abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75801409
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nope
For real
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75801588
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat wist...
Het wordt ook alleen maar lastiger als je ouder wordt, want je wordt als raar gezien en mensen knappen erop af. En je schaamt je zelf kapot, daarom dat de date van TS raar verliep. Zij probeerde luchtig te doen maar vond het toch vreemd, en hij schaamde zich waarschijnlijk rot en wist zich geen houding meer te geven.
Je bent nochtans een heel mooi meisje :-).

Hopelijk zullen je toekomende dates niet te veel zijn met el matador-types.

Ik heb mijn date gemaild, ik voel me hier echt niet goed bij. En ik krijg hem ook niet bepaald uit mijn systeem.

Maar goed.
pi_75801597
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Nope
Oke... ik offer me wel weer op....

Djeeeeezzz.... tha burden... every-effing-time again!!
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75801653
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef emiliana het volgende:

[..]

Ik heb mijn date gemaild, ik voel me hier echt niet goed bij. En ik krijg hem ook niet bepaald uit mijn systeem.

Maar goed.
yeay!!!! Ik ben blij dat je dat gedaan hebt!!! No kidding!
Heel goed joh, super! Ben benieuwd hoe het verloopt. Ik denk dat het voor zowel jou als hem goed is. En je zal waarschijnlijk wel merken dat hij via mail misschien wel loskomt. Niet schrikken van zijn mogelijke reactie. Al shet er eenmaal uit is, wordt de soep vaak niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Super van je!!

(zei hij heel enthousiast terwijl hij helemaal niet weet wat er in de mail staat)
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75801660
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef emiliana het volgende:

[..]

Maar goed.
Mensen die zich laten lijden door bepaalde typen mensen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75801694
Iedereen een fijn weekend en een knuffel
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:05:43 #257
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75801707
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef emiliana het volgende:

[..]
...

Maar ja, natuurlijk, het zal wel mijn schuld zijn, de heilige maagd kan in dit geval niets verkeerds doen natuurlijk . Sorry, ik ben wat gefrustreerd.

Het verbaast me niks dat het niks meer werd met deze date.
Jij hebt niks fout gedaan hoor, het is je date die zich enigzins anders gedraagt dan een normale volwassene. Zijn maagdelijkheid is niet jouw probleem of verantwoordelijkheid - je hebt er naar mijn idee met dit topic en al het nadenken juist meer dan genoeg energie in gestopt. His loss.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75801735
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mensen die zich laten lijden door bepaalde typen mensen
ik wou gewoon zeggen dat CL beter verdient dan een kerel zoals El Matador die een meisje al op voorhand afschrijft omdat ze geen ervaring heeft.

Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is, maar zo categoriek wil ik er ook niet mee omgaan.
pi_75801856
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef emiliana het volgende:

[..]

ik wou gewoon zeggen dat CL beter verdient dan een kerel zoals El Matador die een meisje al op voorhand afschrijft omdat ze geen ervaring heeft.

Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is, maar zo categoriek wil ik er ook niet mee omgaan.
Dat ben ik met je eens. Iedereen verdiend iemand die hem/haar volledig accepteerd. Dus het gebrek aan ervaring/beperking/whatever doet er dan niet toe.

Ik ben ook voor mensen een kans geven. De enige voorwaarden die ik heb is dat die persoon zelf ook meewerkt. En het niet van een kant moet komen. Dat werkt namelijk niet.

En mensen zoals El Matador gewoon negeren. Dat doe ik ook. Alhoewel hij wel een aardige gozer is.
14 SHADES OF GREY
pi_75802153
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef emiliana het volgende:

[..]

Aldus mevrouw de TS die vol trots vertelt hoe ze een man zonder ervaring afgewimpeld heeft.

Hypocrietje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75802237
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aldus mevrouw de TS die vol trots vertelt hoe ze een man zonder ervaring afgewimpeld heeft.

Hypocrietje.
hij heeft mij afgewimpeld. Ik heb gevraagd of we elkaar nog eens kunnen zien.

en waar vertel ik dit vol trots ? ik ben hier niet gelukkig mee
pi_75802372
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef emiliana het volgende:

[..]

Nergens vertel je het vol trots. Maar sommige types kunnen nou eenmaal alleen provoceren door feiten te verdraaien...
pi_75802394
quote:

[..]

Ik moet bekennen, ik sta even echt helemaal perplex van deze wending/houding.
I never would have thought...
En dat bedoel ik positief, aangaande de situatie, niet aangaande bovenstaande post...
pi_75802554
quote:

[..]

Ik denk dat hij jou heeft afgewimpeld omdat hij onbewust voelde dat jij hem al had afgewimpeld. Vanwege zijn gebrek aan ervaring.
Maar ik was er niet bij dus dit is pure speculatie.

Anyway, wel fijn dat je hem hebt gemaild - misschien kan de lucht worden geklaard!
pi_75802612
tvp voor de afloop
pi_75802638
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik denk dat hij jou heeft afgewimpeld omdat hij onbewust voelde dat jij hem al had afgewimpeld. Vanwege zijn gebrek aan ervaring.

Anyway, wel fijn dat je hem hebt gemaild - misschien kan de lucht worden geklaard!
Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Iemand afwijzen voordat jezelf wordt afgewezen.
14 SHADES OF GREY
pi_75802764
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Dat dus

En of die jongen nu enige vorm van steun heeft ben ik ook wel benieuwd naar...
[..]

Agreed. Hoewel het wel te sturen is zo'n situatie. Maar ja, das achteraf gelul van mijn kant uit. Ik heb ook in soortgelijke situaties gezeten en toen heb ik ook niet "correct" gehandelt en is het doodgebloed. Hoewel ik nog wel contact met de betreffende vrouw heb. Oppervlakkig, maar het is er. Don't know why. Toch een soort van connectie, of: "het is ok" -achtig iets ????
Correct handelen en situaties goed sturen is een mooi streven, been there done that, maar het als prioriteit nr 1 gaan zien kan lijden tot zelfverneukerij .

Je kunt een "match" hebben op zoveel vlakken zonder dat het persé hoeft te lijden tot een dergelijke constructie. En wat die connectie dan is zou je eigenlijk zelf wel moeten weten. Tenzij het bijvoorbeeld aan zou voelen als een morele verplichting neem ik aan dat je contact met haar minstens een beetje "ok" is.
pi_75803212
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Iemand afwijzen voordat jezelf wordt afgewezen.
Dit dus...
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_75803242
quote:

[..]

Dat is zeker mogelijk ja.

Ik denk dat de hele situatie voor hem erg confronterend is geweest, met de poging tot zoenen van TS als het ware als “breekpunt”
Je kunt nog zo erg en zo lang met iets in je maag zitten, directer dan in een dergelijke situatie kun je er niet mee geconfronteerd worden. In dat geval zou het eigenlijk niet eens zozeer weglopen voor TS zijn, maar weglopen voor dit te confronterende gevoel van onmacht.

Maar wie weet doe ik nu te moeilijk.
pi_75803549
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..] Nope
Waar wacht je op? Heb je nog nooit een kans gehad ... of ben je bang? Ik zou het wel snappen als die eerste keer voor jou met iemand moet zijn die jij heel erg leuk vindt en misschien zelfs verliefd op bent. Zo kan het wel even duren inderdaad.

Als je daar vierkant achter staat, moet je niks gaan haasten. Maar zodra je over die eerste drempel heen stapt voel je je waarschijnlijk vrijer dan ooit en zal het grootste deel van die angst verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dat is het misschien wel waard om het gewoon met een "aardige" jongen te doen, zonder verder hoge eisen te stellen.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:22:00 #271
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75804935
TS mag zich gelukkig prijzen dat hij je niet links laat liggen. Elk zichzelf respecterende man zou zich helemaal niet inlaten met een *slet. Want welke gozer wil nou een losbandige vrouw die meer lullen in zich heeft gehad dan Patricia Pay? Het is een vrij vieze gedachte voor een man met enige zelfwaarde om in de doos van zijn lover te roeren, terwijl het zaad van de vorige eruit druppelt.

* Met slet bedoeld ik een promiscue vrouw die tientallen, tot zelfs honderden worsten in zich heeft gehad, maar het kunnen er ook beduidend minder zijn.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75805379
vreemd hoe aan een "slet" direct een slechte persoonlijkheid wordt toegemeten... en een maagd zal wel heilig zijn.

Misschien vindt hij me gewoon toch niet zo leuk. IK heb de eerste stap gezet op hem te zoenen, misschien had hij daar helemaal geen zin in.

Alsof een maagd genoegen zal nemen met alles. Misschien vindt hij ons uiteindelijk gewoon geen goede match. als hij niet praat, weet ik het ook niet...

hij heeft nog steeds niet geantwoord op mijn mail trouwens.
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:40:41 #273
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75805427
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat is dan de story of his life.

Het verbaast me dat hij nog geen eigen topic heeft geopend!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75805435
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Ghaazi het volgende:
TS mag zich gelukkig prijzen dat hij je niet links laat liggen. Elk zichzelf respecterende man zou zich helemaal niet inlaten met een *slet. Want welke gozer wil nou een losbandige vrouw die meer lullen in zich heeft gehad dan Patricia Pay? Het is een vrij vieze gedachte voor een man met enige zelfwaarde om in de doos van zijn lover te roeren, terwijl het zaad van de vorige eruit druppelt.

* Met slet bedoeld ik een promiscue vrouw die tientallen, tot zelfs honderden worsten in zich heeft gehad, maar het kunnen er ook beduidend minder zijn.
Dat moslima's hun kutje niet wassen, kan je de TS niet aanrekenen natuurlijk.

Een vrouw met ervaring is iig beter dan een maagd.

En als ik "tientallen" vrouwen gehad mag hebben, waarom zij dan niet "tientallen" mannen?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75805535
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef eleusis het volgende:

[..]

En dat is dan de story of his life.

Het verbaast me dat hij nog geen eigen topic heeft geopend!
Misschien is hij een geen Fokker
Het zou wel episch zijn als hij hier zou komen posten.
14 SHADES OF GREY
pi_75805565
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En als ik "tientallen" vrouwen gehad mag hebben, waarom zij dan niet "tientallen" mannen?
Dat is hetzelfde als maagd een maagd eisen.
Als iemand x partners heeft gehad en verwacht dat zijn nieuwe vlam dat niet heeft gehad is hij/zij hypocriet.
14 SHADES OF GREY
pi_75805580
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

als ik je mag vragen, waarom vindt je iemand met ervaring beter ?

welk gevoel overheerst, omdat je geen afdankertje wil, of omdat je geen tijd wil verliezen om haar alles te leren. zelf ben ik ook allesbehalve het type om vanaf dag 1 alle standjes uit te proberen, om het zo te zeggen. Zelfs de eerste zoen kwam pas na een paar dates ( en zo wil ik het ook...)

bij mij overheerst de eerste reden dus...
pi_75805596
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als maagd een maagd eisen.
Als iemand x partners heeft gehad en verwacht dat zijn nieuwe vlam dat niet heeft gehad is hij/zij hypocriet.
Nog hypocrieter is dat de Nederlandsche weg-met-ons-overheid maagdenvlieshersteloperaties faciliteert.

pi_75805673
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:46 schreef emiliana het volgende:

[..]

als ik je mag vragen, waarom vindt je iemand met ervaring beter ?

welk gevoel overheerst, omdat je geen afdankertje wil, of omdat je geen tijd wil verliezen om haar alles te leren. zelf ben ik ook allesbehalve het type om vanaf dag 1 alle standjes uit te proberen, om het zo te zeggen. Zelfs de eerste zoen kwam pas na een paar dates ( en zo wil ik het ook...)

bij mij overheerst de eerste reden dus...
Omdat de klik dan beter is. Ik vond met een maagd of een meid met weinig ervaring gewoon niks aan. En ik doe echt mijn best haar te helpen en "in te wijden" (no pun intended), maar het windt me gewoon veel minder op dan een meid die weet wat ze moet doen en -vooral- zich kan laten gaan in bed.

En gelukkig denkt mijn vriendinnetje er net zo over.

Oh en een date die niet op zoenen uitdraait, is voor mij einde verhaal.

pi_75805683
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog hypocrieter is dat de Nederlandsche weg-met-ons-overheid maagdenvlieshersteloperaties faciliteert.
Dat is inderdaad onzin.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:55:09 #281
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75805818
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef El_Matador het volgende:

...
Grappig.

Je hebt wel in de gaten dat je TS nogal kwalijk probeerde te nemen dat ze er alleen maar over twijfelde een einde aan het verhaal te maken, met een vriend met wie de date niet op zoenen uitdraaide?
quote:

[..]

Hypocrietje.
Ze vertelde immers niet eens trots hoe ze een man zonder ervaring afwimpelde.
Ze vertelde hoe haar date verkrampte toen er gezoend moest worden.
De situatie waarin jij het zelf uit zou maken dus, maar tegelijkertijd moedig je TS in boze woorden aan om allerlei energie erin te steken om haar vriend over de drempel te trekken.
pi_75805846
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef El_Matador het volgende:

dus al ben je smoorverliefd: geen zoen is einde verhaal.

ongelofelijk.

trouwens, ik zie het nu pas, je fotoboek komt nogal pimperig over, moet ik zeggen , een foto zonder vrouw is blijkbaar ook einde verhaal ;-) , daar knap ik ook echt wel op af.
pi_75805853
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:55 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Grappig.

Je hebt wel in de gaten dat je TS nogal kwalijk probeerde te nemen dat ze er alleen maar over twijfelde een einde aan het verhaal te maken, met een vriend met wie de date niet op zoenen uitdraaide?
[..]

Ze vertelde immers niet eens trots hoe ze een man zonder ervaring afwimpelde.
Ze vertelde hoe haar date verkrampte toen er gezoend moest worden.
De situatie waarin jij het zelf uit zou maken dus, maar tegelijkertijd moedig je TS in boze woorden aan om allerlei energie erin te steken om haar vriend over de drempel te trekken.
Mijn keuze is mijn keuze. Mijn voorkeur.

Als TS een andere voorkeur heeft, prima. Maar dan gaan zitten zeiken op anderen, dat vind ik hypocriet.

pi_75806074
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef emiliana het volgende:

[..]

dus al ben je smoorverliefd: geen zoen is einde verhaal.

ongelofelijk.

trouwens, ik zie het nu pas, je fotoboek komt nogal pimperig over, moet ik zeggen , een foto zonder vrouw is blijkbaar ook einde verhaal ;-) , daar knap ik ook echt wel op af.
Kom je daar nu al achter?
14 SHADES OF GREY
pi_75806076
quote:

[..]

TS, het kan ook zijn dat het hem allemaal te heet onder de voeten werd, is me ook wel eens overkomen (ben ook geen held met vrouwen, de laatste keer sex is ook al weer een jaar of 5 geleden..)
Ik denk dus: He chickened out.
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:04:18 #286
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75806086
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als TS een andere voorkeur heeft, prima. Maar dan gaan zitten zeiken op anderen, dat vind ik hypocriet.
In de post die ik net quootte noemde je TS hypocriet.
En dat noem jij geen zeiken op anderen?

Man, als er iemand hypocriet reageert met een dubbele moraal ben jij het wel.
pi_75806220
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Man o man als je al nieteens de ruggegraat hebt om hier inhoudelijk op te reageren...
pi_75806229
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Hoe ga je normaal gesproken met vrouwen/meisjes om? Zie je iedere vrouw waar je contact mee krijgt als potentiële date?
Nee, al had ik dat vroeger wel
pi_75806248
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:21 schreef emiliana het volgende:
zo, gisteren gedate en het verhaal is uit.

Het ging voor geen meter meer, en dat lag toch wel grotendeels aan hem. Hij was gespannen, afstandelijk, kortaf, en ik kreeg het gesprek niet meer op gang. Ik had er een zeer slecht gevoel bij.

Op de één of andere manier voel IK me nu gedumpt. Al heb ik er zelf ook geen zin meer in.
Joh, hoe zou dat komen, denk je. Misschien omdat hij al lang voelde dat je min of meer op hem afknapte op het tongzoenmoment?
pi_75806268
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat wist...
Het wordt ook alleen maar lastiger als je ouder wordt, want je wordt als raar gezien en mensen knappen erop af. En je schaamt je zelf kapot, daarom dat de date van TS raar verliep. Zij probeerde luchtig te doen maar vond het toch vreemd, en hij schaamde zich waarschijnlijk rot en wist zich geen houding meer te geven.
Dat , en het merendeel van de mensen lijkt ook nog eens bezet te zijn.
pi_75806270
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Joh, hoe zou dat komen, denk je. Misschien omdat hij al lang voelde dat je min of meer op hem afknapte op het tongzoenmoment?
waarom spreekt hij dan nog met me af als hij toch al niets meer wil?
pi_75806313
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Dat dus

En of die jongen nu enige vorm van steun heeft ben ik ook wel benieuwd naar...
[..]
Waarschijnlijk is het meer een soort berusting: zie je wel, het zal ook eens een keer niet.

Die voelt zich een dag of wat kut en dan knapt hij wel weer op.
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:13:45 #293
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75806324
TVP

wel wat laat en daarom wacht ik even op deeltje 3 met inhoudelijk posten
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75806344
quote:

[..]

Hypocrietje.
Ik zat ook verbaasd naar mijn beeldscherm te kijken.
pi_75806381
quote:

[..]

De zelfdestructie-methode.

Laat ik het maar dioen, dan heb ik er tenminste nog controle over en ben ik van die onzekerheid af. Dat idee.
pi_75806422
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef emiliana het volgende:

hij heeft nog steeds niet geantwoord op mijn mail trouwens.
Dat geloof ik graag. Hij is nou helemaal in de war.
Dat is hij niet gewend namelijk, dat iemand hem nog een keer achterna mailt.
Zeker niet als hij het gevoel heeft dat je hem al min of meer had afgeschreven.
pi_75806565
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef emiliana het volgende:

[..]

waarom spreekt hij dan nog met me af als hij toch al niets meer wil?
Simpel:

op dat moment had hij nog zoiets van: blijkbaar wil ze me.

Maar het heeft in zijn hoofd echt wel zitten malen deze week. En dan komt de onzekerheid weer om de hoek kijken: ben ik wel goed genoeg etc.

En om die onzekerheid te smoren heeft hij er nu maar zelf een punt achter gezet.

En je moet echt heel rap kappen met "mijn" soort mensen afdankjertjes te noemen.
Hoe minachtend kun je over mensen praten...
Ik woon niet een kliko en ben derhalve dus geen vuilnis.
pi_75806579
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
TVP

wel wat laat en daarom wacht ik even op deeltje 3 met inhoudelijk posten
Dit is deel 3
pi_75806626
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De zelfdestructie-methode.

Laat ik het maar dioen, dan heb ik er tenminste nog controle over en ben ik van die onzekerheid af. Dat idee.
Misschien zelfs onbewust, of in elk geval niet expres. Ooit stapte in de kroeg er een leuk meisje op me af, ze zei met een geile blik iets van "leuk overhemd heb je aan. Ik val wel op jongens in overhemden". Het enige wat ik kon uitstamelen was "euh, dank je, ehm, *rooie kop*, oef, ik, eh, moetweerterugnaarm'nvriendendoei". Niet dat ik niet met haar wou praten, maar ik vondt het op dat moment gewoon té eng. Zou me nu niet meer zo snel overkomen, maar als de date van TS net zo is als ik toen was, is het een verklaring.
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:38:59 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75807027
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee,da's alleen in jouw ontiegelijk negatieve wereldbeeld zo. Hele mooie vrouwen zouden best wel eens heel lang maagd kunnen zijn om de doodsimpele reden dat mannen denken dat ze hen toch niet ziet staan omdat ze te mooi voor hen is.
"zouden wel eens ooit hel mischien toch wel..." tjongejonge. De loterij kán je ook winnen ja

Dat mensen je meer accepteren als je wereldvreemd bent en zegt wat anderen graag horen. wat een wereld
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')