abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75636827
hey allemaal :-),

ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;

Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.

Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)

Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.

Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik . Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
pi_75636923
-edit- + note

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 15-12-2009 00:52:19 ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75636960
Geef hem gewoon een kans. Het hoeft helemaal niets over zijn karakter in zijn algemeenheid te zeggen; hij kan ook veel meegemaakt hebben of whatever. Praat er een keer goed over.
Ik zie sowieso het issue niet zo zeer. Dat voorspellende gedrag... 'het zegt iets over het karakter', wat heb je daar nou eigenlijk aan? Mannen die wel een relatie hebben gehad kunnen net zo goed niet sporen. Gewoon proberen, en als het niet bevalt dan weet je genoeg maar dan heb je het iig niet gebaseerd op aannames.
pi_75636972
quote:
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik
Gun hem gewoon dat lolletje en gooi die beentjes de lucht in zou ik zeggen.

Je vind hem toch leuk? Nou en etc en meer van zulks en als het na een paar keer echt niks is kan je alsnog de stekker eruit trekken.

En dan kan die kneus mooi opscheppen tegenover zn WoW-vriendjes dat ie een keer geneukt heeft.

What's the fucking big deal
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75637039
Ze zijn er!

In mijn vriendenkring hebben we B, laten we hem voor het gemak even 'Beer' noemen.

Beer is een knappe jongeman van 36 jaar. Beer is niet dik, niet lelijk, heeft een goede baan, vrienden, geen trauma's uit het verleden, niets. Beer is de ideale schoonzoon. Alleen had Beer -tot voor kort- nog nooit een vriendin gehad. Beer vond dat niet zo nodig, ondanks dat wij -zijn vrienden- hem toch zo nu en dan aan de vrouw (en uiteindelijk zelfs aan de man) hebben proberen te helpen. Beer had d'r geen zin in.

Inmiddels heeft Beer wel een leuk vriendinnetje. Voor het eerst in z'n leven verliefd.

Als ik niet getrouwd zou zijn zou ik Beer hebben genomen. Groentje of niet.

P.s: Beer speelt World of Warcraft.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:31:15 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637087
Ik vind het een non-issue. Hij is wat later dan de rest, maar ik zou dat geen afknapper vinden.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_75637090
Onzin. Mannen die tot hun 36ste geen vriendin willen (geen seks willen) bestaan niet. Waarschijnlijk was Beer, als hij echt zo normaal was verder, gewoon onzeker...
pi_75637128
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef RRGJL het volgende:
Onzin. Mannen die tot hun 36ste geen vriendin willen (geen seks willen) bestaan niet. Waarschijnlijk was Beer, als hij echt zo normaal was verder, gewoon onzeker...
Zou kunnen natuurlijk, kan niet in z'n hoofd kijken
Nooit echt bemerkt in ieder geval!
pi_75637166
Als je een relatie met iemand wilt aangaan, moet je er in goede en slechte tijden voor hem of haar zijn. Deze jongen heeft nu al een flinke stap gezet door zijn groen-zijn op te biechten. Kijk gewoon eens hoe het loopt en ga met hem om omdat je hem leuk vindt, niet omdat zijn seksuele verleden je aanspreekt.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:35:22 #10
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_75637202
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef L.no het volgende:
Ik vind het een non-issue. Hij is wat later dan de rest, maar ik zou dat geen afknapper vinden.
Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:39:30 #11
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637301
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nouja, het kan natuurlijk wel iets zeggen over je sociale vaardigheden en hoe je functioneert in een maatschappij.
Weet ik. I don't mind.
pi_75637307
Grappig.

Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!

Als een vrouw een man tegenkomt die te weinig heeft geneukt dan knappen ze daar op af

"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"

Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Er is maar 1 weg naar geluk, en dat is kappen met al het geen wat er niet toe doet, zoals meningen van anderen bv en dingen doen die er WEL toe doen -> Liefde, sex, plezier.

Als jij je niet meer kon inhouden om hem te tongzoenen op die avond, dan vind je hem dus leuk. Ga er voor.
pi_75637325
misschien heeft hij dit probleem al 15 jaar, om het nou op te geven om deze reden zou ik stom vinden.
pi_75637347
quote:
Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kan
vosss is de naam,
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 00:41:56 #15
230491 Zith
pls tip
pi_75637351
Jammer dit zo van je te moeten horen Emiliana... Ik bel je morgen wel even.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75637367
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
Ahh, het topic is ineens een stuk leuker geworden
vosss is de naam,
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:43:20 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75637376
Ik ken een jongen die is autistisch die is 23 en bloost nog bij een programma over sex.
Heb je niet gewoon een autist aan de haak ts.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 00:43:25 #18
230491 Zith
pls tip
pi_75637378
nee dat is dus een garpje
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:43:35 #19
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637384
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Ehmz, niet bepaald. Ik heb liever iemand die van de hoed en de rand weet zegmaar dan iemand die niks kan
Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.
pi_75637420
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef L.no het volgende:

[..]

Als je hem/haar zulke dingen niet langzaam kan aanleren, dan vind ik je ook niet echt iets van bakken.
Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer is
vosss is de naam,
pi_75637442
ontmaag je hem. Klaar, is die ook geen maagd meer.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:46:56 #22
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_75637461
ik kan die vent wel begrijpen
op mn 15 eens verliefd geweest, égt verliefd, niet goed afgelopen, en sindsdien nooit meer dat gevoel geevenaard.. resultaat was dat ik geen meisje moest hebben.. gelukkig ben ik een klootzak en een zatlap en heb ik scharrels gehad. nu op mn 21ste nog geen relatie gehad langer als 2 maand,
ow ow mijn huidige relatie is nu 2maand,maar ik dump ze na nieuwjaar
sommigen beschouwen mij als een gevoelloze klootzak.. ik kan gewoon niet meer verliefd worden, dat gevoel wil je echtniet hebben.

conclusie, als ik geen klootzak was geweest, was ik op mn 30ste wrsl ook nog zo groen als iets
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:47:03 #23
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75637463
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja het kán wel, zeker indien leuk genoeg, maar ik heb toch de voorkeur voor iemand die geen maagd meer is
Wat is de reden eigenlijk?
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:48:35 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75637496
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Zith het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75637501
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:47 schreef L.no het volgende:

[..]

Wat is de reden eigenlijk?
Omdat neuken met iemand die niet weet hoe het moet niet tof is.

Daarom.

En nou kappen met dat gezuig
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')