For realquote:
Je bent nochtans een heel mooi meisje :-).quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat wist...
Het wordt ook alleen maar lastiger als je ouder wordt, want je wordt als raar gezien en mensen knappen erop af. En je schaamt je zelf kapot, daarom dat de date van TS raar verliep. Zij probeerde luchtig te doen maar vond het toch vreemd, en hij schaamde zich waarschijnlijk rot en wist zich geen houding meer te geven.
Oke... ik offer me wel weer op....quote:
yeay!!!! Ik ben blij dat je dat gedaan hebt!!! No kidding!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef emiliana het volgende:
[..]
Je bent nochtans een heel mooi meisje :-).
Hopelijk zullen je toekomende dates niet te veel zijn met el matador-types.
Ik heb mijn date gemaild, ik voel me hier echt niet goed bij. En ik krijg hem ook niet bepaald uit mijn systeem.
Maar goed.
Mensen die zich laten lijden door bepaalde typen mensenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef emiliana het volgende:
[..]
Je bent nochtans een heel mooi meisje :-).
Hopelijk zullen je toekomende dates niet te veel zijn met el matador-types.
Ik heb mijn date gemaild, ik voel me hier echt niet goed bij. En ik krijg hem ook niet bepaald uit mijn systeem.
Maar goed.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:10 schreef emiliana het volgende:
[..]
...
Maar ja, natuurlijk, het zal wel mijn schuld zijn, de heilige maagd kan in dit geval niets verkeerds doen natuurlijk. Sorry, ik ben wat gefrustreerd.
ik wou gewoon zeggen dat CL beter verdient dan een kerel zoals El Matador die een meisje al op voorhand afschrijft omdat ze geen ervaring heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die zich laten lijden door bepaalde typen mensen
Dat ben ik met je eens. Iedereen verdiend iemand die hem/haar volledig accepteerd. Dus het gebrek aan ervaring/beperking/whatever doet er dan niet toe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik wou gewoon zeggen dat CL beter verdient dan een kerel zoals El Matador die een meisje al op voorhand afschrijft omdat ze geen ervaring heeft.
Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is, maar zo categoriek wil ik er ook niet mee omgaan.
Aldus mevrouw de TS die vol trots vertelt hoe ze een man zonder ervaring afgewimpeld heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik wou gewoon zeggen dat CL beter verdient dan een kerel zoals El Matador die een meisje al op voorhand afschrijft omdat ze geen ervaring heeft.
Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is, maar zo categoriek wil ik er ook niet mee omgaan.
hij heeft mij afgewimpeld. Ik heb gevraagd of we elkaar nog eens kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aldus mevrouw de TS die vol trots vertelt hoe ze een man zonder ervaring afgewimpeld heeft.![]()
Hypocrietje.
Nergens vertel je het vol trots. Maar sommige types kunnen nou eenmaal alleen provoceren door feiten te verdraaien...quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef emiliana het volgende:
[..]
hij heeft mij afgewimpeld. Ik heb gevraagd of we elkaar nog eens kunnen zien.
en waar vertel ik dit vol trots ? ik ben hier niet gelukkig mee
Ik moet bekennen, ik sta even echt helemaal perplex van deze wending/houding.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef emiliana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou heeft afgewimpeld omdat hij onbewust voelde dat jij hem al had afgewimpeld. Vanwege zijn gebrek aan ervaring.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef emiliana het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Iemand afwijzen voordat jezelf wordt afgewezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou heeft afgewimpeld omdat hij onbewust voelde dat jij hem al had afgewimpeld. Vanwege zijn gebrek aan ervaring.
Maar ik was er niet bij dus dit is pure speculatie.
Anyway, wel fijn dat je hem hebt gemaild - misschien kan de lucht worden geklaard!
Correct handelen en situaties goed sturen is een mooi streven, been there done that, maar het als prioriteit nr 1 gaan zien kan lijden tot zelfverneukerij .quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Dat dus
En of die jongen nu enige vorm van steun heeft ben ik ook wel benieuwd naar...
[..]
Agreed. Hoewel het wel te sturen is zo'n situatie. Maar ja, das achteraf gelul van mijn kant uit. Ik heb ook in soortgelijke situaties gezeten en toen heb ik ook niet "correct" gehandelt en is het doodgebloed. Hoewel ik nog wel contact met de betreffende vrouw heb. Oppervlakkig, maar het is er. Don't know why. Toch een soort van connectie, of: "het is ok" -achtig iets ????
Dit dus...quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Iemand afwijzen voordat jezelf wordt afgewezen.
Dat is zeker mogelijk ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou heeft afgewimpeld omdat hij onbewust voelde dat jij hem al had afgewimpeld. Vanwege zijn gebrek aan ervaring.
Maar ik was er niet bij dus dit is pure speculatie.
Anyway, wel fijn dat je hem hebt gemaild - misschien kan de lucht worden geklaard!
Waar wacht je op? Heb je nog nooit een kans gehad ... of ben je bang? Ik zou het wel snappen als die eerste keer voor jou met iemand moet zijn die jij heel erg leuk vindt en misschien zelfs verliefd op bent. Zo kan het wel even duren inderdaad.quote:
En dat is dan de story of his life.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Iemand afwijzen voordat jezelf wordt afgewezen.
Dat moslima's hun kutje niet wassen, kan je de TS niet aanrekenen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Ghaazi het volgende:
TS mag zich gelukkig prijzen dat hij je niet links laat liggen. Elk zichzelf respecterende man zou zich helemaal niet inlaten met een *slet. Want welke gozer wil nou een losbandige vrouw die meer lullen in zich heeft gehad dan Patricia Pay? Het is een vrij vieze gedachte voor een man met enige zelfwaarde om in de doos van zijn lover te roeren, terwijl het zaad van de vorige eruit druppelt.![]()
* Met slet bedoeld ik een promiscue vrouw die tientallen, tot zelfs honderden worsten in zich heeft gehad, maar het kunnen er ook beduidend minder zijn.
Misschien is hij een geen Fokkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
En dat is dan de story of his life.
Het verbaast me dat hij nog geen eigen topic heeft geopend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |