Dat mag je niet zeggen. Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die 22 jong vinden. Dan moet je toch inmiddels wel aardig geleefd hebben, met je middelbareschooltijd achter de rug en op het punt staan om binnen 1 a 2 jaar af te studeren. Als je dan nog moet beginnen met "experimenteren", echt
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Je hoeft niet zo minderwaardig te doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die 22 jong vinden. Dan moet je toch inmiddels wel aardig geleefd hebben, met je middelbareschooltijd achter de rug en op het punt staan om binnen 1 a 2 jaar af te studeren. Als je dan nog moet beginnen met "experimenteren", echt
Het zou me niks verbazen als jij nog maagd bent, anders reageer je niet zo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Ja echt, ik ben nog ongelofelijk maagdquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij nog maagd bent, anders reageer je niet zo.
(of je bent nogal simpel kan ook)
Dat is nou eenmaal voor iedereen anders. Zolang je de reden(en) niet weet, mag je ook niet oordelen. Iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Doe je het weer!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ja echt, ik ben nog ongelofelijk maagd_!
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Ik kende een gozer daarbij ging het echt niet gebeuren, hebben we met ze allen geld bijgelegd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef GimmeGore het volgende:
Liever een gozer van 26 die nog maagd is dan eentje van 22 die alles neukt waar een gat in zit.
22 en maagd zou triest zijn?
Ik ken een gozer die zich heeft laten ontmaagden door een hoer, zodat hij tenminste kon zeggen dattie geen maagd meer is.
Dát vind ik pas triest
kijk deze fokker dan hijs echt kk stoer jongen hij neukt alle smatjes zonder problemen, respect man voor jou skills jij weet waar het leven over gaat man. jij hebt echt dingen meegemaakt jongen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Maar je zou je ook stoppen met de relatie als de seks slecht is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef GoodGovernance het volgende:
Op mijn 17de en nu op mijn 20ste trek ik dezelfde conclusie: neuken is overrated.Ik kan niet voorstellen dat ik een (jonge)man zou afwijzen vanwege zijn non-existent seksleven.
Mmm dan hebben ze elkaar ontzettend snel na het begin van de relatie ten huwelijk gevraagd, dat zie je in 'normale' relaties waar je gewoon sex met elkaar hebt ongeacht de huwelijkse staat, niet zoveelquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje later. 46 en 31 dus. En das alweer iets van 12 jaar geleden
Gefeliciteerd, u heeft zojuist een groot cliché uit de kast getrokken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
op elk potje past een deksel.
ik had mijn vrienden de nek omgedraaid als ze mij richting de hoeren zouden willen sturen. Flikker op, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik kende een gozer daarbij ging het echt niet gebeuren, hebben we met ze allen geld bijgelegd.
Triest: beetje wel ja.
Nodig: absoluut hij werd een beetje frusti.
Nou, het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Gelúkt?
Het is geen doel wat je moet bereiken oid....
Inderdaad, het is uiteindelijk maar een gegeven. Net zoals het een gegeven is dat een mens slaapt en eet. De ophef die erover wordt gemaakt (typerend parodistisch voorbeeld is zo'n film als American Pie) kent geen rechtvaardiging. Ik wil de betekenis en rol ervan niet afvlakken, maar de poeha (quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef GoodGovernance het volgende:
Op mijn 17de en nu op mijn 20ste trek ik dezelfde conclusie: neuken is overrated.Ik kan niet voorstellen dat ik een (jonge)man zou afwijzen vanwege zijn non-existent seksleven.
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik had mijn vrienden de nek omgedraaid als ze mij richting de hoeren zouden willen sturen. Flikker op, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.
Genieten is een zonde en derhalve doet het afbreuk aan eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.
Naar de hoeren gaan is niet mijn definitie van genieten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |