abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75922942
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:
Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.
Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
pi_75922952
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Datte Ik zag/hoorde het begin en heb het toen snel weer uitgezet
ja, ik kon het ook niet lang aanzien !
Ja doei.
pi_75922979
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dat dat gaat lukken. Vriendje gedraagt zich nogal vreemd.

K ben ook niet zo blij met de winterse neerslag, want we moeten heel veel rijden met de kerst.

Het dooit hier in Bremen heel hard, trouwens..
vervelend vreemd? idd? wat vmw zegt?
Ja doei.
pi_75923118
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ben je in Leiden? daar zijn alle wegen wel begaanbaar, zeker met de bus of lopend. inmiddels denk ik fietsend ook wel.
Dordrecht en ik moet met de trein (waarom heb ik ook mijn auto thuis laten staan)
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:53:50 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75923447
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
Is dit schattig of gênant?

Bekijk deze YouTube-video

.

Wat is er mis met deze post ?!!

Bekijk deze YouTube-video

Is dit schattig of gênant?
What's with the smurf on helium?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75923621
dat filmpje
wtf. haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:10:25 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_75924164
Zo twee "grote" mandarijnen van AH op, da's genoeg citrusfruit voor een week
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:11:51 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75924210
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Leuk vreemd (als in dat hij cadeautjes verbergt enzo) of vervelend vreemd?
En waarom was hij te laat dan?
vervelend vreemd. NIet spraakzaam, niet aanhankelijk...maar hij heeft ook cadeautjes verstopt, en mij expliciet verteld waar ik niet moet kijken. Dat maakt het wel wat lastig.

Goed, misschien is hij wel zo gestressed dat hij mij er even niet bij kan hebben, maar dat vind ik wel jammer. Het er vanavond maar eens over hebben..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75924217
nou de auto gaat niet klaar zijn voor kerst ik kan wel janken, echt..

Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:12:24 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75924234
Oh, en hij was te laat omdat hij met vrienden wat was wezen drinken en de ober die de rekening moest brengen daar heel lang over deed. Niet echt een goed excuus, maar ja.
pi_75924265
Awh Nyn zal vast wel goedkomen..
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:14:53 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_75924351
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:

Wat moet er aan gebeuren dan Hij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:15:22 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75924374
quote:

Das mooi klote
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75924382
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wat moet er aan gebeuren dan Hij moest toch worden ontdooid en nieuwe koelvloeistof er in en klaar?
dat is heul niet zeker niet. wrsch radiator en zulks kapot maar ik zou bijna zeggen 'we gaan morgen zelf wel even kijken'
Ja doei.
pi_75924496
quote:

Heb je 'm nodig, dan? Familie kwam toch bij jou?

Nynke, wat rot. Als persoon met eenzelfde soort baan als jouw vriendje zou ik inschatten dat hij gewoon moe en gestresst is, zo voor de kerst. Voor verdere toelichting kun je ook kwak vragen Mijn Meneer heeft het de afgelopen dagen ook een paar keer met me te stellen gehad Kerstdeadlines

Hopelijk wordt het na een dag of twee niet werken beter
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:19:22 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75924545
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.

Hoop dat het goedkomt Nynke .
pi_75924599
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, want 1e kerstdag moeten we dus naar het Westen.. en we willen gewoon niet in Den Haag blijven slapen en ook niet om 9 uur 's avonds de trein al moeten pakken...
Ja doei.
pi_75924776
Vanavond gaan we waarschijnlijk naar een poffertjessalon waar we al langer heen wilde moet nog helemaal in de stijl van de jaren 30 zijn.....
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:24:36 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75924777
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me voor Nynke extra rot als haar vriend zo doet. Ze zien elkaar natuurlijk niet dagelijks en als ie dan zo doet, dan kan ik me goed voorstellen dat je daar een knoop in je maag van krijgt.

Het komt vast wel goed. Ik had alleen gehoopt dat hij enthousiast zou zijn om mij weer te zien. Maar goed, je kunt niet alles hebben. Ik ga eerst nog maar eens een dutje doen, 16 uur reizen gaat je niet in de koude kleren zitten!

Oh, en thanks, allemaal!
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:26:51 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75924883
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ik Maar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen

Da's kut van de auto, Mo!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75924890
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!
pi_75924895
Rijdt er iemand toevallig 24 december van Amsterdam richting Rotterdam/Schiedam/Spijkenisse ? Ik vertrouw het OV niet meer zo !!
pi_75924922
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik wil het ook zeker niet bagatelliseren!
Was duidelijk dat je dat niet wilde hoor
pi_75924979
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke, ik vind jou echt stoer! Ik zou echt enorm gaan mekkeren denk ik Maar hopelijk komt het snel goed! Even dutje doen klinkt goed, kan vriendlief even zn zaakjes op orde stellen en zn humeur tunen

ja.. Mr.Mo had ook begrepen gisteren dat hij dus gisteren of vandaag er naar gekeken zou hebben en gelukkig gaat hij nu even bellen om de opdracht in te trekken.. gaan we er wel eerst zelf naar kijken.. wellicht kunnen we morgen nog wat regelen.. dan blijf ik morgen wel thuis om te kijken wat ik nog kan doen aan bestellen van eventuele 'nieuwe' onderdelen en zulks.

echt, ik sta op janken hier was zo blij met ons autootje en dan krijgen we dit
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:30:15 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925015
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

in mezelf mekkerde ik ook heel erg toen ik naar de stad liep zonet, om kerstcadeautjes voor hem te kopen. Maar goed, in jezelf mekkeren is niet zo leuk, dus toen heb ik besloten dat ik er maar het beste van moet maken. Maar, even klagen is soms wel prettig!
pi_75925027
Mo... Chill... Auto's kunnen stuk gaan.....
pi_75925059
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Mo... Chill... Auto's kunnen stuk gaan.....
niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn het is gewoon oneerlijk
Ja doei.
pi_75925089
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet als je hem net 2 weken hebt en speciaal voor de kerst ook wilde hebben zodat we langer maar niet te lang bij mijn familie konden zijn het is gewoon oneerlijk
Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!

Ik weet niet eens hoe ik bij mijn familie ga komen Ik ga denk ik liften!
pi_75925109
Mo, kun je niet een autootje lenen van vrienden?

Enne, nynke: daar zijn we voor, hoor
pi_75925152
Nynke.
Het viel me op dat je de laatste tijd vaak postte dat jullie ruzie en onenigheid hadden.
Kan het zijn dat het daar aan ligt?
Niet goed onenigheden uit kunnen praten is m.i. een groot nadeel van afstandsrelaties. Woorden komen op schrift zoveel harder aan dan wanneer je iemand in het echt spreekt.
Dat je gelijk pissig op hem bent zodra jullie elkaar wel weer zien helpt ook niet echt natuurlijk.
(hoewel ik wel snap dat je er niet blij mee bent dat hij je laat wachten, maa een wereldramp is het niet)
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:33:52 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925171
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...

Kom, mo. Je hebt een auto gekocht, en je weet dat auto's niet volmaakt zijn en wel eens kapot gaan. Natuurlijk is het kut, maar goed, niets aan te doen. Wie weet sneeuwt het toch zo hard op 1e kerstdag dat je wel bij je familie moet blijven slapen, ookal zou je met de auto gaan. Eventuele duurdere oplossing: huur een autotje voor 2 dagen...
pi_75925179
Stel dat m'n reis normaal 3 uur duurt.. En de 24e zal er nog sneeuw liggen? Is er een kans dat ik aankom op mijn bestemming ? Ik dacht van niet

Dus ik ga een auto proberen te kapen of te liften !
pi_75925243
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja het is klote maar hij is niet eerder heel als jij je ook klote gaat voelen!

Ik weet niet eens hoe ik bij mijn familie ga komen Ik ga denk ik liften!
Ik moet me zelfs zorgen gaan maken hoe ik terug naar huis kom om vervolgens de volgende dag weer terug naar de ouders van mijn vriend te gaan en dan 2e kerstdag weer naar mijn huis te gaan (en eigenlijk zondag weer terug naar de familie van mijn vriend omdat zijn neefjes jarig zijn)
Maar dat gaat dus niet gebeuren
pi_75925255
PF wij gaan vanaf den haag in de richting van Spijkenisse, ietsjes er voorbij nog zelfs
maar vriendje wil geen fokkers meenemen tsk. Flauw!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75925257
laat maar..

ik baal gewoon dat de auto die we net 2 weken geleden gekocht hebben kapot is, en dat voelt gewoon klote vooral als een garage z'n beloftes ontkent en niet nakomt maar ik houd er wel over op.
Ja doei.
pi_75925270
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef AKnynke het volgende:

[..]

of als je midden in Zimbabwe in een nationaal park staat met leeuwen enzo, en je geen kant op kunt en er ook niet een garage in de buurt is die hem kan maken...
Hallo perspective Mo, als 't enige troost is: wij hadden binnen een maand na aankoop een onvoorziene reparatie van bijna 1000 euro aan dat brikkie van ons Shit happens.
pi_75925273
oh en Mo wat kut van je auto zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:36:17 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925278
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nynke.
Het viel me op dat je de laatste tijd vaak postte dat jullie ruzie en onenigheid hadden.
Kan het zijn dat het daar aan ligt?
Niet goed onenigheden uit kunnen praten is m.i. een groot nadeel van afstandsrelaties. Woorden komen op schrift zoveel harder aan dan wanneer je iemand in het echt spreekt.
Dat je gelijk pissig op hem bent zodra jullie elkaar wel weer zien helpt ook niet echt natuurlijk.
(hoewel ik wel snap dat je er niet blij mee bent dat hij je laat wachten, maa een wereldramp is het niet)
nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.
pi_75925284
Ik ben ook een drama llama want ik wil niet alleen naar mijn schoonfamilie! Vriendje gaat morgen al om een dag gezellig met z'n moeder thee te drinken en ik zou dus de 24e gaan. Maaaaaaaaaaaaar ik sta liever samen vast in de sneeuw/het perron. En hij en z'n moeder wilden graag een paar dagen samen zijn. Ok prima MAAR het is alsnog maar een dag zie ik nu op de kalender ?!
pi_75925286
Balen moblo.
Misschien kun je een autootje huren voor de kerst?
pi_75925316
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
PF wij gaan vanaf den haag in de richting van Spijkenisse, ietsjes er voorbij nog zelfs
maar vriendje wil geen fokkers meenemen tsk. Flauw!
! Ik moet er ook nog iets voorbij maar meestal word ik bij Spijkenisse opgehaald!
pi_75925342
fiat panda is te huren voor een weekend voor 65 euro ofzo maar zal met kerst wel duurder zijn... is eventueel een optie, maar we gaan morgen dus even naar de auto kijken om te zien of we het zelf op kunnen lossen...
Ja doei.
pi_75925355
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee, het ging de laatste tijd eigenlijk wel lekker! En natuurlijk helpt mijn pissigheid niet, maar ik vond dat ik alle recht had om pissig te zijn: ik was 's morgens om half 7 de deur uit gegaan, en stond om 10 uur 's avonds eindelijk op het station, en moest toen nog een half uur in de kou wachten op meneer. Maar goed, m'n pissigheid was algauw over. We moeten vanavond maar eens praten, als hij weer thuis is. We shall see. Rationeel nadenkend vermoed ik dat hij gewoon erg gestressed is over z'n werk, over kerst met allemaal vreemde familie en dat soort zaken...Maar emotioneel denk ik 'hij vind me niet leuk meer, ik ben te dik, hij houdt niet van me...etc.'Stom.
Heh Als het een troost is: dat soort dingen denken mannen zeer zelden. Ook niet als je een beetje ruzie hebt. Echt niet.
pi_75925361
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller ?!
pi_75925372
Oh, dan was het vast al langer geleden dat het me opviel denk ik.
Een goed gesprek met een glaasje wijn en een gezellig kaarsje aan doet vast wonderen vanavond.
pi_75925376
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef P.F het volgende:

[..]

! Ik moet er ook nog iets voorbij maar meestal word ik bij Spijkenisse opgehaald!

mazzelaar haha
ik moest vroeger van mn moeder altijd gewoon op de bus wachten die maar eens per uur gaat.
Wij gaan richting Rozengnorft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75925440
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Gelukkig is mijn vriendje net zo koppig als ik, anders werd ik op een roze tapijtje naar zijn ouders gedragen en deed hij alles wat ik zei. MAAR samen naar de kerst gaan is toch HEEEEL gebruikelijk? Of ben ik een aansteller ?!
Oja en ik moest anders maar niet gaan naar kerst als ik de treinreis zo vreselijk vond.

Neeeee het is niet de treinreis!

Het is het principe!

Nou ja ook die kut treinreis die natuurlijk 1000 jaar gaat duren. Maar vooral dat het gezellig is om op dat soort dagen samen te reizen en niet alleen. Want als het mis gaat ben je samen
pi_75925467
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:

De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
pi_75925501
Oh het gaat om de reis?
Tsja, samen is gezelliger, zeker als de NS er een potje van maakt.
pi_75925528
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nynke, wat rot. Als persoon met eenzelfde soort baan als jouw vriendje zou ik inschatten dat hij gewoon moe en gestresst is, zo voor de kerst. Voor verdere toelichting kun je ook kwak vragen Mijn Meneer heeft het de afgelopen dagen ook een paar keer met me te stellen gehad Kerstdeadlines

Hopelijk wordt het na een dag of twee niet werken beter
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)

ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...

ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...

desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
Kwak
pi_75925532
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
Er zijn 2 dagen dat ik niet alleen wil reizen.. Nou ja 3 kerstavond/kerst1/kerst2. Normaal maakt het niet uit maar ik zie mij daar al staan, ergens in Schubbekutjeveen.. Geen treinen.. Geen bussen

Hallo mevrouw PFje: HELAAS! Alle hotels zijn ook vol! Slaap maar onder een bankje! Doei!
pi_75925542
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
pi_75925627
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
O ik word niet zo snel chago van sneeuw hoor Of van vertragingen..

Alleen wel als ik vanuit de trein/van onder het bankje op het perron al die mensen gezellig met hun familie zie eten.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:45:44 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75925648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)

ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...

ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...

desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!

En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
pi_75925656
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
pi_75925669
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
pi_75925677
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
Nou ja. Eikelig doet.

Mannen
pi_75925700
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
Ik ga kijken of het vriendje van zijn zusje niet mee kan komen! Dan kan ik hem de schuld geven
pi_75925703
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.
Kwak
pi_75925752
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik trek altijd mensen aan in de trein dus ik heb er niets aan
pi_75925772
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!

Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
pi_75925788
quote:

[..]

Mag ik je ipod lenen dan?
En ik neem wel een boek mee
pi_75925806
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!

En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
t is echt zo. ik dahct eerst dat ik t aleen had maar ik hoor het van iedereen. tel daarbij de vraag op "waar ben ik eigenlijk in godsnaam mee bezig, heeft het wel zin" en t plaatje isw compleet.

voor de meesten staan daar ook de leuke momenten tegenover die t het allemaal waard maken...

t is niet zo gek dat heel veel promovendi op den duur naar een psycholoog gaan, of anderszins lifechanged uit de hele business komen (ik ben ook enorm gegroeid in 4 jaar) of ineens kinderen besluiten te krijgen
Kwak
pi_75925839
quote:
Tijdens onze reis naar Groningen heeft manlief waarschijnlijk zijn ipod op en lees ik een boek.
We komen de tijd wel door.
pi_75925840
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!

Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
ik ook, vandaar de ipod (niet eens altijd aan) en het boek (niet eens altijd actief aan t lezen) - hallo dit is mijn cocon, ik ben niet bereikbaar gedurende deze reis
Kwak
pi_75925940
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:

En bedankt Maar wat je schrijft, is helemaal waar. En ik ben nog niet eens halverwege.

Nog een paar daagjes, kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:53:52 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75925952
Kerstmarkt! Leuk

Rozengnorft

Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurken en dan samen alternatieven bedenken

PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja he Als het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
pi_75926067
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kerstmarkt! Leuk

Rozengnorft

Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurken en dan samen alternatieven bedenken

PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja he Als het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:03:25 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75926278
PF Ik moet altijd zo lachen om jouw posts
pi_75926297
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.
Wat is de streek precies?
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:05:20 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75926342
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:05:21 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75926343
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien

Mo, balen van jullie auto, denk je ook wat goeds te kopen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:07:43 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75926413
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien
.

* Viking84 ziet Festen-taferelen voor zich.
Niet meer actief op Fok!
pi_75926974
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.
Wat is de streek precies?
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder !!
pi_75927000
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF Ik moet altijd zo lachen om jouw posts
Ja sorry !
pi_75927310
Na een half jaar de cadeaubon in mijn kast te hebben liggen kon ik hem eindelijk geven aan mijn vriendje
Hij heeft een individuele roofvogel workshop cadeau gekregen van mij (kwam op het idee door een foto van Greys tijdens ook zo'n soort workshop)
pi_75927312
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag .
hihi

PF'je jij gaat niet richting R'burg dan ofwel? Als wel, wie is je freund dan, misschien ken k em wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927347
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bij woehoe!

maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927389
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga !
pi_75927446
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga !

met recht ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927572
Och Mo en Piefie, ik zou jullie met liefde mijn barrel uitlenen met kerst, maar dan moeten jullie 'm 1: delen, 2: komen halen in Limburg en 3: geen idee of ie het lang uithoudt (maarrrr: ben wel routemobiel-lid!). Hier dooit het wel.

Knuf voor Nynke Tis straks vast beter na een dutje.

Ik ben al doorgedraaid door mijn scriptie, dus een phD . Op de dag dat ik besloot om er maar mee te stoppen ben ik huilend en hyperventilerend naar huis gereden vanaf het werk. Voelde me echt zooooo verschrikkelijk klem zitten En toen had ik al therapie (ook voor de scriptie). Nu vind ik het soms wel jammer dat ik net geen drs ben, maar na vijf jaar zag ik het echt niet meer goedkomen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75927584
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bij woehoe!

maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
naais!

hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnen en ik ga niet meer winkelen wij doen niet aan cadeaus
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:39:40 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75927617
quote:

Oe oe!

Ik kreeg een fles wijn En ik drink niet.

Maar het gaat om het gebaar
pi_75927648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder !!
En jij niet dus?
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
pi_75927720
Ik heb mijn vriendje bijna zo ver dat hij mee gaat reizen met me.....alleen een klein probleempje hij moet nog een paar opdrachten nakijken voordat hij mee kan en dat is nog wel veel werk
Maarja nu eerst uiteten
pi_75927744
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En jij niet dus?
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
goeie
Ja doei.
pi_75927786
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

naais!

hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnen en ik ga niet meer winkelen wij doen niet aan cadeaus
ja stufi ook ja stufi... lening... same difference

en winkelen had ik al gedaan dus dit is een mooie aanvulling van mn saldo.
En ik krijg nog 260 euro terug van mn verzekering dus yay, t komt zomaar nog goed met mn saldo ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75927818
wat nou slechte maand
Ja doei.
pi_75927910
en even een voor Mr.Mo gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:53:07 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75928127
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
en even een voor Mr.Mo gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!

Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!

Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
pi_75928129
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
wat nou slechte maand
psies!
niks dure maand! juni, das pas een dure maand! (dan is bijna al mn familie jarig keiduur man!)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75928258
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!

Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!

Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
hij is druk aan het werk, leest vanavond wel bij Hij heeft gisteravond ook nog gepost.
En dat weet ik wel, maar feit is dat ik dit gewoon even niet kan hebben, vooral omdat we hem NET hebben en niet al een tijdje ofzo.

En ik weet ook wel dat dit soort dingen niet te voorzien zijn (ook niet bij een auto van 4000 euro) maar in het Nijmegentopic zaten ze te zeiken dat we zo'n goedkope auto kochten en dat het wel slecht af moest lopen en dat het vast een kloteding was en zulks en dat we dom handelden omdat we er geen maandenlange zoekactie met vergelijken van maakten (voor een auto van 450 euro doen we dat niet nee) en dan heb ik zoiets 'ja, die lezen dat, en denken ZIE JE NOU WEL DOMME KUT!' terwijl dit echt niet aan te zien komen is! Rene had ook net nieuwe motor (een dag!!!) toen zijn waterpomp kapot bleek. Dat is gewoon kut, maar iets wat gewoon kan gebeuren... maar ik zie dan al die gniffelende mensen voor je zo van ' hihi, had je maar moeten luisteren, hihi' en ik ben dan verdrietig omdat ik mn kerst in het water de sneeuw zie vallen en en en..

nou ja.. we zien morgen wel verder

Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:02:54 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75928477
Had ook 500E meer, leuk zo'n eindejaarsuitkering
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75928481
Ik had het idd bij m'n auto van 3500 euro die ik toen nog niet lang had. Onderdeel van 400 euro stuk, maar wat erger was, was dat ie me op onverwachte momenten gewoon afsloeg (zomaar voor een rood stoplicht). En ik ben al zo'n zenuwpees in de auto.

Als de mijne nu weer stuk gaat koop ik er ook eentje van 450 euro, ben het echt zat. Heb er toen idd weken over gedaan eer ik een auto had uitgezocht Dus: jullie zijn juist niet dom. Hoop dat het gewoon nog in orde komt voor de Kerst.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75928518
En dat de mijne voorlopig gewoon nog rijdt, stomme ding heeft net nieuwe banden en een reparatie van 300 euro gehad. Alweer.

pi_75928652
quote:

*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!

heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)

ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
Kwak
pi_75928872
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!

heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)

ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zo Nouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.

ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75928990
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zo Nouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.

ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'

t is bij mij 1300 euro extra (netto)....

de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
Kwak
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:16:11 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75929057
Wij krijgen per januari 3 euro per dag reiskosten erbij

Ik zat even te kijken welke sport ik morgen eens moest doen maar ik ga gewoon zwemmen, nu het vakantie is, is het wedstijdbad de hele dag open... Dus zwemmen en mijn doel is 100 baantjes
pi_75929220
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

t is bij mij 1300 euro extra (netto)....

de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
ja hier bijna 800.

Ik heb niets van de faculteit gezien, maar ons secretariaat houdt die dingen meestal vast en mailt dan rond met de mededeling dat áls je het wilt hebben dat je het op kunt komen halen
Nouja ik zie het wel morgen. Of niet. Om het even, haal k wel wat lekkers bij Bertus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')