hey allemaal :-),
ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;
Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.
Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)
Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.
Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik

. Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.
Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?