Omdat?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je met 30 nog maagd bent wordt het toch eens tijd om iets te gaan versnellen.
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
Misschien moet je eens een andere tactiek proberen TS.
Afgewezen
kassameisje snapt hint niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Maarquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het gaat niet over mezelf he maar over iemand van 22
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
ik ben zelf 30 jaar en ook maagd, en vertelde hem dat hij zich pas druk hoeft te maken over dat soort dingen als hij zo oud als mij is.
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
eens met Marijkequote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat kan mij dat nou boeien, ik hoef daar imho niets van te vinden hoor
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maaktquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Stali het volgende:
Er loopt een reeks over in R&P.
33 jaar en zo groen als gras, Deel 4
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef 54cm het volgende:
[..]
Het kan dus erger! -- misschien dat dat TS wat op weet te beuren!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef nachtdier3 het volgende:
Ben nu 29 en vrees dat ik ook als maagd zal sterven. Tja, daar doe je weinig aan als je op een koude winternacht in elkaar bent geknutseld en ergens halverwege september geboren wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, alleen boeit het me geen hol.
Meisjes die enige sociale relevantie hebben zullen het ook op zijn minst 'opmerkelijk' vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Desunoto het volgende:
De algemene opvatting hier is grofweg verdeeld in tweeën:
Meisjes: maakt niet uit/is best lief/bijzonder, etc
Jongens: whehehe kneus/nerd/kansloos, etc
Uitzonderingen daargelaten.![]()
Maar het boeit toch eigenlijk geen flikker wat anderen denken dat je op je *leeftijdhier*ste nog maagd bent of niet. Gewoon lekker laten denken.
Dat kan ik wel begrijpen inderdaad. Maar er stonden ook een hoop positieve reacties in he? En nog reacties van twee verschillende dertigers die zich als maagd meldden. De conclusie die ik daar uit trok was toch dat het niet doorsnee is maar toch ook niet ongewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom opende ik dit topic, ik schrok nogal van het aantal mensen wat er een probleem van maakt
Het is maar seks hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, ik vind iemand van 22 die geen maagd meer is omdat hij zijn drietrapsraket in een willekeurige diepzeetrog heeft gestoken een kneus. Iemand van 22 die gewoon maagd is omdat hij wat meer eisen stelt daarentegen weer niet.
Ja, tuurlijk wel. Maar om nou op 'de ware' te gaan wachten terwijl je ook een willekeurig lekker wijf kan neuken is ook weer iets. Dat zal hij wel merken als het eenmaal achter de rug is.quote:
quote:De ontknaapservice is opgericht voor mannen die nog geen of weinig seksuele ervaring hebben en hier graag verandering in willen brengen. Een eerste spannende seksuele ervaring zal altijd in het geheugen blijven. Society Service zorgt er voor dat jouw ontknaping onvergetelijk wordt.
http://www.ontknaapservice.com/
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Fuzzysham het volgende:
Is niet triest als je bewust maagd wilt blijven.
Wil je dat niet, dan doe je iets goed fout ja.
TS is dus een vrouw!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen het eerste deel gelezen en ik vond het een beetje triest hoe TS er een probleem van maakte terwijl ze in de OP schreef dat het de man van haar dromen was.
Zelf zou ik me door zoiets toch niet uit het veld laten slaan.
Maar als het zo'n jongen is die scherpe knieen bij een model al vindt om te kotsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, ik vind iemand van 22 die geen maagd meer is omdat hij zijn drietrapsraket in een willekeurige diepzeetrog heeft gestoken een kneus. Iemand van 22 die gewoon maagd is omdat hij wat meer eisen stelt daarentegen weer niet.
Weet niet hoe het bij hem zit maar bij de meisjes waar ik interesse in had was het nooit wederzijdsquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
Zijn jij en je broertje erg verlegen of zo?
De TS van dit topic is volgens zijn profiel een man.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef 54cm het volgende:
[..]
TS is dus een vrouw!Nou ja, da's opgelost he -- kan ze met haar broertje naar bed!
Als je zegt dat je het bent krijg je natuurlijk veel gezeur en grapjes van anderen te horen, dus dan is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat je het met een slet op vakantie hebt gedaan en er verder niet over te pratenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het eerder opmerkelijk dat ik al die gevallen op Fok! zie staanHet zal misschien makkelijker zijn om er hier (anoniem) over te praten, maar van al mijn vrienden kan ik toch echt helemaal niemand opnoemen waarvan ik nog het idee heb dat hij maagd is na zijn 22e. Maarja, je weet het nooit zeker natuurlijk.
Mwah, als iemand over zijn vakantieslet praat krijgt hij nog veeel meer vragen natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als je zegt dat je het bent krijg je natuurlijk veel gezeur en grapjes van anderen te horen, dus dan is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen dat je het met een slet op vakantie hebt gedaan en er verder niet over te praten
Geloof het of niet, maar ik ken dus twee collega's die na hun 40ste nog maagd zijn. Verder hele normale mannen waarvan je het echt niet zou zeggen/denken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Brickboy het volgende:
Op je 30e nog maagd zijn. Nee, serieus
. Het is dan wel te hopen dat je juist geprobeerd hebt om maagd te blijven. Anders is het gewoon in en in diep triest.
Maar toch klopt er dan iets niet. Misschien zijn ze normaal in de dagelijkse omgang maar total retards met vrouwen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Matel het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik ken dus twee collega's die na hun 40ste nog maagd zijn. Verder hele normale mannen waarvan je het echt niet zou zeggen/denken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meisjes die enige sociale relevantie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |