Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
ja, ik kon het ook niet lang aanzienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DatteIk zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.
Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
Dordrechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
What's with the smurf on helium?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
Is dit schattig of gênant?
Bekijk deze YouTube-video
.
Wat is er mis met deze post?!!
Bekijk deze YouTube-video
Is dit schattig of gênant?
vervelend vreemd. NIet spraakzaam, niet aanhankelijk...maar hij heeft ook cadeautjes verstopt, en mij expliciet verteld waar ik niet moet kijken. Dat maakt het wel wat lastig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
Wat moet er aan gebeuren danquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
noude auto gaat niet klaar zijn voor kerst
![]()
![]()
ik kan wel janken, echt..
Das mooi klotequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
dat is heul niet zeker niet. wrsch radiator en zulks kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat moet er aan gebeuren danHij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Ja, want 1e kerstdag moeten we dus naar het Westen.. en we willen gewoon niet in Den Haag blijven slapen en ook niet om 9 uur 's avonds de trein al moeten pakken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?
Het komt vast wel goed. Ik had alleen gehoopt dat hij enthousiast zou zijn om mij weer te zien. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Ik ga eerst nog maar eens een dutje doen, 16 uur reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.
Hoop dat het goedkomt Nynke.
Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.
Hoop dat het goedkomt Nynke.
Was duidelijk dat je dat niet wilde hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!![]()
ja.. Mr.Mo had ook begrepen gisteren dat hij dus gisteren of vandaag er naar gekeken zou hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ikMaar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen
![]()
Da's kut van de auto, Mo!
in mezelf mekkerde ik ook heel erg toen ik naar de stad liep zonet, om kerstcadeautjes voor hem te kopen. Maar goed, in jezelf mekkeren is niet zo leuk, dus toen heb ik besloten dat ik er maar het beste van moet maken. Maar, even klagen is soms wel prettig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ikMaar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen
![]()
Da's kut van de auto, Mo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |