Er zijn 2 dagen dat ik niet alleen wil reizen.. Nou ja 3quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
De meeste stellen vieren samen kerst ja.
Maar niet iedereen.
Dus inderdaad wel heel gebruikelijk, maar niet verplicht.
O ik word niet zo snel chago van sneeuw hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is echt enorm kut voor Nynke, en als ik haar was zou ik ook heel onblij/boos/verdrietig ervan worden - en als ik mijn vrienden of familie was zou ik ook niet zo blij met mij zijn momenteel - maar ik vermoed dat je wel een beetje gelijk hebt CF. (des te beter, dan ligt het niet aan Nynke)
ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...
ik heb gisteravond ook nauwelijks mn mond open gedaan aan tafel omdat ik steeds aan het denken was aan hoe kut alles was met mn hoofdstuk en moest regelmatig diep ademen om een paniekaanval weg te krijgen... en dan gingen mensen ook nog vragen hoe het er mee ging, en dan probeerde ik heel hard niet te huilen...
desalwelteplus: ik ben al een dik anderhalf uur heel nuttig aan t schrijven (na vanohctend gelezen te hebben). Er komt zowaar lijn in mn verhaal...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Het is trouwens niet gezelliger als je vervolgens vriendlief de schuld gaat geven van de vertraging en de kou.
Nou ja. Eikelig doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Nynke: waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij een eikel is!
Ik ga kijken of het vriendje van zijn zusje niet mee kan komen! Dan kan ik hem de schuld gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen op en of andere manier mijn vriendje mee te krijgen morgen, samen is zo'n treinreis vol vertragingen nog niet zo erg
Ik trek altijd mensen aan in de trein dus ik heb er niets aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn ipod, mijn boek en ik zijn ook heel gezellige reismaatjes.
Mag ik je ipod lenen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is echt zo. ik dahct eerst dat ik t aleen had maar ik hoor het van iedereen. tel daarbij de vraag op "waar ben ik eigenlijk in godsnaam mee bezig, heeft het wel zin" en t plaatje isw compleet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat vetgedrukte, dat heeft het vriendje ook wel eens verteld. Wat fijn om dat ook van jou te horen. En wat fijn dat je aan het schrijven bent!
En wat fijn dat ik hier even m'n hart kon luchten, ik voel me al een stuk opgeluchter. Nu echt eventjes slapen, en op het eind van de middag samen met het vriendje de laatste kerstdingetjes kopen en even over de kerstmarkt struinen..
Tijdens onze reis naar Groningen heeft manlief waarschijnlijk zijn ipod op en lees ik een boek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ook, vandaar de ipod (niet eens altijd aan) en het boek (niet eens altijd actief aan t lezen) - hallo dit is mijn cocon, ik ben niet bereikbaar gedurende deze reisquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zoooo een aardig hoofd!
Dat roept: PRAAT MET MIJ!!
En bedanktquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik roep het nog maar een keer: PhD zijn verandert zelfs de leukste normaalste mensen soms in autistische zelfingenomen chagerijnige depressieve sujetten... het is denk ik iets met een voortdurende angst dat je het niet goed genoeg doet en bijbehorend schuldgevoel dat je voor je gevoel neit goed met mensen kunt delen, omdat het allemaal aan jou ligt...
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer inquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kerstmarkt! Leuk![]()
Rozengnorft![]()
Mo: moet ook nie maggen, dat je auto al zo snel kaduuk is! Maar gelukkig is er een Mr Mo waar je lekker tegen aan kunt schurkenen dan samen alternatieven bedenken
![]()
PF: ik zou alleen reizen ook niet zo leuk vinden, maar ja heAls het mot dan mot het. Ik denk dat ik donderdag ook een stuk in mn upje moet, want vriendje gaat vanuit zn werk naar mijn moeder en ik vanuit huis. Gelukkig niet zo ver!
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Toch vind ik het stiekem een klote streek want vorig jaar zaten we in dezelfde situatie en nu zit ik er weer in
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk he, kerst??
Vorig jaar kerst was ook al zo geslaagd, heb daarna mijn zus tot mei niet meer gezien![]()
Omdat hij quality time met z'n ouders wil. Nou ja, vooral z'n moederquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom jullie eventueel niet samen reizen.![]()
Wat is de streek precies?
Ja sorryquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
PFIk moet altijd zo lachen om jouw posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |