abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75799813
Ja, het is allemaal zijn schuld natuurlijk . Misschien dat je zelf onbewust ook de boot afhield.
Tap tap tap
pi_75800411
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Ja, het is allemaal zijn schuld natuurlijk . Misschien dat je zelf onbewust ook de boot afhield.
ik zeg "grotendeels".

Zelf heb ik mijn best gedaan om zo normaal en luchtig mogelijk te doen.

Maar ja, natuurlijk, het zal wel mijn schuld zijn, de heilige maagd kan in dit geval niets verkeerds doen natuurlijk . Sorry, ik ben wat gefrustreerd.
pi_75800449
moet je nagaan hoe hij zich voelt
Tap tap tap
pi_75800462
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef emiliana het volgende:

[..]

ik zeg "grotendeels".

Maar ja, natuurlijk, het zal wel mijn schuld zijn, de heilige maagd kan in dit geval niets verkeerds doen natuurlijk . Sorry, ik ben wat gefrustreerd.
En terecht. Ik zou allang gestopt zijn als een meid geen ervaring had gehad. Dat kan niet gezond zijn, boven de 30 nog GEEN ervaring. Dan is er echt iets mis met je en sorry, maar daar val ik niet op.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75800488
O, dan heb ik nog 2,5 jaar
Tap tap tap
pi_75800508
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:14 schreef CherryLips het volgende:
O, dan heb ik nog 2,5 jaar
Jij hebt toch ervaring, CLITJE?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75800528
Nope
Tap tap tap
pi_75800549
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Nope
Serieus niet?

How come?

pi_75800614
Als ik dat wist...
Het wordt ook alleen maar lastiger als je ouder wordt, want je wordt als raar gezien en mensen knappen erop af. En je schaamt je zelf kapot, daarom dat de date van TS raar verliep. Zij probeerde luchtig te doen maar vond het toch vreemd, en hij schaamde zich waarschijnlijk rot en wist zich geen houding meer te geven.
Tap tap tap
pi_75800728
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat wist...
Het wordt ook alleen maar lastiger als je ouder wordt, want je wordt als raar gezien en mensen knappen erop af. En je schaamt je zelf kapot, daarom dat de date van TS raar verliep. Zij probeerde luchtig te doen maar vond het toch vreemd, en hij schaamde zich waarschijnlijk rot en wist zich geen houding meer te geven.
Je komt op FOK niet bepaald over als een weirdo, lelijk wijf of een problemenkanon. Dan lijkt het me niet zo moeilijk om een date te regelen. Zeker als vrouw.

Nog nooit gezoend ook?

pi_75800740
Ik denk dat de date van emiliana onbewust aanvoelde hoe zij erover dacht; dan verloopt de boel al niet lekker. En zij vindt het niet leuk dat hij dat voelde en daarom voelt ze zich nu afgewezen.
Afijn, ik ben benieuwd of dit effect gaat hebben op haar.
pi_75800753
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je komt op FOK niet bepaald over als een weirdo, lelijk wijf of een problemenkanon. Dan lijkt het me niet zo moeilijk om een date te regelen. Zeker als vrouw.

Nog nooit gezoend ook?
Heb je ooit gehoord van verschil tussen theorie en praktijk?
pi_75800785
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef emiliana het volgende:

[..]

ik zeg "grotendeels".

Ik denk dat je gewoon een stap te ver voor hem was, en de “schuld” ligt bij niemand.
Elke schuldvraag is misplaatst in een dergelijke situatie.
pi_75800837
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Heb je ooit gehoord van verschil tussen theorie en praktijk?
Nee, leg es uit?

pi_75800957
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, leg es uit?
pi_75800963
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog nooit gezoend ook?
Nope
Tap tap tap
pi_75800973
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Je lult dus maar wat. Mooi om dat duidelijk te hebben.

pi_75801080
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je lult dus maar wat. Mooi om dat duidelijk te hebben.
Ja ze lult, theorie en praktijk kunnen nooit van elkaar verschillen!
pi_75801116
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nope
Genoeg mannelijke FOKkers die dat met je willen doen denk ik zo. Nooit dates gehad? En mis je dat niet dan?

pi_75801190
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:40 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ja ze lult, theorie en praktijk kunnen nooit van elkaar verschillen!
Inderdaad, ik ben blij dat sommige mensen hier de wijsheid in pacht hebben
pi_75801220
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Buk voor me, onnozele!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_75801266
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja verbazingwekkend is dat, er gaat een wereld voor me open
pi_75801324
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik denk dat de date van emiliana onbewust aanvoelde hoe zij erover dacht; dan verloopt de boel al niet lekker. En zij vindt het niet leuk dat hij dat voelde en daarom voelt ze zich nu afgewezen.
Yep, subcommunicatie liep verkeerd vanaf het moment waarop "het" voorgevallen is. Dat voelen beide partijen aan. En als er 1 van de 2 partijen dan niet nuchter en zeker genoeg is van zichzelf en de situatie om het bespreekbaar te maken, dan loopt het al snel verkeerd af waarschijnlijk. Maar ja, wij zijn er niet bijgeweest dus ik heb lekker makkelijk lullen. En zelfs als het wel bespreekbaar was/is geweest, dan kan het nog anders lopen natuurlijk.

Iets als dit is voor beide partijen niet leuk. Ik vrees alleen dat het voor emiliana wat makkelijker overheen stappen is als voor hem, vandaar dat ik het jammer vind dat er nu waarschijnlijk geen helpende hand voor hem is.

Maar... waarom voel jij je gedumpt? Omdat hij kortaf etc was? Viel dat niet te doorbreken? Hebben jullie over het "rare" gevoel/voorval gesproken? Of geprobeerd er te luchtig over te doen? Ik heb dat een keer met een date gehad waarbij iets voorgevallen was (ik schrok zo erg van haar hele persoon dat ik 100% dichtklapte) en we daar niet over spraken, en ik zou dus never nooit meer, mocht dat voorkomen, proberen om het te negeren. Dan liever dat het stukloopt op het feit dat het in de openheid is, dan dat het stukloopt op dingen die niet besproken zijn.

Maar ja.... ik ben dus wel erg benieuwd naar het verhaal van emelia over de date. Maar kan me voorstellen dat het nu even niet echt het moment is voor haar om het uit te typen, als dat al zal gaan gebeuren...
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75801332
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dit heeft wel de potentie om de langste reeks ooit op Fok te worden. .
Alle problemen hebben een oplossing dus ook mensen met weinig ervaring. Die moeten gewoon met elkaar gaan daten.
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:21 schreef emiliana het volgende:
zo, gisteren gedate en het verhaal is uit.

Het ging voor geen meter meer, en dat lag toch wel grotendeels aan hem. Hij was gespannen, afstandelijk, kortaf, en ik kreeg het gesprek niet meer op gang. Ik had er een zeer slecht gevoel bij.

Op de één of andere manier voel IK me nu gedumpt. Al heb ik er zelf ook geen zin meer in.
Jammer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75801363
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat dus

En of die jongen nu enige vorm van steun heeft ben ik ook wel benieuwd naar...
quote:
Ik denk dat je gewoon een stap te ver voor hem was, en de “schuld” ligt bij niemand.
Elke schuldvraag is misplaatst in een dergelijke situatie.
Agreed. Hoewel het wel te sturen is zo'n situatie. Maar ja, das achteraf gelul van mijn kant uit. Ik heb ook in soortgelijke situaties gezeten en toen heb ik ook niet "correct" gehandelt en is het doodgebloed. Hoewel ik nog wel contact met de betreffende vrouw heb. Oppervlakkig, maar het is er. Don't know why. Toch een soort van connectie, of: "het is ok" -achtig iets ????
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')