SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik raak door m'n TVP's heen
crap in = crap out
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie We gaan ook veel te snel
Ja ja.quote:
Doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als ik er alleen voor stond, zou ik albert.nl inschakelen geloof ik.
Neen? Huhquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ xcuzme: ik heb nooit voor 60 euro boodschappen
ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zitquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
@ xcuzme: ik heb nooit voor 60 euro boodschappen
ik heb net in de douche mn been tot bloedens toe opengekrabt omdat t zo jeukte. stond ik ineens in roodwordend water... bloeden die enkel, als een rund...
dat kan dus beter!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen? Huh? Doe je iedere dag boodschappen? Ik geef niet iedere dag veel geld uit want ik eet geen vlees en niet zo veel.. Maar opgeteld kom je wel op een groot bedrag!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook niet voor kerst? Dan kom je er toch al snel aan? Als ik er niet helemaal aan zou komen, dan zou ik gewoon voorraad gaan bestellen. Wasmiddel tikt altijd wel lekker aan, paar flesjes wijn, paar pakken sap en voila!
En waarom jeukten je enkels??
jup, ik ga naar de AH en kom op ongeveer 120-150 euro voor een maand (incl. alles, ook lichaamsverzorging enzo). maar veel daarvan (groente, vlees) is geen twee weken houdbaar (ik eet groentes rauw, dus kan niet voorkoken en invriezen, en zo groot is mn vriesvak nou ook weer niet).quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga jij wel naar de AH dan? Ik denk dat je als je daar alles haalt je zo aan de 60 zit
bij de Lidl komen we daar iig niet aan, voor zover ik weet
Ik heb gister voor 13 euro koffie gehaald (40 cupjes en 6 gratisquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan dus beter!
geloof dat wij elke week iets van 30 euro boodschappen doen + wat vlees wat er al in de vries ligt en wat basis dingen zoals pasta/rijst/wraps/pita's --> max 50 euro, met z'n tweeen, voor een hele week!
dat dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoeveel gourmetpakketten appie verkoopt, maar goede kans dat die de dag voor kerst worden afgeprijsd met een tht van 25-12.
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???quote:
Nespresso cupjequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooi,
Lijst:
O: kom yoghurt met een banaan
S; 80min. hometrainen
T: enorme appel
L: 2 kommen kippensoep, boterham filet americain en boteram huzarensalade
T: boterham kalkoenfilet, boterham kaas
T: peer
T: merci
D: biefstuk met verse sperzieboontjes en sla
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, ik weet zelfs niet of het een muziekbandje is, of doucheschuim, of dat je het kan eten???
Watte?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
vastgevroren aan dichtgevroren
Ik heb nu wel een mental imagequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
wauw CF, supergoed! (op de fudge na)
ik heb net één stap buiten de deur gezet, dat gign wel, nam overmoedig een stebvige tred ricvhting kantoor, gleed uit op de stoeprand, zwikte door mn enkel en landde op mijn derriere...
ik werk dus nog maar een dagje thuis met het materiaal dat ikhier heb. moet wel een middag en avond werk in zitten...
mn eten begint wel op te raken, maar geen zin om naar de winkel te gaan. heb nog vanalles, alleen geen enkel broodbeleg meer. zit dus droge boterhammen te kauwen. wel lekkere bammen...
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een fotoquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe enorm jouw appels zijn. Ik ga zo een normale appel eten met wat yoghurt
.
Lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen
[ afbeelding ]
CF bijna vakantie!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier![]()
En terecht. Wat een schatjequote:ben helemaal flieft op ons meisje![]()
![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Phaidra het volgende:
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Stem op mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
Vorig jaar hielp datquote:
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00tquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
O geen idee ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
Nee Delftst blauwquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Zeg dame, misschien wil ik nog wel een keer winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] kwakz0r (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] uniekhoorn (punten: 1)
[ afbeelding ]
Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen
OK!!
* Viking84 voelt een bitchfight aankomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neuh ik vond dat de leukste![]()
Fair's fair!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee Delftst blauw.
Mijn zus tekende onlangs op een papier dit en vroeg: wat staat hier?
DtttttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
BJ haaiik had al 100 keer gezegd hoe mooi Evie is, maar k doe het gewoon nog een keer, wat is het toch een heerlijk prulleke jullie meisje
zo mooi <3
En al 9 kilo! Hoera!komt helemaal goed, onder die 75 gaat ook prima lukken. Wat je zegt, gewoon even rustig aan, het komt vanzelf. Doe maar lekker spekkies kweken bij je meiske
Ik was jullie weer kwijt, sinds ik die AT gebruik ben ik van alles kwijt steeds
Lijstje van gister:
O: 2 boterhammen worst
L: vieze hotdog van Hema (bahbahbah)
T: appelflap
D: cannelloni
T: chocolademelk met slagroom
En over boodschappen doen, ik ben erg goed in goedkoop boodschappen doen, helaas mn lief niet. En sinds ik met hem samen woon is het me niet echt meer gelukt om de draad op te pakken qua goedkoop en handig inkopen.
Ik deed altijd 2 keer per week boodschappen, at nauwelijks vlees en deed veel vers + voorraad en een beetje vooruit denken enzo. Vriendje is meer van het om kwart voor vijf dagelijks even langs de supermarkt om spullen voor die avond te halen. En daarnaast is hij ook nog eens heel erg van de a-merken.
Ik heb hem nu ein-de-lijk aan zn verstand dat ik echt geen a-merk cola-light hoef. Het maakt me echt niets uit dus haal dan maar gewoon de goedkoopste. In t nieuwe jaar ga k wat meer structuur in de boodschappen brengen want k ben het wel zat eigenlijk om steeds veel geld kwijt te zijn aan boodschappen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee wasBoos dat ik was, na 5 uur treinen
![]()
Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
![]()
oh daar ben k niet zo blij mee eigkquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag weer winterse neerslag. Hallo witte Kerst
wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh daar ben k niet zo blij mee eigk![]()
ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.
Als het is zoals een paar dagen terug dan denk ik niet dat we gaan.
Ja hier hetzelfde hoor, maar dan zonder babyquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh daar ben k niet zo blij mee eigk![]()
ik vind het doodeng om met baby in de auto te moeten rijden naar de ouders en schoonouders toe met sneeuw en ijzel en gladheid enzo, dus ik had eigenlijk gehoopt dat het weer een beetje mee zou vallen.
Als het is zoals een paar dagen terug dan denk ik niet dat we gaan.
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nynke, ohh, irritant is dat hè. Dat heeft Meneer mij ook een keer geflikt toen we dachten dat een weekendrelatie Nederland-België wel een goed idee wasBoos dat ik was, na 5 uur treinen
![]()
Afijn, maak het goed en geniet van je tijd samen
Eerlijk gezegd zou ik het prima vinden als het donderdag regen wordt ipv sneeuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag wordt idd de minste dag van de week
De A10 was gisteren gewoon witquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij hebben gisteren met de auto gereden, en dat was geen probleem. snelwegen zijn al snel sneeuwvrij, en ook in rijswijk zelf (waar we waren) was geschoven. vervelendste was het in-en uitparkeren...
echt? de A4 was prima te doen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De A10 was gisteren gewoon witparkeren is vreselijk idd!
Hier regent het trouwens..
Vaag! Had daar vlak voor wel gesneeuwd, maar als er gepekeld is smelt dat toch snel? Vind het over het algemeen wel fijn rijden op de snelwegquote:
genant, duidelijk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
Is dit schattig of gênant?
Bekijk deze YouTube-video
.
Wat is er mis met deze post?!!
Bekijk deze YouTube-video
Is dit schattig of gênant?
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Net pas uit bedik begin nu toch wel de voordelen van ingesneeuwd zitten te zien
Zometeen cadeautjesen dan de rest van de dag lekker samen wandelen door de sneeuw en kolonisten van catan spelen
Vanavond uiteten als we een restaurant kunnen bereiken tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |