SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja het komt ook vast wel goed! Ik werd alleen zo kriegel van dat ik helemaal mn best deed om rekening met hem te houden, met wat híj wil, en dan alsnog krijg ik gemekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
tijdelijke woningruil doen? jij met je zus gourmetten en oud en nieuw doen en hij op haar huis passen?
maar het wordt vast wel gezellig, ik denk dat hij even ongesteld is![]()
jawel, maar hij kan maar beter weten dat hij dat niet moet doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is Mr Mo af en toe ook niet duidelijk?
dat! Geniet ervan CF! En ik ga je voorbeeld volgen: een lekker glaasje whiskyquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alvast een heel fijne vakantie, CF! Je hebt 't verdiend!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Mhehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, je kerel gedroeg zich als een wijf..
Ik heb wel van die riemen en dan doe ik ze op m'n trui en dan denk ik: Nah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh ja, ik heb dus ooit per ongeluk zo'n lange trui gekocht en dan moet er dus een mooie riem om. Maar die heb ik helemaal niet! Ik heb alleen maar van die sjor-dingen waarmee je een afzakbroek omhoog houdt
Ohja, dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
Mannen zijn heel duidelijk, jullie geven er gewoon af en toe een rare draai aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |