Roel zie ik je donderdag @ Grunn? Gaan we een feestje bouwenquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En dat Ramongeval minstens net zoveel.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze Sanne Hans voor elke extra lettergreep die ze door haar gestotter uitkraamt laten betalen... dan heeft het nog een doel
Rijden allemaal naar A'dam dus komt vanzelf goed.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef marcodej het volgende:
Oh, handig. Helemaal geen info, dus kijk maar welke trein je neemt en zie maar waar je uitkomt.![]()
Dat deden de Duitsers ook, 65 jaar geleden.
En terecht.quote:
quote:gerardekdom Ben helemaal naar de kloten! Goed idee, zo'n kindermiddag...
ik hoef alleen met de tramquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lees net dat het volgens PrutsRail steeds onwaarschijnlijker wordt dat de treinen morgen weer normaal rijden. Zal dus wel weer chaos worden...
Allerlei jingles die door elkaar heen liepenquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef Rnie het volgende:
wat gebeurde er?
Helaasch, dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel zie ik je donderdag @ Grunn? Gaan we een feestje bouwen
Ik vind d'r tofquote:
Die zijn erop voorbereid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het in Zwitserland en Oostenrijk wel normaal kan he... sneeuw en openbaar vervoer
D'r hoeft maar een baadje op t rails te komen en NS stopt alle treinen...quote:Op maandag 21 december 2009 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het in Zwitserland en Oostenrijk wel normaal kan he... sneeuw en openbaar vervoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |