quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
syrena: ING rekening zeker? de ene bank houdt t langer vast dan de andere...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]ING ja. Maar normaal krijgen we het pas sw 24 of 26e, dus morgen zal 't wel komen. Ik sta nog ruim in de plus hoor, maar ben nieuwsgierig
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!
Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet. Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren
![]()
. Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd. En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk
. Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
Jawelquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
t is niet zo gek dat heel veel promovendi op den duur naar een psycholoog gaan, of anderszins lifechanged uit de hele business komen (ik ben ook enorm gegroeid in 4 jaar) of ineens kinderen besluiten te krijgen
De tof!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik heb vandaag geen last gehad van de sneeuwen morgen lekker vrij!
Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: cup a soup tomaat, boterham pindakaas
L: bruin pistoletje rosbief
T: twee mandarijntjes
T: ieniemienie stukje chocoladecake
D: asperges, vis, gebakken aardappeltjes
S: pilates
T: yoghurt met een halve banaan
Huuu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:47 schreef Ek-Mei het volgende:![]()
Lijstje vandaag
O/L:1 boterham met 2 eieren en ketchup, beker optimel
T: kwark met mandarijn
D: boerenkool (alweer) met slavink, piccalily, appelmoes
T: ?
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ek mei en Goodbyie....
Leuk lijstje voor een anorexia patient.. mag wel wat meer hoor
Eens..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingen
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zatquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey hey
bedankt voor de felicitaties allemaal; lief hoor!
en wat tof Huuphuup ook hier
hoeveel ben je dr al kwijt Huupje? en hoeveel was je aangekomen door je moooooooie meisje?
ik heb het nogal druk; de echt bijhouden en bijlezen gaat me denk ik nog niet echt lukken;
maar ik zal me langzaamaan weer een beetje infiltreren hier
en idd eerst flinke spekkies kweken op mijn minimeisje ...![]()
![]()
keurig toch?? en ja ik herinneren me jouw foto's nog van je benen.... wat had jij enorm veeeeeeel vocht bij je! Ik zit nu nog 6 kg boven mijn pre-zwangerschapgewicht... maar zonder rekening met iets te houden; val ik elke paar dagen een paar ons af ofzo... heel vreemd..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zat![]()
maar omdat het allemaal eigelijk door het vocht was zat ik twee weken na de bevalling alweer op mn pre-zwangerschapsgewicht. Dat was dus een goeie minimaal 12 liter vochtbrr.
En nu eigenlijk nog steeds op dat gewicht, niets erbij niets eraf. Nouja het zijn ook niet echt de dagen voor mij nu om wat kwijt te rakendus ik ben allang blij dat er niets bij zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |