SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik raak door m'n TVP's heen
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie We gaan ook veel te snel
Ja ja.quote:
Doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als ik er alleen voor stond, zou ik albert.nl inschakelen geloof ik.
Neen? Huhquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ xcuzme: ik heb nooit voor 60 euro boodschappen
ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ xcuzme: ik heb nooit voor 60 euro boodschappen
ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
dat kan dus beter!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen? Huh? Doe je iedere dag boodschappen? Ik geef niet iedere dag veel geld uit want ik eet geen vlees en niet zo veel.. Maar opgeteld kom je wel op een groot bedrag!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook niet voor kerst? Dan kom je er toch al snel aan? Als ik er niet helemaal aan zou komen, dan zou ik gewoon voorraad gaan bestellen. Wasmiddel tikt altijd wel lekker aan, paar flesjes wijn, paar pakken sap en voila!
En waarom jeukten je enkels??
jup, ik ga naar de AH en kom op ongeveer 120-150 euro voor een maand (incl. alles, ook lichaamsverzorging enzo). maar veel daarvan (groente, vlees) is geen twee weken houdbaar (ik eet groentes rauw, dus kan niet voorkoken en invriezen, en zo groot is mn vriesvak nou ook weer niet).quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zit
bij de Lidl komen we daar iig niet aan, voor zover ik weet
Ik heb gister voor 13 euro koffie gehaald (40 cupjes en 6 gratisquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan dus beter!
geloof dat wij elke week iets van 30 euro boodschappen doen + wat vlees wat er al in de vries ligt en wat basis dingen zoals pasta/rijst/wraps/pita's --> max 50 euro, met z'n tweeen, voor een hele week!
dat dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoeveel gourmetpakketten appie verkoopt, maar goede kans dat die de dag voor kerst worden afgeprijsd met een tht van 25-12.
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???quote:
Nespresso cupjequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooi,
Lijst:
O: kom yoghurt met een banaan
S; 80min. hometrainen
T: enorme appel
L: 2 kommen kippensoep, boterham filet americain en boteram huzarensalade
T: boterham kalkoenfilet, boterham kaas
T: peer
T: merci
D: biefstuk met verse sperzieboontjes en sla
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
Watte?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
vastgevroren aan dichtgevroren
Ik heb nu wel een mental imagequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
wauw CF, supergoed! (op de fudge na)
ik heb net één stap buiten de deur gezet, dat gign wel, nam overmoedig een stebvige tred ricvhting kantoor, gleed uit op de stoeprand, zwikte door mn enkel en landde op mijn derriere...
ik werk dus nog maar een dagje thuis met het materiaal dat ikhier heb. moet wel een middag en avond werk in zitten...
mn eten begint wel op te raken, maar geen zin om naar de winkel te gaan. heb nog vanalles, alleen geen enkel broodbeleg meer. zit dus droge boterhammen te kauwen. wel lekkere bammen...
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een fotoquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijn. Ik ga zo een normale appel eten met wat yoghurt
.
Lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen
[ afbeelding ]
CF bijna vakantie!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier![]()
En terecht. Wat een schatjequote:ben helemaal flieft op ons meisje![]()
![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Phaidra het volgende:
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Stem op mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
Vorig jaar hielp datquote:
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00tquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
O geen idee ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
Nee Delftst blauwquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Zeg dame, misschien wil ik nog wel een keer winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] kwakz0r (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] uniekhoorn (punten: 1)
[ afbeelding ]
Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen
OK!!
* Viking84 voelt een bitchfight aankomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neuh ik vond dat de leukste![]()
Fair's fair!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee Delftst blauw.
Mijn zus tekende onlangs op een papier dit en vroeg: wat staat hier?
DtttttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
BJ haaiik had al 100 keer gezegd hoe mooi Evie is, maar k doe het gewoon nog een keer, wat is het toch een heerlijk prulleke jullie meisje
zo mooi <3
En al 9 kilo! Hoera!komt helemaal goed, onder die 75 gaat ook prima lukken. Wat je zegt, gewoon even rustig aan, het komt vanzelf. Doe maar lekker spekkies kweken bij je meiske
Ik was jullie weer kwijt, sinds ik die AT gebruik ben ik van alles kwijt steeds
Lijstje van gister:
O: 2 boterhammen worst
L: vieze hotdog van Hema (bahbahbah)
T: appelflap
D: cannelloni
T: chocolademelk met slagroom
En over boodschappen doen, ik ben erg goed in goedkoop boodschappen doen, helaas mn lief niet. En sinds ik met hem samen woon is het me niet echt meer gelukt om de draad op te pakken qua goedkoop en handig inkopen.
Ik deed altijd 2 keer per week boodschappen, at nauwelijks vlees en deed veel vers + voorraad en een beetje vooruit denken enzo. Vriendje is meer van het om kwart voor vijf dagelijks even langs de supermarkt om spullen voor die avond te halen. En daarnaast is hij ook nog eens heel erg van de a-merken.
Ik heb hem nu ein-de-lijk aan zn verstand dat ik echt geen a-merk cola-light hoef. Het maakt me echt niets uit dus haal dan maar gewoon de goedkoopste. In t nieuwe jaar ga k wat meer structuur in de boodschappen brengen want k ben het wel zat eigenlijk om steeds veel geld kwijt te zijn aan boodschappen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee wasBoos dat ik was, na 5 uur treinen
![]()
Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
![]()
oh daar ben k niet zo blij mee eigkquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag weer winterse neerslag. Hallo witte Kerst
wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh daar ben k niet zo blij mee eigk![]()
ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.
Als het is zoals een paar dagen terug dan denk ik niet dat we gaan.
Ja hier hetzelfde hoor, maar dan zonder babyquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh daar ben k niet zo blij mee eigk![]()
ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.
Als het is zoals een paar dagen terug dan denk ik niet dat we gaan.
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee wasBoos dat ik was, na 5 uur treinen
![]()
Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
Eerlijk gezegd zou ik het prima vinden als het donderdag regen wordt ipv sneeuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag wordt idd de minste dag van de week
De A10 was gisteren gewoon witquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...
echt? de A4 was prima te doen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De A10 was gisteren gewoon witparkeren is vreselijk idd!
Hier regent het trouwens..
Vaag! Had daar vlak voor wel gesneeuwd, maar als er gepekeld is smelt dat toch snel? Vind het over het algemeen wel fijn rijden op de snelwegquote:
genant, duidelijk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
Is dit schattig of gênant?
Bekijk deze YouTube-video
.
Wat is er mis met deze post?!!
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Net pas uit bedik begin nu toch wel de voordelen van ingesneeuwd zitten te zien
Zometeen cadeautjesen dan de rest van de dag lekker samen wandelen door de sneeuw en kolonisten van catan spelen
Vanavond uiteten als we een restaurant kunnen bereiken tenminste
Dattequote:
Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
ja, ik kon het ook niet lang aanzienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DatteIk zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.
Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
Dordrechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
What's with the smurf on helium?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
.
Wat is er mis met deze post?!!
vervelend vreemd. NIet spraakzaam, niet aanhankelijk...maar hij heeft ook cadeautjes verstopt, en mij expliciet verteld waar ik niet moet kijken. Dat maakt het wel wat lastig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
Wat moet er aan gebeuren danquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
noude auto gaat niet klaar zijn voor kerst
![]()
![]()
ik kan wel janken, echt..
Das mooi klotequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
dat is heul niet zeker niet. wrsch radiator en zulks kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat moet er aan gebeuren danHij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Ja, want 1e kerstdag moeten we dus naar het Westen.. en we willen gewoon niet in Den Haag blijven slapen en ook niet om 9 uur 's avonds de trein al moeten pakken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?
Het komt vast wel goed. Ik had alleen gehoopt dat hij enthousiast zou zijn om mij weer te zien. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Ik ga eerst nog maar eens een dutje doen, 16 uur reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.
Hoop dat het goedkomt Nynke.
Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.
Hoop dat het goedkomt Nynke.
Was duidelijk dat je dat niet wilde hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!![]()
ja.. Mr.Mo had ook begrepen gisteren dat hij dus gisteren of vandaag er naar gekeken zou hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ikMaar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen
![]()
Da's kut van de auto, Mo!
in mezelf mekkerde ik ook heel erg toen ik naar de stad liep zonet, om kerstcadeautjes voor hem te kopen. Maar goed, in jezelf mekkeren is niet zo leuk, dus toen heb ik besloten dat ik er maar het beste van moet maken. Maar, even klagen is soms wel prettig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ikMaar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen
![]()
Da's kut van de auto, Mo!
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Mo... Chill... Auto's kunnen stuk gaan.....
Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn![]()
het is gewoon oneerlijk
of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn![]()
het is gewoon oneerlijk
Ik moet me zelfs zorgen gaan maken hoe ik terug naar huis kom om vervolgens de volgende dag weer terug naar de ouders van mijn vriend te gaan en dan 2e kerstdag weer naar mijn huis te gaan (en eigenlijk zondag weer terug naar de familie van mijn vriend omdat zijn neefjes jarig zijn)quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!
Ik weet niet eens hoe ik bij mijn familie ga komenIk ga denk ik liften!
Hallo perspectivequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...
nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nynke.![]()
Het viel me op dat je de laatste tijd vaak postte dat jullie ruzie en onenigheid hadden.
Kan het zijn dat het daar aan ligt?
Niet goed onenigheden uit kunnen praten is m.i. een groot nadeel van afstandsrelaties. Woorden komen op schrift zoveel harder aan dan wanneer je iemand in het echt spreekt.
Dat je gelijk pissig op hem bent zodra jullie elkaar wel weer zien helpt ook niet echt natuurlijk.
(hoewel ik wel snap dat je er niet blij mee bent dat hij je laat wachten, maa een wereldramp is het niet)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
PF wij gaan vanaf den haag in de richting van Spijkenisse, ietsjes er voorbij nog zelfs![]()
maar vriendje wil geen fokkers meenementsk. Flauw!
Hehquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
[..]! Ik moet er ook nog iets voorbij maar meestal word ik bij Spijkenisse opgehaald!
Oja en ik moest anders maar niet gaan naar kerst als ik de treinreis zo vreselijk vond.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller?!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller?!
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?
Nynke, wat rot. Als persoon met eenzelfde soort baan als jouw vriendje zou ik inschatten dat hij gewoon moe en gestresst is, zo voor de kerst. Voor verdere toelichting kun je ook kwak vragenMijn Meneer heeft het de afgelopen dagen ook een paar keer met me te stellen gehad
Kerstdeadlines
Hopelijk wordt het na een dag of twee niet werken beter
Er zijn 2 dagen dat ik niet alleen wil reizen.. Nou ja 3quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
O ik word niet zo snel chago van sneeuw hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)
ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...
ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...
desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
Nou ja. Eikelig doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
Ik ga kijken of het vriendje van zijn zusje niet mee kan komen! Dan kan ik hem de schuld gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
Ik trek altijd mensen aan in de trein dus ik heb er niets aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.
Mag ik je ipod lenen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is echt zo. ik dahct eerst dat ik t aleen had maar ik hoor het van iedereen. tel daarbij de vraag op "waar ben ik eigenlijk in godsnaam mee bezig, heeft het wel zin" en t plaatje isw compleet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!
En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
Tijdens onze reis naar Groningen heeft manlief waarschijnlijk zijn ipod op en lees ik een boek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ook, vandaar de ipod (niet eens altijd aan) en het boek (niet eens altijd actief aan t lezen) - hallo dit is mijn cocon, ik ben niet bereikbaar gedurende deze reisquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!
Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
En bedanktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer inquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kerstmarkt! Leuk![]()
Rozengnorft![]()
Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurkenen dan samen alternatieven bedenken
![]()
PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja heAls het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien![]()
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moederquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.![]()
Wat is de streek precies?
Ja sorryquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
PFIk moet altijd zo lachen om jouw posts
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga!
naais!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bijwoehoe!
maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
Oe oe!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bijwoehoe!
maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
En jij niet dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder!!
goeiequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En jij niet dus?![]()
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
ja stufi ook jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naais!
hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnenen ik ga niet meer winkelen
wij doen niet aan cadeaus
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
en even een![]()
voor Mr.Mo
![]()
gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
![]()
psies!quote:
hij is druk aan het werk, leest vanavond wel bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!
Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!
Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!
heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)
![]()
ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zoNouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.
ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'
ja hier bijna 800.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is bij mij 1300 euro extra (netto)....
de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
syrena: ING rekening zeker? de ene bank houdt t langer vast dan de andere...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]ING ja. Maar normaal krijgen we het pas sw 24 of 26e, dus morgen zal 't wel komen. Ik sta nog ruim in de plus hoor, maar ben nieuwsgierig
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!
Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet. Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren
![]()
. Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd. En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk
. Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
Jawelquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
t is niet zo gek dat heel veel promovendi op den duur naar een psycholoog gaan, of anderszins lifechanged uit de hele business komen (ik ben ook enorm gegroeid in 4 jaar) of ineens kinderen besluiten te krijgen
De tof!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik heb vandaag geen last gehad van de sneeuwen morgen lekker vrij!
Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: cup a soup tomaat, boterham pindakaas
L: bruin pistoletje rosbief
T: twee mandarijntjes
T: ieniemienie stukje chocoladecake
D: asperges, vis, gebakken aardappeltjes
S: pilates
T: yoghurt met een halve banaan
Huuu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:47 schreef Ek-Mei het volgende:![]()
Lijstje vandaag
O/L:1 boterham met 2 eieren en ketchup, beker optimel
T: kwark met mandarijn
D: boerenkool (alweer) met slavink, piccalily, appelmoes
T: ?
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ek mei en Goodbyie....
Leuk lijstje voor een anorexia patient.. mag wel wat meer hoor
Eens..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingen
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zatquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey hey
bedankt voor de felicitaties allemaal; lief hoor!
en wat tof Huuphuup ook hier
hoeveel ben je dr al kwijt Huupje? en hoeveel was je aangekomen door je moooooooie meisje?
ik heb het nogal druk; de echt bijhouden en bijlezen gaat me denk ik nog niet echt lukken;
maar ik zal me langzaamaan weer een beetje infiltreren hier
en idd eerst flinke spekkies kweken op mijn minimeisje ...![]()
![]()
keurig toch?? en ja ik herinneren me jouw foto's nog van je benen.... wat had jij enorm veeeeeeel vocht bij je! Ik zit nu nog 6 kg boven mijn pre-zwangerschapgewicht... maar zonder rekening met iets te houden; val ik elke paar dagen een paar ons af ofzo... heel vreemd..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zat![]()
maar omdat het allemaal eigelijk door het vocht was zat ik twee weken na de bevalling alweer op mn pre-zwangerschapsgewicht. Dat was dus een goeie minimaal 12 liter vochtbrr.
En nu eigenlijk nog steeds op dat gewicht, niets erbij niets eraf. Nouja het zijn ook niet echt de dagen voor mij nu om wat kwijt te rakendus ik ben allang blij dat er niets bij zit...
Ja je hebt een heel lief hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet. Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren
![]()
. Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd. En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk
. Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
De appelmoes moest op, mnquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Huuu.Wij eten ook boerenkool vanavond.
Dit weekeinde hebben we een sapcentrifuge gekregen. Goddomme, wat komen daar lekkere sapjes uit! Zo lekker luchtig, en met een laagje schuim erop.Mijn lief is nu fruit en groente aan het inslaan.
haha, nou, weet je, als ik in een stabiele langdurige relatie had gezeten was ik misschien ook wel zwanger geweest inmiddels hoor....quote:
Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar tochquote:
Ik heb een aanstelling van 0,9 fte en dat is een volledige onderzoeksaanstelling. Wij hoeven dus geen onderwijs te geven, maar eigenlijk wordt het wel verwacht (voor de resterende 0,1 fte, wat in de praktijk altijd veel meer is). Ik heb mijn planning daarop aangepast: de eerste jaren begeleid ik alleen masterstudenten bij het schrijven van hun scriptie (dit jaar 4 studenten die de data niet alleen voor henzelf maar ook voor mij verzamelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar toch
En hoef jij geen colleges te geven enzo? Volgens mij, als ik besluit nu zwanger te willen worden, ligt volgend jaar het onderwijs van de afdeling op z'n gat
Hit meehhhh!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh wat lief BJ.
Mag ik even spammen? Mijn sportvereniging is genomineerd voor "sportploeg van het jaar" binnen de provincie, wie mag ik een linkje PM'en waar je kan stemmen?En ze zijn ook echt goed, van het weekend weer een eerste plaats op een internationaal (!) tournooi waar ook het nationale team van Schotland en Iran kwamen
. En al onze deelnemers gingen met een beker naar huis!
Failquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:32 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dus een combinatie van een goed projectvoorstel met een realistische planning, goede begeleiding - een deel van mijn proefschrift is al geschreven doordat mijn promotoren altijd beschikbaar zijn voor overleg - en zelf goed organiseren.
Eens wb Avatarquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom wou ik ook weer een promotieplek scoren na mn master?![]()
![]()
Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaanVerhaal was een beetje cliché.
Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven momentquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens wb AvatarHoe heb je 'm gezien? Ik in IMAX 3D en dat was wel echt heel gaaf
Het is wel erg leuk om je eens echt te kunnen verdiepen in een onderwerp, vind ik. Dat is de reden waarom ik nu dit doe en niet een commerciele baan heb aangenomen destijds. Maar ik weet ook wel dat ik na die vier jaar toch maar niet verder ga in de wetenschapquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom wou ik ook weer een promotieplek scoren na mn master?![]()
![]()
Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaanVerhaal was een beetje cliché.
Nou, volgensmij is het in IMAX 3D wel een stuk gaver, want op tv vond ik het er maar matig uit zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven moment![]()
Ik wou 3D, maar die was vol! Dus hebben we hem gewoon gezien. Daar schoot alles al af en toe zodanig door het scherm heen dat ik er dizzy van werdIk vond dat bos met alle gekke beestjes vooral tof!
Festenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef Avatar niet zo nodig te zien eigs. Ik ga toch vooral voor het verhaal naar een film en niet voor de special effects. Ik ben nu Festen aan het kijken
.
En ik ben gerustgesteld, want Secret Santa heeft net m'n pakje bezorgd.
Ik had de sticker helemaal gemistquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De tof!Moest je ook met de trein? Ik probeer namelijk te bedenken of het de moeite waard is om het te proberen morgen
Vriend moet namelijk op hetzelfde traject als ik, deels, en die deed er al veul langer over dan NS.nl aangaf
Bareuh.
Mooi lijstje*sticker*
Ah gut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik krijg geen eindejaarsuitkering en volgens mij ook geen kerstpakket.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had de sticker helemaal gemist*glimt van trots*
![]()
Ja, ik had de mazzel dat mijn bus vanochtend er vijf minuten langer over deed, zodat ik nog maar vijf minuten op de trein hoefde te wachten! Terug heb ik een kwartier gewacht (waarvan 5 minuten ín de trein).
Ik weet niet waar je heen moet morgen? Als je het graag wilt gewoon doen. Oh en trouwens, volgensmij las ik net dat ze denken dat het morgen al veel beter rijdt!
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendje is weer thuis!.
Kusje voor Nynke..
En ik heb m'n SeSa-pakje ook en ik weet wie mij had.. Denk ik. M'n achternaam is in ieder geval verkeerd geschreven, SeSa.
.
Door een paar letters te vervangen zodat je een iets gebruikelijkere achternaam krijgt. Gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijk
kom maar opquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Chicolate het volgende:
SDB, Maria en CF hebben PM. Alvast bedankt dat jullie willen stemmen
. Nog meer vrijwilligers die even een linkje willen klikken en zo mijn team aan de winst willen helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja het komt ook vast wel goed! Ik werd alleen zo kriegel van dat ik helemaal mn best deed om rekening met hem te houden, met wat híj wil, en dan alsnog krijg ik gemekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
tijdelijke woningruil doen? jij met je zus gourmetten en oud en nieuw doen en hij op haar huis passen?
maar het wordt vast wel gezellig, ik denk dat hij even ongesteld is![]()
jawel, maar hij kan maar beter weten dat hij dat niet moet doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is Mr Mo af en toe ook niet duidelijk?
dat! Geniet ervan CF! En ik ga je voorbeeld volgen: een lekker glaasje whiskyquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alvast een heel fijne vakantie, CF! Je hebt 't verdiend!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Mhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Ik heb wel van die riemen en dan doe ik ze op m'n trui en dan denk ik: Nah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh ja, ik heb dus ooit per ongeluk zo'n lange trui gekocht en dan moet er dus een mooie riem om. Maar die heb ik helemaal niet! Ik heb alleen maar van die sjor-dingen waarmee je een afzakbroek omhoog houdt
Ohja, dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Mannen zijn heel duidelijk, jullie geven er gewoon af en toe een rare draai aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |