quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
syrena: ING rekening zeker? de ene bank houdt t langer vast dan de andere...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]ING ja. Maar normaal krijgen we het pas sw 24 of 26e, dus morgen zal 't wel komen. Ik sta nog ruim in de plus hoor, maar ben nieuwsgierig
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!
Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet. Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren
![]()
. Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd. En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk
. Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
Jawelquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze kunnen je niet betalen voordat je je contract inlevert miep! (iets met payrollnummers aanmaken en je sofinummer en de belastingdienst etc.)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
t is niet zo gek dat heel veel promovendi op den duur naar een psycholoog gaan, of anderszins lifechanged uit de hele business komen (ik ben ook enorm gegroeid in 4 jaar) of ineens kinderen besluiten te krijgen
De tof!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik heb vandaag geen last gehad van de sneeuwen morgen lekker vrij!
Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli
T: cup a soup tomaat, boterham pindakaas
L: bruin pistoletje rosbief
T: twee mandarijntjes
T: ieniemienie stukje chocoladecake
D: asperges, vis, gebakken aardappeltjes
S: pilates
T: yoghurt met een halve banaan
Huuu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:47 schreef Ek-Mei het volgende:![]()
Lijstje vandaag
O/L:1 boterham met 2 eieren en ketchup, beker optimel
T: kwark met mandarijn
D: boerenkool (alweer) met slavink, piccalily, appelmoes
T: ?
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ek mei en Goodbyie....
Leuk lijstje voor een anorexia patient.. mag wel wat meer hoor
Eens..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van Goodbye is zo slecht nog niet, die van Ek-Mei krijg ik last van plaats vervangende flauwvalneigingen
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zatquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey hey
bedankt voor de felicitaties allemaal; lief hoor!
en wat tof Huuphuup ook hier
hoeveel ben je dr al kwijt Huupje? en hoeveel was je aangekomen door je moooooooie meisje?
ik heb het nogal druk; de echt bijhouden en bijlezen gaat me denk ik nog niet echt lukken;
maar ik zal me langzaamaan weer een beetje infiltreren hier
en idd eerst flinke spekkies kweken op mijn minimeisje ...![]()
![]()
keurig toch?? en ja ik herinneren me jouw foto's nog van je benen.... wat had jij enorm veeeeeeel vocht bij je! Ik zit nu nog 6 kg boven mijn pre-zwangerschapgewicht... maar zonder rekening met iets te houden; val ik elke paar dagen een paar ons af ofzo... heel vreemd..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben gestopt met tellen toen ik op +20kg zat![]()
maar omdat het allemaal eigelijk door het vocht was zat ik twee weken na de bevalling alweer op mn pre-zwangerschapsgewicht. Dat was dus een goeie minimaal 12 liter vochtbrr.
En nu eigenlijk nog steeds op dat gewicht, niets erbij niets eraf. Nouja het zijn ook niet echt de dagen voor mij nu om wat kwijt te rakendus ik ben allang blij dat er niets bij zit...
Ja je hebt een heel lief hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen kerstpakket of eindejaarsuitkering, voor zover ik weet. Ach, ik werk ook maar 10% en vergeet steeds mijn ondertekende contract in te leveren
![]()
. Wel jammer dat mn loon er ook nog niet is.
[..]
Haha dat denken teveel mensen ook van mijn hoofd. En het zijn bijna altijd van die griezels ... zelfs boos kijken en oordopjes in helpt niet genoeg ... maar alleen met de trein reizen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk
. Heb ook geen enkel probleem met 8 uur op een dag in de trein te zitten ... lekker rustig/ontspannen met een muziekje/boek ...
De appelmoes moest op, mnquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Huuu.Wij eten ook boerenkool vanavond.
Dit weekeinde hebben we een sapcentrifuge gekregen. Goddomme, wat komen daar lekkere sapjes uit! Zo lekker luchtig, en met een laagje schuim erop.Mijn lief is nu fruit en groente aan het inslaan.
haha, nou, weet je, als ik in een stabiele langdurige relatie had gezeten was ik misschien ook wel zwanger geweest inmiddels hoor....quote:
Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar tochquote:
Ik heb een aanstelling van 0,9 fte en dat is een volledige onderzoeksaanstelling. Wij hoeven dus geen onderwijs te geven, maar eigenlijk wordt het wel verwacht (voor de resterende 0,1 fte, wat in de praktijk altijd veel meer is). Ik heb mijn planning daarop aangepast: de eerste jaren begeleid ik alleen masterstudenten bij het schrijven van hun scriptie (dit jaar 4 studenten die de data niet alleen voor henzelf maar ook voor mij verzamelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mens, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen in mijn leven nu. Niet dat ik het graag zou willen, maar toch
En hoef jij geen colleges te geven enzo? Volgens mij, als ik besluit nu zwanger te willen worden, ligt volgend jaar het onderwijs van de afdeling op z'n gat
Hit meehhhh!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Chicolate het volgende:
Ooooh wat lief BJ.
Mag ik even spammen? Mijn sportvereniging is genomineerd voor "sportploeg van het jaar" binnen de provincie, wie mag ik een linkje PM'en waar je kan stemmen?En ze zijn ook echt goed, van het weekend weer een eerste plaats op een internationaal (!) tournooi waar ook het nationale team van Schotland en Iran kwamen
. En al onze deelnemers gingen met een beker naar huis!
Failquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:32 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dus een combinatie van een goed projectvoorstel met een realistische planning, goede begeleiding - een deel van mijn proefschrift is al geschreven doordat mijn promotoren altijd beschikbaar zijn voor overleg - en zelf goed organiseren.
Eens wb Avatarquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom wou ik ook weer een promotieplek scoren na mn master?![]()
![]()
Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaanVerhaal was een beetje cliché.
Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven momentquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens wb AvatarHoe heb je 'm gezien? Ik in IMAX 3D en dat was wel echt heel gaaf
Het is wel erg leuk om je eens echt te kunnen verdiepen in een onderwerp, vind ik. Dat is de reden waarom ik nu dit doe en niet een commerciele baan heb aangenomen destijds. Maar ik weet ook wel dat ik na die vier jaar toch maar niet verder ga in de wetenschapquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waarom wou ik ook weer een promotieplek scoren na mn master?![]()
![]()
Sarabi: wou je Avatar niet zien dan? Ik vond hem wel okee. Visueel wel tof gedaanVerhaal was een beetje cliché.
Nou, volgensmij is het in IMAX 3D wel een stuk gaver, want op tv vond ik het er maar matig uit zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook gij, Kocoum, dacht ik op een gegeven moment![]()
Ik wou 3D, maar die was vol! Dus hebben we hem gewoon gezien. Daar schoot alles al af en toe zodanig door het scherm heen dat ik er dizzy van werdIk vond dat bos met alle gekke beestjes vooral tof!
Festenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef Avatar niet zo nodig te zien eigs. Ik ga toch vooral voor het verhaal naar een film en niet voor de special effects. Ik ben nu Festen aan het kijken
.
En ik ben gerustgesteld, want Secret Santa heeft net m'n pakje bezorgd.
Ik had de sticker helemaal gemistquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De tof!Moest je ook met de trein? Ik probeer namelijk te bedenken of het de moeite waard is om het te proberen morgen
Vriend moet namelijk op hetzelfde traject als ik, deels, en die deed er al veul langer over dan NS.nl aangaf
Bareuh.
Mooi lijstje*sticker*
Ah gut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik krijg geen eindejaarsuitkering en volgens mij ook geen kerstpakket.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had de sticker helemaal gemist*glimt van trots*
![]()
Ja, ik had de mazzel dat mijn bus vanochtend er vijf minuten langer over deed, zodat ik nog maar vijf minuten op de trein hoefde te wachten! Terug heb ik een kwartier gewacht (waarvan 5 minuten ín de trein).
Ik weet niet waar je heen moet morgen? Als je het graag wilt gewoon doen. Oh en trouwens, volgensmij las ik net dat ze denken dat het morgen al veel beter rijdt!
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendje is weer thuis!.
Kusje voor Nynke..
En ik heb m'n SeSa-pakje ook en ik weet wie mij had.. Denk ik. M'n achternaam is in ieder geval verkeerd geschreven, SeSa.
.
Door een paar letters te vervangen zodat je een iets gebruikelijkere achternaam krijgt. Gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijk
kom maar opquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Chicolate het volgende:
SDB, Maria en CF hebben PM. Alvast bedankt dat jullie willen stemmen
. Nog meer vrijwilligers die even een linkje willen klikken en zo mijn team aan de winst willen helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja het komt ook vast wel goed! Ik werd alleen zo kriegel van dat ik helemaal mn best deed om rekening met hem te houden, met wat híj wil, en dan alsnog krijg ik gemekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
tijdelijke woningruil doen? jij met je zus gourmetten en oud en nieuw doen en hij op haar huis passen?
maar het wordt vast wel gezellig, ik denk dat hij even ongesteld is![]()
jawel, maar hij kan maar beter weten dat hij dat niet moet doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is Mr Mo af en toe ook niet duidelijk?
dat! Geniet ervan CF! En ik ga je voorbeeld volgen: een lekker glaasje whiskyquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alvast een heel fijne vakantie, CF! Je hebt 't verdiend!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Mhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Ik heb wel van die riemen en dan doe ik ze op m'n trui en dan denk ik: Nah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh ja, ik heb dus ooit per ongeluk zo'n lange trui gekocht en dan moet er dus een mooie riem om. Maar die heb ik helemaal niet! Ik heb alleen maar van die sjor-dingen waarmee je een afzakbroek omhoog houdt
Ohja, dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Mannen zijn heel duidelijk, jullie geven er gewoon af en toe een rare draai aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |