleuren en snapt er geen bal meer vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef emiliana het volgende:
[..]
inderdaad, ik moet wel begrip opbrengen voor hem en zijn gevoelens, maar hij kan mij blijkbaar wel als een speelbal gebruiken (bewust of onbewust).
Hij heeft nog steeds niet gemaild. Volgens mij was hij gewoon niet (genoeg) geďnteresseerd in mij.
misschien wel als je de dag ervoor een date hebt gehad en zit te wachten op een reactie ? Ik ben ervan overtuigd dat hij mijn mail al heeft gelezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Il_falco het volgende:
niet iedereen zit een ganse dag achter zijn pc in het weekend
misschien niet als je al wat anders gepland hebt? E-mails kan je 's avonds of de dag nadien ook nog wel lezen, daar ga je niet ongeduldig online op zitten wachten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef emiliana het volgende:
[..]
misschien wel als je de dag ervoor een date hebt gehad en zit te wachten op een reactie ? Ik ben ervan overtuigd dat hij mijn mail al heeft gelezen
Wie zegt dat hij nog verder met jou wil?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef emiliana het volgende:
[..]
misschien wel als je de dag ervoor een date hebt gehad en zit te wachten op een reactie ? Ik ben ervan overtuigd dat hij mijn mail al heeft gelezen
Dat komt dan ook weer voort uit tergende onzekerheid, en zo blijven ze in het cirkeltje zitten...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Of hij doet enorm zn best om het perfecte antwoord te formuleren.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Of hij doet enorm zn best om het perfecte antwoord te formuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |