Lekker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, aangezien álles belangrijker is dan boven en beneden dweilen.. hier een foto
Maar de appel van vanochtend was groter, dit is een nieuwe lading
Appel vs. citroen
[ afbeelding ]
CF bijna vakantie!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies
ik kom binnenkort jullie weer gezelschap houden hier![]()
En terecht. Wat een schatjequote:ben helemaal flieft op ons meisje![]()
![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Phaidra het volgende:
Hee BJ! Nogmaals gefeliciteerd met Evie! En op zich netjes toch, nu alweer 9 kg kwijt?
Stem op mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Ik spam weer even de wedstrijd: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Iedereen die nog niet gestemd heeft, graag even doen, is een heel simpel scriptje bij in de OP
Vorig jaar hielp datquote:
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00tquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
het is blauw en het komt uit Delft, rara wat is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
O geen idee ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Delfs blauw was, maar het is dus toch met een T. w00t
Nee Delftst blauwquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef P.F het volgende:
Ja hebt Delfts blauw en je hebt Delfts blauw dat nog meer Delfts blauw is dan gewoon Delfts blauw dat heet Delfst blauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Zeg dame, misschien wil ik nog wel een keer winnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
Laten we allemaal op deze 3 stemmen:
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] kwakz0r (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] uniekhoorn (punten: 1)
[ afbeelding ]
Want ik win toch niet meer en vik heeft al gewonnen
OK!!
* Viking84 voelt een bitchfight aankomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neuh ik vond dat de leukste![]()
Fair's fair!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |