Festenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef Avatar niet zo nodig te zien eigs. Ik ga toch vooral voor het verhaal naar een film en niet voor de special effects. Ik ben nu Festen aan het kijken
.
En ik ben gerustgesteld, want Secret Santa heeft net m'n pakje bezorgd.
Ik had de sticker helemaal gemistquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De tof!Moest je ook met de trein? Ik probeer namelijk te bedenken of het de moeite waard is om het te proberen morgen
Vriend moet namelijk op hetzelfde traject als ik, deels, en die deed er al veul langer over dan NS.nl aangaf
Bareuh.
Mooi lijstje*sticker*
Ah gut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik krijg geen eindejaarsuitkering en volgens mij ook geen kerstpakket.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had de sticker helemaal gemist*glimt van trots*
![]()
Ja, ik had de mazzel dat mijn bus vanochtend er vijf minuten langer over deed, zodat ik nog maar vijf minuten op de trein hoefde te wachten! Terug heb ik een kwartier gewacht (waarvan 5 minuten ín de trein).
Ik weet niet waar je heen moet morgen? Als je het graag wilt gewoon doen. Oh en trouwens, volgensmij las ik net dat ze denken dat het morgen al veel beter rijdt!
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vriendje is weer thuis!.
Kusje voor Nynke..
En ik heb m'n SeSa-pakje ook en ik weet wie mij had.. Denk ik. M'n achternaam is in ieder geval verkeerd geschreven, SeSa.
.
Door een paar letters te vervangen zodat je een iets gebruikelijkere achternaam krijgt. Gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan me niet indenken hoe je jouw achternaam verkeerd kunt spellen, eigenlijk
kom maar opquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Chicolate het volgende:
SDB, Maria en CF hebben PM. Alvast bedankt dat jullie willen stemmen
. Nog meer vrijwilligers die even een linkje willen klikken en zo mijn team aan de winst willen helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |