quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging laatst serieus opzoeken waar Schubbekutteveen precies lag.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
huuphuup kan nu bevestigen dat ik echt naar the middle of nowhere ga!
naais!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bijwoehoe!
maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
Oe oe!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
oh en yaaaaaaaaaay salaris is gestort en de eindejaarsuitkering zit dr bijwoehoe!
maar ik geloof niet dat ik dit jaar een kerstpakket boterletter van de uni krijg
En jij niet dus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moeder!!
goeiequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En jij niet dus?![]()
Kun je niet een compromis maken?
Samen heen, alleen terug ofzo?
ja stufi ook jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
naais!
hier zijn stufi, toeslagen en salaris ook binnenen ik ga niet meer winkelen
wij doen niet aan cadeaus
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
en even een![]()
voor Mr.Mo
![]()
gewoon, omdat hij het met mij uithoudt
![]()
psies!quote:
hij is druk aan het werk, leest vanavond wel bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hier heb ik hem al een tijdje niet meer gezien!
Hey, ik bedoelde het straks helemaal niet vreemd, maar wou het even wat in perspectief zetten voor je. Ik kan, net als jij altijd behoorlijk doordraven over iets slechts, en als iemand het dan in perspectief zet voor me dan valt het al snel weer mee. Hoewel ik dat perspectief op dat moment helemaal niet wil horen, hoor!
Zo, lekker even geslapen. Behoorlijk diep ook!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef huuphuup het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]*checkt direct saldo* jaaaaaaaa en mijn god wat een enorme bak eindejaarsuitkering. huh? ik snappetnie... het is bijna twee keer mn normale maandsalaris nu in totaal. whoah!
heb je niet zo'n fantastische universiteit leiden schrijfmap gekregen in spuuglelijk blauw met een usb stick van 256 MB erin? (bij t LUCL zeiden ze meteen: dit is van de faculteit heur, niet van ons - eerdere dingen van de faculteit: een fles vieze wijn met uni logo, een paraplu...)
![]()
ik vond het pakketje van t LUCL met daarin chocolaatje en kerstkransjes en een banketstaafje veel leuker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee heb ik niet gehad!
Althans, ik ben nog niet op mn werkplek geweest, misschien staat het wel op mn bureau. Maar ik heb nog niets gehoord van ons secretariaat, en dat was vorig jaar en t jaar daarvoor wel zoNouja ik zie het wel, die banketstaaf smaakte best dus kom maar op haha.
ja idd een bak eindejaarsuitkering! Het is bij mij ongeveer gelijk aan mn brutomaandsalaris als k het nareken. Maar ik werk niet zoveel uur dus dat scheelt denk ik... maar ik vind het altijd zo lekker dit soort 'meevallers'
ja hier bijna 800.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is bij mij 1300 euro extra (netto)....
de banketstaaf was dit jaar niet van de partij. kreeg helemaal NIKS van lucl, alleen dat stomme mapje van de faculteit.. maar goed gegeven paard etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |