Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
ja, ik kon het ook niet lang aanzienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DatteIk zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.
Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
Dordrechtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
What's with the smurf on helium?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
Is dit schattig of gênant?
Bekijk deze YouTube-video
.
Wat is er mis met deze post?!!
Bekijk deze YouTube-video
Is dit schattig of gênant?
vervelend vreemd. NIet spraakzaam, niet aanhankelijk...maar hij heeft ook cadeautjes verstopt, en mij expliciet verteld waar ik niet moet kijken. Dat maakt het wel wat lastig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
Wat moet er aan gebeuren danquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
noude auto gaat niet klaar zijn voor kerst
![]()
![]()
ik kan wel janken, echt..
Das mooi klotequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
dat is heul niet zeker niet. wrsch radiator en zulks kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat moet er aan gebeuren danHij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Ja, want 1e kerstdag moeten we dus naar het Westen.. en we willen gewoon niet in Den Haag blijven slapen en ook niet om 9 uur 's avonds de trein al moeten pakken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?
Het komt vast wel goed. Ik had alleen gehoopt dat hij enthousiast zou zijn om mij weer te zien. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Ik ga eerst nog maar eens een dutje doen, 16 uur reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.
Hoop dat het goedkomt Nynke.
Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.
Hoop dat het goedkomt Nynke.
Was duidelijk dat je dat niet wilde hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!![]()
ja.. Mr.Mo had ook begrepen gisteren dat hij dus gisteren of vandaag er naar gekeken zou hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ikMaar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen
![]()
Da's kut van de auto, Mo!
in mezelf mekkerde ik ook heel erg toen ik naar de stad liep zonet, om kerstcadeautjes voor hem te kopen. Maar goed, in jezelf mekkeren is niet zo leuk, dus toen heb ik besloten dat ik er maar het beste van moet maken. Maar, even klagen is soms wel prettig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ikMaar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen
![]()
Da's kut van de auto, Mo!
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Mo... Chill... Auto's kunnen stuk gaan.....
Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn![]()
het is gewoon oneerlijk
of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn![]()
het is gewoon oneerlijk
Ik moet me zelfs zorgen gaan maken hoe ik terug naar huis kom om vervolgens de volgende dag weer terug naar de ouders van mijn vriend te gaan en dan 2e kerstdag weer naar mijn huis te gaan (en eigenlijk zondag weer terug naar de familie van mijn vriend omdat zijn neefjes jarig zijn)quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!
Ik weet niet eens hoe ik bij mijn familie ga komenIk ga denk ik liften!
Hallo perspectivequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...
nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nynke.![]()
Het viel me op dat je de laatste tijd vaak postte dat jullie ruzie en onenigheid hadden.
Kan het zijn dat het daar aan ligt?
Niet goed onenigheden uit kunnen praten is m.i. een groot nadeel van afstandsrelaties. Woorden komen op schrift zoveel harder aan dan wanneer je iemand in het echt spreekt.
Dat je gelijk pissig op hem bent zodra jullie elkaar wel weer zien helpt ook niet echt natuurlijk.
(hoewel ik wel snap dat je er niet blij mee bent dat hij je laat wachten, maa een wereldramp is het niet)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
PF wij gaan vanaf den haag in de richting van Spijkenisse, ietsjes er voorbij nog zelfs![]()
maar vriendje wil geen fokkers meenementsk. Flauw!
Hehquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
[..]! Ik moet er ook nog iets voorbij maar meestal word ik bij Spijkenisse opgehaald!
Oja en ik moest anders maar niet gaan naar kerst als ik de treinreis zo vreselijk vond.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller?!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller?!
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?
Nynke, wat rot. Als persoon met eenzelfde soort baan als jouw vriendje zou ik inschatten dat hij gewoon moe en gestresst is, zo voor de kerst. Voor verdere toelichting kun je ook kwak vragenMijn Meneer heeft het de afgelopen dagen ook een paar keer met me te stellen gehad
Kerstdeadlines
Hopelijk wordt het na een dag of twee niet werken beter
Er zijn 2 dagen dat ik niet alleen wil reizen.. Nou ja 3quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
O ik word niet zo snel chago van sneeuw hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)
ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...
ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...
desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
Nou ja. Eikelig doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
Ik ga kijken of het vriendje van zijn zusje niet mee kan komen! Dan kan ik hem de schuld gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
Ik trek altijd mensen aan in de trein dus ik heb er niets aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.
Mag ik je ipod lenen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is echt zo. ik dahct eerst dat ik t aleen had maar ik hoor het van iedereen. tel daarbij de vraag op "waar ben ik eigenlijk in godsnaam mee bezig, heeft het wel zin" en t plaatje isw compleet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!
En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
Tijdens onze reis naar Groningen heeft manlief waarschijnlijk zijn ipod op en lees ik een boek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ook, vandaar de ipod (niet eens altijd aan) en het boek (niet eens altijd actief aan t lezen) - hallo dit is mijn cocon, ik ben niet bereikbaar gedurende deze reisquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!
Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
En bedanktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer inquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kerstmarkt! Leuk![]()
Rozengnorft![]()
Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurkenen dan samen alternatieven bedenken
![]()
PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja heAls het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien![]()
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moederquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.![]()
Wat is de streek precies?
Ja sorryquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
PFIk moet altijd zo lachen om jouw posts
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga!
naais!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bijwoehoe!
maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
Oe oe!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bijwoehoe!
maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
En jij niet dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder!!
goeiequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En jij niet dus?![]()
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
ja stufi ook jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naais!
hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnenen ik ga niet meer winkelen
wij doen niet aan cadeaus
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
en even een![]()
voor Mr.Mo
![]()
gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
![]()
psies!quote:
hij is druk aan het werk, leest vanavond wel bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!
Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!
Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!
heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)
![]()
ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zoNouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.
ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'
ja hier bijna 800.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is bij mij 1300 euro extra (netto)....
de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |