abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75916231
Het vorige deel: Slank # 902 Met sneeuw-stress en moonboots

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden
pi_75916242
yay!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:53:35 #3
70532 loveli
N
pi_75916294
Het is blond en het is intelligent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak door m'n TVP's heen
crap in = crap out
pi_75916299
Jullie gaan ook veel te snel
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 10:55:25 #5
70532 loveli
N
pi_75916355
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie We gaan ook veel te snel
crap in = crap out
pi_75916362
!
Ja doei.
pi_75916399
Lijstje dan maar:

O: bak magere kwark met een halve banaan in stukjes erdoor
T: wat cashews
T: bakje couscoussalade
L: grote waldkornbol filet Americain
T: wat cashews
D: vega-pasta met broccoli/pesto-roomsaus
Ja doei.
pi_75916415
Ga naar m'n werk, doei!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75916435
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja ja.

Even post uit vorige topic:

Hadden jullie vorig jaar wel dat je op een gegeven moment wist van elkaar wie wie had nadat de kado's uit waren gepakt? Want dat was nogal een punt van discussie bij mijn familie dit jaar met sinterklaas. Terwijl mijn vrienden het allemaal al wel wisten. Ik heb (behalve mijn naam dus al op de doos geschreven ) ook een kaartje erbij gedaan.
pi_75916436
Ik ga douchen en dan mijn moeder dwingen om een lijstje te maken voordat we de boodschappen voor kerst gaan halen, want anders slaat ze door in de winkel

En dan kijken of ik haar een aerobed krijg aangesmeerd, anders moet ik op het k*tmatrasje met kerst omdat mijn zus & schoonbroer de goeie matrassen krijgen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:58:17 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916462
Hoi
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:58:39 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916471
En als ik er alleen voor stond, zou ik albert.nl inschakelen geloof ik .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75916660
@ xcuzme: ik heb nooit voor 60 euro boodschappen

ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
Kwak
pi_75916692
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als ik er alleen voor stond, zou ik albert.nl inschakelen geloof ik .
Doe ik ook wel eens En dan alleen maar houdbare pakken drinken kopen
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:05:14 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916708
Ook niet voor kerst? Dan kom je er toch al snel aan? Als ik er niet helemaal aan zou komen, dan zou ik gewoon voorraad gaan bestellen. Wasmiddel tikt altijd wel lekker aan, paar flesjes wijn, paar pakken sap en voila!

En waarom jeukten je enkels??
pi_75916740
Albert bezorgt hier niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75916777
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:

ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
Neen? Huh ? Doe je iedere dag boodschappen? Ik geef niet iedere dag veel geld uit want ik eet geen vlees en niet zo veel.. Maar opgeteld kom je wel op een groot bedrag!
pi_75916791
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:

ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zit

bij de Lidl komen we daar iig niet aan, voor zover ik weet
Ja doei.
pi_75916813
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Neen? Huh ? Doe je iedere dag boodschappen? Ik geef niet iedere dag veel geld uit want ik eet geen vlees en niet zo veel.. Maar opgeteld kom je wel op een groot bedrag!
dat kan dus beter!

geloof dat wij elke week iets van 30 euro boodschappen doen + wat vlees wat er al in de vries ligt en wat basis dingen zoals pasta/rijst/wraps/pita's --> max 50 euro, met z'n tweeen, voor een hele week!
Ja doei.
pi_75916814
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook niet voor kerst? Dan kom je er toch al snel aan? Als ik er niet helemaal aan zou komen, dan zou ik gewoon voorraad gaan bestellen. Wasmiddel tikt altijd wel lekker aan, paar flesjes wijn, paar pakken sap en voila!

En waarom jeukten je enkels??
ik vind t zonde om ineens 60 euro te gaan uitgeven met dingen die ik normaal pas over een maand ofzo zou kopen... ik doe echt twee maanden minstens met een fles wasmiddel (denk wel 3 eigenlijk), drink geen nsap en fris (1 pak dubbelfriss mag ik elke week kopen van mezelf, of druivensap, en soms 1 fles limosiroop, maar max 1 in de maand) verder drink ik water. wijn drink ik ook niet in mn eentje en heb nog flessen staan, en kerst eet ik bij mn ouders

als ik een feestje geef thuis, dan kan ik t wel een keer doen... dan kom ik wel hoger uit. maar dit jaar vier ik mn verjaardag met een vriendin in de kroeg, we kwamen namelijk op een gezamenlijke lijst van 125 mensen die lang niet allemaal komen, maar toch, past in geen van beider huizen (we zijn 1 dag na elkaar jarig en wilden t zelfde weekend vieren, en de overlap is ongeveer 50%)
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:09:27 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75916868
Oh maar het was ook hypothetisch hoor kwak . Dat je er alleen voor staat én een kerstdiner zou moeten verzorgen. Dan zou ik het wel weten . Wij bestellen ook alleen bij gelegenheden bij albert. Laatste keer was in maart toen Duvel en ik onze verjaardagen vierden. Hoefden toen alleen nog op de dag zelf wat verswaar te halen en klaar! .
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:10:14 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75916899
Loveli, lekker adrem ben je weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_75916908
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zit

bij de Lidl komen we daar iig niet aan, voor zover ik weet
jup, ik ga naar de AH en kom op ongeveer 120-150 euro voor een maand (incl. alles, ook lichaamsverzorging enzo). maar veel daarvan (groente, vlees) is geen twee weken houdbaar (ik eet groentes rauw, dus kan niet voorkoken en invriezen, en zo groot is mn vriesvak nou ook weer niet).

ik ga ongeveer 2 keer in de week, en besteed ongeveer 20 euro elke keer. soms meer soms minder, en soms ga ik maar 1 keer. ik ben nu al een week niet meer geweest en heb nog eten in de vriezer.
Kwak
pi_75916984
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat kan dus beter!

geloof dat wij elke week iets van 30 euro boodschappen doen + wat vlees wat er al in de vries ligt en wat basis dingen zoals pasta/rijst/wraps/pita's --> max 50 euro, met z'n tweeen, voor een hele week!
Ik heb gister voor 13 euro koffie gehaald (40 cupjes en 6 gratis ik drink niet zo veel koffie doe ik ook heeeel lang mee.. is de eerste keer dat ik koffie kocht eigenlijk!)
en voor 19 euro boodschappen (brood, kaas, 10 bolletjes, chocopasta, vlokken, hagelslag, crackers, 2 blikjes cola, 3 zakken snoep, daar kan ik wel even mee doen )

het avondeten was 65 cent... vriendje had wokgroente van 60 cent + quorn stukjes... ik had cassave kroepoek gehaald voor 65 cent en had nog 6 pakken rijst van de 2 halen 1 betalen actie van albert!
pi_75917040
Ik kan niet meepraten want ik doe nooit boodschappen (maar ik zou ze dan liever in mn eentje doen, paar fietstassen/krantentassen op mn fiets en dan past alles wel).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75917087
Die 13 en 19 euro waren eigenlijk wel extreem Normaal koop ik 1x per week brood en of ik kook samen of ik eet voor 4-5 euro buiten de deur
pi_75917293
Vanavond komt bij Albert bij mij, maar dat belet me niet om zelf ook nog de gewone AH leeg te kopen.

O: volkoren pistoletje uit de oven met filet A., sjalot en een gekookt eitje erop.
L: ?
D: ik heb alle onbestemde prutjes uit de vriezer gehaald. dus iets daarvan. Heb space nodig in de vriezer!!!!!
  Vis een optie? dinsdag 22 december 2009 @ 11:23:47 #28
70532 loveli
N
pi_75917459
Geen idee hoeveel gourmetpakketten appie verkoopt, maar goede kans dat die de dag voor kerst worden afgeprijsd met een tht van 25-12.
crap in = crap out
pi_75917532
tvp!
pi_75917544
Co!!!! Ken jij die Dulsao de Brazil?
pi_75917732
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoeveel gourmetpakketten appie verkoopt, maar goede kans dat die de dag voor kerst worden afgeprijsd met een tht van 25-12.
dat dus!

korting-hunten is tof
Ja doei.
pi_75917781
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Co!!!! Ken jij die Dulsao de Brazil?
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
pi_75917851
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
Nespresso cupje
pi_75917909
Die vind ik echt heel lekker! Lekkerder dan de arpeggio die ik nu heb

Ik had
- ristretto
- dulsao de brasil
- arpeggio
- roma

En het waren de persoonlijke favorieten van de Nespresso man.. Plus ik kreeg 6 limited editons gratiez Vast omdat ik zo leuk naar hem lachte Of krijgt iedereen dat ?
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:44:32 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75918275
Hooi,
Lijst:
O: kom yoghurt met een banaan
S; 80min. hometrainen
T: enorme appel
L: 2 kommen kippensoep, boterham filet americain en boteram huzarensalade
T: boterham kalkoenfilet, boterham kaas
T: peer
T: merci
D: biefstuk met verse sperzieboontjes en sla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:49:58 #36
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75918501
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooi,
Lijst:
O: kom yoghurt met een banaan
S; 80min. hometrainen
T: enorme appel
L: 2 kommen kippensoep, boterham filet americain en boteram huzarensalade
T: boterham kalkoenfilet, boterham kaas
T: peer
T: merci
D: biefstuk met verse sperzieboontjes en sla
Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijn . Ik ga zo een normale appel eten met wat yoghurt .
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:55:08 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75918710
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:

[..]

.

Ik dacht ook aan een bandje idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_75918772
Ik heb vanochtend ontbeten met een banaan. Meer was er niet .

Misschien moet ik toch maar eens zelf boodschappen gaan doen

Ik zit thuis omdat ik geen zin heb om weer anderhalf uur enkele reis te maken om op kantoor te komen, dus ik zou gaan thuiswerken.. Maar nu doet mijn mobiel internet het niet en de mensen die me kunnen helpen zijn op vakantie !! Via mijn eigen laptop kan ik niet werken want ik heb de goede proggies enzo niet.. Fijn
pi_75918883
OK. In slank posten dat je je deadline ruim gaat halen, is blijkbaar bad karma Ineens kwam de opdrachtgever gisteren met een miljoen aanvullende eisen, en heb ik met opkomende migraine weer onbeschoft lang door moeten werken om alles af te krijgen Daarbij is ook een zak fudge (die bedoeld was om muffins mee te maken) gesneuveld

Ah well. Deadline is nu echt gehaald, en ik ga me eens bezighouden met leukere dingen, zoals het opruimen van mijn bureau en mail sturen naar mijn afstudeerders. Hardlopen zit er vandaag niet in, vrees ik. Want ik ben ook ineens helemaal gesloopt Maar: morgen op vakantie
pi_75919028
wauw CF, supergoed! (op de fudge na)

ik heb net één stap buiten de deur gezet, dat gign wel, nam overmoedig een stebvige tred ricvhting kantoor, gleed uit op de stoeprand, zwikte door mn enkel en landde op mijn derriere...

ik werk dus nog maar een dagje thuis met het materiaal dat ikhier heb. moet wel een middag en avond werk in zitten...

mn eten begint wel op te raken, maar geen zin om naar de winkel te gaan. heb nog vanalles, alleen geen enkel broodbeleg meer. zit dus droge boterhammen te kauwen. wel lekkere bammen...
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:03:15 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75919044
Yay CFert! Het kostte moeite, maar je hebt het gehaald (al dan niet met futs! ) dus je mag trots op jezelf wezen en morgen relaaaaxed op vakantie!

Wij vergeten trouwens bijna *altijd* de vuilnisbak op het hoekje te zetten op ophaaldag Vanochtend ook - ik word wakker, hoor aan de achterkant een vuilniswagen, denk "kut kut " en kijk of vriendje hem al heeft weggezet - nee. Kut. Ding zat vastgevroren en dichtgevroren, dus heb hem in noodvaart los moeten bikken en naar de ophaalplek gereden Tot zover mijn spannende leven

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-12-2009 12:22:57 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:04:32 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_75919094
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR

Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:07:40 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75919213
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
vastgevroren aan dichtgevroren
Watte? .

voor CF: ik vind dat zo goed hè, dat je dan toch altijd zo hard doorwerkt. Zoveel verantwoordelijkheidsgevoel heb ik niet, geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_75919352
overigens: ik kan op de vrijdag blijven werken hier het levert voorlopig geen problemen op, en als wel, dan lossen we dat op die dag wel op
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:21 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75919429
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
wauw CF, supergoed! (op de fudge na)

ik heb net één stap buiten de deur gezet, dat gign wel, nam overmoedig een stebvige tred ricvhting kantoor, gleed uit op de stoeprand, zwikte door mn enkel en landde op mijn derriere...

ik werk dus nog maar een dagje thuis met het materiaal dat ikhier heb. moet wel een middag en avond werk in zitten...

mn eten begint wel op te raken, maar geen zin om naar de winkel te gaan. heb nog vanalles, alleen geen enkel broodbeleg meer. zit dus droge boterhammen te kauwen. wel lekkere bammen...
Ik heb nu wel een mental image Niet zeer gedaan?

Even afkloppen, maar ik ben nog niet gevallen . Ik denk dat ik mijn wandelbonken daar erkentelijk voor mag zijn .
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:19:32 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75919700
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijn . Ik ga zo een normale appel eten met wat yoghurt .
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen

CF bijna vakantie!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75919800
Yay, CF, bijna naar warm puerto rico! Jaloers!!

En kwak, klinkt pijnlijk en grappig tegelijk! Zoiets als fietsers die in de trambaan terecht komen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75919864
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier

ben inmiddels alweer 9 kg kwijt... vanmorgen 78 kg (BMI 22,8) en ik doe dr helemaal niets voor.
(wat 2 weken ziekenhuis al met je lichaam doen... )
denk dat ik alweer blij ben met een gewicht onder de 75 kg...

maar eerst dus niet lijnen; want ik geef Evie borstvoeding en die moet nog flink aansterken door mijn melk.
ff spammen met ons kleine meisje:

[ afbeelding ]
nog in het ziekenhuis
[ afbeelding ]
de dag dat ze mee naar huis mocht (do 17 dec)
Evie in de tummytub:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ben helemaal flieft op ons meisje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:23:52 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75919902
Arme Kwak

Vik: ja dat moest 'en' zijn natuurlijk

Mo: yay!
pi_75919907
awww wat een schattepetatje! fijn dat ze thuis is nu!
Kwak
pi_75920153
Kwak

Viking, 't is vooral dat als ik het nu afheb, dat ik dan op vakantie kan met het idee dat ik januari weer lekker fris aan mijn eigen onderzoek kan beginnen. Dat werd ook wel weer eens tijd

BJ, wat een mooitje! Die diepzinnige rimpels op de tummytub-foto Fijn dat je weer een beetje afvalt, hoef je je daar iig geen zorgen om te maken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:29:58 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75920155
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen
[ afbeelding ]

CF bijna vakantie!
Lekker! Succes met dweilen .

Wat een mooie dochter heb je BJ!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_75920212
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:33:25 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75920295
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier
. Gezellig! .
quote:
ben helemaal flieft op ons meisje
En terecht. Wat een schatje .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:36:26 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75920404
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Phaidra het volgende:
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Dat dus!

Meh, fysio maar afgemaild voor morgen. Ik heb er weinig fiducie in dat ik morgen stipt half 9 in Rotterdam in het ziekenhuis kan belanden. Dat wordt pas weer 2010 een keer behandeling. Niet fijn nu .
pi_75920465
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR

Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
Stem op mij Ik heb tieten
pi_75920578
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Stem op mij Ik heb tieten
stem op mij mijn dino eet zwarte piet op

Kwak
pi_75920619
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)

[2] kwakz0r (punten: 2)

[3] uniekhoorn (punten: 1)

Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen

OK!

!
pi_75920654
hahaha nee joh, mensen moeten lekker stemmen op wat ze leuk vinden.

ik voel me al geen totale loser meer, omdat ik toch nog punten hebvan co en pfje...
Kwak
pi_75920679
Awww babypiccies

Wij hadden net de postbode aan de deur, 27 euro betalen. Dus wilde al mijn vader bellen om 'm te pesten dat z'n bestelling door de douane eruit was gepikt, blijkt het het jaarlijkse kerstgeschenk uit Korea te zijn
Ik ben dan altijd weer benieuwd of en wat Guus Hiddink krijgt (mijn vader is voor zijn werk ooit twee keer in Korea geweest).

Mijn ouders sturen ook altijd wat terug, dit jaar gaan we voor Delfst blauw
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75920691
Nee we gaan tactisch stemmen !!
pi_75920726
Delfst Mkeej.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:45:37 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_75920768
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
Vorig jaar hielp dat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75920774
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
pi_75920783
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

Vorig jaar hielp dat
!
pi_75920882
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
pi_75920929
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_75920960
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

O geen idee ik maakte een grapje !
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:57:17 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75921170
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Nee Delftst blauw .

Mijn zus tekende onlangs op een papier dit en vroeg: wat staat hier?

Dttttttttttt
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:58:16 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75921200
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]

[2] kwakz0r (punten: 2)
[ afbeelding ]

[3] uniekhoorn (punten: 1)
[ afbeelding ]

Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen

OK!

!
Zeg dame, misschien wil ik nog wel een keer winnen .

Nee is goed, hoor, ik win toch niet meer en mijn ava is ook beslist niet de leukste! En ik stem niet bewust op Slankies .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:58:56 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75921221
Ik heb al gestemd!
pi_75921269
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb al gestemd!
Je mag nog wijzigen
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:01:11 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75921305
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Je mag nog wijzigen
Neuh ik vond dat de leukste
Fair's fair!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:01:48 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75921322
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Neuh ik vond dat de leukste
Fair's fair!
* Viking84 voelt een bitchfight aankomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_75921405
Wat een eerlijkheid
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:10:16 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75921640
ik ben weer veilig in Duitland. Wat een reis, maar alles ging voorspoedig. Tot het vriendje er niet was om me op te halen en ik dus een half uur op hem moest wachten, na een reis van 15 uur. Toen was ik wel even pissig. Maar goed, ik ben er, en heb de laatste kerstcadeautjes al weer binnen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:15:20 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75921834
WB Nynke!

Het sneeuwt weer in Den Haag.
pi_75921868
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee Delftst blauw .

Mijn zus tekende onlangs op een papier dit en vroeg: wat staat hier?

Dttttttttttt
SPOILER
haha

BJ haai ik had al 100 keer gezegd hoe mooi Evie is, maar k doe het gewoon nog een keer, wat is het toch een heerlijk prulleke jullie meisje zo mooi <3
En al 9 kilo! Hoera! komt helemaal goed, onder die 75 gaat ook prima lukken. Wat je zegt, gewoon even rustig aan, het komt vanzelf. Doe maar lekker spekkies kweken bij je meiske

Ik was jullie weer kwijt, sinds ik die AT gebruik ben ik van alles kwijt steeds
Lijstje van gister:

O: 2 boterhammen worst
L: vieze hotdog van Hema (bahbahbah)
T: appelflap
D: cannelloni
T: chocolademelk met slagroom

En over boodschappen doen, ik ben erg goed in goedkoop boodschappen doen, helaas mn lief niet. En sinds ik met hem samen woon is het me niet echt meer gelukt om de draad op te pakken qua goedkoop en handig inkopen.
Ik deed altijd 2 keer per week boodschappen, at nauwelijks vlees en deed veel vers + voorraad en een beetje vooruit denken enzo. Vriendje is meer van het om kwart voor vijf dagelijks even langs de supermarkt om spullen voor die avond te halen. En daarnaast is hij ook nog eens heel erg van de a-merken.

Ik heb hem nu ein-de-lijk aan zn verstand dat ik echt geen a-merk cola-light hoef. Het maakt me echt niets uit dus haal dan maar gewoon de goedkoopste. In t nieuwe jaar ga k wat meer structuur in de boodschappen brengen want k ben het wel zat eigenlijk om steeds veel geld kwijt te zijn aan boodschappen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75921882
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
nee, want ik vind die van Arcee de leukste
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:18:14 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75921951

Donderdag weer winterse neerslag. Hallo witte Kerst
pi_75921966
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?
SPOILER

Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee was Boos dat ik was, na 5 uur treinen Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
pi_75921987
oh en een lijstje van vandaag:

O: 3 boterhammen, 2 hagelslag 1 pindakaas
T: bakje verse ananas
T: zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn, 2 gek. ei, ui, beetje mayo enz.)
D: pitabroodjes met tonijnsalade (andere tonijnsalade, tonijn uit blik met ui, mais, basilicum en tomaat, erg lekker )
T: chocomel met slagroom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75922061
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Donderdag weer winterse neerslag. Hallo witte Kerst
oh daar ben k niet zo blij mee eigk
ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.

Als het is zoals een paar dagen terug dan denk ik niet dat we gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75922117
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.

wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:23:06 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75922144
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja hier hetzelfde hoor, maar dan zonder baby . Moeten via binnenwegen naar Purmerend en 2e Kerstdag het land oversteken richting de Achterhoek. Maar als het is zoals zondag en gister, dan gaan wij ook niet.
pi_75922174
zow, gestemd, lunch op, nu weer even aan het werk en staren naar de telefoon met hopelijk goed nieuws over onze auto
Ja doei.
pi_75922186
hmmm net regende het maar inmiddels ook weer sneeuw.
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:25:29 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_75922248

Donderdag wordt idd de minste dag van de week
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:25:39 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75922257
Oei Huup, kan me voorstellen dat dat niet fijn is nee! Anders (schoon)ouders naar jullie uitnodigen?
Al waren de wegen de afgelopen week wel goed begaanbaar, alleen de woonwijken enzo niet! Lekker lijstje trouwens Wel misschien wat weinig nog

Nynke, veel plezier met je Duutser! Zeg maar dat ie warme choco moet maken om het goed te maken

En weebee BJ, nu mét baby'tje! Gefeliciteerd nog met Evie!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:26:45 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75922313
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee was Boos dat ik was, na 5 uur treinen Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.

K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.

Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:26:50 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75922317
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Donderdag wordt idd de minste dag van de week
Eerlijk gezegd zou ik het prima vinden als het donderdag regen wordt ipv sneeuw . Liever veilig op de weg dan die witte kerst eiks...
pi_75922338
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...
De A10 was gisteren gewoon wit parkeren is vreselijk idd!

Hier regent het trouwens..
pi_75922362
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:

[..]

De A10 was gisteren gewoon wit parkeren is vreselijk idd!

Hier regent het trouwens..
echt? de A4 was prima te doen!
Kwak
pi_75922370
Is dit schattig of gênant?

Bekijk deze YouTube-video

.

Wat is er mis met deze post ?!!

pi_75922462
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt? de A4 was prima te doen!
Vaag! Had daar vlak voor wel gesneeuwd, maar als er gepekeld is smelt dat toch snel? Vind het over het algemeen wel fijn rijden op de snelweg Hier in de straat is het een grote ijsbaan (bij vriendje ook trouwens)
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:33:12 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75922573
Dweilen, dat zijn ook veel kcal

Nu boontjes punten... heerlijk zo'n dag voor jezelf
pi_75922626
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:

.

Wat is er mis met deze post ?!!

genant, duidelijk..
Ja doei.
pi_75922767
Net pas uit bed ik begin nu toch wel de voordelen van ingesneeuwd zitten te zien
Zometeen cadeautjes en dan de rest van de dag lekker samen wandelen door de sneeuw en kolonisten van catan spelen
Vanavond uiteten als we een restaurant kunnen bereiken tenminste
pi_75922850
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Net pas uit bed ik begin nu toch wel de voordelen van ingesneeuwd zitten te zien
Zometeen cadeautjes en dan de rest van de dag lekker samen wandelen door de sneeuw en kolonisten van catan spelen
Vanavond uiteten als we een restaurant kunnen bereiken tenminste
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:41:49 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75922908
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

genant, duidelijk..
Datte Ik zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo