Omdat?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je met 30 nog maagd bent wordt het toch eens tijd om iets te gaan versnellen.
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien moet je eens een andere tactiek proberen TS.
Afgewezen
kassameisje snapt hint niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Maarquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
ik ben zelf 30 jaar en ook maagd, en vertelde hem dat hij zich pas druk hoeft te maken over dat soort dingen als hij zo oud als mij is.
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
eens met Marijkequote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat kan mij dat nou boeien, ik hoef daar imho niets van te vinden hoor
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maaktquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef 54cm het volgende:
[..]
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef nachtdier3 het volgende:
Ben nu 29 en vrees dat ik ook als maagd zal sterven. Tja, daar doe je weinig aan als je op een koude winternacht in elkaar bent geknutseld en ergens halverwege september geboren wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, alleen boeit het me geen hol.
Meisjes die enige sociale relevantie hebben zullen het ook op zijn minst 'opmerkelijk' vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Desunoto het volgende:
De algemene opvatting hier is grofweg verdeeld in tweeën:
Meisjes: maakt niet uit/is best lief/bijzonder, etc
Jongens: whehehe kneus/nerd/kansloos, etc
Uitzonderingen daargelaten.![]()
Maar het boeit toch eigenlijk geen flikker wat anderen denken dat je op je *leeftijdhier*ste nog maagd bent of niet. Gewoon lekker laten denken.
Dat kan ik wel begrijpen inderdaad. Maar er stonden ook een hoop positieve reacties in he? En nog reacties van twee verschillende dertigers die zich als maagd meldden. De conclusie die ik daar uit trok was toch dat het niet doorsnee is maar toch ook niet ongewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maakt
Het is maar seks hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, ik vind iemand van 22 die geen maagd meer is omdat hij zijn drietrapsraket in een willekeurige diepzeetrog heeft gestoken een kneus. Iemand van 22 die gewoon maagd is omdat hij wat meer eisen stelt daarentegen weer niet.
Ja, tuurlijk wel. Maar om nou op 'de ware' te gaan wachten terwijl je ook een willekeurig lekker wijf kan neuken is ook weer iets. Dat zal hij wel merken als het eenmaal achter de rug is.quote:
quote:De ontknaapservice is opgericht voor mannen die nog geen of weinig seksuele ervaring hebben en hier graag verandering in willen brengen. Een eerste spannende seksuele ervaring zal altijd in het geheugen blijven. Society Service zorgt er voor dat jouw ontknaping onvergetelijk wordt.
http://www.ontknaapservice.com/
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Fuzzysham het volgende:
Is niet triest als je bewust maagd wilt blijven.
Wil je dat niet, dan doe je iets goed fout ja.
TS is dus een vrouw!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.
Zelf zou ik me door zoiets toch niet uit het veld laten slaan.
Maar als het zo'n jongen is die scherpe knieen bij een model al vindt om te kotsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, ik vind iemand van 22 die geen maagd meer is omdat hij zijn drietrapsraket in een willekeurige diepzeetrog heeft gestoken een kneus. Iemand van 22 die gewoon maagd is omdat hij wat meer eisen stelt daarentegen weer niet.
Weet niet hoe het bij hem zit maar bij de meisjes waar ik interesse in had was het nooit wederzijdsquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
Zijn jij en je broertje erg verlegen of zo?
De TS van dit topic is volgens zijn profiel een man.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef 54cm het volgende:
[..]
TS is dus een vrouw!Nou ja, da's opgelost he -- kan ze met haar broertje naar bed!
Als je zegt dat je het bent krijg je natuurlijk veel gezeur en grapjes van anderen te horen, dus dan is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat je het met een slet op vakantie hebt gedaan en er verder niet over te pratenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het eerder opmerkelijk dat ik al die gevallen op Fok! zie staanHet zal misschien makkelijker zijn om er hier (anoniem) over te praten, maar van al mijn vrienden kan ik toch echt helemaal niemand opnoemen waarvan ik nog het idee heb dat hij maagd is na zijn 22e. Maarja, je weet het nooit zeker natuurlijk.
Mwah, als iemand over zijn vakantieslet praat krijgt hij nog veeel meer vragen natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als je zegt dat je het bent krijg je natuurlijk veel gezeur en grapjes van anderen te horen, dus dan is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat je het met een slet op vakantie hebt gedaan en er verder niet over te praten
Geloof het of niet, maar ik ken dus twee collega's die na hun 40ste nog maagd zijn. Verder hele normale mannen waarvan je het echt niet zou zeggen/denken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Brickboy het volgende:
Op je 30e nog maagd zijn. Nee, serieus
. Het is dan wel te hopen dat je juist geprobeerd hebt om maagd te blijven. Anders is het gewoon in en in diep triest.
Maar toch klopt er dan iets niet. Misschien zijn ze normaal in de dagelijkse omgang maar total retards met vrouwen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Matel het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik ken dus twee collega's die na hun 40ste nog maagd zijn. Verder hele normale mannen waarvan je het echt niet zou zeggen/denken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meisjes die enige sociale relevantie hebben
Gewoon heel hard om bier en tieten roepen en niemand zal iets vermoeden.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk, zo wil ik echt niet eindigen! ik ben nu sinds een maand 17, en mijn goede voornemen voor het jaar is om die maagdelijkheid kwijt te raken. ik ben toch echt al aan de late kant, maar bij mij heeft het allemaal met m'n eigen twijfels over seksualiteit te maken etc. maar ik heb besloten dat ik dat altijd nog later kan uitvissen. ik wil geen maagd van 22 worden, en zeker niet eentje van 30!
ps: no offence
haha, mensen moeten maar denken wat ze willen, dat boeit mij niet. het gaat erom dat ik uiteindelijk lekker in m'n vel zit, en schijt aan wat anderen daar van vinden. ik heb besloten dat ik gewoon maar eens iets uitprobeer met een man en als het niet bevalt dan weet ik hoe laat het isquote:Op donderdag 24 december 2009 02:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Gewoon heel hard om bier en tieten roepen en niemand zal iets vermoeden.
Oeh, 3 jaartjesquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef 54cm het volgende:
[..]
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!
Dit is wel het beste inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:20 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
haha, mensen moeten maar denken wat ze willen, dat boeit mij niet. het gaat erom dat ik uiteindelijk lekker in m'n vel zit, en schijt aan wat anderen daar van vinden. ik heb besloten dat ik gewoon maar eens iets uitprobeer met een man en als het niet bevalt dan weet ik hoe laat het is
ik vind dat er voor verkrachting nooit een excuus is. zelfs al zou er niemand op de hele wereld met je naar bed willen bewijzen van spreken, vind ik niet dta je het recht hebt om andermans lichaam te gebruiken tegen diens wil in.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is wel het beste inderdaad.
Bij de een is het geloof, bij de ander kan er sprake zijn van andere projecties en weer een ander heeft te vaak blauwtjes gelopen.
Wat ik wel erg vind is dat iemand zichzelf opgedrongen in de weg staat en wat zorgt voor opkropping die zich bijv. uit in verkrachtingen of erger.
Jij bent fucking 17. Je bent aan het ontdekken en dus ook je eigen lichaam. Dat is volkomen normaal.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik vind dat er voor verkrachting nooit een excuus is. zelfs al zou er niemand op de hele wereld met je naar bed willen bewijzen van spreken, vind ik niet dta je het recht hebt om andermans lichaam te gebruiken tegen diens wil in.
bij mij is het gewoon zo dat ik er in het begin heel ongelukkig over was dat ik waarschijnlijk homo ben, omdat ik vrouwen eigenlijk leuker vind dan mannen. ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen, en heb dat wel met meisjes gehad.
maar om wat voor reden dan ook krijg ik een erectie van m'n eigen geslacht en niet van de andere seksen. waar het vandaan komt weet ik ook niet. maar ik heb het geaccepteerd en misschien ontdek ik ooit ook wel liefdes gevoelens voor een man bij mezelf. en tot die tijd houden we het dan maar op de seks. het is zo als het is
maar daarom duurt het bij mij dus allemaal iets langer nu
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Fuzzysham het volgende:
Is niet triest als je bewust maagd wilt blijven.
Wil je dat niet, dan doe je iets goed fout ja.
de meerderheid van mijn leeftijd in mijn omgeving is geen maagd meer, en als ik al die verhalen hier op FOK lees van al die mensen die met 30 nog maagd zijn ben ik toch wel bang ook zo te eindigen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent fucking 17. Je bent aan het ontdekken en dus ook je eigen lichaam. Dat is volkomen normaal.
Die meerderheid in jouw omgeving is wrs. een klomp onzin. Ik werd bijv. ontmaagd door een maagd maar omdat ik toen dacht veel te laat te zijn deed ik net alsof ik ervaren was omdat ik toevallig her en der weleens wat opgepikt had. Ik wist het van hem en het was best geinig alleen hing ik de zgn. ervaren trut uit die geen kleur wilde bekennen. Enfin, die eerste ervaring zou mooier zijn geweest wanneer ik ook gewoon eerlijk zou zijn geweest. Seks an sich stelt gewoon geen fuck voor. Het gevoel voor die andere persoon wel maar daar kwam ik pas veel later achter.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:55 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
de meerderheid van mijn leeftijd in mijn omgeving is geen maagd meer, en als ik al die verhalen hier op FOK lees van al die mensen die met 30 nog maagd zijn ben ik toch wel bang ook zo te eindigen eerlijk gezegd![]()
dus ik denk dat ik er maar op een manier achter kom of dit werkelijk is wat ik wil: door het uit te proberen. en dan maar hopen dat ik er geen spijt van krijg
oke, wel een lollig verhaalquote:Op donderdag 24 december 2009 03:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Die meerderheid in jouw omgeving is wrs. een klomp onzin. Ik werd bijv. ontmaagd door een maagd maar omdat ik toen dacht veel te laat te zijn deed ik net alsof ik ervaren was omdat ik toevallig her en der weleens wat opgepikt had. Ik wist het van hem en het was best geinig alleen hing ik de zgn. ervaren trut uit die geen kleur wilde bekennen. Enfin, die eerste ervaring zou mooier zijn geweest wanneer ik ook gewoon eerlijk zou zijn geweest. Seks an sich stelt gewoon geen fuck voor. Het gevoel voor die andere persoon wel maar daar kwam ik pas veel later achter.
En schaam je verder niet, je bent 17 en in de eerst plaats bezig je eigen lichaam te ontdekken. Dat is normaal. En experimenteer om te onderzoeken wat je wilt maar dat heeft geen haast he.
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:04 schreef tmffirework het volgende:
Hier heb ik 2 woorden voor: Sociaal Gestoord!
Dit is Fok!, ik geloof dat er maar weinig mensen zijn zoals jij en ik die het allemaal niet zo zwart wit zienquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Zo opvallend dat veel mensen meteen weer met hun oordeel vooraan staan (ook in dit topic) dat er wel iets mis met iemand moet zijn. De een is gewoon wat beter in sociale omgang dan de ander. Daar hoef je iemand toch niet meteen voor naar beneden te halen?
In het topic van 33-jaar hebben een aantal mensen gereageerd. Waarom vraag je het hun niet als je het wil weten?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij iemand van 22 zou ik het niet vreemd vinden.
Maar met 30 jaar vraag ik me toch af waarom die persoon dan nog nooit sex heeft gehad.
Ik geloof ook best dat het een oorzaak heeft, maar ik zou het zelf heel erg vinden als ik op die leeftijd nog maagd was. Naja, die mogelijkheid bestaat zelfs nog, want ik ben nog maagd, maar ik verwacht toch echt niet dat het nog zo lang gaat duren.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
In het topic van 33-jaar hebben een aantal mensen gereageerd. Waarom vraag je het hun niet als je het wil weten?
Punt is dat er wel heel graag met die twee woorden, of afgeleiden daarvan als autist/emo/nerd etc etc, gestrooid wordt. Tegenwoordig moet je al het spiegelbeeld van de BMW5-rijdert van de plaatselijke FC om zgn "sociaal capabel" te zijn. Maar slap ouwehoeren over de 5 popiejopie-salonfähige gemeenplaatsen voetbal/bier/wijven/auto's/gadgets mag dan leuk op zn tijd zijn, voor de noemer "sociaal capabel" verwacht ik ook de nodige menselijkheid, inhoud, diepgang en logica. En daar wil het bij de popiejopies nog wel eens aan schorten.quote:Op donderdag 24 december 2009 06:59 schreef Brickboy het volgende:
sociaal gestoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuk voor stuk domme kortzichtige bekrompen chicks toch in dat topic die er een probleem van maken?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maakt
Maar meestal zegt het ook wat over de persoon zelf. En zijn de meest 'populaire' (gewilde) (?)mensen dat niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk wel liev als een jongen nog maagd is. Heb ik op dit moment liever dan iemand met veel ervaring.
Punt is wel dat die dames bang zijn dat zo'n jongen geen sociale ontwikkeling heeft doorgemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Stuk voor stuk domme kortzichtige bekrompen chicks toch in dat topic die er een probleem van maken?Nou dan...![]()
Waar maak je je druk om joh? Relax...(en je bent zo maagd af)
Maar het is wel vaak het geval. Want laten we eerlijk zijn, hoe vaak kom je een maagd tussen de 30 en 40 jaar tegen die verder normaal is? Ze sporen bijna altijd niet helemaal. Vaak in sociale zin, en soms zijn ze gewoon lelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Punt is wel dat die dames bang zijn dat zo'n jongen geen sociale ontwikkeling heeft doorgemaakt.
Geen onterechte angst denk ik toch.
Hier in de straat woont bijvoorbeeld een jongen van in de veertig nog altijd bij zijn moeder.
Ze hebben een handgeschilderd bordje met hun voornamen op de deur. Wanneer je er langs loopt denk je dat er een jong stel woont.
En dit beeld hebben sommige mensen bij een maagd van in de dertig, denk ik.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk.
Ach, ik val toch niet op de typisch populaire jongens. Misschien juist omdat ze zo gewild zijn, dat weet ik niet zeker. Hou niet zo van die concurrentie, en ik denk dat zo iemand niet bij mij past. Ik weet het allemaal niet precies.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef synnath het volgende:
[..]
Maar meestal zegt het ook wat over de persoon zelf. En zijn de meest 'populaire' (gewilde) (?)mensen dat niet.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk wel liev als een jongen nog maagd is. Heb ik op dit moment liever dan iemand met veel ervaring.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, ik val toch niet op de typisch populaire jongens. Misschien juist omdat ze zo gewild zijn, dat weet ik niet zeker. Hou niet zo van die concurrentie, en ik denk dat zo iemand niet bij mij past. Ik weet het allemaal niet precies.Maar wat stillere jongens vind ik veel interessanter, het is ook wat meer een uitdaging misschien.
Ja, wat?quote:
1992quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, wat?Er zijn genoeg meiden van mijn leeftijd die liever een jongen met ervaring willen hoor, daar heb ik het er wel eens met ze over gehad.
Wat een nare toon sla je aan zeg....quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.
En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk, zo wil ik echt niet eindigen! ik ben nu sinds een maand 17, en mijn goede voornemen voor het jaar is om die maagdelijkheid kwijt te raken. ik ben toch echt al aan de late kant, maar bij mij heeft het allemaal met m'n eigen twijfels over seksualiteit te maken etc. maar ik heb besloten dat ik dat altijd nog later kan uitvissen. ik wil geen maagd van 22 worden, en zeker niet eentje van 30!
ps: no offence
Zeg dat dan maar tegen hen.quote:
Misschien de mensen uit jouw omgeving...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dat dan maar tegen hen.18 jaar oehh, dan kun je dat soort uitspraken niet doen natuurlijk!
Want uiteraard, welke 18 jarige heeft er nou al veel ervaring met sex!
Tegenwoordig hebben meiden toch al sex op hun 13e.
Mensenkennis heet dat. Mijn vriendinnen zijn niet zo, maar ik zie er genoeg die wél zo zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef synnath het volgende:
[..]
Misschien de mensen uit jouw omgeving...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt, maar als (in de meeste gevallen) tiener jongens de kans krijgen, zullen ze dat toch wel doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik vind het eerder een pré als een jongen niet met zomaar iedereen het bed in duikt!
De gevolgen van "het is maar seks"... Met een beetje pech loopt het uit op maar een kind krijgen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensenkennis heet dat. Mijn vriendinnen zijn niet zo, maar ik zie er genoeg die wél zo zijn.Neem nou het vriendinnetje van m'n broertje, en haar vriendinnetjes uit het rookhok.
Kun je wel dom vinden, maar de leeftijd ligt steeds lager. Maar ga vooral door met lekker snel oordelen.
1992quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
............... Mijn vriendinnen zijn niet zo.............
Dat is ook mijn idee, al weet ik dat toen ik 15/16 was ik vriendinnen had die precies hetzelfde waren. Veel te vroeg erbij en weinig veeleisend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
De gevolgen van "het is maar seks"... Met een beetje pech loopt het uit op maar een kind krijgen...
Schrikbarend eigenlijk hoe snel die kids al willen neuken tegenwoordig. En veel eisen lijken ze wederzijds niet te hebben... :S
We kennen allemaal wel een vaag niet sporend figuur waarvan je wel een idee hebt maar dat wil niet zeggen dat elke oudere maagd in dit beeld past. Ik ken IRL geen mensen die bij een bak koffie even uit de doeken doen dat ze maagd zijn. Ik kan er dus niet over oordelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Maar het is wel vaak het geval. Want laten we eerlijk zijn, hoe vaak kom je een maagd tussen de 30 en 40 jaar tegen die verder normaal is? Ze sporen bijna altijd niet helemaal. Vaak in sociale zin, en soms zijn ze gewoon lelijk.
Ja, en daarom vind ik het stoerder als een jongen daar als tiener gewoon ook 'nee' tegen weet te zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als (in de meeste gevallen) tiener jongens de kans krijgen, zullen ze dat toch wel doen.
Hormonen, funny thing..
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:52 schreef Stali het volgende:
[..]
We kennen allemaal wel een vaag niet sporend figuur waarvan je wel een idee hebt maar dat wil niet zeggen dat elke oudere maagd in dit beeld past. Ik ken IRL geen mensen die bij een bak koffie even uit de doeken doen dat ze maagd zijn. Ik kan er dus niet over oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |