geloof me... dat kanquote:Op maandag 21 december 2009 16:33 schreef TheZapster het volgende:
Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Slechter dan het origineel kan niet.
Nee joh, precies goed, middenweg tussen mollen en molesteren.quote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef TheArt het volgende:
Wat een faal die TT van mijHet is molesteren.
Klaverjassen?quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil iets heel anders doen met die krullenbol van Djumbo
Doe mij die brunette met dat steile haarquote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Je wil jouw Dumbo erin steken?quote:Op maandag 21 december 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Gaywinkelquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef marcodej het volgende:
Die Rehwinkel is ook een blije doos...
toepenquote:
Nou dan neem ik genoegen met de overgebleven blondequote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Doe mij die brunette met dat steile haar
Dat zie je ook helemaal niet...quote:
rehwinkel burgemeester van groningenquote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie is dat ook weer?
Ah, Burgemeester dus
quote:Op maandag 21 december 2009 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wil jouw Dumbo erin steken?
de meligheid zit er nog goed inquote:
Beidenquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef Joesse het volgende:
serious request = groningen promotie? of was het malariabestrijding?
Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou dan neem ik genoegen met de overgebleven blonde.
Dit heb ik niet gelezen geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ik
quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet op 3FM passen... ik krijg er verkeerde kriebels vanquote:
ik herhaal: Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen geloof ik.
Dat is wel een IPHtje voor je natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nouquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik herhaal: Dan neem ik Van Velzen vanavond wel... dat past precies denk ik
Draait verder wel toffe muziekquote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet op 3FM passen... ik krijg er verkeerde kriebels van
Vulture, pleasequote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen geloof ik.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Jij snapt het....quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel een IPHtje voor je natuurlijk
die komt of vandaag of morgenquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef henkde_j het volgende:
Kwam Ilse de Lange ook nog? Of zijn dat alleen geruchten
Vanavond heeft Annemieke de graveyardquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roel + Gerard = Gewoonweg niet slapen vannacht![]()
Dammit, en ik ben best moeiquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Annemiek heeft nachtdienst toch?quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Annemieke de nacht doetquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn lievelingsartiest, maar heb een tijd terug bij ekstraweekend gezien dat ie wel gezellig is.quote:
meen je niet die gast?! Moke toch om 19:00? Die wil ik nog even zien en dan richting huis.. Zie dat het alweer freaking koud is dus na een uur kijken heb ik wel genoeg gezien.quote:
Komt morgen langs na haar optredenquote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef henkde_j het volgende:
Kwam Ilse de Lange ook nog? Of zijn dat alleen geruchten
Gerard was afgelopennacht.quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
vanochtend hadden we ook gerard-giel-gerard, en dat is met een reden.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gerard was afgelopennacht.
Vandaag Annemiek
Youp vanmorgen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef themauster het volgende:
Ik heb vandaag trouwens nog geen Veilingtv gezien
dat is prima maar hij gaat vast ook zingen of muziek makenquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn lievelingsartiest, maar heb een tijd terug bij ekstraweekend gezien dat ie wel gezellig is.
Waarom bepaald Bart dat?quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef imc het volgende:
[..]
vanochtend hadden we ook gerard-giel-gerard, en dat is met een reden.
Bart bepaald straks wie de graveyard doet.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond heeft Annemieke de graveyard
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Annemieke de nacht doet
duidelijkquote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gerard was afgelopennacht.
Vandaag Annemiek
Welke reden dan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef imc het volgende:
vanochtend hadden we ook gerard-giel-gerard, en dat is met een reden.
Dat is idd wat minderquote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is prima maar hij gaat vast ook zingen of muziek maken
is niet zeker, bart bepaald straks of annemieke de graveyard doet, werd er net in grunn gezegd.quote:
Von zwei bis sechs. Heb er zin inquote:
"Best"quote:
Neuh, overmorgen.quote:
dat kan toch niet, ze moeten toch wel een beetje weten wanneer ze moeten ivm slaapquote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef imc het volgende:
[..]
is niet zeker, bart bepaald straks of annemieke de graveyard doet, werd er net in grunn gezegd.
Eens.quote:
Denk dat ze daarmee teleurgesteld zouden zijn. Vorig jaar hadden ze drie miljoen opgehaald.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef broer het volgende:
Goeie tussenstand. Ik denk dat ze het miljoen wel halen deze week.
Klopt, dat is gewoon al van tevoren allemaal ingepland. Het is alleen niet bekendgemaakt...quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan toch niet, ze moeten toch wel een beetje weten wanneer ze moeten ivm slaap
Weten ze ook wel, alleen wij nog niet.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan toch niet, ze moeten toch wel een beetje weten wanneer ze moeten ivm slaap
Aldus Sanne Hansquote:Morgenochtend in het Glazen Huis! 8.00! Ik ben nu al zenuwachtig hahah. Ik ga heeeel op tijd slapen vanavond :-)
Sanne is tof.quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Ben ik blij dat ik dan nog in bed ligquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Laatste dag meestal.quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Wanneer gaan de bedrijven doneren ? Dan loopt het wel hard op allemaal
Nou ik ook,slaap inhalen die ik vannacht niet veel gehad hebquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Ik ben werken... al moet ik lopend naar mijn werk....quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Laatste dag normaal.quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Wanneer gaan de bedrijven doneren ? Dan loopt het wel hard op allemaal
ik hoop heel hard dat t ov morgen weer rijdt zodat ik kan gaan werkenquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Mooi, dan zit ik nog ff te ontbijten. Hoef ik die domme kut niet te horen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Ik lees net dat het volgens PrutsRail steeds onwaarschijnlijker wordt dat de treinen morgen weer normaal rijden. Zal dus wel weer chaos worden...quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoop heel hard dat t ov morgen weer rijdt zodat ik kan gaan werken
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga uitslapen morgen.
[..]
Aldus Sanne Hans
Verwacht ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
Groningen geeft komt natuurlijk ook met een lekker hoog bedrag hoop ik
Roel zie ik je donderdag @ Grunn? Gaan we een feestje bouwenquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat Ramongeval minstens net zoveel.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze Sanne Hans voor elke extra lettergreep die ze door haar gestotter uitkraamt laten betalen... dan heeft het nog een doel
Rijden allemaal naar A'dam dus komt vanzelf goed.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef marcodej het volgende:
Oh, handig. Helemaal geen info, dus kijk maar welke trein je neemt en zie maar waar je uitkomt.![]()
Dat deden de Duitsers ook, 65 jaar geleden.
En terecht.quote:
quote:gerardekdom Ben helemaal naar de kloten! Goed idee, zo'n kindermiddag...
ik hoef alleen met de tramquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lees net dat het volgens PrutsRail steeds onwaarschijnlijker wordt dat de treinen morgen weer normaal rijden. Zal dus wel weer chaos worden...
Allerlei jingles die door elkaar heen liepenquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Rnie het volgende:
wat gebeurde er?
Helaasch, dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel zie ik je donderdag @ Grunn? Gaan we een feestje bouwen
Ik vind d'r tofquote:
Die zijn erop voorbereid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het in Zwitserland en Oostenrijk wel normaal kan he... sneeuw en openbaar vervoer
D'r hoeft maar een baadje op t rails te komen en NS stopt alle treinen...quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het in Zwitserland en Oostenrijk wel normaal kan he... sneeuw en openbaar vervoer
Jammerquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch, dat gaat niet lukken.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind d'r tof.
En ze kan ook nog eens fan-tas-tisch mooi zingen.
Dat zingen is nog tot daar aan toe... maar in heel d'r wezen is het gewoon een verzuurde kut met penisnijdquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind d'r tof.
En ze kan ook nog eens fan-tas-tisch mooi zingen.
Simpel zat. Dat materiaal is erop berekend om die sneeuw aan te kunnen. Dan wordt in Nederland niet gedaan voor die 2 dagen sneeuw in het jaar.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat het heul mooi gezongen isquote:
excuses moi voor het latte antwoord, moest even eten.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zingen is nog tot daar aan toe... maar in heel d'r wezen is het gewoon een verzuurde kut met penisnijd
Speciaal voor Sanne Hansquote:
aha dat verklaart een hoop... ik dacht al: "Waarom bepaald Bart Arends dat"quote:Op maandag 21 december 2009 17:08 schreef imc het volgende:
[..]
excuses moi voor het latte antwoord, moest even eten.
bart is dokter, het schijnt dat annemieke zorgwekkend weinig heeft geslapen.
quote:
oh in dat geval...quote:Op maandag 21 december 2009 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouhou dat zingt Ugly Kid Joe.... Ik vind jullie allemaal haske lief hoor.....
Inderdaad...quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef marcodej het volgende:
Is Youp de hele nacht wakker gebleven trouwens?
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os, maar dat is niet zo lastigquote:
Ik heb begrepen dat ie 2 uurtjes heeft geslapenquote:
Dat is zo moeilijk nietquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os.
Absoluut en ook qua uitstraling zie je dat ze zich een stuk beter voelt. In het begin durfde ze niet echt los te gaan, maar het gaat nu steeds beter. Denk dat we nog een paar erg leuke dagen kunnen verwachten van SRquote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker goeie interactie met alles om haar heen!
4 tot 6 heb ik gehoordquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os.
Absoluutquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en ook qua uitstraling zie je dat ze zich een stuk beter voelt. In het begin durfde ze niet echt los te gaan, maar het gaat nu steeds beter. Denk dat we nog een paar erg leuke dagen kunnen verwachten van SR
Doquote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van 3 tot 7 ofzo geslapen. Iig minder dan Do-os, maar dat is niet zo lastig.
Ja ze is echt helemaal in d'r element... hetzelfde wat Paul Rabbering ook had vorig jaar.... en waar Coen en Sander in het verleden hopeloos door de mand vielenquote:Op maandag 21 december 2009 17:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker goeie interactie met alles om haar heen!
vooral Coen, die kon totaal niet overweg met het publiek buiten het huis. In zijn nachtshifts babbelde hij voornamelijk met de gast.quote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ze is echt helemaal in d'r element... hetzelfde wat Paul Rabbering ook had vorig jaar.... en waar Coen en Sander in het verleden hopeloos door de mand vielen
Ik hoop dat ze de graveyard mag doen, vannacht dat zou tof zijnquote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ze is echt helemaal in d'r element... hetzelfde wat Paul Rabbering ook had vorig jaar.... en waar Coen en Sander in het verleden hopeloos door de mand vielen
Ik kan me nog herinneren dat ze heel vaak iets van "Hallo laat je horen Breda" riepen, wat best wel irritant was. Dat was een beetje de enige interactie met het publiekquote:Op maandag 21 december 2009 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral Coen, die kon totaal niet overweg met het publiek buiten het huis. In zijn nachtshifts babbelde hij voornamelijk met de gast.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik hink bij Lucille Werner altijd op twee gedachten
Whehequote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef TheVulture het volgende:
ja dat was echt beroerd, hij is gewoon niet het type voor in het huis.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze heel vaak iets van "Hallo laat je horen Breda" riepen, wat best wel irritant was. Dat was een beetje de enige interactie met het publiek
Ook hoe ekdom naar dat kale mannetje kijkt.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |