abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75916231
Het vorige deel: Slank # 902 Met sneeuw-stress en moonboots

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden
pi_75916242
yay!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:53:35 #3
70532 loveli
N
pi_75916294
Het is blond en het is intelligent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak door m'n TVP's heen
crap in = crap out
pi_75916299
Jullie gaan ook veel te snel
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:55:25 #5
70532 loveli
N
pi_75916355
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie We gaan ook veel te snel
crap in = crap out
pi_75916362
!
Ja doei.
pi_75916399
Lijstje dan maar:

O: bak magere kwark met een halve banaan in stukjes erdoor
T: wat cashews
T: bakje couscoussalade
L: grote waldkornbol filet Americain
T: wat cashews
D: vega-pasta met broccoli/pesto-roomsaus
Ja doei.
pi_75916415
Ga naar m'n werk, doei!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75916435
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja ja.

Even post uit vorige topic:

Hadden jullie vorig jaar wel dat je op een gegeven moment wist van elkaar wie wie had nadat de kado's uit waren gepakt? Want dat was nogal een punt van discussie bij mijn familie dit jaar met sinterklaas. Terwijl mijn vrienden het allemaal al wel wisten. Ik heb (behalve mijn naam dus al op de doos geschreven ) ook een kaartje erbij gedaan.
pi_75916436
Ik ga douchen en dan mijn moeder dwingen om een lijstje te maken voordat we de boodschappen voor kerst gaan halen, want anders slaat ze door in de winkel

En dan kijken of ik haar een aerobed krijg aangesmeerd, anders moet ik op het k*tmatrasje met kerst omdat mijn zus & schoonbroer de goeie matrassen krijgen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:58:17 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916462
Hoi
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:58:39 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916471
En als ik er alleen voor stond, zou ik albert.nl inschakelen geloof ik .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75916660
@ xcuzme: ik heb nooit voor 60 euro boodschappen

ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
Kwak
pi_75916692
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als ik er alleen voor stond, zou ik albert.nl inschakelen geloof ik .
Doe ik ook wel eens En dan alleen maar houdbare pakken drinken kopen
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:05:14 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916708
Ook niet voor kerst? Dan kom je er toch al snel aan? Als ik er niet helemaal aan zou komen, dan zou ik gewoon voorraad gaan bestellen. Wasmiddel tikt altijd wel lekker aan, paar flesjes wijn, paar pakken sap en voila!

En waarom jeukten je enkels??
pi_75916740
Albert bezorgt hier niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75916777
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:

ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
Neen? Huh ? Doe je iedere dag boodschappen? Ik geef niet iedere dag veel geld uit want ik eet geen vlees en niet zo veel.. Maar opgeteld kom je wel op een groot bedrag!
pi_75916791
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:

ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zit

bij de Lidl komen we daar iig niet aan, voor zover ik weet
Ja doei.
pi_75916813
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Neen? Huh ? Doe je iedere dag boodschappen? Ik geef niet iedere dag veel geld uit want ik eet geen vlees en niet zo veel.. Maar opgeteld kom je wel op een groot bedrag!
dat kan dus beter!

geloof dat wij elke week iets van 30 euro boodschappen doen + wat vlees wat er al in de vries ligt en wat basis dingen zoals pasta/rijst/wraps/pita's --> max 50 euro, met z'n tweeen, voor een hele week!
Ja doei.
pi_75916814
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook niet voor kerst? Dan kom je er toch al snel aan? Als ik er niet helemaal aan zou komen, dan zou ik gewoon voorraad gaan bestellen. Wasmiddel tikt altijd wel lekker aan, paar flesjes wijn, paar pakken sap en voila!

En waarom jeukten je enkels??
ik vind t zonde om ineens 60 euro te gaan uitgeven met dingen die ik normaal pas over een maand ofzo zou kopen... ik doe echt twee maanden minstens met een fles wasmiddel (denk wel 3 eigenlijk), drink geen nsap en fris (1 pak dubbelfriss mag ik elke week kopen van mezelf, of druivensap, en soms 1 fles limosiroop, maar max 1 in de maand) verder drink ik water. wijn drink ik ook niet in mn eentje en heb nog flessen staan, en kerst eet ik bij mn ouders

als ik een feestje geef thuis, dan kan ik t wel een keer doen... dan kom ik wel hoger uit. maar dit jaar vier ik mn verjaardag met een vriendin in de kroeg, we kwamen namelijk op een gezamenlijke lijst van 125 mensen die lang niet allemaal komen, maar toch, past in geen van beider huizen (we zijn 1 dag na elkaar jarig en wilden t zelfde weekend vieren, en de overlap is ongeveer 50%)
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:09:27 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916868
Oh maar het was ook hypothetisch hoor kwak . Dat je er alleen voor staat én een kerstdiner zou moeten verzorgen. Dan zou ik het wel weten . Wij bestellen ook alleen bij gelegenheden bij albert. Laatste keer was in maart toen Duvel en ik onze verjaardagen vierden. Hoefden toen alleen nog op de dag zelf wat verswaar te halen en klaar! .
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:10:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75916899
Loveli, lekker adrem ben je weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_75916908
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zit

bij de Lidl komen we daar iig niet aan, voor zover ik weet
jup, ik ga naar de AH en kom op ongeveer 120-150 euro voor een maand (incl. alles, ook lichaamsverzorging enzo). maar veel daarvan (groente, vlees) is geen twee weken houdbaar (ik eet groentes rauw, dus kan niet voorkoken en invriezen, en zo groot is mn vriesvak nou ook weer niet).

ik ga ongeveer 2 keer in de week, en besteed ongeveer 20 euro elke keer. soms meer soms minder, en soms ga ik maar 1 keer. ik ben nu al een week niet meer geweest en heb nog eten in de vriezer.
Kwak
pi_75916984
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat kan dus beter!

geloof dat wij elke week iets van 30 euro boodschappen doen + wat vlees wat er al in de vries ligt en wat basis dingen zoals pasta/rijst/wraps/pita's --> max 50 euro, met z'n tweeen, voor een hele week!
Ik heb gister voor 13 euro koffie gehaald (40 cupjes en 6 gratis ik drink niet zo veel koffie doe ik ook heeeel lang mee.. is de eerste keer dat ik koffie kocht eigenlijk!)
en voor 19 euro boodschappen (brood, kaas, 10 bolletjes, chocopasta, vlokken, hagelslag, crackers, 2 blikjes cola, 3 zakken snoep, daar kan ik wel even mee doen )

het avondeten was 65 cent... vriendje had wokgroente van 60 cent + quorn stukjes... ik had cassave kroepoek gehaald voor 65 cent en had nog 6 pakken rijst van de 2 halen 1 betalen actie van albert!
pi_75917040
Ik kan niet meepraten want ik doe nooit boodschappen (maar ik zou ze dan liever in mn eentje doen, paar fietstassen/krantentassen op mn fiets en dan past alles wel).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75917087
Die 13 en 19 euro waren eigenlijk wel extreem Normaal koop ik 1x per week brood en of ik kook samen of ik eet voor 4-5 euro buiten de deur
pi_75917293
Vanavond komt bij Albert bij mij, maar dat belet me niet om zelf ook nog de gewone AH leeg te kopen.

O: volkoren pistoletje uit de oven met filet A., sjalot en een gekookt eitje erop.
L: ?
D: ik heb alle onbestemde prutjes uit de vriezer gehaald. dus iets daarvan. Heb space nodig in de vriezer!!!!!
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 11:23:47 #28
70532 loveli
N
pi_75917459
Geen idee hoeveel gourmetpakketten appie verkoopt, maar goede kans dat die de dag voor kerst worden afgeprijsd met een tht van 25-12.
crap in = crap out
pi_75917532
tvp!
pi_75917544
Co!!!! Ken jij die Dulsao de Brazil?
pi_75917732
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoeveel gourmetpakketten appie verkoopt, maar goede kans dat die de dag voor kerst worden afgeprijsd met een tht van 25-12.
dat dus!

korting-hunten is tof
Ja doei.
pi_75917781
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Co!!!! Ken jij die Dulsao de Brazil?
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
pi_75917851
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
Nespresso cupje
pi_75917909
Die vind ik echt heel lekker! Lekkerder dan de arpeggio die ik nu heb

Ik had
- ristretto
- dulsao de brasil
- arpeggio
- roma

En het waren de persoonlijke favorieten van de Nespresso man.. Plus ik kreeg 6 limited editons gratiez Vast omdat ik zo leuk naar hem lachte Of krijgt iedereen dat ?
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:44:32 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75918275
Hooi,
Lijst:
O: kom yoghurt met een banaan
S; 80min. hometrainen
T: enorme appel
L: 2 kommen kippensoep, boterham filet americain en boteram huzarensalade
T: boterham kalkoenfilet, boterham kaas
T: peer
T: merci
D: biefstuk met verse sperzieboontjes en sla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:49:58 #36
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75918501
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooi,
Lijst:
O: kom yoghurt met een banaan
S; 80min. hometrainen
T: enorme appel
L: 2 kommen kippensoep, boterham filet americain en boteram huzarensalade
T: boterham kalkoenfilet, boterham kaas
T: peer
T: merci
D: biefstuk met verse sperzieboontjes en sla
Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijn . Ik ga zo een normale appel eten met wat yoghurt .
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:55:08 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75918710
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

.

Ik dacht ook aan een bandje idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_75918772
Ik heb vanochtend ontbeten met een banaan. Meer was er niet .

Misschien moet ik toch maar eens zelf boodschappen gaan doen

Ik zit thuis omdat ik geen zin heb om weer anderhalf uur enkele reis te maken om op kantoor te komen, dus ik zou gaan thuiswerken.. Maar nu doet mijn mobiel internet het niet en de mensen die me kunnen helpen zijn op vakantie !! Via mijn eigen laptop kan ik niet werken want ik heb de goede proggies enzo niet.. Fijn
pi_75918883
OK. In slank posten dat je je deadline ruim gaat halen, is blijkbaar bad karma Ineens kwam de opdrachtgever gisteren met een miljoen aanvullende eisen, en heb ik met opkomende migraine weer onbeschoft lang door moeten werken om alles af te krijgen Daarbij is ook een zak fudge (die bedoeld was om muffins mee te maken) gesneuveld

Ah well. Deadline is nu echt gehaald, en ik ga me eens bezighouden met leukere dingen, zoals het opruimen van mijn bureau en mail sturen naar mijn afstudeerders. Hardlopen zit er vandaag niet in, vrees ik. Want ik ben ook ineens helemaal gesloopt Maar: morgen op vakantie
pi_75919028
wauw CF, supergoed! (op de fudge na)

ik heb net één stap buiten de deur gezet, dat gign wel, nam overmoedig een stebvige tred ricvhting kantoor, gleed uit op de stoeprand, zwikte door mn enkel en landde op mijn derriere...

ik werk dus nog maar een dagje thuis met het materiaal dat ikhier heb. moet wel een middag en avond werk in zitten...

mn eten begint wel op te raken, maar geen zin om naar de winkel te gaan. heb nog vanalles, alleen geen enkel broodbeleg meer. zit dus droge boterhammen te kauwen. wel lekkere bammen...
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:03:15 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75919044
Yay CFert! Het kostte moeite, maar je hebt het gehaald (al dan niet met futs! ) dus je mag trots op jezelf wezen en morgen relaaaaxed op vakantie!

Wij vergeten trouwens bijna *altijd* de vuilnisbak op het hoekje te zetten op ophaaldag Vanochtend ook - ik word wakker, hoor aan de achterkant een vuilniswagen, denk "kut kut " en kijk of vriendje hem al heeft weggezet - nee. Kut. Ding zat vastgevroren en dichtgevroren, dus heb hem in noodvaart los moeten bikken en naar de ophaalplek gereden Tot zover mijn spannende leven

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-12-2009 12:22:57 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:04:32 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_75919094
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR

Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:07:40 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75919213
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
vastgevroren aan dichtgevroren
Watte? .

voor CF: ik vind dat zo goed hè, dat je dan toch altijd zo hard doorwerkt. Zoveel verantwoordelijkheidsgevoel heb ik niet, geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_75919352
overigens: ik kan op de vrijdag blijven werken hier het levert voorlopig geen problemen op, en als wel, dan lossen we dat op die dag wel op
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:21 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75919429
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
wauw CF, supergoed! (op de fudge na)

ik heb net één stap buiten de deur gezet, dat gign wel, nam overmoedig een stebvige tred ricvhting kantoor, gleed uit op de stoeprand, zwikte door mn enkel en landde op mijn derriere...

ik werk dus nog maar een dagje thuis met het materiaal dat ikhier heb. moet wel een middag en avond werk in zitten...

mn eten begint wel op te raken, maar geen zin om naar de winkel te gaan. heb nog vanalles, alleen geen enkel broodbeleg meer. zit dus droge boterhammen te kauwen. wel lekkere bammen...
Ik heb nu wel een mental image Niet zeer gedaan?

Even afkloppen, maar ik ben nog niet gevallen . Ik denk dat ik mijn wandelbonken daar erkentelijk voor mag zijn .
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:19:32 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75919700
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijn . Ik ga zo een normale appel eten met wat yoghurt .
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen

CF bijna vakantie!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75919800
Yay, CF, bijna naar warm puerto rico! Jaloers!!

En kwak, klinkt pijnlijk en grappig tegelijk! Zoiets als fietsers die in de trambaan terecht komen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75919864
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier

ben inmiddels alweer 9 kg kwijt... vanmorgen 78 kg (BMI 22,8) en ik doe dr helemaal niets voor.
(wat 2 weken ziekenhuis al met je lichaam doen... )
denk dat ik alweer blij ben met een gewicht onder de 75 kg...

maar eerst dus niet lijnen; want ik geef Evie borstvoeding en die moet nog flink aansterken door mijn melk.
ff spammen met ons kleine meisje:

[ afbeelding ]
nog in het ziekenhuis
[ afbeelding ]
de dag dat ze mee naar huis mocht (do 17 dec)
Evie in de tummytub:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ben helemaal flieft op ons meisje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:23:52 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75919902
Arme Kwak

Vik: ja dat moest 'en' zijn natuurlijk

Mo: yay!
pi_75919907
awww wat een schattepetatje! fijn dat ze thuis is nu!
Kwak
pi_75920153
Kwak

Viking, 't is vooral dat als ik het nu afheb, dat ik dan op vakantie kan met het idee dat ik januari weer lekker fris aan mijn eigen onderzoek kan beginnen. Dat werd ook wel weer eens tijd

BJ, wat een mooitje! Die diepzinnige rimpels op de tummytub-foto Fijn dat je weer een beetje afvalt, hoef je je daar iig geen zorgen om te maken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:29:58 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75920155
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen
[ afbeelding ]

CF bijna vakantie!
Lekker! Succes met dweilen .

Wat een mooie dochter heb je BJ!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_75920212
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:33:25 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75920295
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier
. Gezellig! .
quote:
ben helemaal flieft op ons meisje
En terecht. Wat een schatje .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:36:26 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75920404
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Phaidra het volgende:
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Dat dus!

Meh, fysio maar afgemaild voor morgen. Ik heb er weinig fiducie in dat ik morgen stipt half 9 in Rotterdam in het ziekenhuis kan belanden. Dat wordt pas weer 2010 een keer behandeling. Niet fijn nu .
pi_75920465
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR

Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
Stem op mij Ik heb tieten
pi_75920578
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Stem op mij Ik heb tieten
stem op mij mijn dino eet zwarte piet op

Kwak
pi_75920619
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)

[2] kwakz0r (punten: 2)

[3] uniekhoorn (punten: 1)

Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen

OK!

!
pi_75920654
hahaha nee joh, mensen moeten lekker stemmen op wat ze leuk vinden.

ik voel me al geen totale loser meer, omdat ik toch nog punten hebvan co en pfje...
Kwak
pi_75920679
Awww babypiccies

Wij hadden net de postbode aan de deur, 27 euro betalen. Dus wilde al mijn vader bellen om 'm te pesten dat z'n bestelling door de douane eruit was gepikt, blijkt het het jaarlijkse kerstgeschenk uit Korea te zijn
Ik ben dan altijd weer benieuwd of en wat Guus Hiddink krijgt (mijn vader is voor zijn werk ooit twee keer in Korea geweest).

Mijn ouders sturen ook altijd wat terug, dit jaar gaan we voor Delfst blauw
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75920691
Nee we gaan tactisch stemmen !!
pi_75920726
Delfst Mkeej.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:37 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_75920768
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
Vorig jaar hielp dat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75920774
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
pi_75920783
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

Vorig jaar hielp dat
!
pi_75920882
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
pi_75920929
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_75920960
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

O geen idee ik maakte een grapje !
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:57:17 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75921170
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Nee Delftst blauw .

Mijn zus tekende onlangs op een papier dit en vroeg: wat staat hier?

Dttttttttttt
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:58:16 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75921200
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]

[2] kwakz0r (punten: 2)
[ afbeelding ]

[3] uniekhoorn (punten: 1)
[ afbeelding ]

Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen

OK!

!
Zeg dame, misschien wil ik nog wel een keer winnen .

Nee is goed, hoor, ik win toch niet meer en mijn ava is ook beslist niet de leukste! En ik stem niet bewust op Slankies .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:58:56 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75921221
Ik heb al gestemd!
pi_75921269
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb al gestemd!
Je mag nog wijzigen
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:01:11 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75921305
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Je mag nog wijzigen
Neuh ik vond dat de leukste
Fair's fair!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:01:48 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75921322
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Neuh ik vond dat de leukste
Fair's fair!
* Viking84 voelt een bitchfight aankomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_75921405
Wat een eerlijkheid
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:16 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75921640
ik ben weer veilig in Duitland. Wat een reis, maar alles ging voorspoedig. Tot het vriendje er niet was om me op te halen en ik dus een half uur op hem moest wachten, na een reis van 15 uur. Toen was ik wel even pissig. Maar goed, ik ben er, en heb de laatste kerstcadeautjes al weer binnen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:15:20 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75921834
WB Nynke!

Het sneeuwt weer in Den Haag.
pi_75921868
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee Delftst blauw .

Mijn zus tekende onlangs op een papier dit en vroeg: wat staat hier?

Dttttttttttt
SPOILER
haha

BJ haai ik had al 100 keer gezegd hoe mooi Evie is, maar k doe het gewoon nog een keer, wat is het toch een heerlijk prulleke jullie meisje zo mooi <3
En al 9 kilo! Hoera! komt helemaal goed, onder die 75 gaat ook prima lukken. Wat je zegt, gewoon even rustig aan, het komt vanzelf. Doe maar lekker spekkies kweken bij je meiske

Ik was jullie weer kwijt, sinds ik die AT gebruik ben ik van alles kwijt steeds
Lijstje van gister:

O: 2 boterhammen worst
L: vieze hotdog van Hema (bahbahbah)
T: appelflap
D: cannelloni
T: chocolademelk met slagroom

En over boodschappen doen, ik ben erg goed in goedkoop boodschappen doen, helaas mn lief niet. En sinds ik met hem samen woon is het me niet echt meer gelukt om de draad op te pakken qua goedkoop en handig inkopen.
Ik deed altijd 2 keer per week boodschappen, at nauwelijks vlees en deed veel vers + voorraad en een beetje vooruit denken enzo. Vriendje is meer van het om kwart voor vijf dagelijks even langs de supermarkt om spullen voor die avond te halen. En daarnaast is hij ook nog eens heel erg van de a-merken.

Ik heb hem nu ein-de-lijk aan zn verstand dat ik echt geen a-merk cola-light hoef. Het maakt me echt niets uit dus haal dan maar gewoon de goedkoopste. In t nieuwe jaar ga k wat meer structuur in de boodschappen brengen want k ben het wel zat eigenlijk om steeds veel geld kwijt te zijn aan boodschappen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75921882
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
nee, want ik vind die van Arcee de leukste
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:18:14 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75921951

Donderdag weer winterse neerslag. Hallo witte Kerst
pi_75921966
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?
SPOILER

Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee was Boos dat ik was, na 5 uur treinen Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
pi_75921987
oh en een lijstje van vandaag:

O: 3 boterhammen, 2 hagelslag 1 pindakaas
T: bakje verse ananas
T: zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn, 2 gek. ei, ui, beetje mayo enz.)
D: pitabroodjes met tonijnsalade (andere tonijnsalade, tonijn uit blik met ui, mais, basilicum en tomaat, erg lekker )
T: chocomel met slagroom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75922061
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Donderdag weer winterse neerslag. Hallo witte Kerst
oh daar ben k niet zo blij mee eigk
ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.

Als het is zoals een paar dagen terug dan denk ik niet dat we gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75922117
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.

wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:23:06 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75922144
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja hier hetzelfde hoor, maar dan zonder baby . Moeten via binnenwegen naar Purmerend en 2e Kerstdag het land oversteken richting de Achterhoek. Maar als het is zoals zondag en gister, dan gaan wij ook niet.
pi_75922174
zow, gestemd, lunch op, nu weer even aan het werk en staren naar de telefoon met hopelijk goed nieuws over onze auto
Ja doei.
pi_75922186
hmmm net regende het maar inmiddels ook weer sneeuw.
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:25:29 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_75922248

Donderdag wordt idd de minste dag van de week
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:25:39 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75922257
Oei Huup, kan me voorstellen dat dat niet fijn is nee! Anders (schoon)ouders naar jullie uitnodigen?
Al waren de wegen de afgelopen week wel goed begaanbaar, alleen de woonwijken enzo niet! Lekker lijstje trouwens Wel misschien wat weinig nog

Nynke, veel plezier met je Duutser! Zeg maar dat ie warme choco moet maken om het goed te maken

En weebee BJ, nu mét baby'tje! Gefeliciteerd nog met Evie!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:26:45 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75922313
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee was Boos dat ik was, na 5 uur treinen Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.

K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.

Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:26:50 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75922317
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Donderdag wordt idd de minste dag van de week
Eerlijk gezegd zou ik het prima vinden als het donderdag regen wordt ipv sneeuw . Liever veilig op de weg dan die witte kerst eiks...
pi_75922338
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...
De A10 was gisteren gewoon wit parkeren is vreselijk idd!

Hier regent het trouwens..
pi_75922362
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:

[..]

De A10 was gisteren gewoon wit parkeren is vreselijk idd!

Hier regent het trouwens..
echt? de A4 was prima te doen!
Kwak
pi_75922370
Is dit schattig of gênant?

Bekijk deze YouTube-video

.

Wat is er mis met deze post ?!!

pi_75922462
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt? de A4 was prima te doen!
Vaag! Had daar vlak voor wel gesneeuwd, maar als er gepekeld is smelt dat toch snel? Vind het over het algemeen wel fijn rijden op de snelweg Hier in de straat is het een grote ijsbaan (bij vriendje ook trouwens)
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:33:12 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75922573
Dweilen, dat zijn ook veel kcal

Nu boontjes punten... heerlijk zo'n dag voor jezelf
pi_75922626
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:

.

genant, duidelijk..
Ja doei.
pi_75922767
Net pas uit bed ik begin nu toch wel de voordelen van ingesneeuwd zitten te zien
Zometeen cadeautjes en dan de rest van de dag lekker samen wandelen door de sneeuw en kolonisten van catan spelen
Vanavond uiteten als we een restaurant kunnen bereiken tenminste
pi_75922850
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Net pas uit bed ik begin nu toch wel de voordelen van ingesneeuwd zitten te zien
Zometeen cadeautjes en dan de rest van de dag lekker samen wandelen door de sneeuw en kolonisten van catan spelen
Vanavond uiteten als we een restaurant kunnen bereiken tenminste
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:41:49 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75922908
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

genant, duidelijk..
Datte Ik zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
pi_75922942
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
pi_75922952
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Datte Ik zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
ja, ik kon het ook niet lang aanzien !
Ja doei.
pi_75922979
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.

Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
vervelend vreemd? idd? wat vmw zegt?
Ja doei.
pi_75923118
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
Dordrecht en ik moet met de trein (waarom heb ik ook mijn auto thuis laten staan)
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:53:50 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75923447
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:

.

What's with the smurf on helium?
pi_75923621
dat filmpje
wtf. haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:10:25 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_75924164
Zo twee "grote" mandarijnen van AH op, da's genoeg citrusfruit voor een week
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:11:51 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75924210
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
vervelend vreemd. NIet spraakzaam, niet aanhankelijk...maar hij heeft ook cadeautjes verstopt, en mij expliciet verteld waar ik niet moet kijken. Dat maakt het wel wat lastig.

Goed, misschien is hij wel zo gestressed dat hij mij er even niet bij kan hebben, maar dat vind ik wel jammer. Het er vanavond maar eens over hebben..
pi_75924217
nou de auto gaat niet klaar zijn voor kerst ik kan wel janken, echt..

Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:12:24 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75924234
Oh, en hij was te laat omdat hij met vrienden wat was wezen drinken en de ober die de rekening moest brengen daar heel lang over deed. Niet echt een goed excuus, maar ja.
pi_75924265
Awh Nyn zal vast wel goedkomen..
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:14:53 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_75924351
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:

Wat moet er aan gebeuren dan Hij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:15:22 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75924374
quote:

Das mooi klote
pi_75924382
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wat moet er aan gebeuren dan Hij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
dat is heul niet zeker niet. wrsch radiator en zulks kapot maar ik zou bijna zeggen 'we gaan morgen zelf wel even kijken'
Ja doei.
pi_75924496
quote:

Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?

Nynke, wat rot. Als persoon met eenzelfde soort baan als jouw vriendje zou ik inschatten dat hij gewoon moe en gestresst is, zo voor de kerst. Voor verdere toelichting kun je ook kwak vragen Mijn Meneer heeft het de afgelopen dagen ook een paar keer met me te stellen gehad Kerstdeadlines

Hopelijk wordt het na een dag of twee niet werken beter
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:19:22 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75924545
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.

Hoop dat het goedkomt Nynke .
pi_75924599
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, want 1e kerstdag moeten we dus naar het Westen.. en we willen gewoon niet in Den Haag blijven slapen en ook niet om 9 uur 's avonds de trein al moeten pakken...
Ja doei.
pi_75924776
Vanavond gaan we waarschijnlijk naar een poffertjessalon waar we al langer heen wilde moet nog helemaal in de stijl van de jaren 30 zijn.....
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:24:36 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75924777
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.

Het komt vast wel goed. Ik had alleen gehoopt dat hij enthousiast zou zijn om mij weer te zien. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Ik ga eerst nog maar eens een dutje doen, 16 uur reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!

Oh, en thanks, allemaal!
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:26:51 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75924883
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ik Maar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen

Da's kut van de auto, Mo!
pi_75924890
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!
pi_75924895
Rijdt er iemand toevallig 24 december van Amsterdam richting Rotterdam/Schiedam/Spijkenisse ? Ik vertrouw het OV niet meer zo !!
pi_75924922
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!
Was duidelijk dat je dat niet wilde hoor
pi_75924979
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ik Maar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen

ja.. Mr.Mo had ook begrepen gisteren dat hij dus gisteren of vandaag er naar gekeken zou hebben en gelukkig gaat hij nu even bellen om de opdracht in te trekken.. gaan we er wel eerst zelf naar kijken.. wellicht kunnen we morgen nog wat regelen.. dan blijf ik morgen wel thuis om te kijken wat ik nog kan doen aan bestellen van eventuele 'nieuwe' onderdelen en zulks.

echt, ik sta op janken hier was zo blij met ons autootje en dan krijgen we dit
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:30:15 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925015
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

in mezelf mekkerde ik ook heel erg toen ik naar de stad liep zonet, om kerstcadeautjes voor hem te kopen. Maar goed, in jezelf mekkeren is niet zo leuk, dus toen heb ik besloten dat ik er maar het beste van moet maken. Maar, even klagen is soms wel prettig!
pi_75925027
Mo... Chill... Auto's kunnen stuk gaan.....
pi_75925059
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Mo... Chill... Auto's kunnen stuk gaan.....
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn het is gewoon oneerlijk
Ja doei.
pi_75925089
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn het is gewoon oneerlijk
Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!

Ik weet niet eens hoe ik bij mijn familie ga komen Ik ga denk ik liften!
pi_75925109
Mo, kun je niet een autootje lenen van vrienden?

Enne, nynke: daar zijn we voor, hoor
pi_75925152
Nynke.
Het viel me op dat je de laatste tijd vaak postte dat jullie ruzie en onenigheid hadden.
Kan het zijn dat het daar aan ligt?
Niet goed onenigheden uit kunnen praten is m.i. een groot nadeel van afstandsrelaties. Woorden komen op schrift zoveel harder aan dan wanneer je iemand in het echt spreekt.
Dat je gelijk pissig op hem bent zodra jullie elkaar wel weer zien helpt ook niet echt natuurlijk.
(hoewel ik wel snap dat je er niet blij mee bent dat hij je laat wachten, maa een wereldramp is het niet)
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:33:52 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925171
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...

Kom, mo. Je hebt een auto gekocht, en je weet dat auto's niet volmaakt zijn en wel eens kapot gaan. Natuurlijk is het kut, maar goed, niets aan te doen. Wie weet sneeuwt het toch zo hard op 1e kerstdag dat je wel bij je familie moet blijven slapen, ookal zou je met de auto gaan. Eventuele duurdere oplossing: huur een autotje voor 2 dagen...
pi_75925179
Stel dat m'n reis normaal 3 uur duurt.. En de 24e zal er nog sneeuw liggen? Is er een kans dat ik aankom op mijn bestemming ? Ik dacht van niet

Dus ik ga een auto proberen te kapen of te liften !
pi_75925243
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!

Ik weet niet eens hoe ik bij mijn familie ga komen Ik ga denk ik liften!
Ik moet me zelfs zorgen gaan maken hoe ik terug naar huis kom om vervolgens de volgende dag weer terug naar de ouders van mijn vriend te gaan en dan 2e kerstdag weer naar mijn huis te gaan (en eigenlijk zondag weer terug naar de familie van mijn vriend omdat zijn neefjes jarig zijn)
Maar dat gaat dus niet gebeuren
pi_75925255
PF wij gaan vanaf den haag in de richting van Spijkenisse, ietsjes er voorbij nog zelfs
maar vriendje wil geen fokkers meenemen tsk. Flauw!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75925257
laat maar..

ik baal gewoon dat de auto die we net 2 weken geleden gekocht hebben kapot is, en dat voelt gewoon klote vooral als een garage z'n beloftes ontkent en niet nakomt maar ik houd er wel over op.
Ja doei.
pi_75925270
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef AKnynke het volgende:

[..]

of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...
Hallo perspective Mo, als 't enige troost is: wij hadden binnen een maand na aankoop een onvoorziene reparatie van bijna 1000 euro aan dat brikkie van ons Shit happens.
pi_75925273
oh en Mo wat kut van je auto zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:36:17 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925278
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nynke.
Het viel me op dat je de laatste tijd vaak postte dat jullie ruzie en onenigheid hadden.
Kan het zijn dat het daar aan ligt?
Niet goed onenigheden uit kunnen praten is m.i. een groot nadeel van afstandsrelaties. Woorden komen op schrift zoveel harder aan dan wanneer je iemand in het echt spreekt.
Dat je gelijk pissig op hem bent zodra jullie elkaar wel weer zien helpt ook niet echt natuurlijk.
(hoewel ik wel snap dat je er niet blij mee bent dat hij je laat wachten, maa een wereldramp is het niet)
nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.
pi_75925284
Ik ben ook een drama llama want ik wil niet alleen naar mijn schoonfamilie! Vriendje gaat morgen al om een dag gezellig met z'n moeder thee te drinken en ik zou dus de 24e gaan. Maaaaaaaaaaaaar ik sta liever samen vast in de sneeuw/het perron. En hij en z'n moeder wilden graag een paar dagen samen zijn. Ok prima MAAR het is alsnog maar een dag zie ik nu op de kalender ?!
pi_75925286
Balen moblo.
Misschien kun je een autootje huren voor de kerst?
pi_75925316
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
PF wij gaan vanaf den haag in de richting van Spijkenisse, ietsjes er voorbij nog zelfs
maar vriendje wil geen fokkers meenemen tsk. Flauw!
! Ik moet er ook nog iets voorbij maar meestal word ik bij Spijkenisse opgehaald!
pi_75925342
fiat panda is te huren voor een weekend voor 65 euro ofzo maar zal met kerst wel duurder zijn... is eventueel een optie, maar we gaan morgen dus even naar de auto kijken om te zien of we het zelf op kunnen lossen...
Ja doei.
pi_75925355
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.
Heh Als het een troost is: dat soort dingen denken mannen zeer zelden. Ook niet als je een beetje ruzie hebt. Echt niet.
pi_75925361
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller ?!
pi_75925372
Oh, dan was het vast al langer geleden dat het me opviel denk ik.
Een goed gesprek met een glaasje wijn en een gezellig kaarsje aan doet vast wonderen vanavond.
pi_75925376
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef P.F het volgende:

[..]

! Ik moet er ook nog iets voorbij maar meestal word ik bij Spijkenisse opgehaald!

mazzelaar haha
ik moest vroeger van mn moeder altijd gewoon op de bus wachten die maar eens per uur gaat.
Wij gaan richting Rozengnorft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75925440
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller ?!
Oja en ik moest anders maar niet gaan naar kerst als ik de treinreis zo vreselijk vond.

Neeeee het is niet de treinreis!

Het is het principe!

Nou ja ook die kut treinreis die natuurlijk 1000 jaar gaat duren. Maar vooral dat het gezellig is om op dat soort dagen samen te reizen en niet alleen. Want als het mis gaat ben je samen
pi_75925467
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:

De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
pi_75925501
Oh het gaat om de reis?
Tsja, samen is gezelliger, zeker als de NS er een potje van maakt.
pi_75925528
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nynke, wat rot. Als persoon met eenzelfde soort baan als jouw vriendje zou ik inschatten dat hij gewoon moe en gestresst is, zo voor de kerst. Voor verdere toelichting kun je ook kwak vragen Mijn Meneer heeft het de afgelopen dagen ook een paar keer met me te stellen gehad Kerstdeadlines

Hopelijk wordt het na een dag of twee niet werken beter
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)

ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...

ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...

desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
Kwak
pi_75925532
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
Er zijn 2 dagen dat ik niet alleen wil reizen.. Nou ja 3 kerstavond/kerst1/kerst2. Normaal maakt het niet uit maar ik zie mij daar al staan, ergens in Schubbekutjeveen.. Geen treinen.. Geen bussen

Hallo mevrouw PFje: HELAAS! Alle hotels zijn ook vol! Slaap maar onder een bankje! Doei!
pi_75925542
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
pi_75925627
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
O ik word niet zo snel chago van sneeuw hoor Of van vertragingen..

Alleen wel als ik vanuit de trein/van onder het bankje op het perron al die mensen gezellig met hun familie zie eten.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:45:44 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)

ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...

ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...

desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!

En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
pi_75925656
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
pi_75925669
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
pi_75925677
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
Nou ja. Eikelig doet.

Mannen
pi_75925700
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
Ik ga kijken of het vriendje van zijn zusje niet mee kan komen! Dan kan ik hem de schuld geven
pi_75925703
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.
Kwak
pi_75925752
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik trek altijd mensen aan in de trein dus ik heb er niets aan
pi_75925772
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!

Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
pi_75925788
quote:

[..]

Mag ik je ipod lenen dan?
En ik neem wel een boek mee
pi_75925806
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!

En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
t is echt zo. ik dahct eerst dat ik t aleen had maar ik hoor het van iedereen. tel daarbij de vraag op "waar ben ik eigenlijk in godsnaam mee bezig, heeft het wel zin" en t plaatje isw compleet.

voor de meesten staan daar ook de leuke momenten tegenover die t het allemaal waard maken...

t is niet zo gek dat heel veel promovendi op den duur naar een psycholoog gaan, of anderszins lifechanged uit de hele business komen (ik ben ook enorm gegroeid in 4 jaar) of ineens kinderen besluiten te krijgen
Kwak
pi_75925839
quote:
Tijdens onze reis naar Groningen heeft manlief waarschijnlijk zijn ipod op en lees ik een boek.
We komen de tijd wel door.
pi_75925840
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:

ik ook, vandaar de ipod (niet eens altijd aan) en het boek (niet eens altijd actief aan t lezen) - hallo dit is mijn cocon, ik ben niet bereikbaar gedurende deze reis
Kwak
pi_75925940
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:

En bedankt Maar wat je schrijft, is helemaal waar. En ik ben nog niet eens halverwege.

Nog een paar daagjes, kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:53:52 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75925952
Kerstmarkt! Leuk

Rozengnorft

Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurken en dan samen alternatieven bedenken

PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja he Als het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
pi_75926067
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kerstmarkt! Leuk

Rozengnorft

Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurken en dan samen alternatieven bedenken

PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja he Als het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:03:25 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75926278
PF Ik moet altijd zo lachen om jouw posts
pi_75926297
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.
Wat is de streek precies?
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:05:20 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75926342
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:05:21 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75926343
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien

Mo, balen van jullie auto, denk je ook wat goeds te kopen
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:07:43 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75926413
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien
.

* Viking84 ziet Festen-taferelen voor zich.
Niet meer actief op Fok!
pi_75926974
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.
Wat is de streek precies?
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder !!
pi_75927000
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF Ik moet altijd zo lachen om jouw posts
Ja sorry !
pi_75927310
Na een half jaar de cadeaubon in mijn kast te hebben liggen kon ik hem eindelijk geven aan mijn vriendje
Hij heeft een individuele roofvogel workshop cadeau gekregen van mij (kwam op het idee door een foto van Greys tijdens ook zo'n soort workshop)
pi_75927312
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag .
hihi

PF'je jij gaat niet richting R'burg dan ofwel? Als wel, wie is je freund dan, misschien ken k em wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927347
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bij woehoe!

maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927389
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga !
pi_75927446
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga !

met recht ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927572
Och Mo en Piefie, ik zou jullie met liefde mijn barrel uitlenen met kerst, maar dan moeten jullie 'm 1: delen, 2: komen halen in Limburg en 3: geen idee of ie het lang uithoudt (maarrrr: ben wel routemobiel-lid!). Hier dooit het wel.

Knuf voor Nynke Tis straks vast beter na een dutje.

Ik ben al doorgedraaid door mijn scriptie, dus een phD . Op de dag dat ik besloot om er maar mee te stoppen ben ik huilend en hyperventilerend naar huis gereden vanaf het werk. Voelde me echt zooooo verschrikkelijk klem zitten En toen had ik al therapie (ook voor de scriptie). Nu vind ik het soms wel jammer dat ik net geen drs ben, maar na vijf jaar zag ik het echt niet meer goedkomen.
pi_75927584
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bij woehoe!

maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
naais!

hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnen en ik ga niet meer winkelen wij doen niet aan cadeaus
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:39:40 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75927617
quote:

Oe oe!

Ik kreeg een fles wijn En ik drink niet.

Maar het gaat om het gebaar
pi_75927648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder !!
En jij niet dus?
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
pi_75927720
Ik heb mijn vriendje bijna zo ver dat hij mee gaat reizen met me.....alleen een klein probleempje hij moet nog een paar opdrachten nakijken voordat hij mee kan en dat is nog wel veel werk
Maarja nu eerst uiteten
pi_75927744
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En jij niet dus?
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
goeie
Ja doei.
pi_75927786
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

naais!

hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnen en ik ga niet meer winkelen wij doen niet aan cadeaus
ja stufi ook ja stufi... lening... same difference

en winkelen had ik al gedaan dus dit is een mooie aanvulling van mn saldo.
En ik krijg nog 260 euro terug van mn verzekering dus yay, t komt zomaar nog goed met mn saldo ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927818
wat nou slechte maand
Ja doei.
pi_75927910
en even een voor Mr.Mo gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:07 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75928127
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
en even een voor Mr.Mo gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!

Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!

Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
pi_75928129
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
wat nou slechte maand
psies!
niks dure maand! juni, das pas een dure maand! (dan is bijna al mn familie jarig keiduur man!)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75928258
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!

Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!

Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
hij is druk aan het werk, leest vanavond wel bij Hij heeft gisteravond ook nog gepost.
En dat weet ik wel, maar feit is dat ik dit gewoon even niet kan hebben, vooral omdat we hem NET hebben en niet al een tijdje ofzo.

En ik weet ook wel dat dit soort dingen niet te voorzien zijn (ook niet bij een auto van 4000 euro) maar in het Nijmegentopic zaten ze te zeiken dat we zo'n goedkope auto kochten en dat het wel slecht af moest lopen en dat het vast een kloteding was en zulks en dat we dom handelden omdat we er geen maandenlange zoekactie met vergelijken van maakten (voor een auto van 450 euro doen we dat niet nee) en dan heb ik zoiets 'ja, die lezen dat, en denken ZIE JE NOU WEL DOMME KUT!' terwijl dit echt niet aan te zien komen is! Rene had ook net nieuwe motor (een dag!!!) toen zijn waterpomp kapot bleek. Dat is gewoon kut, maar iets wat gewoon kan gebeuren... maar ik zie dan al die gniffelende mensen voor je zo van ' hihi, had je maar moeten luisteren, hihi' en ik ben dan verdrietig omdat ik mn kerst in het water de sneeuw zie vallen en en en..

nou ja.. we zien morgen wel verder

Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:02:54 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75928477
Had ook 500E meer, leuk zo'n eindejaarsuitkering
pi_75928481
Ik had het idd bij m'n auto van 3500 euro die ik toen nog niet lang had. Onderdeel van 400 euro stuk, maar wat erger was, was dat ie me op onverwachte momenten gewoon afsloeg (zomaar voor een rood stoplicht). En ik ben al zo'n zenuwpees in de auto.

Als de mijne nu weer stuk gaat koop ik er ook eentje van 450 euro, ben het echt zat. Heb er toen idd weken over gedaan eer ik een auto had uitgezocht Dus: jullie zijn juist niet dom. Hoop dat het gewoon nog in orde komt voor de Kerst.
pi_75928518
En dat de mijne voorlopig gewoon nog rijdt, stomme ding heeft net nieuwe banden en een reparatie van 300 euro gehad. Alweer.

pi_75928652
quote:

*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!

heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)

ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
Kwak
pi_75928872
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!

heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)

ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zo Nouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.

ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75928990
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zo Nouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.

ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'

t is bij mij 1300 euro extra (netto)....

de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:16:11 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75929057
Wij krijgen per januari 3 euro per dag reiskosten erbij

Ik zat even te kijken welke sport ik morgen eens moest doen maar ik ga gewoon zwemmen, nu het vakantie is, is het wedstijdbad de hele dag open... Dus zwemmen en mijn doel is 100 baantjes
pi_75929220
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

t is bij mij 1300 euro extra (netto)....

de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
ja hier bijna 800.

Ik heb niets van de faculteit gezien, maar ons secretariaat houdt die dingen meestal vast en mailt dan rond met de mededeling dat áls je het wilt hebben dat je het op kunt komen halen
Nouja ik zie het wel morgen. Of niet. Om het even, haal k wel wat lekkers bij Bertus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75929263
Ik heb nog geen loon
pi_75929359
ocherm
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:23:02 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75929404
Hier 500 extra voor mij, en 1000 voor vriend maar ik werk ook maar 28 uur, vriend 33.3 uur..
Nou ik ben tevreden, ondanks mijn nieuwe auto en lensimplantaten heb ik nog gespaard Ja,ik ben met de rest best wel zuinig
pi_75929407
syrena: ING rekening zeker? de ene bank houdt t langer vast dan de andere...
Kwak
pi_75929538
Halloooooo!

Ik heb vandaag geen last gehad van de sneeuw en morgen lekker vrij!

Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: cup a soup tomaat, boterham pindakaas
L: bruin pistoletje rosbief
T: twee mandarijntjes
T: ieniemienie stukje chocoladecake
D: asperges, vis, gebakken aardappeltjes
S: pilates
T: yoghurt met een halve banaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75929563
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
syrena: ING rekening zeker? de ene bank houdt t langer vast dan de andere...
ING ja. Maar normaal krijgen we het pas sw 24 of 26e, dus morgen zal 't wel komen. Ik sta nog ruim in de plus hoor, maar ben nieuwsgierig
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:28:13 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75929651
Nee, ik heb niet gespaard... ik kon het betalen... lensiplantaten 7000E, nieuwe auto 9000E

Door meevallers dit jaar kom ik gewoon op 0
pi_75929662
Ja doei.
pi_75929689
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

ING ja. Maar normaal krijgen we het pas sw 24 of 26e, dus morgen zal 't wel komen. Ik sta nog ruim in de plus hoor, maar ben nieuwsgierig

ah ok, ja ik krijg t officieel morgen pas. maar ik heb t vrijwel altijd op een dag tussen 21 en 23 in... de dag zelf of een dag voor er aangegeven staat op de website bij "salarisbetaaldata". ik ken het probleem met mensen met een ING rekening, die echt vaak hun salaris pas een dag of wat later binnen hebben dan de mensen bij gewone "banken" als de salarisbetaalder geen ING rekening heeft (voorheen postbank)
Kwak
pi_75930160
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet . Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren . Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:

Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd . En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk . Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
pi_75930224
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet . Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren . Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]

Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd . En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk . Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)
Kwak
pi_75930314
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)
Jawel . Want van september tot november ben ik al wel betaald .
pi_75930532

Lijstje vandaag

O/L:1 boterham met 2 eieren en ketchup, beker optimel
T: kwark met mandarijn
D: boerenkool (alweer) met slavink, piccalily, appelmoes
T: ?

Vandaag 3 keer vastgezeten met de auto in de sneeuw
pi_75930695
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef kwakz0r het volgende:

t is niet zo gek dat heel veel promovendi op den duur naar een psycholoog gaan, of anderszins lifechanged uit de hele business komen (ik ben ook enorm gegroeid in 4 jaar) of ineens kinderen besluiten te krijgen
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:55:11 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75930889
ING heeft nog steeds de reputatie langer over geld overmaken te doen, maar dat is echt niet meer zo. Zodra mijn baas op de magische knop heeft gedrukt, staat het ook op mijn rekening.

En mijn eindejaarsbonus was iets van 500 bruto. Nja, gegeven paard enzo.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:56:28 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75930948
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Halloooooo!

Ik heb vandaag geen last gehad van de sneeuw en morgen lekker vrij!

Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: cup a soup tomaat, boterham pindakaas
L: bruin pistoletje rosbief
T: twee mandarijntjes
T: ieniemienie stukje chocoladecake
D: asperges, vis, gebakken aardappeltjes
S: pilates
T: yoghurt met een halve banaan

De tof! Moest je ook met de trein? Ik probeer namelijk te bedenken of het de moeite waard is om het te proberen morgen Vriend moet namelijk op hetzelfde traject als ik, deels, en die deed er al veul langer over dan NS.nl aangaf Bareuh.

Mooi lijstje *sticker*
pi_75931092
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:47 schreef Ek-Mei het volgende:

Lijstje vandaag

O/L:1 boterham met 2 eieren en ketchup, beker optimel
T: kwark met mandarijn
D: boerenkool (alweer) met slavink, piccalily, appelmoes
Huuu. Wij eten ook boerenkool vanavond.

Dit weekeinde hebben we een sapcentrifuge gekregen. Goddomme, wat komen daar lekkere sapjes uit! Zo lekker luchtig, en met een laagje schuim erop. Mijn lief is nu fruit en groente aan het inslaan.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:00:33 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75931111
Ek mei en Goodbyie....
Leuk lijstje voor een anorexia patient.. mag wel wat meer hoor
pi_75931189
Ik heb hier weer een vlaai uit Limburg in de koelkast staan. Wil iemand hem alsjeblieft op komen eten?
pi_75931300
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ek mei en Goodbyie....
Leuk lijstje voor een anorexia patient.. mag wel wat meer hoor
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingen
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:11:08 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75931546
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingen
Eens..
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:11:57 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75931577
hey hey

bedankt voor de felicitaties allemaal; lief hoor!
en wat tof Huuphuup ook hier
hoeveel ben je dr al kwijt Huupje? en hoeveel was je aangekomen door je moooooooie meisje?

ik heb het nogal druk; de echt bijhouden en bijlezen gaat me denk ik nog niet echt lukken;
maar ik zal me langzaamaan weer een beetje infiltreren hier

en idd eerst flinke spekkies kweken op mijn minimeisje ...
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:14:36 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75931679
Hm Uniek, opinions may vary apparently Maar zou aan Goodbye's lijstje zeker geen anorexia-symptomen zien heur! Er mag misschien wat bij maar verders vind ik het een mooi lijstje

Ook lijstje!
O: twee volkorenpuntjes met ozzewoz
T: woeps, bijna vergeten paar left-over M&Ms
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T; bord champignonsoep met extra champignons toegevoegd
D: restje nasi met kipsaté
pi_75932266
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey hey

bedankt voor de felicitaties allemaal; lief hoor!
en wat tof Huuphuup ook hier
hoeveel ben je dr al kwijt Huupje? en hoeveel was je aangekomen door je moooooooie meisje?

ik heb het nogal druk; de echt bijhouden en bijlezen gaat me denk ik nog niet echt lukken;
maar ik zal me langzaamaan weer een beetje infiltreren hier

en idd eerst flinke spekkies kweken op mijn minimeisje ...
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zat
maar omdat het allemaal eigelijk door het vocht was zat ik twee weken na de bevalling alweer op mn pre-zwangerschapsgewicht. Dat was dus een goeie minimaal 12 liter vocht brr.
En nu eigenlijk nog steeds op dat gewicht, niets erbij niets eraf. Nouja het zijn ook niet echt de dagen voor mij nu om wat kwijt te raken dus ik ben allang blij dat er niets bij zit...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:39:15 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75932626
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zat
maar omdat het allemaal eigelijk door het vocht was zat ik twee weken na de bevalling alweer op mn pre-zwangerschapsgewicht. Dat was dus een goeie minimaal 12 liter vocht brr.
En nu eigenlijk nog steeds op dat gewicht, niets erbij niets eraf. Nouja het zijn ook niet echt de dagen voor mij nu om wat kwijt te raken dus ik ben allang blij dat er niets bij zit...
keurig toch?? en ja ik herinneren me jouw foto's nog van je benen.... wat had jij enorm veeeeeeel vocht bij je! Ik zit nu nog 6 kg boven mijn pre-zwangerschapgewicht... maar zonder rekening met iets te houden; val ik elke paar dagen een paar ons af ofzo... heel vreemd..
Misschien toch door de borstvoeding ofzo?
pi_75932681
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Ja je hebt een heel lief hoofd

Nu bijlezen
pi_75932769
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Huuu. Wij eten ook boerenkool vanavond.

Dit weekeinde hebben we een sapcentrifuge gekregen. Goddomme, wat komen daar lekkere sapjes uit! Zo lekker luchtig, en met een laagje schuim erop. Mijn lief is nu fruit en groente aan het inslaan.
De appelmoes moest op, mn zegt ook al dat t geen combi is
pi_75932822
En over de hoeveelheid, ik was pas 11 uur wakker, heb vandaag niks maar dan ook niks gedaan, behalve ff boodschappen met de auto, verder alleen op de bank gehangen, en er komt vanavond vast nog iets bij
pi_75933052
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

haha, nou, weet je, als ik in een stabiele langdurige relatie had gezeten was ik misschien ook wel zwanger geweest inmiddels hoor....
Kwak
pi_75933085
BJ wat een schattig garnaaltje

Nynke, wat rot, vooral als je niet weet wat er aan de hand is. Hoop dat het snel goed komt!

En dank jullie wel voor het stemmen op mijn dino! Lief
pi_75933243
Ik krijg geen eindejaarsuitkering en volgens mij ook geen kerstpakket.
pi_75933261
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar toch

En hoef jij geen colleges te geven enzo? Volgens mij, als ik besluit nu zwanger te willen worden, ligt volgend jaar het onderwijs van de afdeling op z'n gat
pi_75933561
Wie was hier ook alweer fan van The West Wing en zocht nog een andere serie? Nynke was jij dat? In elk geval, volgens mijn baas moet je dan Studio 60 On The Sunset Strip kijken.

Ben er nu mee bezig en ga daarna Westwing doen (verkeerde volgorde, maar goed ).
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:14:41 #234
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75933811
woowwww wat gaan jullie snel!! niet bij te houden!

ik las de discussie over onafhankelijk zijn, en toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk ook best onafhankelijk ben. Weer of geen weer, wel of geen bussen, ik bagger wel in mn eentje naar mijn werk, vind wel een manier om nog ergens boodschappen mee te vervoeren en graaf ook auto's uit het zand.

Maar vanavond ga ik als een echt afhankelijk meisje heel hard huilen op de schouder van Mc Army, tijdens de film (komt een vrouw bij de dokter)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75934138
Ooooh wat lief BJ .

Mag ik even spammen? Mijn sportvereniging is genomineerd voor "sportploeg van het jaar" binnen de provincie, wie mag ik een linkje PM'en waar je kan stemmen? En ze zijn ook echt goed, van het weekend weer een eerste plaats op een internationaal (!) tournooi waar ook het nationale team van Schotland en Iran kwamen . En al onze deelnemers gingen met een beker naar huis!
pi_75934343
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar toch

En hoef jij geen colleges te geven enzo? Volgens mij, als ik besluit nu zwanger te willen worden, ligt volgend jaar het onderwijs van de afdeling op z'n gat
Ik heb een aanstelling van 0,9 fte en dat is een volledige onderzoeksaanstelling. Wij hoeven dus geen onderwijs te geven, maar eigenlijk wordt het wel verwacht (voor de resterende 0,1 fte, wat in de praktijk altijd veel meer is). Ik heb mijn planning daarop aangepast: de eerste jaren begeleid ik alleen masterstudenten bij het schrijven van hun scriptie (dit jaar 4 studenten die de data niet alleen voor henzelf maar ook voor mij verzamelen ) en het geven van colleges doe ik pas als ik klaar ben met veldwerk (daar gaat zoveel tijd in zitten). Als ik in februari weer aan het werk ga, heb ik bovendien een assistent die me helpt met veldwerk. Daar heb ik budget voor.

Het is dus een combinatie van een goed projectvoorstel met een realistische planning, goede begeleiding - een deel van mijn proefschrift is al geschreven doordat mijn promotoren altijd beschikbaar zijn voor overleg - en zelf goed organiseren.

Het zal voor een deel ook wel een cultuurkwestie zijn, hoor. Hoewel ik collega's heb die volledig overwerkt zijn en het niet meer zien zitten, denk ik dat promovendi in andere (lees: exacte) velden het veel zwaarder hebben.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:36:54 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75934482
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh wat lief BJ .

Mag ik even spammen? Mijn sportvereniging is genomineerd voor "sportploeg van het jaar" binnen de provincie, wie mag ik een linkje PM'en waar je kan stemmen? En ze zijn ook echt goed, van het weekend weer een eerste plaats op een internationaal (!) tournooi waar ook het nationale team van Schotland en Iran kwamen . En al onze deelnemers gingen met een beker naar huis!
Hit meehhhh!
pi_75934831
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:32 schreef Claudia_x het volgende:

Het is dus een combinatie van een goed projectvoorstel met een realistische planning, goede begeleiding - een deel van mijn proefschrift is al geschreven doordat mijn promotoren altijd beschikbaar zijn voor overleg - en zelf goed organiseren.
Fail Ach, ik vind het leuk hoor, ik heb in mijn onderwijstaken evenveel plezier als in mijn eigen onderzoek, en het is dit semester best goed gegaan met plannen en overuren draaien (beter dan vorig jaar - toen heb ik met sluimerende griep en half overspannen de laatste twee weken gedraaid. Op vakantie stortte ik toen echt in

Nou ja. Voor vier jaar is het te doen, maar ik was niet van plan om de rest van mijn leven zo hard te werken
pi_75934885
Vriendje gaat morgen meetreinen heb wel moeten beloven dat we tussendoor naar Avatar in imax gaan
pi_75934900
Chico, ik wil ook wel even stemmen

Fantastische eetlijst vandaag
O: laatste 3 stukken fudge
L: couscoussalade
T: avocado
T: stukje geweldige chocolade met gemalen zoute amandelen
D: friet

En ook nog eens niet gesport. Maar wel mijn bureau perfect georganiseerd achtergelaten
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:50:55 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75934923
Waarom wou ik ook weer een promotieplek scoren na mn master?

Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaan Verhaal was een beetje cliché.
pi_75934971
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaan Verhaal was een beetje cliché.
Eens wb Avatar Hoe heb je 'm gezien? Ik in IMAX 3D en dat was wel echt heel gaaf
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:52:58 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75934996
Ik hoef Avatar niet zo nodig te zien eigs . Ik ga toch vooral voor het verhaal naar een film en niet voor de special effects. Ik ben nu Festen aan het kijken .

En ik ben gerustgesteld, want Secret Santa heeft net m'n pakje bezorgd .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:53:47 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75935026
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eens wb Avatar Hoe heb je 'm gezien? Ik in IMAX 3D en dat was wel echt heel gaaf
Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven moment

Ik wou 3D, maar die was vol! Dus hebben we hem gewoon gezien. Daar schoot alles al af en toe zodanig door het scherm heen dat ik er dizzy van werd Ik vond dat bos met alle gekke beestjes vooral tof!

Oh en Vik, ik ga ook voor het verhaal! Daarom hoef ik hem ook niet nog eens te zien Maar voor een keer was hij wel leuk.
pi_75935038
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het is wel erg leuk om je eens echt te kunnen verdiepen in een onderwerp, vind ik. Dat is de reden waarom ik nu dit doe en niet een commerciele baan heb aangenomen destijds. Maar ik weet ook wel dat ik na die vier jaar toch maar niet verder ga in de wetenschap
pi_75935078
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven moment

Ik wou 3D, maar die was vol! Dus hebben we hem gewoon gezien. Daar schoot alles al af en toe zodanig door het scherm heen dat ik er dizzy van werd Ik vond dat bos met alle gekke beestjes vooral tof!
Nou, volgensmij is het in IMAX 3D wel een stuk gaver, want op tv vond ik het er maar matig uit zien
pi_75935326
Ik wil hem best wel zien maar verwacht er niet veel van
We zullen zien
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:02:28 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75935397
Over afhankelijkheid... Ik doe het zelf allemaal we maar ik vind het heerlijk dat mijn vriend graag over mij in zit
pi_75935449
Hoi.

Ik ben trouwens reuze onafhankelijk maar ik sta erop dat we samen slapen. En hij moet de dingen doen die met een lawaaiig gevaarlijk apparaat gedaan moeten worden. Vandaag heeft hij een boom geveld (en gekloofd, wat eigenlijk mijn werk is).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75935474
Salaris kwam vandaag binnen, samen met dertiende maand Nou ja, half dus want ik werk er pas een half jaar

Gisteren mijn allereerste kerstpakket ooit gehad En donderdag kerstontbijt Whooooo Ik wil hier blijven
pi_75935531
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef Avatar niet zo nodig te zien eigs . Ik ga toch vooral voor het verhaal naar een film en niet voor de special effects. Ik ben nu Festen aan het kijken .

En ik ben gerustgesteld, want Secret Santa heeft net m'n pakje bezorgd .
Festen
Een van m'n favoriete films

Chico, ik wil ook wel stemmen!
pi_75935597
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De tof! Moest je ook met de trein? Ik probeer namelijk te bedenken of het de moeite waard is om het te proberen morgen Vriend moet namelijk op hetzelfde traject als ik, deels, en die deed er al veul langer over dan NS.nl aangaf Bareuh.

Mooi lijstje *sticker*
Ik had de sticker helemaal gemist *glimt van trots*

Ja, ik had de mazzel dat mijn bus vanochtend er vijf minuten langer over deed, zodat ik nog maar vijf minuten op de trein hoefde te wachten! Terug heb ik een kwartier gewacht (waarvan 5 minuten ín de trein).

Ik weet niet waar je heen moet morgen? Als je het graag wilt gewoon doen. Oh en trouwens, volgensmij las ik net dat ze denken dat het morgen al veel beter rijdt!
pi_75935690
Oh, en ik heb heul geen anorexia! Ik weet altijd heel vakkundig chocola in mijn lijstje toe te voegen En ik denk straks toch ook nog wel een wijntje. Het huis is super gezellig en vriendje en ik zijn morgen allebei vrij
pi_75935737
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik krijg geen eindejaarsuitkering en volgens mij ook geen kerstpakket.
Ah gut.
pi_75935779
Oh shit, er staat iets op het vuur Bai
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:28:13 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75936442
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik had de sticker helemaal gemist *glimt van trots*

Ja, ik had de mazzel dat mijn bus vanochtend er vijf minuten langer over deed, zodat ik nog maar vijf minuten op de trein hoefde te wachten! Terug heb ik een kwartier gewacht (waarvan 5 minuten ín de trein).

Ik weet niet waar je heen moet morgen? Als je het graag wilt gewoon doen. Oh en trouwens, volgensmij las ik net dat ze denken dat het morgen al veel beter rijdt!

Nou ik zou morgen werken maar kreeg net telefoon dat het niet echt nodig is, en dat ik mag komen als ik het wil, maar dat ze zich kunnen voorstellen dat ik het er liever niet op waag morgen Dus ik blijf waarschijnlijk thuis! Donderdag ga ik wel treinen, naar mamsch!
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:31:01 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75936551
Naar bed. Voel me steeds belabberder.
pi_75936673
Beterschap & weltrusten, X_M .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75936987
Vriendje is weer thuis! .

Kusje voor Nynke. .

En ik heb m'n SeSa-pakje ook en ik weet wie mij had. . Denk ik. M'n achternaam is in ieder geval verkeerd geschreven, SeSa. .
pi_75937039
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendje is weer thuis! .

Kusje voor Nynke. .

En ik heb m'n SeSa-pakje ook en ik weet wie mij had. . Denk ik. M'n achternaam is in ieder geval verkeerd geschreven, SeSa. .
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijk
Kwak
pi_75937095
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijk
Door een paar letters te vervangen zodat je een iets gebruikelijkere achternaam krijgt. Gebeurt vaker.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:46:35 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75937163
Beterschaap, XM!

DaD: yay voor thuiszijnde vriendjes! En voor je SeSa pakje! Nou alleen Ewelina nog!
pi_75937241
Hoelaat maken we ze eigenlijk open?
pi_75937305
pi_75937438
Sorry, sigme. .
pi_75937903
XM, beterschap Niet ziek worden, zo net voor de feestdagen!
pi_75938611
Beterschap XM

wij mogen én de auto lenen van schoonouders Luxe!!! Prius!! én Mr.Mo's zus wil ons wel even in Doetinchem afzetten eerste kerstdag (die blijven hier slapen na het kerstdiner) zodat we vanaf daar naar Den Haag kunnen!

dat maakt de zorgen om ons autootje niet minder, maar de Kerst-situatie wel minder penibel!
Ja doei.
pi_75938643
Fijn mo!
pi_75939351
Vanaf Doetinchem naar Den Haag is toch juist lastiger dan vanuit Nijmegen?
pi_75939426
Oh wacht, daar staat de Prius zeker.
pi_75939498
ja
Ja doei.
pi_75939724
Fijn Moblo! Dat scheelt een pak gedoe met Kerst in ieder geval.

Lijstje van vandaag:

O: 3 boterhammen, 2 hagelslag 1 pindakaas
T: bakje verse ananas
T: zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn, 2 gek. ei, ui, beetje mayo enz.)
D: 1 pitabroodje met een tomatenprutje (= bah ) en dus 3 boterhammen met chocopasta als compensatie.
T: chocomel met slagroom de melk is op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75940988
SDB, Maria en CF hebben PM . Alvast bedankt dat jullie willen stemmen . Nog meer vrijwilligers die even een linkje willen klikken en zo mijn team aan de winst willen helpen?
pi_75941078
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Chicolate het volgende:
SDB, Maria en CF hebben PM . Alvast bedankt dat jullie willen stemmen . Nog meer vrijwilligers die even een linkje willen klikken en zo mijn team aan de winst willen helpen?
kom maar op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75941116
ja hoor
Ja doei.
pi_75941681
Jullie hebben PM
pi_75941691
Stuur maar, Chico.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:29:01 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75941707
Done!

Beuh!
SPOILER
pi_75941953

tijdelijke woningruil doen? jij met je zus gourmetten en oud en nieuw doen en hij op haar huis passen?

maar het wordt vast wel gezellig, ik denk dat hij even ongesteld is
Ja doei.
pi_75942087
Dank jullie! En DaD heeft ook PM.

@Maria: ahw dat is vervelend ja, weet je ook waarom hij niet zegt wat ie wil/denkt? Hopelijk wordt het inderdaad alsnog gezellig .

Weet iemand nog een winkel waar ze lange truien, met lange mouwen en zonder kriebelstof hebben? Wat is dat toch met de mode nu, wat heb ik aan een lange trui als ie geen mouwen heeft . Of wel mouwen, maar een col die zo kriebelt dat ik niet meer stil kan staan ... hele middag naar de stad geweest, zoveel winkels binnen geweest en niets gevonden . Hoe moeilijk is het nou, was de stof op ofzo, dat er geen stof meer was voor de mouwen als je een langere trui/vest hebt ...
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:37:30 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75942166
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

tijdelijke woningruil doen? jij met je zus gourmetten en oud en nieuw doen en hij op haar huis passen?

maar het wordt vast wel gezellig, ik denk dat hij even ongesteld is
Ja het komt ook vast wel goed! Ik werd alleen zo kriegel van dat ik helemaal mn best deed om rekening met hem te houden, met wat híj wil, en dan alsnog krijg ik gemekker Aaaah

Whut evs. We gourmetten een andere keer wel weer es met zn tweetjes. Aaah.

Chico: ik denk dat hij het niet zei in de hoop dat ik uit mezelf zou zeggen dat ik met zn tweetjes wou vieren ofzo? I dunno. Ik vraag het hem anders zo wel. Maar het is zo vermoeiend
pi_75942227
Kasjmieren truien bij de Xandres

Zo. Koffer is gepakt Morgen erg vroeg uit bed, maar reken maar niet dat ik nu al kan slapen
pi_75942254
ik zou ook niet blij worden hoor! (hint naar Mr.Mo! handig dat hij meeleest! )
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:41:12 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75942374
Is Mr Mo af en toe ook niet duidelijk?

Oooeeeh CF, bijna Puerto Ricoooo! Que rico Heel veel plezier alvast!

Chico: je had die lange truien van H&M al geprobeerd he? Ik heb er nu 3 (zwart, paars en grijs) en ik vind ze nog steeds awesome, dus misschien had je pech met die ene die pluisde? Verder snap ik je probleem, truien zonder mouwen Ik heb er 1 met korte mouwen, maar je kan toch niet iedere dag zo'n ding aan!
pi_75942392
Alvast een heel fijne vakantie, CF! Je hebt 't verdiend!
pi_75942437
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf. .
pi_75942472
Ugh ja, ik heb dus ooit per ongeluk zo'n lange trui gekocht en dan moet er dus een mooie riem om. Maar die heb ik helemaal niet! Ik heb alleen maar van die sjor-dingen waarmee je een afzakbroek omhoog houdt
pi_75942479
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is Mr Mo af en toe ook niet duidelijk?
jawel, maar hij kan maar beter weten dat hij dat niet moet doen dat is mijn taak in onze relatie
Ja doei.
pi_75942498
Danke! Ik heb er zoooo'n zin in
pi_75942509
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alvast een heel fijne vakantie, CF! Je hebt 't verdiend!
dat! Geniet ervan CF! En ik ga je voorbeeld volgen: een lekker glaasje whisky
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:43:51 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75942528
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
!

Je hebt gelijk ! Ai crai.

Misschien dat het daarom goed werkt, ik ben een halve dude en hij gedraagt zich als een wijf bij tijd en wijle Key to an awesome relationship
pi_75942639
Heel veel plezier CF!
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mhehehe
pi_75942856
Veel plezier CF! goede reis!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75942880
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh ja, ik heb dus ooit per ongeluk zo'n lange trui gekocht en dan moet er dus een mooie riem om. Maar die heb ik helemaal niet! Ik heb alleen maar van die sjor-dingen waarmee je een afzakbroek omhoog houdt
Ik heb wel van die riemen en dan doe ik ze op m'n trui en dan denk ik: Nah.
Dus ik draag mijn truien gewoon zonder riem

Mijn paarse H&M trui pluist ook, maar ik heb 'm dan ook verkeerd gewassen (gewone katoenwas op 40, en hij moet synthetisch op 30. Die van mijn moeder is nog mooi. Ach ja).
pi_75942907
Zo en nu ga ik Deadliest Catch kijken
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:50:27 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75942960
Truien zonder riem ftw! Veel comfortabeler! En die van H&m zitten bij mij precies goed, dus niet dat ik dan een vormeloze blob ben Niet heel erg iig
pi_75943453
Truien moeten gewoon goed zitten, als er een riem overheen moet is er wat mis met de trui . Ik heb ook alleen maar praktische riemen ... bij sommige vesten zit er zo'n standaard taillekoord ofzo bij. Dat bij mij standaard over het breedste deel van mn bovenlijf heen moet. Ja fijn .

@Maria: ik overweeg om er alsnog maar eentje daarvan te halen. Hij zat lekker, ik zag er awesome uit en hij is nu in de sale ... kan ik meteen de jas bestellen die ik stiekem al wilde en nu ook in de sale is .
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:06:02 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_75943930
Mannen zijn heel duidelijk, jullie geven er gewoon af en toe een rare draai aan.
pi_75943943
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Syrena het volgende:
Zo en nu ga ik Deadliest Catch kijken
goeie!
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:36 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75944073
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Mannen zijn heel duidelijk, jullie geven er gewoon af en toe een rare draai aan.
Ohja, dat zal het zijn!

Nou tis nu wel weer goed hier hoor
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:09:21 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75944128
Ennnn vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: