abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75932681
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet . Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren . Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]

Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd . En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk . Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
Ja je hebt een heel lief hoofd

Nu bijlezen
pi_75932769
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Huuu. Wij eten ook boerenkool vanavond.

Dit weekeinde hebben we een sapcentrifuge gekregen. Goddomme, wat komen daar lekkere sapjes uit! Zo lekker luchtig, en met een laagje schuim erop. Mijn lief is nu fruit en groente aan het inslaan.
De appelmoes moest op, mn zegt ook al dat t geen combi is
pi_75932822
En over de hoeveelheid, ik was pas 11 uur wakker, heb vandaag niks maar dan ook niks gedaan, behalve ff boodschappen met de auto, verder alleen op de bank gehangen, en er komt vanavond vast nog iets bij
pi_75933052
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

haha, nou, weet je, als ik in een stabiele langdurige relatie had gezeten was ik misschien ook wel zwanger geweest inmiddels hoor....
Kwak
pi_75933085
BJ wat een schattig garnaaltje

Nynke, wat rot, vooral als je niet weet wat er aan de hand is. Hoop dat het snel goed komt!

En dank jullie wel voor het stemmen op mijn dino! Lief
pi_75933243
Ik krijg geen eindejaarsuitkering en volgens mij ook geen kerstpakket.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75933261
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar toch

En hoef jij geen colleges te geven enzo? Volgens mij, als ik besluit nu zwanger te willen worden, ligt volgend jaar het onderwijs van de afdeling op z'n gat
pi_75933561
Wie was hier ook alweer fan van The West Wing en zocht nog een andere serie? Nynke was jij dat? In elk geval, volgens mijn baas moet je dan Studio 60 On The Sunset Strip kijken.

Ben er nu mee bezig en ga daarna Westwing doen (verkeerde volgorde, maar goed ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:14:41 #234
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75933811
woowwww wat gaan jullie snel!! niet bij te houden!

ik las de discussie over onafhankelijk zijn, en toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk ook best onafhankelijk ben. Weer of geen weer, wel of geen bussen, ik bagger wel in mn eentje naar mijn werk, vind wel een manier om nog ergens boodschappen mee te vervoeren en graaf ook auto's uit het zand.

Maar vanavond ga ik als een echt afhankelijk meisje heel hard huilen op de schouder van Mc Army, tijdens de film (komt een vrouw bij de dokter)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75934138
Ooooh wat lief BJ .

Mag ik even spammen? Mijn sportvereniging is genomineerd voor "sportploeg van het jaar" binnen de provincie, wie mag ik een linkje PM'en waar je kan stemmen? En ze zijn ook echt goed, van het weekend weer een eerste plaats op een internationaal (!) tournooi waar ook het nationale team van Schotland en Iran kwamen . En al onze deelnemers gingen met een beker naar huis!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75934343
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar toch

En hoef jij geen colleges te geven enzo? Volgens mij, als ik besluit nu zwanger te willen worden, ligt volgend jaar het onderwijs van de afdeling op z'n gat
Ik heb een aanstelling van 0,9 fte en dat is een volledige onderzoeksaanstelling. Wij hoeven dus geen onderwijs te geven, maar eigenlijk wordt het wel verwacht (voor de resterende 0,1 fte, wat in de praktijk altijd veel meer is). Ik heb mijn planning daarop aangepast: de eerste jaren begeleid ik alleen masterstudenten bij het schrijven van hun scriptie (dit jaar 4 studenten die de data niet alleen voor henzelf maar ook voor mij verzamelen ) en het geven van colleges doe ik pas als ik klaar ben met veldwerk (daar gaat zoveel tijd in zitten). Als ik in februari weer aan het werk ga, heb ik bovendien een assistent die me helpt met veldwerk. Daar heb ik budget voor.

Het is dus een combinatie van een goed projectvoorstel met een realistische planning, goede begeleiding - een deel van mijn proefschrift is al geschreven doordat mijn promotoren altijd beschikbaar zijn voor overleg - en zelf goed organiseren.

Het zal voor een deel ook wel een cultuurkwestie zijn, hoor. Hoewel ik collega's heb die volledig overwerkt zijn en het niet meer zien zitten, denk ik dat promovendi in andere (lees: exacte) velden het veel zwaarder hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:36:54 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75934482
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh wat lief BJ .

Mag ik even spammen? Mijn sportvereniging is genomineerd voor "sportploeg van het jaar" binnen de provincie, wie mag ik een linkje PM'en waar je kan stemmen? En ze zijn ook echt goed, van het weekend weer een eerste plaats op een internationaal (!) tournooi waar ook het nationale team van Schotland en Iran kwamen . En al onze deelnemers gingen met een beker naar huis!
Hit meehhhh!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75934831
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:32 schreef Claudia_x het volgende:

Het is dus een combinatie van een goed projectvoorstel met een realistische planning, goede begeleiding - een deel van mijn proefschrift is al geschreven doordat mijn promotoren altijd beschikbaar zijn voor overleg - en zelf goed organiseren.
Fail Ach, ik vind het leuk hoor, ik heb in mijn onderwijstaken evenveel plezier als in mijn eigen onderzoek, en het is dit semester best goed gegaan met plannen en overuren draaien (beter dan vorig jaar - toen heb ik met sluimerende griep en half overspannen de laatste twee weken gedraaid. Op vakantie stortte ik toen echt in

Nou ja. Voor vier jaar is het te doen, maar ik was niet van plan om de rest van mijn leven zo hard te werken
pi_75934885
Vriendje gaat morgen meetreinen heb wel moeten beloven dat we tussendoor naar Avatar in imax gaan
pi_75934900
Chico, ik wil ook wel even stemmen

Fantastische eetlijst vandaag
O: laatste 3 stukken fudge
L: couscoussalade
T: avocado
T: stukje geweldige chocolade met gemalen zoute amandelen
D: friet

En ook nog eens niet gesport. Maar wel mijn bureau perfect georganiseerd achtergelaten
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:50:55 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75934923
Waarom wou ik ook weer een promotieplek scoren na mn master?

Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaan Verhaal was een beetje cliché.
pi_75934971
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaan Verhaal was een beetje cliché.
Eens wb Avatar Hoe heb je 'm gezien? Ik in IMAX 3D en dat was wel echt heel gaaf
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:52:58 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75934996
Ik hoef Avatar niet zo nodig te zien eigs . Ik ga toch vooral voor het verhaal naar een film en niet voor de special effects. Ik ben nu Festen aan het kijken .

En ik ben gerustgesteld, want Secret Santa heeft net m'n pakje bezorgd .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:53:47 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75935026
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eens wb Avatar Hoe heb je 'm gezien? Ik in IMAX 3D en dat was wel echt heel gaaf
Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven moment

Ik wou 3D, maar die was vol! Dus hebben we hem gewoon gezien. Daar schoot alles al af en toe zodanig door het scherm heen dat ik er dizzy van werd Ik vond dat bos met alle gekke beestjes vooral tof!

Oh en Vik, ik ga ook voor het verhaal! Daarom hoef ik hem ook niet nog eens te zien Maar voor een keer was hij wel leuk.
pi_75935038
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het is wel erg leuk om je eens echt te kunnen verdiepen in een onderwerp, vind ik. Dat is de reden waarom ik nu dit doe en niet een commerciele baan heb aangenomen destijds. Maar ik weet ook wel dat ik na die vier jaar toch maar niet verder ga in de wetenschap
pi_75935078
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven moment

Ik wou 3D, maar die was vol! Dus hebben we hem gewoon gezien. Daar schoot alles al af en toe zodanig door het scherm heen dat ik er dizzy van werd Ik vond dat bos met alle gekke beestjes vooral tof!
Nou, volgensmij is het in IMAX 3D wel een stuk gaver, want op tv vond ik het er maar matig uit zien
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75935326
Ik wil hem best wel zien maar verwacht er niet veel van
We zullen zien
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:02:28 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75935397
Over afhankelijkheid... Ik doe het zelf allemaal we maar ik vind het heerlijk dat mijn vriend graag over mij in zit
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75935449
Hoi.

Ik ben trouwens reuze onafhankelijk maar ik sta erop dat we samen slapen. En hij moet de dingen doen die met een lawaaiig gevaarlijk apparaat gedaan moeten worden. Vandaag heeft hij een boom geveld (en gekloofd, wat eigenlijk mijn werk is).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75935474
Salaris kwam vandaag binnen, samen met dertiende maand Nou ja, half dus want ik werk er pas een half jaar

Gisteren mijn allereerste kerstpakket ooit gehad En donderdag kerstontbijt Whooooo Ik wil hier blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')