Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
How simple things can be idd. Of school, of een club/vereniging. Ook de bioscoop of gewoon in een winkel.
Sterker nog; dan bega je dezelfde fout als die wij allebei hebben meegemaakt. Jij met dat over-je-heen-laten-lopen-meisje en ik met die jongen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een grote valstrik. Je krijgt op een gegeven moment het idee dat , als je maar genoeg voor die ander doet, diegene je vanzelf wel leuk vindt.
dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat leer je ook wel weer af. Iets met door schade en schande wijs worden.
En raak je echt helemaal de weg kwijt van haar? Of vind je haar gewoon 'wel leuk'?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef RealZeus het volgende:
Ja natuurlijk wel.Zo erg ben ik nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Sterker nog; dan bega je dezelfde fout als die wij allebei hebben meegemaakt. Jij met dat over-je-heen-laten-lopen-meisje en ik met die jongen.
Of vrijwilligerswerk. Kom je vaak ook de wat lievige, zachtere types tegen die wat ruimdenkerder zijn dan TS.quote:
Nee, da's dus het enge.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
En raak je echt helemaal de weg kwijt van haar? Of vind je haar gewoon 'wel leuk'?
Ik ben nu nog vrachtwagenchauffeur dus daar zal ik haar niet tegen komen. Tevens ben ik vrijwillig chauffeur op de buurtbus en dat ben ik ook gaan doen omdat ik er dan wat socialer van hoopte te worden. Helaas zit er zelden iemand in dat ding.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Of vrijwilligerswerk. Kom je vaak ook de wat lievige, zachtere types tegen die wat ruimdenkerder zijn als TS.
Bij vrijwilligerswerk ben ik mijn ex tegen gekomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Of vrijwilligerswerk. Kom je vaak ook de wat lievige, zachtere types tegen die wat ruimdenkerder zijn als TS.
Dan regel je d'r nummer o.i.d. en zeg je dat. Wat heb je nu helemaal te verliezen? 'Heel veel' denk je. Maar het is niks. OK, dan vindt ze jou ms niet zo leuk als jij haar. Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:
Nee, da's dus het enge.
Elke keer als ik haar zie ben ik echt dagen van slag.
Ze is het toppunt van vrouwelijkheid.
En die ogen, haar stem
, hoe ze zich kleedt
, haar lach
haar alles
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze weet al dat ik haar leuk vind.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan regel je d'r nummer o.i.d. en zeg je dat. Wat heb je nu helemaal te verliezen? 'Heel veel' denk je. Maar het is niks. OK, dan vindt ze jou ms niet zo leuk als jij haar. Wat gebeurt er dan?
Bad luck. Of ms wel bad luck voor haar.
Er werd gisternacht op 3FM anders nog een date geregeld, een vrachtwagenchauffeur had een blonde vrouw gezien bij het tankstation, even later was zij ook aan de telefoon, bleek ook vrachtwagen te rijden en (ondanks dat ze hem helemaal niet gezien had) ze wilde hem wel ontmoeten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nu nog vrachtwagenchauffeur dus daar zal ik haar niet tegen komen. Tevens ben ik vrijwillig chauffeur op de buurtbus en dat ben ik ook gaan doen omdat ik er dan wat socialer van hoopte te worden. Helaas zit er zelden iemand in dat ding.
.
En als er al iemand inzit is het 9 van de 10 keer een oudere van dagen zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben nu nog vrachtwagenchauffeur dus daar zal ik haar niet tegen komen. Tevens ben ik vrijwillig chauffeur op de buurtbus en dat ben ik ook gaan doen omdat ik er dan wat socialer van hoopte te worden. Helaas zit er zelden iemand in dat ding.
Dit heeft wel de potentie om de langste reeks ooit op Fok te worden.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Modus het volgende:
Nou ja dan kappen he. Er komt er nog wel weer 1 op je pad. Ga alleen niet op zoek.
Nee,da's alleen in jouw ontiegelijk negatieve wereldbeeld zo. Hele mooie vrouwen zouden best wel eens heel lang maagd kunnen zijn om de doodsimpele reden dat mannen denken dat ze hen toch niet ziet staan omdat ze te mooi voor hen is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Een mooie vrouw van 30 en maagd die zul je niet vinden. Mooie vrouwen worden al op hun 14e genomen door de buurman. En daarna stoppen ze niet.
Zo is singles ook begonnen,maar daar zitten haast meer stellen dan singles. Zolang het ontopic is is het prima,maar als het verzandt in offtopic geneuzel kun je het beter laten zakken en weer omhoog schoppen indien nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Hangt er vanaf... als het draadje gewoon gemod wordt als er continue semi-grappig gedaan wordt, dan denk ik dat dit draadje best een soort van toekomst kan hebben. Hangt van de posters/mods af. So far, so good, alsje het mij vraagt.
Hoe ga je normaal gesproken met vrouwen/meisjes om? Zie je iedere vrouw waar je contact mee krijgt als potentiële date?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]En daar twijfel ik dus aan,ik denk elke keer dat het de laatte en leukste is. En ik heb elke keer dat sprankje hoop dat er een wondertje gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |