Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.
En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...
Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet.Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
Ja, ach, dat is denk ik gewoon vrouwelijk. Die maken alles ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, inkoppertje
Maar kan je seks dan ooit weer loskoppelen van pure lust?
Als ik seks heb is dat ook lust, en liefde en ook gezellig en geborgenheid en dergelijke.
Ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ontrafelen.
Ik zou me bij een man die niet van me hield zo ontzettend kwetsbaar en naakt voelen....
Ja...quote:
Dan zijn er veel Fokkers dus triestquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, de grens ligt jonger dan 22 als je dit topic zo leest
Er zijn talloze redenen waarom iemand geen relatie krijgt en nog maagd is na zijn schooltijd. Dus begin 20. Overigens is school lang niet de enige plaats waar je in contact komt met leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig vast te stellen.
Maar ik denk als je de schooltijd hebt gehad (dus middelbare en vervolgonderwijs), dat je daarna niet meer zoveel in contact komt met meiden en ook niet in veel situaties komt waarbij je meiden zou kunnen versieren. Je hebt de meeste kansen al gehad, en als het dan niet gelukt is maar je hebt het wel geprobeerd, dan denk ik dat er zeker een reden is waarom meiden op zo iemand zijn afgeknapt. Anders had die persoon immers wel een relatie gehad na het vele proberen. En dat is vast geen klein iets.
En mocht je het helemaal niet geprobeerd hebben dan zou ik het ook raar vinden, want waarom zou je in die 25 jaar helemaal geen behoefte hebben aan een vriendin? Iemand begrijpen lijkt me toch wel belangrijk in een relatie, en ik zou dat niet zo goed kunnen begrijpen...
Maar goed, om nou een 25+ jongen/man af te wijzen omdat hij nog maagd is, terwijl je de persoon in kwestie erg leuk vindt, nou dat hoeft ook weer niet.Je vindt hem niet voor niets leuk natuurlijk.
Vermoedelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ach, dat is denk ik gewoon vrouwelijk. Die maken alles ingewikkeld.
Ik had 'm even ge-edit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar er zit nogal een verschil tussen je schooltijd en je latere tijd. Als je een onzeker pubertje met pouistjes was, dan heb je dus wel een probleem. Want dan heb je daar later last van: je hebt niet geneukt dus je bent vreemd.
En wat Tijnbrein zegt: waar ligt de grens en wie bepaalt die grens?
Echt altijd alleen aan hem? Nooit gewoon om het maar even plastisch uit te drukken een keiharde pik zonder gezicht erbij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
Ja...
En ik neem aan dat je volgende vraag is: 'is dat dan niet puur lust?'
Jawel, dat is het wel, maar dan zijn mijn gedachten ook zeker wel gekoppeld aan mijn man. En komt de rest van de gevoelens er dus ook weer bij kijken. Ook niks zo ijn als daarna lekker tegen hem aansnuggelen.
Zoals ik al zei: ik kan die gevoelens allemaal niet van elkaar loskoppelen
Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mij
Voor mijn huwelijk heb ik ook wel andere relaties gehad, maar geen seks.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu heb je het over relaties, niet over seks volgens mij
Voor mijn huwelijk heb ik ook wel andere relaties gehad, maar geen seks.
Tip: laat je niet leiden door die onzekerheid en zeker niet door wat anderen zeggen. Ik had het toen ik zo oud was als jij (sprak opa) ook graag anders gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had 'm even ge-edit.![]()
Maar er zijn inderdaad wel goede redenen te bedenken waarom iemand al die tijd niet echt in trek was bij meiden, en dat hoeft niet altijd iets blijvends te zijn. In zo'n geval zal het me ook niet zoveel uitmaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat acne je erg onzeker maakt, terwijl op latere leeftijd die acne door het volwassen worden of medicijnen wel weg zijn en dus niet meer in de weg staan.
Ik heb zelf ook wat ervaring met onzekerheden als deze, helaas. Het belemmert me ook wel.![]()
Nee, en da's nou net het probleem. Zo denken er heel veel.quote:Toch zou ik wel even schrikken van een dertiger die nog maagd is, het is nou eenmaal niet erg veel voorkomend. Als ik dan zelf al wel de nodige ervaring zou hebben, dan ben je misschien te verschillend van elkaar. Je moet wel een beetje op dezelfde hoogte zitten in een relatie, toch? Ik weet niet of ik daar dan aan zou beginnen, tenzij ik de persoon wel erg leuk vind....
Klopt, maar wel de meest voor de hand liggende plek. En op die leeftijd maak je ook vrienden die je weer in contact brengen met andere mensen, feestjes houden en misschien gaan stappen etc..quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn er veel Fokkers dus triest
[..]
Er zijn talloze redenen waarom iemand geen relatie krijgt en nog maagd is na zijn schooltijd. Dus begin 20. Overigens is school lang niet de enige plaats waar je in contact komt met leeftijdsgenoten.
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30. Maar wat is veel?quote:Andersom geldt hetzelfde. Iemand die al aardig wat bedpartners versleten heeft zou ik ook niet afwijzen om die reden.
Uhm, neequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt altijd alleen aan hem? Nooit gewoon om het maar even plastisch uit te drukken een keiharde pik zonder gezicht erbij?
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.
Wat valt iedereen daar toch over. Ik vind het wel wat hebben. Ik denk niet dat ik het zou volhouden en ik vind het knap als er mensen zijn die dat wel lukt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent als maagd het huwelijk in gegaan.
Ik ben er nooit om gepest of iets dergelijks. Het is puur en alleen mijn eigen onzekerheid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tip: laat je niet leiden door die onzekerheid en zeker niet door wat anderen zeggen. Ik had het toen ik zo oud was als jij (sprak opa) ook graag anders gedaan.
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?quote:Nee, en da's nou net het probleem. Zo denken er heel veel.
Idem!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30.
En ik nam het nog zo voor je opquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik nietIk zei dat ik voor mijn man geen seksuele relaties had gehad.
Als maagd het huwelijk ingaan was wel tof geweest trouwens, maar nee, ik was geen maagd meer.
Ja, ik snap het ook wel, maar daarom baal ik er nog wel van. Ik was namelijk wel het lulletje van de klas en dat is niet erg goed voor mezelf geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben er nooit om gepest of iets dergelijks. Het is puur en alleen mijn eigen onzekerheid.![]()
[..]
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?
Dat is waar. Als in je tienerjaren geen nieuwe vriendschappen aanmaakt wordt dat later erg lastig. Helaas weet ik dat uit ervaring.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar wel de meest voor de hand liggende plek. En op die leeftijd maak je ook vrienden die je weer in contact brengen met andere mensen, feestjes houden en misschien gaan stappen etc..
Dat wordt wat moeilijker als je eenmaal aan het werk bent elke dag en enkel wat omgaat met wat collegas.
Meer dan 25 bedpartners vind ik veel.quote:[..]
Ik zou het daar ook behoorlijk moeilijk mee hebben eigenlijk, misschien nog wel moeilijker dan een maagd van 30. Maar wat is veel?
Ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind je het niet enigszins normaal dat mensen zo denken?
Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik nam het nog zo voor je op
Okequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, neeHaha. Wel aan situaties, maar niet bot aan blote mannen oid
[..]
Dat zei ik nietIk zei dat ik voor mijn man geen seksuele relaties had gehad.
Als maagd het huwelijk ingaan was wel tof geweest trouwens, maar nee, ik was geen maagd meer.
Mee eensquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat valt iedereen daar toch over. Ik vind het wel wat hebben. Ik denk niet dat ik het zou volhouden en ik vind het knap als er mensen zijn die dat wel lukt.
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
Het is toch veel toffer om elkaars eersten te zijn? Samen te ontdekken. En niet het idee hebben 'misschien deed zij het wel beter dan ik' of 'deze is veel leuker, maar mijn vorige was beter in bed' of 'ik wil niet weten waar deze handen gisteravond zaten'
Er zullen inderdaad mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?
22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dit geval ligt het toch iets anders? De één is een maagd van aanzienlijke leeftijd, en de ander heeft al wat ervaring en ziet het daarom niet zo zitten om iets met een maagd te beginnen?
Ehm maar dat is op jou dan toch ook niet van toepassing? Jij had ook al aan een ander gezeten en hij aan jou voor deze man. En verder, elkaar ontdekken is elke keer opnieuw weer leuk hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
Ik niet
Het is toch veel toffer om elkaars eersten te zijn? Samen te ontdekken. En niet het idee hebben 'misschien deed zij het wel beter dan ik' of 'deze is veel leuker, maar mijn vorige was beter in bed' of 'ik wil niet weten waar deze handen gisteravond zaten'
De meerderheid, als ik zo de posts op dit forum bekijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad mensen zijn die dat doen.
The 33 year young virginquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.
Ow, dat topic, ja dat heb ik ook gelezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, 22 jaar niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
22 een aanzienlijke leeftijd? Mijn hemel, dan ben ik al bejaard.
Waaróm wil je eik die ene he-le spe-cia-le? Wil je er eerst mee trouwen ofzo? Wat zou er nou helemaal precies gebeuren als je het deed met iemand bij wie dat net iets minder is...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik snap het ook wel, maar daarom baal ik er nog wel van. Ik was namelijk wel het lulletje van de klas en dat is niet erg goed voor mezelf geweest.
Heel simpel, ik moet er gevoel bij hebben, ik kan niet zomaar een willekeurige vrouw bespringen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Waaróm wil je eik die ene he-le -spe-cia-le? Wil je er eerst mee trouwen ofzo? Wat zou er nou helemaal precies gebeuren als je het deed met iemand bij wie dat net iets minder is...
Ja dat is inderdaad vervelend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meerderheid, als ik zo de posts op dit forum bekijk.
Bij mij zal het wel van een aantal dingen afhangen. Ik heb overigens niet zoveel recht van spreken, heb zelf ook nog niet al te veel ervaring.Maar met 17 jaar maakt dat nog niet zoveel uit. Toch is het wel vervelend om te zien dat al je vriendinnen vriendjes krijgen en jijzelf nog niet.
Er kwam ook nog bij kijken dat hij nogal raar reageerde toen zij hem zoende. Als dat elke keer weer zo is, dan wordt het wel vervelend inderdaad. En ik kan me op zich ook wel voorstellen dat het de romantiek er een beetje uit haalt. Onbewust of bewust knap je dan op iemand af en dat valt niet meer te fixen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, dat topic, ja dat heb ik ook gelezen.
Dat was wel héél oppervlakkig zeg!
Eerst roepen dat hij helemaal geweldig is en dat je als een blok voor zijn karakter viel en vervolgens straal op hem afknappen omdat hij nog maagd is 'want dan zal er vast wel iets mis zijn!'
En zonder eerst met hem te praten er over of eerst seks gehád te hebben met hem(al ben ik meer voorstander van seks na een wat langere relatie, maar goed, das persoonlijk)
Ja, als we over dat niveau praten ben ik wel uitgeluld geloof ik....
Ik had nog nooit seks gehad voor deze manquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehm maar dat is op jou dan toch ook niet van toepassing? Jij had ook al aan een ander gezeten en hij aan jou voor deze man. En verder, elkaar ontdekken is elke keer opnieuw weer leuk hoor.
Nee, want dan wordt je weer een zielige nerd gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:50 schreef waterkip het volgende:
ken natuurlijk ook goed dat neuken niet je ding is .
Scheelt in de regel ook een hoop gezeik
Nee dat snap ik, ik dacht ook al dat je dat ging zeggen. Maar er zit volgens mij nog een behoorlijk grijs gebied tussen dat en wat jij lijkt te zoeken. Althans, zo komt het over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
Heel simpel, ik moet er gevoel bij hebben, ik kan niet zomaar een willekeurige vrouw bespringen.
Het is wel zo dat ik steeds kieskeuriger word.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik dacht ook al dat je dat ging zeggen. Maar er zit volgens mij nog een behoorlijk grijs gebied tussen dat en wat jij lijkt te zoeken. Althans, zo komt het over.
Niet zo vreemd als je ondertitel control freak is .quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik steeds kieskeuriger word.Dat dan weer wel.
Leeftijd doet dat ook wel met jequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:59 schreef Modus het volgende:
Dat is volgens mij niet zo gek, alleen lijkt dat me eerder van toepassing op mensen die al wat relaties achter de rug hebben, op een gegeven moment weet je gewoon beter wat je wel en niet wilt.
En als je ouder wordt verander je ook, dus je smaak ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Leeftijd doet dat ook wel met jeJe leert wat je belangrijk vind in een partner en in een relatie.
Jepsquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als je ouder wordt verander je ook, dus je smaak ook.
Wat had dat voor verschil gemaakt dan denk je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef freecell het volgende:
Leeftijd doet dat ook wel met jeJe leert wat je belangrijk vind in een partner en in een relatie.
Achteraf had ik ook liever wat langer (lees: tot huwelijk) gewacht met de seks.
Mensen die zich van dit soort onzin iets aantrekkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef 501105 het volgende:
Pfff ik weet wel dat ik als oudere maagd (20) nog deprier dan normaal wordt door het lezen van sommige reacties hier, het lijkt me nogal logisch dat het merendeel van de oudere maagden zich er triest om voelt aangezien je er tegenwoordig overal mee geconfronteerd wordt. Maar om dan gelijk de oudere maagden helemaal af te schrijven als weirdos
Oudere?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef 501105 het volgende:
Pfff ik weet wel dat ik als oudere maagd (20) nog deprier dan normaal wordt door het lezen van sommige reacties hier, het lijkt me nogal logisch dat het merendeel van de oudere maagden zich er triest om voelt aangezien je er tegenwoordig overal mee geconfronteerd wordt. Maar om dan gelijk de oudere maagden helemaal af te schrijven als weirdos
Dat een relatie wat rustiger opstart en je elkaar eerst écht goed leert kennen voor je seks met elkaar hebt lijkt me achteraf beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat had dat voor verschil gemaakt dan denk je?
Neequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:20 schreef Modus het volgende:
Moet je eerst getrouwd zijn om elkaar goed te kunnen leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |